SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Ja oke, bij sommige mensen is het inderdaad te allen tijde foute boelquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, zelfs dan verschroei ik nog.
Of van die superverbrande onderarmen 'prikkeldraad' gevenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan volop een schouderklop geven
maarreh het topic gaat maar tot 301quote:
verbrande scheiding heb ik nooit mogen ervarenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Verbrande scheiding
Verbrande oorschelpen
De velletjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verbrande scheiding heb ik nooit mogen ervaren
Had het zelf ook niet door, maar ging naar de kapper en die zei hetquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik steek het nog weleens op als het heet isquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Oorschelpen gelukkig nooit ervaren, dat bedekt m'n haar nog net genoeg.
Tiener Ama liet in Mexico een keertje haar haar helemaal invlechten en toen viel ze in slaap op een luchtbed in het zwembad. WAT EEN PIJN. Moesten die kutvlechtjes daarna er ook nog uit omdat mijn hoofdhuid vet verbrand was door de zon.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
M'n haar is niet zo dik, dat scheelt in dit geval.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik steek het nog weleens op als het heet isDan vergeet je dat.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tiener Ama liet in Mexico een keertje haar haar helemaal invlechten en toen viel ze in slaap op een luchtbed in het zwembad. WAT EEN PIJN. Moesten die kutvlechtjes daarna er ook nog uit omdat mijn hoofdhuid vet verbrand was door de zon.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tiener Ama liet in Mexico een keertje haar haar helemaal invlechten en toen viel ze in slaap op een luchtbed in het zwembad. WAT EEN PIJN. Moesten die kutvlechtjes daarna er ook nog uit omdat mijn hoofdhuid vet verbrand was door de zon.
Geen dank.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:38 schreef Amarantha het volgende:
Oh eindelijk is die hysterische OP weg.
Ja tussen 12 en 3 in de volle zon in een zwembad liggen raad ik niemand aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |