Natuurlijk schrikt dat af. Houden van gebeurt pas na een lange periode. Dat je de fase van verliefdheid voorbij bent, maar wel nog steeds het geweldig hebt.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet durven. Misschien schrikt het wel af.
En dit vindt jij beter dan mijn luchtige manier?quote:Op woensdag 7 april 2021 18:09 schreef Brybry het volgende:
[..]
Hoeft ook niet zo maar je kunt zeggen van 'Ik wil je graag als mijn vriendin, ben je daar klaar voor?'
Het gaat denk ik niet zo zeer om de boodschap maar om je intenties duidelijk te maken. Misschien vraagt zij zich wel constant af of je haar wel echt leuk vind.
Als mijn vorige dates dat gezegd hadden, ja dan zou het me afschrikken en waarom? Omdat dat niet de juiste waren...quote:Op woensdag 7 april 2021 18:10 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Natuurlijk schrikt dat af. Houden van gebeurt pas na een lange periode. Dat je de fase van verliefdheid voorbij bent, maar wel nog steeds het geweldig hebt.
Ik zeg toch dat het niet om de inhoudelijke boodschap gaat, het gaat erom dat je je intenties duidelijk maakt.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:11 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
En dit vindt jij beter dan mijn luchtige manier?
Je maakt het veelte zwaar. "Ben je daar klaar voor?" Echt serieus?
Waarom was je dan met meerdere personen aan het daten als je overduidelijk die kerel leuk genoeg vond?quote:Op woensdag 7 april 2021 18:14 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het niet om de inhoudelijke boodschap gaat, het gaat erom dat je je intenties duidelijk maakt.
Om een voorbeeld te noemen: Ik was al aan het daten met meerdere personen. Die heb ik netjes op de hoogte gebracht van het feit dat ik de liefde gevonden had.
1 daarvan baalde als een stekker omdat hij mij meer dan leuk vond maar mij niet wilde afschrikken en het daarom luchtig hield....
Als hij wel duidelijk was geweest, had ik nooit die nieuwe man ontmoet.
Tuurlijk, reageer vooral niet op de inhoud maar om antwoord te geven op je vraag; Ik kende hem nog niet, na 1 date was het al raak.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:16 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Waarom was je dan met meerdere personen aan het daten als je overduidelijk die kerel leuk genoeg vond?![]()
Je had het ook zelf kunnen zeggen he?
Ik heb het over de kerel die tegen je zei dat hij baalde en jou leuk vond. Je zegt zelf dat als hij dat tegen je had gezegd, je die ander niet had ontmoet.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:17 schreef Brybry het volgende:
[..]
Tuurlijk, reageer vooral niet op de inhoud maar om antwoord te geven op je vraag; Ik kende hem nog niet, na 1 date was het al raak.
Omdat die meneer dus onduidelijk was in z'n signalen en dan steek ik er geen energie in. Ben geen 18 meer hèquote:Op woensdag 7 april 2021 18:19 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik heb het over de kerel die tegen je zei dat hij baalde en jou leuk vond. Je zegt zelf dat als hij dat tegen je had gezegd, je die ander niet had ontmoet.
En ja intenties duidelijk maken is leuk...in theorie. De praktijk laat het toch altijd weer anders zien.
Ze ziet het toch niet zitten?quote:Op woensdag 7 april 2021 19:02 schreef snoesje45 het volgende:
Mmmmm, ineens een minder leuk appje gekregen. Weg goede gevoel
Nou dat is niet direct wat ze gestuurd heeft, maar vind het ook "eng" om alles hier prijs te geven hahaquote:
Snap ik, hoeft ook nietquote:Op woensdag 7 april 2021 19:33 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Nou dat is niet direct wat ze gestuurd heeft, maar vind het ook "eng" om alles hier prijs te geven haha
Ben je bang te worden herkend?quote:Op woensdag 7 april 2021 19:33 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Nou dat is niet direct wat ze gestuurd heeft, maar vind het ook "eng" om alles hier prijs te geven haha
Naja misschien wel ja, ondanks dat die kans heeeeeel klein is natuurlijk.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ben je bang te worden herkend?
Hoe reageerde ze dan?
Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe ze reageerde.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:49 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Naja misschien wel ja, ondanks dat die kans heeeeeel klein is natuurlijk.
Nietesquote:Op woensdag 7 april 2021 20:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik geef zelfs toe dat ik nieuwsgierig ben.
Is het een FOK!ster dan? Anders is herkenning toch minimaal??quote:Op woensdag 7 april 2021 19:49 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Naja misschien wel ja, ondanks dat die kans heeeeeel klein is natuurlijk.
Wel eens Foksters gemeet, met en zonder extra Fokkersquote:Op woensdag 7 april 2021 20:22 schreef Faxie het volgende:
Ik zou ook niet met een Fokster herkend willen worden![]()
En je kan het navertellen?quote:Op woensdag 7 april 2021 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wel eens Foksters gemeet, met en zonder extra Fokkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |