abonnement Unibet Coolblue
pi_198916783
quote:
Vraag of je haar een knuffel mag geven als je haar ziet. Of geef aan dat je dat zelf niet wil als je er zo in staat.
Dat vind ik wel een goeie optie, thanks. Assertief en niet afstandelijk. En als zij dat niet wilt vanwege Corona ook goed (maar die indruk heb ik niet van haar).
  zondag 11 april 2021 @ 02:48:45 #162
108913 Godshand
guide4you
pi_198956047
Sommige vrouwen op Tinder zijn ook anti-Corona.

"Ik swipe naar links als je met een mondkapje op je profiel staat!". "Ik knuffel, ik heb menselijk contact, ben je het daar niet mee eens, sla mij dan over!".

Als het iets wordt ga ik geen krampachtige afstand meer houden, omdat je dan tot elkaars intieme cirkel hoort. Maar tijdens de eerste dates wel. De grens is denk ik als je op gegeven moment toch niet meer van elkaar af kan blijven.

Als je tot een risico groep hoort, is het wel een probleem denk ik. Dan misschien maar wachten tot je je prikken hebt gehad.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_198956921
Ook wel grappig, stuur je op tinder een zwaai gifje naar een vrouw krijg je soms geen reactie, heb je een match op bumble waar de vrouw als eerst een bericht moet sturen krijg je alleen maar zwaai gifjes haha
pi_198957023
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 02:48 schreef Godshand het volgende:
Sommige vrouwen op Tinder zijn ook anti-Corona.

"Ik swipe naar links als je met een mondkapje op je profiel staat!". "Ik knuffel, ik heb menselijk contact, ben je het daar niet mee eens, sla mij dan over!".

Als het iets wordt ga ik geen krampachtige afstand meer houden, omdat je dan tot elkaars intieme cirkel hoort. Maar tijdens de eerste dates wel. De grens is denk ik als je op gegeven moment toch niet meer van elkaar af kan blijven.

Als je tot een risico groep hoort, is het wel een probleem denk ik. Dan misschien maar wachten tot je je prikken hebt gehad.
Bij dit soort uitspraken swipe ik sowieso al naar links. Ongeacht of ik het eens ben met de uitspraak.

“Swipe naar links als............” oké bye :W, glas halfleeg types.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zondag 11 april 2021 @ 10:00:08 #165
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198957267
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 09:34 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Bij dit soort uitspraken swipe ik sowieso al naar links. Ongeacht of ik het eens ben met de uitspraak.

“Swipe naar links als............” oké bye :W, glas halfleeg types.
Ja hè, ik ook. Hou meer van positiviteit.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 11 april 2021 @ 10:01:47 #166
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198957284
Komende week weer een date gepland staan. Super veel zin in. En het contact tussendoor zit ook goed.

Ik heb me weer kunnen open stellen. Dat is eigenlijk echt iets moois. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_198957492
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 09:34 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Bij dit soort uitspraken swipe ik sowieso al naar links. Ongeacht of ik het eens ben met de uitspraak.

“Swipe naar links als............” oké bye :W, glas halfleeg types.
Dit ja. Het onderwerp interesseert me dan niet eens.

Tenzij ze heel lekker zijn hoor, dan wil ik wel een oogje dichtknijpen :@
  zondag 11 april 2021 @ 12:58:31 #168
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198959307
quote:
1s.gif Op zondag 11 april 2021 02:48 schreef Godshand het volgende:
Sommige vrouwen op Tinder zijn ook anti-Corona.

"Ik swipe naar links als je met een mondkapje op je profiel staat!". "Ik knuffel, ik heb menselijk contact, ben je het daar niet mee eens, sla mij dan over!".

Als het iets wordt ga ik geen krampachtige afstand meer houden, omdat je dan tot elkaars intieme cirkel hoort. Maar tijdens de eerste dates wel. De grens is denk ik als je op gegeven moment toch niet meer van elkaar af kan blijven.

Als je tot een risico groep hoort, is het wel een probleem denk ik. Dan misschien maar wachten tot je je prikken hebt gehad.
Ik kijk de persoon en het sociale/werk gebeuren van iemand aan.. Al blijft het gewoon een gok..

Sowieso geen tijd voor vrouwen momenteel.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198962049
quote:
17s.gif Op zondag 11 april 2021 10:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Komende week weer een date gepland staan. Super veel zin in. En het contact tussendoor zit ook goed.

Ik heb me weer kunnen open stellen. Dat is eigenlijk echt iets moois. :)
Kan me voorstellen dat dat heel goed voelt O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_198962371
quote:
7s.gif Op zondag 11 april 2021 12:58 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik kijk de persoon en het sociale/werk gebeuren van iemand aan.. Al blijft het gewoon een gok..

Sowieso geen tijd voor vrouwen momenteel.
Als in 'inmiddels voorzien' of gewoon heel druk met je werk/andere zaken?
  zondag 11 april 2021 @ 18:45:54 #171
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198964712
quote:
17s.gif Op zondag 11 april 2021 15:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Als in 'inmiddels voorzien' of gewoon heel druk met je werk/andere zaken?
Eat, sleep, work, repeat; gewoon geen tijd.. zelfs fwb & co. hebben even pech.

74, 96, 82, 85 => werkuren vd afgelopen 4 weken. Was 2e paashaasdag per ongeluk ongepland vrij, volgende vrije dag wordt Mei denk ik :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198964740
quote:
7s.gif Op zondag 11 april 2021 18:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Eat, sleep, work, repeat; gewoon geen tijd.. zelfs fwb & co. hebben even pech.

74, 96, 82, 85 => werkuren vd afgelopen 4 weken. Was 2e paashaasdag per ongeluk ongepland vrij, volgende vrije dag wordt Mei denk ik :')
Oei,pas wel goed op jezelf!
  zondag 11 april 2021 @ 18:54:32 #173
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198964828
quote:
17s.gif Op zondag 11 april 2021 18:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oei,pas wel goed op jezelf!
Me and my matties passen op elkaar O+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198965726
quote:
14s.gif Op zondag 11 april 2021 18:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Me and my matties passen op elkaar O+
Ik las plassen :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 11 april 2021 @ 20:08:55 #175
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198965752
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:06 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik las plassen :@
_O-

Dirty mind.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 11 april 2021 @ 20:14:04 #176
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198965810
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:06 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik las plassen :@
Er zijn grenzen, en dat is er eentje :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 11 april 2021 @ 20:16:40 #177
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_198965848
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 14:25 schreef Grublit het volgende:
Oei ik heb advies nodig...
Mijn laatste date ervaring stamt uit 2007. Ik kom uit een lange relatie, nog vrij vers allemaal, maar daar gata het hier niet om. Sinds een paar weken aan het appen met een heel leuke dame. Elke dag contact, paar keer gebeld. Komend weekend gaan we overdag elkaar ontmoeten. Wandeling maken, misschien kop koffie drinken. (We hebben eigenlijk ook al afgesproken om samen uit eten te gaan en te gaan borrelen, naar de bios en naar een concert zodra het kan :D)

Maar nu mijn vraag: ontmoeting, Corona, awkward. Hoe pak je dat aan? Als een idioot afstand houden? Kus? Hand?
Je komt net uit een lange relatie en gaat gelijk door naar de volgende? Ik zou eerst even lekker los gaan en zoveel mogelijk wijven pakken maar ja, ieder zijn ding natuurlijk. Het klinkt alsof je een oprechte match hebt
Beati pauperes spiritu
pi_198970360
Kopen jullie eigenlijk nog een cadeautje voor iemand waar je (met uitzicht op serieus) mee date?

En wat vind je ervan om een cadeau te krijgen van een vrouw? Is dat ongemakkelijk? :D
pi_198970784
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:16 schreef Academicus het volgende:

[..]

Je komt net uit een lange relatie en gaat gelijk door naar de volgende? Ik zou eerst even lekker los gaan en zoveel mogelijk wijven pakken maar ja, ieder zijn ding natuurlijk. Het klinkt alsof je een oprechte match hebt
Ik snap wat je zegt... Maar 'zoveel mogelijk wijven pakken', dat past nou niet echt bij mij. Noem mij maar ouderwets, maar ik vind sex in een relatie thuis horen. Of in ieder geval met iemand waarin je denkt een relatie te gaan hebben.
Ik heb een leuke eerste ontmoeting gehad met deze dame en dat gaat vervolg krijgen. En dan zien we wel hoe het loopt...
pi_198984253
quote:
0s.gif Op maandag 12 april 2021 10:59 schreef Grublit het volgende:

[..]

Ik snap wat je zegt... Maar 'zoveel mogelijk wijven pakken', dat past nou niet echt bij mij. Noem mij maar ouderwets, maar ik vind sex in een relatie thuis horen. Of in ieder geval met iemand waarin je denkt een relatie te gaan hebben.
Ik heb een leuke eerste ontmoeting gehad met deze dame en dat gaat vervolg krijgen. En dan zien we wel hoe het loopt...
Leuk! Hoe ging de begroeting uiteindelijk? :)
pi_198984396
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:48 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Leuk! Hoe ging de begroeting uiteindelijk? :)
Toch iets anders, ongemakkelijker dan ingebeeld... Een afstandelijke 'hoi'. Maar gelukkig was het weer fatsoenlijk, dus we konden lekker een stuk gaan wandelen samen. En daarna samen wat gedronken en bij het afscheid wel een knuffel en een kus. En gelijk een tweede ontmoeting gepland.
Van beide kanten is er behoefte om dit heel rustig aan te pakken als we er iets mee willen, dus dit is prima zo.
pi_198984536
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:58 schreef Grublit het volgende:

[..]

Toch iets anders, ongemakkelijker dan ingebeeld... Een afstandelijke 'hoi'. Maar gelukkig was het weer fatsoenlijk, dus we konden lekker een stuk gaan wandelen samen. En daarna samen wat gedronken en bij het afscheid wel een knuffel en een kus. En gelijk een tweede ontmoeting gepland.
Van beide kanten is er behoefte om dit heel rustig aan te pakken als we er iets mee willen, dus dit is prima zo.
Nice ^O^ Klinkt als een hele geslaagde eerste date.
pi_198985091
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 20:16 schreef Academicus het volgende:

[..]

Je komt net uit een lange relatie en gaat gelijk door naar de volgende? Ik zou eerst even lekker los gaan en zoveel mogelijk wijven pakken maar ja, ieder zijn ding natuurlijk. Het klinkt alsof je een oprechte match hebt
_O- _O_
pi_198985556
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 10:19 schreef Azula het volgende:
Kopen jullie eigenlijk nog een cadeautje voor iemand waar je (met uitzicht op serieus) mee date?

En wat vind je ervan om een cadeau te krijgen van een vrouw? Is dat ongemakkelijk? :D
Nee, ik koop pas cadeautjes als het echt wat lijkt te worden. Meer dan om iemand een plezier te doen met iets waarvan je beter weet dat diegene je cadeautje waarschijnlijk leuk vindt.

Je hebt geen garantie op een succesvolle date met een cadeau, vind het ook weg gegooid geld als het niks wordt.

Kortom, liefde laat zich niet af kopen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 13 april 2021 @ 13:30:20 #185
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_198985760
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 10:19 schreef Azula het volgende:
Kopen jullie eigenlijk nog een cadeautje voor iemand waar je (met uitzicht op serieus) mee date?

En wat vind je ervan om een cadeau te krijgen van een vrouw? Is dat ongemakkelijk? :D
Nee natuurlijk niet. Ik had een keer een wijf via Tinder en die stond op onze date echt teleurgesteld te zijn omdat ik geen chocolade voor haar had meegebracht :')
Beati pauperes spiritu
  dinsdag 13 april 2021 @ 13:32:49 #186
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_198985787
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 11:58 schreef Grublit het volgende:

[..]

Toch iets anders, ongemakkelijker dan ingebeeld... Een afstandelijke 'hoi'. Maar gelukkig was het weer fatsoenlijk, dus we konden lekker een stuk gaan wandelen samen. En daarna samen wat gedronken en bij het afscheid wel een knuffel en een kus. En gelijk een tweede ontmoeting gepland.
Van beide kanten is er behoefte om dit heel rustig aan te pakken als we er iets mee willen, dus dit is prima zo.
Ongemakkelijke stiltes gehad?

Ik heb nu trouwens een wijf op Tinder die is echt wel heel leuk maar ze wil niet teveel over haar zelf kwijt. Beetje raar toch? Ze vindt dat een man haar behoeftes moet aanvoelen :')

Aanvoelen via een app :')

Nee, domme wijven zijn niet aan mij besteed. Dan maar iets minder lekker en meer koppie koppie
Beati pauperes spiritu
pi_198985840
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:32 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ongemakkelijke stiltes gehad?

Ik heb nu trouwens een wijf op Tinder die is echt wel heel leuk maar ze wil niet teveel over haar zelf kwijt. Beetje raar toch? Ze vindt dat een man haar behoeftes moet aanvoelen :')

Aanvoelen via een app :')

Nee, domme wijven zijn niet aan mij besteed. Dan maar iets minder lekker en meer koppie koppie
Deze vraag is niet belerend bedoeld maar gewoon uit nieuwsgierigheid: waarom noem je vrouwen consequent wijven?
pi_198985851
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee, ik koop pas cadeautjes als het echt wat lijkt te worden. Meer dan om iemand een plezier te doen met iets waarvan je beter weet dat diegene je cadeautje waarschijnlijk leuk vindt.

Je hebt geen garantie op een succesvolle date met een cadeau, vind het ook weg gegooid geld als het niks wordt.

Kortom, liefde laat zich niet af kopen.
Nee bedoel ook natuurlijk na een periode al he :D

Ik ga idd geen geld weggooien. Het is een duur luchtje dus hallo. Lekker standaard cadeau maar hij ruikt zoooooooo lekker dus het is ook een beetje eigenbelang. _O- ~O> En zag dat zijn parfums bijna leeg zijn. Twee vliegen in 1 klap.

Maargoed, het gaat wel ergens heen ja.
pi_198985864
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:30 schreef Academicus het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Ik had een keer een wijf via Tinder en die stond op onze date echt teleurgesteld te zijn omdat ik geen chocolade voor haar had meegebracht :')
Oh dat is wel raar. Bedoel natuurlijk, had het best duidelijk geformuleerd ook dacht ik, iemand met uitzicht op een serieuze relatie en dus al wat verder in het proces.
  dinsdag 13 april 2021 @ 13:38:38 #190
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_198985866
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:36 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Deze vraag is niet belerend bedoeld maar gewoon uit nieuwsgierigheid: waarom noem je vrouwen consequent wijven?
Geen idee eigenlijk, het is zoals het is
Beati pauperes spiritu
pi_198985933
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:38 schreef Academicus het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk, het is zoals het is
:')

Academisch verantwoorde uitspraak zeker?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_198985951
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:38 schreef Academicus het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk, het is zoals het is
Bij wijven denk ik aan Samantha/ Barbie en de meeste vrouwen zijn dat niet.
pi_198986012
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:30 schreef Academicus het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Ik had een keer een wijf via Tinder en die stond op onze date echt teleurgesteld te zijn omdat ik geen chocolade voor haar had meegebracht :')
Blijkt maar weer hoe verschillend mensen zijn. Ik word juist zwaar ongemakkelijk als er vroeg in de relatie allerlei cadeautjes worden gekocht en dingen voor mij worden betaald. Voelt voor mij (wellicht onterecht) als een rode vlag dat er iets niet klopt.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_198986046
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:32 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ongemakkelijke stiltes gehad?

Ik heb nu trouwens een wijf op Tinder die is echt wel heel leuk maar ze wil niet teveel over haar zelf kwijt. Beetje raar toch? Ze vindt dat een man haar behoeftes moet aanvoelen :')

Aanvoelen via een app :')

Nee, domme wijven zijn niet aan mij besteed. Dan maar iets minder lekker en meer koppie koppie
Sowieso is dat vermoeiend inderdaad. Er om heen draaien, wees gewoon duidelijk (of iig zo duidelijk mogelijk)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_198986060
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:46 schreef Azula het volgende:

[..]

Bij wijven denk ik aan Samantha/ Barbie en de meeste vrouwen zijn dat niet.
Ik droog iig per direct op bij het woord wijf.
Klinkt echt tokkie, vind ik.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_198986085
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:38 schreef Academicus het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk, het is zoals het is
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:38 schreef Academicus het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk, het is zoals het is
en dan klagen over dat andere dom zijn :')
  dinsdag 13 april 2021 @ 13:58:15 #197
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_198986118
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:38 schreef Azula het volgende:

[..]

Oh dat is wel raar. Bedoel natuurlijk, had het best duidelijk geformuleerd ook dacht ik, iemand met uitzicht op een serieuze relatie en dus al wat verder in het proces.
Ah ok, dan snap ik het ja. Maar sowieso ben je als man op zo'n app als Tinder in het nadeel aangezien er miljoenen mannen alleen maar op een wipje uit zijn en dat is dan ook gelijk hun drijfveer in een gesprek en zullen ze alles in de strijd moeten gooien om hun doel te bereiken. Bij wijven werkt dat toch anders, die hebben het voor het uitzoeken en kunnen extreem kritisch zijn dus als man sta je altijd 1-0 achter denk ik
Beati pauperes spiritu
  dinsdag 13 april 2021 @ 13:59:14 #198
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_198986131
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:53 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik droog iig per direct op bij het woord wijf.
Klinkt echt tokkie, vind ik.
En als ik zeg dat je een lekker wijf bent dan begin je plots te sproeien? Dan mag het weer wel zeker
Beati pauperes spiritu
pi_198986160
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:58 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ah ok, dan snap ik het ja. Maar sowieso ben je als man op zo'n app als Tinder in het nadeel aangezien er miljoenen mannen alleen maar op een wipje uit zijn en dat is dan ook gelijk hun drijfveer in een gesprek en zullen ze alles in de strijd moeten gooien om hun doel te bereiken. Bij wijven werkt dat toch anders, die hebben het voor het uitzoeken en kunnen extreem kritisch zijn dus als man sta je altijd 1-0 achter denk ik
De helft van die mannen maakt het filteren heel makkelijk door binnen 3 zinnen over hun doel te beginnen. Die zijn dus zo geblokkeerd.
pi_198986172
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:50 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Blijkt maar weer hoe verschillend mensen zijn. Ik word juist zwaar ongemakkelijk als er vroeg in de relatie allerlei cadeautjes worden gekocht en dingen voor mij worden betaald. Voelt voor mij (wellicht onterecht) als een rode vlag dat er iets niet klopt.
Herkenbaar. Hoewel ik geen cadeaus ofzo krijg (en liever zelf de eerste ben die dat doet _O- ). Ik counter dit door vanuit huis of waar ik ben dan dingen mee te nemen als ik word opgehaald (flesjes drinken en eten voor beide). Onderweg iets betalen of zelf eten bestellen gaat hem echt niet worden. :') Heb al geprobeerd maar volgens mij gaat hij nog liever dood.
pi_198986204
N
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:32 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ongemakkelijke stiltes gehad?

Ik heb nu trouwens een wijf op Tinder die is echt wel heel leuk maar ze wil niet teveel over haar zelf kwijt. Beetje raar toch? Ze vindt dat een man haar behoeftes moet aanvoelen :')

Aanvoelen via een app :')

Nee, domme wijven zijn niet aan mij besteed. Dan maar iets minder lekker en meer koppie koppie
Nee helemaal geen stiltes hoor. Maar als er bij mij stiltes vallen, dan is er iets goed mis ;)
Maar zo gaat het contact via de app en telefoon ook.

Verder sluit ik me ook aan bij het 'wijven'. Een 'wijf' zou ik niet mee op date willen. Dan denk ik aan een ordinaire sloerie...

En cadeaus? Nah dat lijkt me wel enorm overdone. Lijkt me leuk als je elkaar wat beter kent om spontaan een flesje wijn of een bloemetje of verse asperges (of iets anders wat ze kan waarderen) mee te nemen.
pi_198986205
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:59 schreef Academicus het volgende:

[..]

En als ik zeg dat je een lekker wijf bent dan begin je plots te sproeien? Dan mag het weer wel zeker
Is wel iets beter maar vind ik ook niet echt geweldig.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_198986280
Vrouw en dame volstaat. Schoonheid kan maar dan niet als je het daarna over seks gaat hebben. :D
pi_198986289
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:05 schreef Grublit het volgende:
N
[..]

Nee helemaal geen stiltes hoor. Maar als er bij mij stiltes vallen, dan is er iets goed mis ;)
Maar zo gaat het contact via de app en telefoon ook.

Verder sluit ik me ook aan bij het 'wijven'. Een 'wijf' zou ik niet mee op date willen. Dan denk ik aan een ordinaire sloerie...

En cadeaus? Nah dat lijkt me wel enorm overdone. Lijkt me leuk als je elkaar wat beter kent om spontaan een flesje wijn of een bloemetje of verse asperges (of iets anders wat ze kan waarderen) mee te nemen.
Asperges :D
  dinsdag 13 april 2021 @ 14:15:41 #205
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_198986315
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:05 schreef Grublit het volgende:
N
[..]

of verse asperges
Ik wed dat jij goed scoort bij al die zelfverklaarde foodies op Tinder :')

Die mijd ik altijd als de pest, net als fitgirls en festivalgangers en 'reizigers' (met negerkindjes op de foto om keihard te deugen enzo)
Beati pauperes spiritu
pi_198986321
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:13 schreef Azula het volgende:

[..]

Asperges :D
ik vind het eigenlijk wel leuk als het asperge seizoen is. Beter dan de afgezaagde ik-weet-niets-beters bloemen, wijn en chocola
pi_198986339
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:16 schreef BlijEi92 het volgende:

[..]

ik vind het eigenlijk wel leuk als het asperge seizoen is. Beter dan de afgezaagde ik-weet-niets-beters bloemen, wijn en chocola
Oh mij maak je er ook blij mee hoor ^O^ Moest alleen even lachen.

Wijn chocola zijn ook geen cadeaus. Dat neem je mee om vervolgens zelf of samen op te drinken.
  dinsdag 13 april 2021 @ 14:19:52 #208
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_198986373
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:16 schreef BlijEi92 het volgende:

[..]
Beter dan de afgezaagde ik-weet-niets-beters bloemen, wijn en chocola
Jezus wat klinkt dit verwend :N
Beati pauperes spiritu
pi_198986391
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:19 schreef Academicus het volgende:

[..]

Jezus wat klinkt dit verwend :N
Nee hoor, ik vind originaliteit en lef gewoon leuk.
pi_198986402
Hmm als ik serieus ben met iemand vind ik het wel leuk om dingen te kopen voor diegene en dan het liefst geen troep. :@
  dinsdag 13 april 2021 @ 14:23:25 #211
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_198986413
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:21 schreef BlijEi92 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind originaliteit en lef gewoon leuk.
Wat je feitelijk zegt: "Als een man zijn best probeert te doen en bloemen (20 euro), wijn (15 euro) en chocola voor me meeneemt dan is hij echt niet origineel en mijn tijd niet waard."

Een wijf in Afrika zou daar een moord voor doen
Beati pauperes spiritu
pi_198986480
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:23 schreef Academicus het volgende:

[..]

Wat je feitelijk zegt: "Als een man zijn best probeert te doen en bloemen (20 euro), wijn (15 euro) en chocola voor me meeneemt dan is hij echt niet origineel en mijn tijd niet waard."

Een wijf in Afrika zou daar een moord voor doen
Waarom de prijzen erbij?

Wat ik feitelijk zeg is: ik vind het eigenlijk wel leuk als het asperge seizoen is. Beter dan de afgezaagde ik-weet-niets-beters bloemen, wijn en chocola

Bloemen, wijn en chocola is leuk voor het gebaar en het is wel lief dat iemand het meeneemt, maar het is ook wel een signaal dat de date er niet heel veel moeite in heeft gestoken of iets persoonlijks durft te geven. Dan liever iets origineels of iets met een verhaal wat bij de date past. Veel persoonlijker.
  dinsdag 13 april 2021 @ 14:31:42 #213
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_198986526
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:28 schreef BlijEi92 het volgende:

[..]
Bloemen, wijn en chocola is leuk voor het gebaar en het is wel lief dat iemand het meeneemt, maar het is ook wel een signaal dat de date er niet heel veel moeite in heeft gestoken of iets persoonlijks durft te geven.
Na de komma een 'maar' is een ontkenning van het voorgaande dus eigenlijk vind je het helemaal niets. En dan nog het neerbuigende 'leuk voor het gebaar'

Nou, nieuwtje voor je: wij mannen zitten niet op prinsessen te wachten
Beati pauperes spiritu
pi_198986565
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:31 schreef Academicus het volgende:

[..]

Na de komma een 'maar' is een ontkenning van het voorgaande dus eigenlijk vind je het helemaal niets. En dan nog het neerbuigende 'leuk voor het gebaar'

Nou, nieuwtje voor je: wij mannen zitten niet op prinsessen te wachten
Ik ben blij dat ik jou hiermee weggefilterd heb :*
pi_198986568
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:31 schreef Academicus het volgende:

[..]

Na de komma een 'maar' is een ontkenning van het voorgaande dus eigenlijk vind je het helemaal niets. En dan nog het neerbuigende 'leuk voor het gebaar'

Nou, nieuwtje voor je: wij mannen zitten niet op prinsessen te wachten
En wij prinsessen niet op simpele mannen. :7

Nee, maar even zonder dollen. Wijn van 15 euro zou best wel kunnen smaken. c_/
pi_198986600
15 euro wijn smaakt mij ook wel, maar dat kan een fles van 3,50 ook al :P
  dinsdag 13 april 2021 @ 14:38:30 #217
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_198986630
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:36 schreef BlijEi92 het volgende:
15 euro wijn smaakt mij ook wel, maar dat kan een fles van 3,50 ook al :P
Ja, nou niet plots nederig gaan doen zeg
Beati pauperes spiritu
  dinsdag 13 april 2021 @ 14:39:08 #218
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_198986641
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:34 schreef Azula het volgende:

[..]

En wij prinsessen niet op simpele mannen. :7

Nee, maar even zonder dollen. Wijn van 15 euro zou best wel kunnen smaken. c_/
Ik drink geen alcohol want dat vind ik niet lekker
Beati pauperes spiritu
  dinsdag 13 april 2021 @ 14:41:24 #220
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_198986668
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:40 schreef BlijEi92 het volgende:
@:academicus :*
Love you too babe
Beati pauperes spiritu
pi_198986676
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:39 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ik drink geen alcohol want dat vind ik niet lekker
Moet jij weten wijf.
pi_198986683
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:36 schreef BlijEi92 het volgende:
15 euro wijn smaakt mij ook wel, maar dat kan een fles van 3,50 ook al :P
Nahhhh minimaal zes euro hoor we zijn toch prinsessen.
pi_198986704
Ik doe eigenlijk weinig aan cadeaus bij dates, duurde ook nog niet lang genoeg. Wel een keer bij een date, waarvan ik wist dat ze recent een caravan had gekocht en plannen mee had.... voor haar verjaardag zelf van karton een caravan gemaakt, van staaldraad een frame er onder, wieltjes van een speelgoedauto gesloopt en er aan gezet, van oude stof gordijntjes gemaakt, de boel geverfd en zo en dan in de caravan geld om vrij te besteden. Dan had ze zowel geld als een origineel iets waar wat tijd en moeite in was gestoken.

Maar zou dat niet bij elke date gaan doen :D
pi_198986711
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:42 schreef Azula het volgende:

[..]

Nahhhh minimaal zes euro hoor we zijn toch prinsessen.
zolang de man mij netjes bediend, ben ik de moeilijkste niet
pi_198986791
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:43 schreef xFriendx het volgende:
Ik doe eigenlijk weinig aan cadeaus bij dates, duurde ook nog niet lang genoeg. Wel een keer bij een date, waarvan ik wist dat ze recent een caravan had gekocht en plannen mee had.... voor haar verjaardag zelf van karton een caravan gemaakt, van staaldraad een frame er onder, wieltjes van een speelgoedauto gesloopt en er aan gezet, van oude stof gordijntjes gemaakt, de boel geverfd en zo en dan in de caravan geld om vrij te besteden. Dan had ze zowel geld als een origineel iets waar wat tijd en moeite in was gestoken.

Maar zou dat niet bij elke date gaan doen :D
Blij geworden :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:43 schreef BlijEi92 het volgende:

[..]

zolang de man mij netjes bediend, ben ik de moeilijkste niet
Juist.

Boh. Ik mis hem. ;(
  dinsdag 13 april 2021 @ 14:49:26 #226
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_198986798
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:43 schreef xFriendx het volgende:
Ik doe eigenlijk weinig aan cadeaus bij dates, duurde ook nog niet lang genoeg. Wel een keer bij een date, waarvan ik wist dat ze recent een caravan had gekocht en plannen mee had.... voor haar verjaardag zelf van karton een caravan gemaakt, van staaldraad een frame er onder, wieltjes van een speelgoedauto gesloopt en er aan gezet, van oude stof gordijntjes gemaakt, de boel geverfd en zo en dan in de caravan geld om vrij te besteden. Dan had ze zowel geld als een origineel iets waar wat tijd en moeite in was gestoken.

Maar zou dat niet bij elke date gaan doen :D
@BlijEi92 zou hier een moord voor doen
Beati pauperes spiritu
pi_198986869
Ik vind het wel origineel ja en het laat ook wat van jezelf zien.
@Academicus haalt liever iets bij het tankstation, zodat hij er niet voor om hoeft te rijden en laat prijskaartjes erop zodat je ziet dat hij wel 20 euro voor je over heeft...
pi_198986888
Bloeit hier iets op?
  dinsdag 13 april 2021 @ 14:55:27 #229
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198986914
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:31 schreef Academicus het volgende:

[..]

Na de komma een 'maar' is een ontkenning van het voorgaande dus eigenlijk vind je het helemaal niets. En dan nog het neerbuigende 'leuk voor het gebaar'

Nou, nieuwtje voor je: wij mannen zitten niet op prinsessen te wachten
Je bent gefrustreerd acedemicus.
Je roept hier wel heel hard van niet, maar zo’n ‘prinses’ zal vast eens op je hart zijn getrapt.

En dan slaat liefde om in haat.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_198986929
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:49 schreef Azula het volgende:

[..]

Blij geworden :D
[..]

Ik werd er ook wel blij van. Foto's van de hond van Insta plukken, op maat uitprinten (soms meerdere printjes op een velletje in verschillende maten om te zien welke goed zou passen) en die dan in de caravan plakken, net als meubeltjes (wel op de wand, vond het iets te lang duren om ook meubels van karton te fixen). Zij was ook wel heel verrast. Maar ergens ook wel blij dat ik klaar was :') Hangt ook een beetje van je date af, hoe serieus is het, hoeveel geeft zij aan info waar je wat mee kan etc.
  dinsdag 13 april 2021 @ 14:56:46 #231
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_198986948
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:52 schreef BlijEi92 het volgende:
Ik vind het wel origineel ja en het laat ook wat van jezelf zien.
@:academicus haalt liever iets bij het tankstation, zodat hij er niet voor om hoeft te rijden en laat prijskaartjes erop zodat je ziet dat hij wel 20 euro voor je over heeft...
Weet je wel hoe duur bloemen bij het tankstation zijn?
Beati pauperes spiritu
  dinsdag 13 april 2021 @ 14:58:04 #232
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_198986970
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:55 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je bent gefrustreerd acedemicus.
Je roept hier wel heel hard van niet, maar zo’n ‘prinses’ zal vast eens op je hart zijn getrapt.

En dan slaat liefde om in haat.
Het is 'Academicus'

Waarom moet dat nou weer per se het geval zijn? Iedereen kan zich storen aan prinsessengedrag hoor, ook wijven zelf
Beati pauperes spiritu
pi_198986974
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:56 schreef Academicus het volgende:

[..]

Weet je wel hoe duur bloemen bij het tankstation zijn?
Vast de hoofdprijs. Net als olie of ruitenvloeistof. Gaat daar makkelijk 2 keer over de kop.
pi_198987021
Overigens vind ik belangrijker wanneer en met welke intentie je iets geeft dan het cadeau an sich. Liefst onverwacht en zonder een intentie tot omkoperij of iets dergelijk. Uiteindelijk kunnen dus ook die bloemen van het tankstation veel doen. Maar die zou ik dan vooral op niet bijzondere dagen 'zomaar' geven. Voor een verjaardag of zo, die je van verre ziet aankomen, kan je dus ook langer voorbereiden en er ter afwisseling iets speciaals van maken.
pi_198987039
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:56 schreef Academicus het volgende:

[..]

Weet je wel hoe duur bloemen bij het tankstation zijn?
niet precies
pi_198987067
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 15:01 schreef xFriendx het volgende:
Overigens vind ik belangrijker wanneer en met welke intentie je iets geeft dan het cadeau an sich. Liefst onverwacht en zonder een intentie tot omkoperij of iets dergelijk. Uiteindelijk kunnen dus ook die bloemen van het tankstation veel doen. Maar die zou ik dan vooral op niet bijzondere dagen 'zomaar' geven. Voor een verjaardag of zo, die je van verre ziet aankomen, kan je dus ook langer voorbereiden en er ter afwisseling iets speciaals van maken.
Ja, klopt wel. De intentie tot omkoperij is wel wat lastig als je nog in de prille date fase zit
pi_198987099
Doen mensen elkaar nog omkopen met cadeaus dan? Dat gebeurt tegenwoordig toch middels chantage met naaktfoto’s? :D
  dinsdag 13 april 2021 @ 15:17:34 #238
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_198987296
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:58 schreef Academicus het volgende:

[..]

Het is 'Academicus'

Waarom moet dat nou weer per se het geval zijn? Iedereen kan zich storen aan prinsessengedrag hoor, ook wijven zelf
Ja, en wist je dat taalnazi’s de vervelendste mensen zijn?
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 13 april 2021 @ 15:20:43 #239
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_198987373
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 14:58 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Vast de hoofdprijs. Net als olie of ruitenvloeistof. Gaat daar makkelijk 2 keer over de kop.
Precies, maar @BlijEi92 denkt dat een mooi bosje daar gratis wordt weggegeven

Als ik op een date ga, sta ik als een huis en dan gaat alles vanzelf
Beati pauperes spiritu
  dinsdag 13 april 2021 @ 15:21:21 #240
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_198987382
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 15:17 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ja, en wist je dat taalnazi’s de vervelendste mensen zijn?
Ja, en psychologen van de koude grond ook
Beati pauperes spiritu
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')