Ja tuurlijk, lekker de handjes en de geslachtsdelen wassen voor en na de seks! Ik spuug mijn vriendin wel altijd even in d'r mond om toch dat gevoel van diepe verbinding en intimiteit te ervaren. Maar over mondspugen heb ik niets gehoord of gelezen, dus dat zal wel veilig zijn!quote:Op maandag 22 februari 2021 18:10 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://www.rutgers.nl/ni(...)id-tijden-van-corona
[..]![]()
Maar ik hoop wel dat dat een blijvertje word voor na de corona hoor.
Ik denk dat zo'n Barbara Baarsma wel in kringen verkeert met korte lijntjes naar de politiek. Maar goed misschien werd het haar zelf gewoon te heet onder de voeten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Raar verhaal weer. Zal het omt-kabinet serieus bang zijn voor deze groep dat zij met gedegen kritiek een negatieve invloed kunnen hebben op het kabinet en hun aantal zetels?
Wat zijn dit toch voor rare streken om dan die groep via een achterdeur te benaderen...
De arrogantie van deze mensen om te denken dat ze het beter weten dan de Staat met haar duizenden ambtenaren, adviseurs, financiele middelen, data is echt stuitend. Alles wat deze groep kan bedenken is allang bedacht en uitgezocht.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:06 schreef Oidipous het volgende:
Robin Fransman (voorzitter Herstel-NL) over de gebeurtenissen van gisterenavond.
[ afbeelding ]
Waarom niet, je weet toch ongeveer hoeveel vaccins er komen de komende maanden, dan geef je de horeca en dergelijke weer wat perspectief.quote:
Er is in ieder geval iets van een roadmap, hier tasten we nog aardig in het duister.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:30 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren, gezien het onvoorspelbare verloop van de pandemie. Zelfs in de Britse roadmap zitten geen harde datums en vier voorbehouden.
We zijn inmiddels al toe aan 50e roadmap...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:34 schreef Ronald het volgende:
[..]
Waarom niet, je weet toch ongeveer hoeveel vaccins er komen de komende maanden, dan geef je de horeca en dergelijke weer wat perspectief.
Als ze daadwerkelijk iets goeds hadden bedacht was er ook wel meer bijval, op zijn minst uit de gerenommeerde politiek. Bagger is gewoon baggerquote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:33 schreef Confetti het volgende:
[..]
De arrogantie van deze mensen om te denken dat ze het beter weten dan de Staat met haar duizenden ambtenaren, adviseurs, financiele middelen, data is echt stuitend. Alles wat deze groep kan bedenken is allang bedacht en uitgezocht.
als je dat dan weer in moet trekken stel je alleen de discussie uit en zijn mensen nog pissiger omdat er wat beloofd wordt wat niet waargemaakt wordt en dat heeft Hugo al genoeg gedaanquote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:34 schreef Ronald het volgende:
[..]
Waarom niet, je weet toch ongeveer hoeveel vaccins er komen de komende maanden, dan geef je de horeca en dergelijke weer wat perspectief.
Als ik de reacties zie op dat UK plan lijkt het me ongelofelijk verstandig juist wel zo'n lijstje met data te maken waarop weer wat mogelijk is, met dezelfde voorwaarden als daar.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je dat dan weer in moet trekken stel je alleen de discussie uit en zijn mensen nog pissiger omdat er wat beloofd wordt wat niet waargemaakt wordt en dat heeft Hugo al genoeg gedaan
In Engeland is men toch bezig met een exitstrategie waarbij er niets meer teruggetrokken kan/mag worden? Je kan alsnog niet in de toekomst kijken natuurlijk, maar dacht dat ergens gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je dat dan weer in moet trekken stel je alleen de discussie uit en zijn mensen nog pissiger omdat er wat beloofd wordt wat niet waargemaakt wordt en dat heeft Hugo al genoeg gedaan
Ze geven juist 4 criteria waarop de planning anders kan gaan lopen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
In Engeland is men toch bezig met een exitstrategie waarbij er niets meer teruggetrokken kan/mag worden? Je kan alsnog niet in de toekomst kijken natuurlijk, maar dacht dat ergens gelezen te hebben.
Die wil ook nog een keer wat anders dan de Rabobank gaan doen, dan wil je ook niet al te veel aandacht krijgen met dit soort luchtfietserij. leuk voor een zondag in buitenhof om over te filosoferen, maar niet om je naam aan te verbinden in een landelijke campagne en te moeten verdedigenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:32 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n Barbara Baarsma wel in kringen verkeert met korte lijntjes naar de politiek. Maar goed misschien werd het haar zelf gewoon te heet onder de voeten.
Ja precies dat, gok dat die wel aardig is teruggefloten door de eigen RVC.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:41 schreef zalkc het volgende:
[..]
Die wil ook nog een keer wat anders dan de Rabobank gaan doen, dan wil je ook niet al te veel aandacht krijgen met dit soort luchtfietserij. leuk voor een zondag in buitenhof om over te filosoferen, maar niet om je naam aan te verbinden in een landelijke campagne en te moeten verdedigen
Per 1 maart toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:41 schreef zalkc het volgende:
Die wil ook nog een keer wat anders dan de Rabobank gaan doen
we weten allemaal dat BOA's niet de slimste zijn, maar deze doet of hij bij de BVD werkt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:15 schreef falling_away het volgende:
Was deze al langs gekomen?
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20210222_95422103
Uitbaatster Heerlens café Tess krijgt boete voor drinken van blikje cola voor haar zaak: 'Ik vecht die aan en lijst het papier in'
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)iek-in-de-weg-zittenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:06 schreef Oidipous het volgende:
Robin Fransman (voorzitter Herstel-NL) over de gebeurtenissen van gisterenavond.
[ afbeelding ]
Onder de voorwaarde dat het vaccinatieprogramma goed blijft lopen, de vaccinaties goed werken, de zorg de druk aan kan en er geen nieuwe gevaarlijk mutatie optreedt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
In Engeland is men toch bezig met een exitstrategie waarbij er niets meer teruggetrokken kan/mag worden? Je kan alsnog niet in de toekomst kijken natuurlijk, maar dacht dat ergens gelezen te hebben.
In ieder geval loopt het vaccinatie programma daar zodanig voorspoedig momenteel dat er komende maanden toch weer heel veel kan. Hier hebben we nog geen flauw idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
ik zie het nu, duurt daar ook nog wel even voor ze tegen het "normale " aanzitten en die zijn al een stuk verder met prikken dan wijquote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze geven juist 4 criteria waarop de planning anders kan gaan lopen.
Worden binnenkort gebundeld tot 1 grote atlas.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We zijn inmiddels al toe aan 50e roadmap...
Klopt, maar wel perspectief, en dat lijkt nogal belangrijk te zijn. Ik maak voor mijzelf dat perspectief wel, maar voor veel mensen doet het veel omdat op een lijstje te zien staan.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zie het nu, duurt daar ook nog wel even voor ze tegen het "normale " aanzitten en die zijn al een stuk verder met prikken dan wij
Ik wil toch wel eens wat bewijs zien voor die 'Grote politieke druk', vindt het nogal een uitspraak.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)iek-in-de-weg-zitten
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, maar wel perspectief, en dat lijkt nogal belangrijk te zijn. Ik maak voor mijzelf dat perspectief wel, maar voor veel mensen doet het veel omdat op een lijstje te zien staan.
Het vaccinatie gebeuren is wel een dingetje idd, daar zijn ze inderdaad veel verder mee. Maar toch denk ik dat we dit wel grotendeels kunnen overnemen.
Hier heb je ons perspectiefquote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)oronamaatregelen.pdf
Voor een roadmap
Succes!
Ik vind het eerder opvallend dat men daar niet al lang en breed aan het versoepelen is gezien het aantal gegeven vaccinaties.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 09:45 schreef Ronald het volgende:
[..]
In ieder geval loopt het vaccinatie programma daar zodanig voorspoedig momenteel dat er komende maanden toch weer heel veel kan. Hier hebben we nog geen flauw idee eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |