quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
tieners zijn nooit leuk, in Nederland in ieder gevalquote:
Kruis?quote:
Gelukkig engelsen welquote:Op maandag 22 februari 2021 19:44 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
tieners zijn nooit leuk, in Nederland in ieder geval
Wel een enorme afstand dit....quote:Op maandag 22 februari 2021 19:44 schreef Knipoogje het volgende:
Arnhem en Zeeland... Dat gaat werken 😂
Genoeg hindoestanen die moslim zijn anders...quote:Op maandag 22 februari 2021 19:45 schreef DKUp het volgende:
Het is een Hindoestaan, hier stond terrorist....
Brabantia beldequote:
En die hangbuikquote:Op maandag 22 februari 2021 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou Nicolien echt dolgraag restylen.
Bril weg. Haar stijl. Andere make-up. En die kleding meteen de shredder door.
Misschien een stevigere bh.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ze spiegelen wel gigantisch sinds januari.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:48 schreef KennyPowers het volgende:
De redactie dacht deze valse nichten zetten we lekker bij elkaar om ze te pesten
Geen grapjes over zijn handquote:Op maandag 22 februari 2021 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe style ik dat dan? Corset?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
Mompelen en zuipen en de motor.quote:
Als 49-jarige maagd kun je gelukkig niet al teveel eisen stellenquote:Op maandag 22 februari 2021 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Gewoon een boer !quote:Op maandag 22 februari 2021 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
haha, doet hij die aparte uitstraling bewust om 'cool' te zijn?
Zij is wel de hoofdprijs?quote:
Dat is zijn bijnaam in het uitgaanscircuit.quote:
Hij kwam uit arnhem maar woont in nijmegenquote:Op maandag 22 februari 2021 19:52 schreef Revanches het volgende:
Doetinchem?! Waar kwam hij vandaan dan? Dacht ook in die buurt?
quote:Op maandag 22 februari 2021 19:53 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat is zijn bijnaam in het uitgaanscircuit.
Hoe ga jij naar Italië in de zomer? Auto?quote:
Hoezo niet?quote:Op maandag 22 februari 2021 19:55 schreef Knipoogje het volgende:
Wel jammer voor onze Surinamer. Je ziet dat ie het een onwijs lekker wijf vindt maar weet ook dat ze verder niet zo bij elkaar passen 😆
Niet, omdat covidquote:Op maandag 22 februari 2021 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe ga jij naar Italië in de zomer? Auto?
Die Zeeuwse?quote:Op maandag 22 februari 2021 19:54 schreef Revanches het volgende:
Zij is echt leuk en heeft een mooie uitstraling, ik heb een crush.
Ja joh, maar normaal danquote:
quote:
Ik zou eerder denken dat je dan stopt met geloven omdat je man aan een tumor overlijdt.......maar wie ben ik...quote:Op maandag 22 februari 2021 19:56 schreef Kanaroe het volgende:
Zou ze na haar weduwschap gristelijk zijn geworden, vraag ik me af
quote:
Wat vaak ook de werkelijkheid is.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Dit programma geeft je echt het beeld dat homo’s en potten enkel en alleen rondsloeren.
Ja, best wel jammerquote:Op maandag 22 februari 2021 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Dit programma geeft je echt het beeld dat homo’s en potten enkel en alleen rondsloeren.
Vaak ook niet hoor, juist nog nooit een relatie gehad.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik las het toen zij a.h. woord was en ik vind ze wel ontroerend.quote:
Dus helemaal als maagd tot zijn of haar dertigste? Neuh.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vaak ook niet hoor, juist nog nooit een relatie gehad.
De jonkiesquote:Op maandag 22 februari 2021 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus helemaal als maagd tot zijn of haar dertigste? Neuh.
Is het niet opgespoten is het weer niet goed.quote:
Ik zeg groot, niet TE groot.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het niet opgespoten is het weer niet goed.
Lijkt me ook niet echt.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Irma zit echt niet op die streepjestrui te wachten.
Wel erg handig bij het overdwars bananen eten.quote:
Zulke pakken trek je aan als je management assistente bent.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Irma ziet er top uit. Hij komt in zijn kloffie.
En de trui trek je aan als je de hele dag gaat Netflixen?quote:Op maandag 22 februari 2021 20:03 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Zulke pakken trek je aan als je management assistente bent.
Ja, precies!quote:Op maandag 22 februari 2021 20:04 schreef Poefbank het volgende:
Imar zegt dadelijk gewoon; ‘jij komt mij mee meid, geen gezeur’
Nou. Ik vind dat je ongelijk hebt. En @Revanches ook met zijn hoofdquote:Op maandag 22 februari 2021 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En de trui trek je aan als je de hele dag gaat Netflixen?
Welnee. Ze gaat uit eten. Ze ziet er prima uit.
Ik vind hem een beetje borings.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:08 schreef Bluedisplay het volgende:
Lijkt me best een leuke jongen maar continu dat geneuzel over Frankrijk lijkt me erg vermoeiend
Zo bijzonder is het niet eens. Als het nou Russisch of Chinees was.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:08 schreef Bluedisplay het volgende:
Lijkt me best een leuke jongen maar continu dat geneuzel over Frankrijk lijkt me erg vermoeiend
Er is ook niks mis mee, nee. Maar idd het gedoe over Frankrijk.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:08 schreef Bluedisplay het volgende:
Thats all you can sahayquote:
Wat zou jij aandoen dan?quote:Op maandag 22 februari 2021 20:08 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Nou. Ik vind dat je ongelijk hebt. En @:Revanches ook met zijn hoofd
Er zijn er meer vanavondquote:Op maandag 22 februari 2021 20:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik schakel net in maar is dit een typetje van Bob de Rooij?
quote:Op maandag 22 februari 2021 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Voordringen typeren als aso gedrag. Okay.
We hebben een voordringerquote:Op maandag 22 februari 2021 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Voordringen typeren als aso gedrag. Okay.
Wel makkeljker om te fisten dan een reguliere vuistquote:Op maandag 22 februari 2021 20:10 schreef NoCigar het volgende:
Zij wilde wel. MAAR DIE HAND DAAR DROOMT ZE VAN
Bij heel veel mensen zou die instelling een uitkomst zijn geweest.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:11 schreef itchycoo het volgende:
Je hoogtepunt is dat je het nog niet verneukt hebt
Ja ik zou meer over kampernellies praten dan dit soort kleine dingen maar je hebt gelijk. Hij bedoelt idd echt alleen gedrag. Ik dacht aan type personen.quote:
Ik zeg nog niet eens wat bij alle keren dat mensen het bij me doenquote:
Ja, das al beter dan al die slobbertruien van die gasten bij first datesquote:Op maandag 22 februari 2021 20:13 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Een mooi overhemd. Nette schoenen en een strakke broek aan.
Maar wel zo strak dat mijn penis zichtbaar is. Ik kan niet perfect zijn.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:14 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ja, das al beter dan al die slobbertruien van die gasten bij first dates
imarquote:Op maandag 22 februari 2021 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ik schakel pas net in maar hij ziet eruit alsof hij Glenn heet die met die baard.
quote:Op maandag 22 februari 2021 20:14 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Maar wel zo strak dat mijn penis zichtbaar is. Ik kan niet perfect zijn.
Twee keer neuken en coronaquote:
quote:
Ja, mooi is dat hèquote:Op maandag 22 februari 2021 20:16 schreef Rianne84 het volgende:
TV KIJKEN, ZONDE VAN JE TIJD!
* Doet mee aan tv programma
Oké Gijs.quote:
Hij leek me wat introvert voor haar. Achteraf gelijk gekregen, maar goed, bij first dates blijft maar 1 op de 10 bij elkaar ofzoquote:
Date met kapstertje geplandquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:27 schreef DKUp het volgende:
Contactberoepen mogen weer, nou nou....
First Dates Dan maar weer....
Ik wil gewoon bier op een terrasje kunnen klappen, jemig.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:27 schreef DKUp het volgende:
Contactberoepen mogen weer, nou nou....
First Dates Dan maar weer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |