SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Pruttelbal.quote:
Heel de dag van die matige automatenkoffie naar binnen zitten lurken natuurlijk.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben nu echt een beetje aan het pruttelen
nee theequote:Op maandag 22 februari 2021 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel de dag van die matige automatenkoffie naar binnen zitten lurken natuurlijk.
Van veel thee ga je ook pruttelenquote:Op maandag 22 februari 2021 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee thee
drink daar geen koffie
Eetse Karzaiquote:Op maandag 22 februari 2021 18:24 schreef Karzai het volgende:
ik huppel naar mijn moeke voor het eten, zou de cote de bouef meenemen maar dat wordt een ander keertje
have a good evening!
Antioxidantenquote:
Automatenkoffiequote:Op maandag 22 februari 2021 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel de dag van die matige automatenkoffie naar binnen zitten lurken natuurlijk.
Lekker licht biertje.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Eindelijk eens WEL het doel gehaald. Was dit jaar nog niet gebeurd. Vieren met een "biertje"![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zorgen antioxidanten wel voor dat die wat vlotter de uitgang weten te vindenquote:Op maandag 22 februari 2021 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of het is een aankondiging dat er gerries aankomen?
dat ziet eruit als een glas cola manquote:Op maandag 22 februari 2021 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Eindelijk eens WEL het doel gehaald. Was dit jaar nog niet gebeurd. Vieren met een "biertje"![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 februari 2021 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat ziet eruit als een glas cola man
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
quote:Op maandag 22 februari 2021 18:38 schreef kwiwi het volgende:
Is onze Spuiten & Slikken medewerker ook weer thuis?
Het smaakt als thee. Kouwe thee.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat ziet eruit als een glas cola man
IJsthee?quote:Op maandag 22 februari 2021 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het smaakt als thee. Kouwe thee.
mehquote:Op maandag 22 februari 2021 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ieuw.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
we kunnen altijd impromptu Mario Kart in lassenquote:Op maandag 22 februari 2021 18:45 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb na prutnacht helemaal geen zin om te sporten, maar ik ga toch maar.
Ik ga zo boodschappen doen. Ik heb allen nog een paar rauwe uien in huis.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:45 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb na prutnacht helemaal geen zin om te sporten, maar ik ga toch maar.
Nah, ik kan me niet meer fatsoenlijk uitschrijven nu, dus ik ga maar gewoon.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
we kunnen altijd impromptu Mario Kart in lassen
Kun je ook gewoon eten en het een 'solidariteitsmaal voor de hongerwinter van Tweede Wereldoorlog' noemen.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga zo boodschappen doen. Ik heb allen nog een paar rauwe uien in huis.
Da's wel wat karig ja.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Roemenen en russen en oostblokkers eten dat alsof 't een appel isquote:Op maandag 22 februari 2021 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 februari 2021 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 februari 2021 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
beter dan vis met rode kool
beetje aromat erbij en @:ettovanbelgie zou culinair dineren
Ik kom het dichtst in de buurt van een Hongaar en die heb ik dat nooit zien doenquote:Op maandag 22 februari 2021 18:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Roemenen en russen en oostblokkers eten dat alsof 't een appel is
rauwe teen knoflook erbij voor de afwisselingquote:Op maandag 22 februari 2021 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom het dichtst in de buurt van een Hongaar en die heb ik dat nooit zien doen
Vis met rode kool, had geen ander eten meer in huisquote:Op maandag 22 februari 2021 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah. Wat had je in de middag warm dan?
hmmquote:Op maandag 22 februari 2021 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vis met rode kool, had geen ander eten meer in huis
Wat eet jij?quote:Op maandag 22 februari 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm![]()
dacht frantic maakte een garpje
ik ben altijd bloedserieusquote:Op maandag 22 februari 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm![]()
Duits... Zeeuwen maken geen grappenquote:Op maandag 22 februari 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm![]()
Jij snapt hem.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Duits... Zeeuwen maken geen grappen
Dat is het betere werkquote:Op maandag 22 februari 2021 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zigeunerschnitzel met rode kool
Een woeste exodus?quote:Op maandag 22 februari 2021 18:58 schreef FranticDJ het volgende:
ik heb tomatensoep gemaakt. Alleen m'n portable buitenboordmotor was iets te heftig. Dus mn shirt kon na een half uur weer de was in
Tenenkaasquote:Op maandag 22 februari 2021 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik heb kaas.
...
.....
........
Om op te stampen.
Daar ben ik te hygiënisch voor.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2021 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zigeunerschnitzel met rode kool
ben een video aan het converteren/proberen te verbeterenquote:
Ja etenstijd.quote:
Smakelijkquote:Op maandag 22 februari 2021 19:51 schreef gianni61 het volgende:
Voor het eerst sinds lange tijd weer een een stuk hardgelopen.
Even mn avondeten ophoesten
dat was het eerst welquote:
Aparte manier om die dochter te verleiden maar okequote:Op maandag 22 februari 2021 19:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben een video aan het converteren/proberen te verbeteren
van m'n 6e verjaardag kinderfeestje haha. Toen zijn we naar de bakkerij in 't dorp geweest.
Die bakker z'n dochter heeft mijn huis verkocht. Hij kan zich mij nog als de dag van gisteren herinnerenM'n ouders hadden de videoband die ze gemaakt hebben nog, dus die heb ik laten digitaliseren en ik ben nu m'n plasje erover aan 't doen en dan stuur ik 'm door naar de bakker z'n dochter.
die had m'n moeder kunnen wezenquote:Op maandag 22 februari 2021 19:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Aparte manier om die dochter te verleiden maar oke
rouwvliegjes plaagquote:Op maandag 22 februari 2021 19:54 schreef gianni61 het volgende:
en net al de eerste mug van het jaar moeten doodvermoorden
[quote]quote:
Jawel jawel. Lekker beetje ikea klusjes afgerondquote:Op maandag 22 februari 2021 19:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op maandag 22 februari 2021 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Noice
[/quote
u ook
trip down memory lane?quote:Op maandag 22 februari 2021 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jawel jawel. Lekker beetje ikea klusjes afgerondalle missende items zijn binnen nu (alles wat open stond geannuleerd en overnieuw besteld en opgehaald vanmorgen
)
Nu even een trip down memory lane aan het doen haha
ja dat zeg je er niet bij he.quote:Op maandag 22 februari 2021 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die had m'n moeder kunnen wezenben US niet hoor, die weke knieën krijgt van alles met een vagijn.
Kwam net wel zeldzaam beeldmateriaal van US tegenquote:Op maandag 22 februari 2021 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die had m'n moeder kunnen wezenben US niet hoor, die weke knieën krijgt van alles met een vagijn.
Zaterdag de eerste wesp al in m'n drinken..quote:Op maandag 22 februari 2021 19:54 schreef gianni61 het volgende:
en net al de eerste mug van het jaar moeten doodvermoorden
Sexyquote:Op maandag 22 februari 2021 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwam net wel zeldzaam beeldmateriaal van US tegen
[ afbeelding ]
wattes?quote:
dat is wel heel extreemquote:Op maandag 22 februari 2021 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zaterdag de eerste wesp al in m'n drinken..Ik ben als de dood voor wespen, dus dit wordt een hele lange zomer zo
goed mogelijkquote:Op maandag 22 februari 2021 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wattes?
Heeft dit te maken met de stervende kamerplant in de woonkamer?
Morgen is de gft bak weer leeg, ik denk dat dat de oplossing wordtquote:Op maandag 22 februari 2021 20:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
goed mogelijk
als daar vliegjes in zitten (mugjes eerder) moet je ook ff aaltjes kopen. dan kan je de boel nog redden. Heeft hier ook gewerkt
geilquote:
ook altijd lekkerquote:
en daarvoor?quote:
Dat laatste klopt wel jaquote:Op maandag 22 februari 2021 20:17 schreef bitterbal het volgende:
vanochtend begon complot collega tegen mij dat er uit groot onderzoek was gebleken dat mondkapjes helemaal neit werken. Dus ik toen ik zei dat dat onzin was zei die dat ik moeilijk ben om mee te praten
Wij hadden hier ook zo'n complot gekkie. was een zzp'er die we eigenlijk voor een paar maanden hadden ingehuurd, maar ja, die heeft afgelopen vrijdag zn laatste dag kunnen maken omdat die weigert een mondkapje te dragenquote:Op maandag 22 februari 2021 20:17 schreef bitterbal het volgende:
vanochtend begon complot collega tegen mij dat er uit groot onderzoek was gebleken dat mondkapjes helemaal neit werken. Dus ik toen ik zei dat dat onzin was zei die dat ik moeilijk ben om mee te praten
mijn eten liep net helemaal in de soep.quote:
Dus nu heb je niet gegeten?quote:Op maandag 22 februari 2021 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn eten liep net helemaal in de soep.
Die magnetron stopte er ineens mee dus terwijl daar mee bezig was verbrande de schnitzel
ja die collega weigert het ookquote:Op maandag 22 februari 2021 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wij hadden hier ook zo'n complot gekkie. was een zzp'er die we eigenlijk voor een paar maanden hadden ingehuurd, maar ja, die heeft afgelopen vrijdag zn laatste dag kunnen maken omdat die weigert een mondkapje te dragen
zag 't filmpjequote:Op maandag 22 februari 2021 20:15 schreef gianni61 het volgende:
en tevens @:FranticDJ
Onze Syl heeft bier gemaakt ik mijn dorp
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8049845_beeef51b
van het weekend even kijken of ze het ook in de winkel hebben
Wat had je nog meer allemaal aanstaan buiten die magnetron om dan?quote:Op maandag 22 februari 2021 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja verbrande schnitzel en koude rode kool
blijkbaar was een stop doorgeslagen
Nja, als hij al in een werk mail naar verschillende collega en de baas zegt dat corona een plan van de elite is, dan luister ik al niet heel verder.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die collega weigert het ook
maar wat zei jouw ex collega dat die nu niet meer hoeft te komen?
koelkastquote:Op maandag 22 februari 2021 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat had je nog meer allemaal aanstaan buiten die magnetron om dan?
ja mijn collega vandaag ook.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, als hij al in een werk mail naar verschillende collega en de baas zegt dat corona een plan van de elite is, dan luister ik al niet heel verder.
Maar ja, bij de opdrachtgevers is op het hele terrein een mondkapje verplicht, dat kun je dan onzin vinden, maar je moet het toch gewoon op zetten anders kom je het terrein niet op..
Vreemd dan wel, het is niet alsof je dat ding nooit gebruikt ...quote:
klinkt als een zeer verstandig persoon die de kennis in pacht heeftquote:Op maandag 22 februari 2021 20:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mijn collega vandaag ook.
Alles is dicht zodat de economie naar de knoppen gaat,je naar het uwv moet en dan in ruil voor een uitkering gedwongen kan worden omdat vaccin te nemen
Waarschijnlijk omdat ze buiten staanquote:Op maandag 22 februari 2021 20:28 schreef FranticDJ het volgende:
Bij ikea liep er ook zowat niemand van de medewerkers met een mondkapje..
ja begrijp het ook nietquote:Op maandag 22 februari 2021 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vreemd dan wel, het is niet alsof je dat ding nooit gebruikt ...
Dus toch dat het einde der tijden dat nabij is waarschijnlijkquote:
quote:Op maandag 22 februari 2021 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus toch dat het einde der tijden dat nabij is waarschijnlijk
quote:Op maandag 22 februari 2021 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus toch dat het einde der tijden dat nabij is waarschijnlijk
ja touche, overdekte maar open parkeergaragequote:Op maandag 22 februari 2021 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze buiten staan
Allemaal onderdeel van God's plan, daar kun je niks aan veranderen.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja ik begrijp niet als je dat denkt dat je dan nog blijft werken en zo
Ja klopt. Denk niemand die daar het personeel op aanspreektquote:Op maandag 22 februari 2021 20:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja touche, overdekte maar open parkeergarage
maarrr als klant moet je wel een mondkapje op terwijl je in je auto moet blijven zitten tot zij je QR code komen scannen.
Beetje hypocriet is 't wel
Nee nee, want vaccins zijn ook onzin. Want moet naar het nieuws kijken.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mijn collega vandaag ook.
Alles is dicht zodat de economie naar de knoppen gaat,je naar het uwv moet en dan in ruil voor een uitkering gedwongen kan worden omdat vaccin te nemen
ze kunnen toch gewoon stoppen met werkenquote:Op maandag 22 februari 2021 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal onderdeel van God's plan, daar kun je niks aan veranderen.
Waar vind ik dat filmpje op 9gag?quote:Op maandag 22 februari 2021 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn eten liep net helemaal in de soep.
Die magnetron stopte er ineens mee dus terwijl daar mee bezig was verbrande de schnitzel
ik vind het allemaal maar ingewikkeld.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee nee, want vaccins zijn ook onzin. Want moet naar het nieuws kijken.
En dan niet bij de NOS, want dat is propaganda, we moeten verder kijken..!
Die is er nietquote:Op maandag 22 februari 2021 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar vind ik dat filmpje op 9gag?
Ja ze moeten toch iets te doen hebben?quote:Op maandag 22 februari 2021 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze kunnen toch gewoon stoppen met werken
Er valt ook niet mee te discussiëren.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind het allemaal maar ingewikkeld.
Maar echt ik zie ze als geesteziek inmiddels.
Nee net zoals ik niet mag schelden met godverdomme maar wel dat gekanker over buitenlanders kan aanhoren :pquote:Op maandag 22 februari 2021 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er valt ook niet mee te discussiëren.
Maar ze uitlachen mag ook weer niet
Godverdomme kanker buitenlanders mag ook niet?quote:Op maandag 22 februari 2021 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee net zoals ik niet mag schelden met godverdomme maar wel dat gekanker over buitenlanders kan aanhoren :p
Tis godverdomme belachelijk!quote:Op maandag 22 februari 2021 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee net zoals ik niet mag schelden met godverdomme maar wel dat gekanker over buitenlanders kan aanhoren :p
denk alleen kanker buitenlanders.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Godverdomme kanker buitenlanders mag ook niet?
quote:Op maandag 22 februari 2021 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
@:isax https://reizendekabouters.nl/32htk/ in Brabant
vrouw aanschaffenquote:Op maandag 22 februari 2021 20:44 schreef gianni61 het volgende:
Heb dorst, maar geen zin om naar de keuken te lopen
Wil je een paar spuitbussen remmen reiniger meenemen?quote:Op maandag 22 februari 2021 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen een click en collect bij de Action ophalen, ben benieuwd.
Schijnt dat die veel onderhoud nodig hebbenquote:
Volgens mij kan je je bestelling niet meer aanpassen?quote:Op maandag 22 februari 2021 20:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wil je een paar spuitbussen remmen reiniger meenemen?
Geen ideequote:Op maandag 22 februari 2021 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je je bestelling niet meer aanpassen?
kloptquote:Op maandag 22 februari 2021 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je je bestelling niet meer aanpassen?
Hebben ze tegenwoordig iets van een webshop dan?quote:Op maandag 22 februari 2021 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen een click en collect bij de Action ophalen, ben benieuwd.
quote:Op maandag 22 februari 2021 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig iets van een webshop dan?
Die 'webshop' is zelfs nog minder overzichtelijk dan de winkelsquote:Op maandag 22 februari 2021 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben alleen benieuwd want de ophaaltijden zijn nogal ruim of iig ruimer dan ik dacht dus geen idee hoe lang de rij zal zijn. Tijdsvakken van een uur.
Is wel "on brand".quote:Op maandag 22 februari 2021 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die 'webshop' is zelfs nog minder overzichtelijk dan de winkels![]()
winkelen op afspraak?quote:Op maandag 22 februari 2021 21:07 schreef bitterbal het volgende:
hoe denken jullie dat ze dat winkelen op afspraak gaan invoeren?
eerst zien, dan gelovenquote:Op maandag 22 februari 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat willen ze misschien morgen gaan invoeren
Lekker tochquote:
ja das toch ook haalbaar :pquote:Op maandag 22 februari 2021 21:12 schreef mschol het volgende:
[..]
eerst zien, dan geloven
ze kunnen wel allerlei mooie foefjes verzinnen, het moet wel haalbaar zijn voor winkeliers..
Waarom dan?quote:Op maandag 22 februari 2021 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Het is weer gezellig in de caviagroep op Facebook. Het is afwachten wanneer ik uitgemaakt word voor dierenmishandelaar, ze draaien er nog een beetje omheen.
Wat heb je misdaan?quote:Op maandag 22 februari 2021 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Het is weer gezellig in de caviagroep op Facebook. Het is afwachten wanneer ik uitgemaakt word voor dierenmishandelaar, ze draaien er nog een beetje omheen.
inder zuipenquote:
ik drink geen alcohol... hou niet van drugs.quote:
Cavia's hebben vitamine c nodig, net als mensen. Dat halen ze uit groenten en het zit in de brokjes. En zelfs dan wordt aangeraden om ze nog elke dag zo'n pilletje te geven. Meestal vinden ze die hartstikke lekker en staan ze 's ochtends te trappelen tot ik ze geef.quote:
meer water drinken danquote:Op maandag 22 februari 2021 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik drink geen alcohol... hou niet van drugs.
Zo, nu tijd voor een fijne sigaar
minder koffiequote:
Dierenbeul!quote:Op maandag 22 februari 2021 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Cavia's hebben vitamine c nodig, net als mensen. Dat halen ze uit groenten en het zit in de brokjes. En zelfs dan wordt aangeraden om ze nog elke dag zo'n pilletje te geven. Meestal vinden ze die hartstikke lekker en staan ze 's ochtends te trappelen tot ik ze geef.
Nu heb ik echter een cavia van ongeveer een jaar die ze niet moet. Die vertikt het. Vorig jaar een tijdje geprobeerd, maar ik vond het zielig om elke dag die worsteling aan te gaan dus liet het erbij, want het zat ook in het voer.
Nu ben ik sinds een week of zes op aanraden van de dierenarts overgestapt op ander voer. Waar geen vitamine c in zit. Dus nu moet ze die pilletjes elke dag. En ze vertikt het. Het is een worsteling. En zielig voor dat beestje.
Dus ik had een vraag gesteld. Of iemand tips had. Want meestal pakken ze die pil na een dag of drie vanzelf aan met deze tuthola dus na zes weken nog niet. Ze laat zich niet meer oppakken en ziet de bui al hangen als ik haar kom halen
Krijg ik nu te horen dat het zielig is en onnodig en dat ik beter voer moet geven, zo'n beestje weet niet waarom je er elke dag een pil in frot.
Ten eerste, succes als jouw dieren ooit medicijnen nodig hebben.
Ten tweede, succes als je ooit kinderen hebt.
Ten derde, ik geef dat voer op aanraden van de dierenarts en dan komt er zo'n 20-jarige spw'er mij vertellen dat ze het beter weet. Ga weg joh.
Dus ik had popcorn moeten halen.
kan je die pilletjes niet verkruimelen over de brokjes?quote:Op maandag 22 februari 2021 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Cavia's hebben vitamine c nodig, net als mensen. Dat halen ze uit groenten en het zit in de brokjes. En zelfs dan wordt aangeraden om ze nog elke dag zo'n pilletje te geven. Meestal vinden ze die hartstikke lekker en staan ze 's ochtends te trappelen tot ik ze geef.
Nu heb ik echter een cavia van ongeveer een jaar die ze niet moet. Die vertikt het. Vorig jaar een tijdje geprobeerd, maar ik vond het zielig om elke dag die worsteling aan te gaan dus liet het erbij, want het zat ook in het voer.
Nu ben ik sinds een week of zes op aanraden van de dierenarts overgestapt op ander voer. Waar geen vitamine c in zit. Dus nu moet ze die pilletjes elke dag. En ze vertikt het. Het is een worsteling. En zielig voor dat beestje.
Dus ik had een vraag gesteld. Of iemand tips had. Want meestal pakken ze die pil na een dag of drie vanzelf aan met deze tuthola dus na zes weken nog niet. Ze laat zich niet meer oppakken en ziet de bui al hangen als ik haar kom halen
Krijg ik nu te horen dat het zielig is en onnodig en dat ik beter voer moet geven, zo'n beestje weet niet waarom je er elke dag een pil in frot.
Ten eerste, succes als jouw dieren ooit medicijnen nodig hebben.
Ten tweede, succes als je ooit kinderen hebt.
Ten derde, ik geef dat voer op aanraden van de dierenarts en dan komt er zo'n 20-jarige spw'er mij vertellen dat ze het beter weet. Ga weg joh.
Dus ik had popcorn moeten halen.
Mijn duim kan wel wat hebben.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
*rost op duim*
zo geen koppijn meer
quote:Op maandag 22 februari 2021 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn duim kan wel wat hebben.
Heb ik geprobeerd, maar ze vreten niet op commandoquote:Op maandag 22 februari 2021 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je die pilletjes niet verkruimelen over de brokjes?
evt fijnmalen, minimaal water erbij zodat je een pastatje krijgt wat aan die brokjes blijft plakken?
hendigquote:Op maandag 22 februari 2021 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar ze vreten niet op commandoik had het fijngemalen en over de komkommer gestrooid maar dan vreet ze spontaan de komkommer niet meer. En dan zou ik haar elke dag apart moeten zetten met de groenten en wachten tot ze dat heeft gegeten, anders gaan die andere twee ermee vandoor. En die pakken de pillen wel gewoon aan. Ik kan ook niet alle drie de pillen dan maar over de komkommer strooien, want de ene dag vreet de zandzak twee plakken komkommer op en de andere dag de hysterica en de andere dag hoeven ze het geen van allen.
Beesten.
Toen mijn hont ziek was had hij ook al snel door dat de pillen niet lekker waren.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen het slechtste voor voor mijn dieren.
Onze hond had epilepsie dus die hebben we zowat haar hele leven drie keer per dag pillen gegeven. Door het voer had ze door. En dat was honderd keer makkelijker dan bij dit kleine beestje.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen mijn hont ziek was had hij ook al snel door dat de pillen niet lekker waren.
Zandzak en Hysterica. Goeie namen.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar ze vreten niet op commandoik had het fijngemalen en over de komkommer gestrooid maar dan vreet ze spontaan de komkommer niet meer. En dan zou ik haar elke dag apart moeten zetten met de groenten en wachten tot ze dat heeft gegeten, anders gaan die andere twee ermee vandoor. En die pakken de pillen wel gewoon aan. Ik kan ook niet alle drie de pillen dan maar over de komkommer strooien, want de ene dag vreet de zandzak twee plakken komkommer op en de andere dag de hysterica en de andere dag hoeven ze het geen van allen.
Beesten.
aromatquote:Op maandag 22 februari 2021 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen mijn hont ziek was had hij ook al snel door dat de pillen niet lekker waren.
ja dat weten ze zķ snelquote:Op maandag 22 februari 2021 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was chocola.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Of wacht... zout... was dat niet link bij honden?
quote:Op maandag 22 februari 2021 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
En Joop gedreigd dat ik de laatste brownie opvreet als 'ie niet opschiet. Ik bak die zooi niet om oud te laten worden.
Ja, maar veel zout is ook niet geweldig voor ze.quote:
Frolicquote:Op maandag 22 februari 2021 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar veel zout is ook niet geweldig voor ze.
Ik hoef voorlopig niet te koken geloof ik.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vanaf morgen kan hij de brownies bakken
goed weer is het hequote:Op maandag 22 februari 2021 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Was wel echt verdraaid lekker buiten sporten vanavond trouwens.Ik had enorm geen zin, maar blij dat ik gegaan ben.
heb ook gesport.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
goed weer is het hevond het vanavond wel ff flink afkoelen in vergelijking met oa gisteren.
Oh, is me niet zo opgevallen, het scheelde al enorm dat de wind vanavond compleet was ingezakt.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
goed weer is het hevond het vanavond wel ff flink afkoelen in vergelijking met oa gisteren.
Feeder.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
En Joop gedreigd dat ik de laatste brownie opvreet als 'ie niet opschiet. Ik bak die zooi niet om oud te laten worden.
Ja was heerlijk om buiten te sporten.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Was wel echt verdraaid lekker buiten sporten vanavond trouwens.Ik had enorm geen zin, maar blij dat ik gegaan ben.
quote:Op maandag 22 februari 2021 22:01 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja was heerlijk om buiten te sporten.
Zacht kussentje.quote:
Jij maar sporten en Joop moet op de bank blijven zitten en zich volvretenquote:
Zie me jou wel voor me met een hobbit pijpquote:Op maandag 22 februari 2021 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb ook gesport.
Ben op een bankje gaan zitten en een pijp gerookt.
Kei-kapot
Hij mag mee sporten hoor.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij maar sporten en Joop moet op de bank blijven zitten en zich volvreten
Ik probeer juist van mijn kussentjes af te komen.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij mag mee sporten hoor.
Overigens vreet ik doorgaans meer rotzooi.
viesdik?quote:Op maandag 22 februari 2021 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik probeer juist van mijn kussentjes af te komen.
Ja had in mijn herstelperiode een feeder diëtistquote:
ik begin ook steeds meer op een kussentje te lijkenquote:Op maandag 22 februari 2021 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dan kan ik jou straks als lekker zacht kussentje gebruikenquote:Op maandag 22 februari 2021 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik begin ook steeds meer op een kussentje te lijken
Eh, ik ben iets squishier dan ik prefereer nu, maar afgetraind is sowieso mijn doel niet. Ben ik te lui voor ook.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga lekker weer serveren straks of iets anders waarbij je de hele dag met je heupjes wiegelt.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Been there done that. Hoef ik ook niet meer naar terug. Ik voel me nu beter dan toen ik afgetraind was.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ik ben iets squishier dan ik prefereer nu, maar afgetraind is sowieso mijn doel niet. Ben ik te lui voor ook.
quote:Op maandag 22 februari 2021 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dan kan ik jou straks als lekker zacht kussentje gebruiken
Afgetraind hoef ik ook niet, is ook niet mogelijk, maar mag nog wel een kilo of 10-15 vanafquote:Op maandag 22 februari 2021 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ik ben iets squishier dan ik prefereer nu, maar afgetraind is sowieso mijn doel niet. Ben ik te lui voor ook.
ja hier zit ik of sta ik stilquote:Op maandag 22 februari 2021 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga lekker weer serveren straks of iets anders waarbij je de hele dag met je heupjes wiegelt.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BUUUUUUUUUURRRRRRRRRNNNNNNNNNNNNNquote:
nee wil geen kussentje zijnquote:Op maandag 22 februari 2021 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BUUUUUUUUUURRRRRRRRRNNNNNNNNNNNNN
heb ik ook jaren gehad. Alleen met Aso veel eten dat er wat bij kwam. Maar op een gegeven moment is dat wel omgeslagen. Kan op zich nog steeds veel eten zonder er echt op te letten, maar combinatie corona/kut knie/meer administratief werk heeft er de afgelopen jaren wel aan bij gedragen dat er 5kg af mag als t aan mij ligtquote:Op maandag 22 februari 2021 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zit al jaren op ondergewicht en geen idee waarom
Straks ben je gewoon een lekker romig kwekkeboom bitterballetjequote:
Snap ik. Dan zien ze je bij S&S en denken ze dat je erbij hoort en stampij lopen te maken als "DE BANK ZONDER KUSSUHS IS GEKOMME!!!"quote:
quote:Op maandag 22 februari 2021 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks ben je gewoon een lekker romig kwekkeboom bitterballetje
quote:Op maandag 22 februari 2021 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Snap ik. Dan zien ze je bij S&S en denken ze dat je erbij hoort en stampij lopen te maken als "DE BANK ZONDER KUSSUHS IS GEKOMME!!!"
Ik wil vooral ook een beetje lol kunnen hebben met mijn eten en niet enorm de nadruk moeten leggen op trainen tov andere hobby's.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Been there done that. Hoef ik ook niet meer naar terug. Ik voel me nu beter dan toen ik afgetraind was.
Speksnack.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oei!quote:Op maandag 22 februari 2021 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb zaterdag en zondag buiten gesport.
Maar vanavond ff niet want heb op de bank geslapen gisteren en op een houtenbalk ofzo gelegen, kan nu mijn armen niet omhoog doen zonder pijnscheut.
Niet mijn rug maar de spieren daar ofzo.
Tenminste hoop ik, nooit rugpijn gehad eerder.
Dat zijn wel gewichten die je in het dagelijks leven merkt ja.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afgetraind hoef ik ook niet, is ook niet mogelijk, maar mag nog wel een kilo of 10-15 vanaf
Precies dat dus.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil vooral ook een beetje lol kunnen hebben met mijn eten en niet enorm de nadruk moeten leggen op trainen tov andere hobby's.Doe ik het mentaal beter onder.
En de conditie over het algemeen is best aardig, dus prrrrima.
Plausibel.quote:
Waarom geen lol zonder dom snacken. Met een beetje goed sporten kun je onbehoorlijk veel vreten zonder aan te komen of zelfs af te vallen.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil vooral ook een beetje lol kunnen hebben met mijn eten en niet enorm de nadruk moeten leggen op trainen tov andere hobby's.Doe ik het mentaal beter onder.
En de conditie over het algemeen is best aardig, dus prrrrima.
kom danquote:Op maandag 22 februari 2021 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom geen lol zonder dom snacken. Met een beetje goed sporten kun je onbehoorlijk veel vreten zonder aan te komen of zelfs af te vallen.
Als je domme snacks als koekjes en bonbons maar laat staan. (En aromat)
Nee we hadden al vroeg visite en toch uncrateduman geraakt. En toen ze weg waren viel ik als een blok in slaap en een rare positiequote:Op maandag 22 februari 2021 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meer of je ruzie gehad hebt met je vriendin dat je op de bank moest slapen.
Mja ben er al zo'n 30+ kwijt dus dat laatste beetje moet toch ook wel lukkenquote:Op maandag 22 februari 2021 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn wel gewichten die je in het dagelijks leven merkt ja.Ik wil er zo'n 5kg vanaf, dan zitten mijn broeken weer wat chiller.
wow, ik ben 30 kg minderquote:Op maandag 22 februari 2021 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben wel onder de 90kg gebleven afgelopen maanden
Ja maar koekjes.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom geen lol zonder dom snacken. Met een beetje goed sporten kun je onbehoorlijk veel vreten zonder aan te komen of zelfs af te vallen.
Als je domme snacks als koekjes en bonbons maar laat staan. (En aromat)
Ik tik net de 80 aan :pquote:Op maandag 22 februari 2021 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben wel onder de 90kg gebleven afgelopen maanden
Rare sjaal heb je.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
De pillenweigeraar.
Natte nek in 3, 2, 1...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |