abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 februari 2021 @ 17:02:17 #51
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198148928
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Heb je ook oog voor hoe de dochter het ziet, jij voorvechter van al die immer onschuldige schizofrenie-lijders, die nooit verantwoordelijk mogen worden gehouden voor alle shit die ze uithalen en de kansen die ze laten liggen, ook buiten hun slechte periodes om?

Je plaat begint grijs te draaien.....
Ik sta achter mijn punt. Ik heb ook psychosegevoeligheid, maar geen strafblad. Alsnog, ik zou een vrouw zwanger kunnen maken en later een psychose krijgen waarvoor ik een paar jaar niet bij haar kan zijn. Ik zou, eenmaal ik hersteld ben, wel mijn kind leren kennen. Dat is logisch toch?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 22 februari 2021 @ 17:15:57 #52
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198149095
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:41 schreef Days-Of-Wild het volgende:

[..]

Dat heb ik ook meegemaakt. Zonder rechter dan, maar mijn ex heeft mijn 2 dochters ook van alles wijsgemaakt. En die geloofden dat, want waarom zou mama liegen (en haar familie deed vrolijk mee met mij zwart maken) en ze was de zorgouder, dus ze waren afhankelijk van haar omdat ze daar woonden. Dochters hebben paar keer het contact met mij verbroken. Tot de oudste oud genoeg was en bij mij en mijn nieuwe vrouw kwam wonen en het ware verhaal te horen kreeg. En ja, het ware verhaal, niet mijn versie, want met feiten en emails ed onderbouwd. Daarmee moeder confronteerde die ook toegaf dat ze dingen verdraaid had en dingen fout had gedaan. Ze nam "wraak" door het contact met die dochter daarna te verbreken. En ook de familie wilde niets meer met haar te maken hebben, want ze woont nu bij mij, "de vijand": De jongste, die nog bij moeder woont, wilde er niets van weten en die heeft weer eens het contact met mij verbroken, inmiddels alweer zo'n 8 maanden.
Dus de moeder heeft ook contact met haar dochter verbroken? Dat is echt naar. Waarom haat ze jou zo?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_198149144
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:02 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik sta achter mijn punt. Ik heb ook psychosegevoeligheid, maar geen strafblad. Alsnog, ik zou een vrouw zwanger kunnen maken en later een psychose krijgen waarvoor ik een paar jaar niet bij haar kan zijn. Ik zou, eenmaal ik hersteld ben, wel mijn kind leren kennen. Dat is logisch toch?
Alsof die moeder daar dan nog zin in heeft. Enig idee hoe eng een psychose voor de mensen om je heen is? Ik wel, en daarom hield ik haar weg. Zo kon ze zonder schade groot worden.
pi_198149204
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:52 schreef Smelfie het volgende:

[..]

Er is geen zijn kant van het verhaal, van haar 2e tot haar 16e heeft hij vast gezeten en zelf ook geen interesse in haar gehad tenzij ze hem iets op kon leveren, zij kijkt meer naar daden dan naar woorden.
Je bent bang dat je dochter iets voor haar vader gaat voelen lijkt het...
Old Tyme Hardcore!
pi_198149284
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:02 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Kind heeft er niet om gevraagd verwekt te worden.
Dus alleen al daarom komt wat jij wil (en wat moeder wil) op de tweede plaats.

Heeft niks te maken met contact, gezondheid, financiën, whatever. Puur kijken naar wat het beste is voor het kind.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 22 februari 2021 @ 17:47:54 #56
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198149686
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:18 schreef Smelfie het volgende:

[..]

Alsof die moeder daar dan nog zin in heeft. Enig idee hoe eng een psychose voor de mensen om je heen is? Ik wel, en daarom hield ik haar weg. Zo kon ze zonder schade groot worden.
Ik snap dat het eng is, maar er bestaat ook iets als herstel. Met medicatie en therapie kan iemand volledig meedraaien met de maatschappij.

Sommige mensen met psychoses zijn doctors of advocaten. Waarom zouden die hun kind niet mogen zien?
  maandag 22 februari 2021 @ 17:48:41 #57
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198149696
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Kind heeft er niet om gevraagd verwekt te worden.
Dus alleen al daarom komt wat jij wil (en wat moeder wil) op de tweede plaats.

Heeft niks te maken met contact, gezondheid, financiën, whatever. Puur kijken naar wat het beste is voor het kind.
Beste voor het kind is om beide ouders te kennen.
pi_198149700
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:21 schreef Slapshot het volgende:

[..]

Je bent bang dat je dochter iets voor haar vader gaat voelen lijkt het...
Ze wordt dit jaar 21 maar ze wil geen contact met hem.
  FOK!fotograaf maandag 22 februari 2021 @ 17:57:24 #59
842 Zorro
Z
pi_198149825
Ik heb het vermoeden dat de vader die niet als volwaardig ouder gezien wordt, want nauwelijk contact toegestaan, ineens wel helemaal volwaardig is als het op betalen aankomt. Doe dat dan ook lekker naar ratio.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_198149832
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik snap dat het eng is, maar er bestaat ook iets als herstel. Met medicatie en therapie kan iemand volledig meedraaien met de maatschappij.

Sommige mensen met psychoses zijn doctors of advocaten. Waarom zouden die hun kind niet mogen zien?
Zijn termijn is niet voor niks 3 keer verlengd, en je zit ook geen 5 jaar in de ebi voor niks he, hij is gevaarlijk en schizofreen. Niks aan te doen.
  maandag 22 februari 2021 @ 18:04:11 #61
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_198149921
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:57 schreef Smelfie het volgende:

[..]

Zijn termijn is niet voor niks 3 keer verlengd, en je zit ook geen 5 jaar in de ebi voor niks he, hij is gevaarlijk en schizofreen. Niks aan te doen.
Kan ook jouw dochter overkomen, he? Vrouwen ontwikkelen schizofrenie tussen 26 en 30. Schizofrenie is erfelijk dus je dochter zou het zomaar kunnen krijgen. Wat ga je dan doen?
pi_198150378
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 18:04 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Kan ook jouw dochter overkomen, he? Vrouwen ontwikkelen schizofrenie tussen 26 en 30. Schizofrenie is erfelijk dus je dochter zou het zomaar kunnen krijgen. Wat ga je dan doen?
Haar proberen te helpen waar we kunnen. Wat dacht jij dan?
pi_198150617
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom doen sommige vrouwen dit? Stel vrouw heeft een vriendje/man/whatever waar ze zwanger van wordt. Dan krijgen ze ruzie, vaak begint de vrouw met ruzie maken. Vervolgens gaan ze uit elkaar. Vrouw kiest ervoor om bewust de man weg te houden van (zijn) kinderen. Hoe kunnen deze vrouwen denken dag dat oké is? Het is belangrijk dat een kind contact heeft met de vader, tenzij de vader serieus gestoord is. Maar vaak is dat niet eens ter sprake, ze doen het omdat ze boos zijn op de vader.
Twee voorbeelden die ik heb gehoord/gezien:

(1) Collega J en D hebben een relatie met elkaar en D bevrucht J. D en J krijgen ruzie en gaan uit elkaar. J wilt niet dat D een rol in het leven van dat kind speelt omdat zij vindt dat D gestoord is. Nu heeft D inderdaad wat autistische trekjes en zegt de verkeerde dingen op het verkeerde moment. D wilt juist een vader zijn en wilt minimaal een omgangsregeling. D gaat naar de rechter. Rechter wilt advies van Jeugdzorg. Jeugdzorg komt observeren hoe D met de baby omgaat. D laat de baby per ongeluk (bijna of helemaal) op de grond vallen (het is mij niet duidelijk of de baby echt was gevallen of bijna). Jeugdzorg meldt aan de rechter dat D niet geschikt is (naast een aantal andere factoren). Rechte bepaalt dat D kind niet mag zien. D is ondertussen naar de klote. Van J is bekend dat haar collega's van de afdeling (die toevallig allemaal haar vriendin zijn) getuigt hebben dat D niet snugger is. Mij was toen ook om een getuigenis gevraagd. Ik heb aangegeven dat ik alleen getuig over het zakelijk deel, namelijk het functioneren van D als werknemer. En dat is in deze case niet aan de orde want het gaat over het functioneren van D als vader.

(2)De man die niet van mensen houdt was gescheiden en had al 4 kinderen. Hij leerde een meid op zijn werk kennen en trouwde ook met haar en kreeg 3 kinderen. Ze begonnen ruzie te maken (niet duidelijk wie van de twee begon) maar de meid wou bij hem weg en wou ook niet dat hij een rol in het leven van de kinderen zou spelen. En dat terwijl de man zelf zegt dat hij ruzie met haar heeft en niet met de kinderen en dat de kinderen recht op een vader hebben. De vrouw wilde dat niet. Omdat dit al een dik aantal jaren geleden was bepaalde de rechter destijds dat als de kinderen niet willen dat hij ze niet kon dwingen. Maar het was juist de moeder die dat niet wilde. Ergo: de man die niet van mensen houdt heeft tot op heden nog geen contact met de kinderen, betaald wel netjes zijn alimentatie.
  Redactie Frontpage dinsdag 23 februari 2021 @ 07:41:05 #64
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_198156569
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:15 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dus de moeder heeft ook contact met haar dochter verbroken? Dat is echt naar. Waarom haat ze jou zo?
Ja dat is naar, met name voor mijn dochter. Ik denk dat ze een hekel aan me heeft omdat ik haar makkelijke leventje gestopt heb en met een ander ben. Terwijl ze zelf wist dat ons huwelijk over was, kon ze het waarschijnlijk toch niet zo waarderen dat er een ander kwam waarmee ik het wel leuk had.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
pi_198157416
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 00:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gelukkig is het probleem volgens een andere user niet zo groot.... R&P / Waarom laten zoveel mannen hun vrouw en kind achter?
Als de mannen die de reden van zijn topic zijn, getrouwd waren met de vrouwen waarnaar jij refereert, is er geen probleem |:)
Het is bijna alsof een naar mens zijn niet geslacht gerelateerd is.
pi_198170138
Been there done that..

En ja die vrouwen bestaan echt, zoals mijn ex. Zwanger geworden, wellicht zelfs bewust om mij bij haar te kunnen houden nadat ik de relatie heb beëindigd. Ik had geen trek in manipulatief gedoe en dit ook uitgesproken.

Dus letterlijk een mail gehad dat ik t kind nooit meer zou zien als ik niet voor haar zou kiezen.

Nu ben ik niet onredelijk en het belang van t kind staat bovenaan.. maar was is geen land met haar te bezeilen.

Dus tip lieve mensen: hoe leuk ze er ook uitziet, bezint eer ge begint..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')