Ik sta achter mijn punt. Ik heb ook psychosegevoeligheid, maar geen strafblad. Alsnog, ik zou een vrouw zwanger kunnen maken en later een psychose krijgen waarvoor ik een paar jaar niet bij haar kan zijn. Ik zou, eenmaal ik hersteld ben, wel mijn kind leren kennen. Dat is logisch toch?quote:Op maandag 22 februari 2021 16:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heb je ook oog voor hoe de dochter het ziet, jij voorvechter van al die immer onschuldige schizofrenie-lijders, die nooit verantwoordelijk mogen worden gehouden voor alle shit die ze uithalen en de kansen die ze laten liggen, ook buiten hun slechte periodes om?
Je plaat begint grijs te draaien.....
Dus de moeder heeft ook contact met haar dochter verbroken? Dat is echt naar. Waarom haat ze jou zo?quote:Op maandag 22 februari 2021 16:41 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Dat heb ik ook meegemaakt. Zonder rechter dan, maar mijn ex heeft mijn 2 dochters ook van alles wijsgemaakt. En die geloofden dat, want waarom zou mama liegen (en haar familie deed vrolijk mee met mij zwart maken) en ze was de zorgouder, dus ze waren afhankelijk van haar omdat ze daar woonden. Dochters hebben paar keer het contact met mij verbroken. Tot de oudste oud genoeg was en bij mij en mijn nieuwe vrouw kwam wonen en het ware verhaal te horen kreeg. En ja, het ware verhaal, niet mijn versie, want met feiten en emails ed onderbouwd. Daarmee moeder confronteerde die ook toegaf dat ze dingen verdraaid had en dingen fout had gedaan. Ze nam "wraak" door het contact met die dochter daarna te verbreken. En ook de familie wilde niets meer met haar te maken hebben, want ze woont nu bij mij, "de vijand": De jongste, die nog bij moeder woont, wilde er niets van weten en die heeft weer eens het contact met mij verbroken, inmiddels alweer zo'n 8 maanden.
Alsof die moeder daar dan nog zin in heeft. Enig idee hoe eng een psychose voor de mensen om je heen is? Ik wel, en daarom hield ik haar weg. Zo kon ze zonder schade groot worden.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:02 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik sta achter mijn punt. Ik heb ook psychosegevoeligheid, maar geen strafblad. Alsnog, ik zou een vrouw zwanger kunnen maken en later een psychose krijgen waarvoor ik een paar jaar niet bij haar kan zijn. Ik zou, eenmaal ik hersteld ben, wel mijn kind leren kennen. Dat is logisch toch?
Je bent bang dat je dochter iets voor haar vader gaat voelen lijkt het...quote:Op maandag 22 februari 2021 13:52 schreef Smelfie het volgende:
[..]
Er is geen zijn kant van het verhaal, van haar 2e tot haar 16e heeft hij vast gezeten en zelf ook geen interesse in haar gehad tenzij ze hem iets op kon leveren, zij kijkt meer naar daden dan naar woorden.
Kind heeft er niet om gevraagd verwekt te worden.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:02 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik sta achter mijn punt. Ik heb ook psychosegevoeligheid, maar geen strafblad. Alsnog, ik zou een vrouw zwanger kunnen maken en later een psychose krijgen waarvoor ik een paar jaar niet bij haar kan zijn. Ik zou, eenmaal ik hersteld ben, wel mijn kind leren kennen. Dat is logisch toch?
Ik snap dat het eng is, maar er bestaat ook iets als herstel. Met medicatie en therapie kan iemand volledig meedraaien met de maatschappij.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:18 schreef Smelfie het volgende:
[..]
Alsof die moeder daar dan nog zin in heeft. Enig idee hoe eng een psychose voor de mensen om je heen is? Ik wel, en daarom hield ik haar weg. Zo kon ze zonder schade groot worden.
Beste voor het kind is om beide ouders te kennen.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kind heeft er niet om gevraagd verwekt te worden.
Dus alleen al daarom komt wat jij wil (en wat moeder wil) op de tweede plaats.
Heeft niks te maken met contact, gezondheid, financiën, whatever. Puur kijken naar wat het beste is voor het kind.
Ze wordt dit jaar 21 maar ze wil geen contact met hem.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:21 schreef Slapshot het volgende:
[..]
Je bent bang dat je dochter iets voor haar vader gaat voelen lijkt het...
Zijn termijn is niet voor niks 3 keer verlengd, en je zit ook geen 5 jaar in de ebi voor niks he, hij is gevaarlijk en schizofreen. Niks aan te doen.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik snap dat het eng is, maar er bestaat ook iets als herstel. Met medicatie en therapie kan iemand volledig meedraaien met de maatschappij.
Sommige mensen met psychoses zijn doctors of advocaten. Waarom zouden die hun kind niet mogen zien?
Kan ook jouw dochter overkomen, he? Vrouwen ontwikkelen schizofrenie tussen 26 en 30. Schizofrenie is erfelijk dus je dochter zou het zomaar kunnen krijgen. Wat ga je dan doen?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:57 schreef Smelfie het volgende:
[..]
Zijn termijn is niet voor niks 3 keer verlengd, en je zit ook geen 5 jaar in de ebi voor niks he, hij is gevaarlijk en schizofreen. Niks aan te doen.
Haar proberen te helpen waar we kunnen. Wat dacht jij dan?quote:Op maandag 22 februari 2021 18:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Kan ook jouw dochter overkomen, he? Vrouwen ontwikkelen schizofrenie tussen 26 en 30. Schizofrenie is erfelijk dus je dochter zou het zomaar kunnen krijgen. Wat ga je dan doen?
Twee voorbeelden die ik heb gehoord/gezien:quote:Op zondag 21 februari 2021 23:42 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom doen sommige vrouwen dit? Stel vrouw heeft een vriendje/man/whatever waar ze zwanger van wordt. Dan krijgen ze ruzie, vaak begint de vrouw met ruzie maken. Vervolgens gaan ze uit elkaar. Vrouw kiest ervoor om bewust de man weg te houden van (zijn) kinderen. Hoe kunnen deze vrouwen denken dag dat oké is? Het is belangrijk dat een kind contact heeft met de vader, tenzij de vader serieus gestoord is. Maar vaak is dat niet eens ter sprake, ze doen het omdat ze boos zijn op de vader.
Ja dat is naar, met name voor mijn dochter. Ik denk dat ze een hekel aan me heeft omdat ik haar makkelijke leventje gestopt heb en met een ander ben. Terwijl ze zelf wist dat ons huwelijk over was, kon ze het waarschijnlijk toch niet zo waarderen dat er een ander kwam waarmee ik het wel leuk had.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:15 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dus de moeder heeft ook contact met haar dochter verbroken? Dat is echt naar. Waarom haat ze jou zo?
Het is bijna alsof een naar mens zijn niet geslacht gerelateerd is.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gelukkig is het probleem volgens een andere user niet zo groot.... R&P / Waarom laten zoveel mannen hun vrouw en kind achter?
Als de mannen die de reden van zijn topic zijn, getrouwd waren met de vrouwen waarnaar jij refereert, is er geen probleem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |