Hier heb ik zo'n tyfushekel aan, hoe kunnen dit soort mensen ademen?quote:Op zondag 21 februari 2021 19:48 schreef AllesKaputt het volgende:
alle bejaarden die nog gekleed waren alsof de temperatuur nog rond het vriespunt lag, inclusief ijsmuts en handschoenen.
Het helpt wel dat ze zo langzaam fietsen dat ze nog net niet omvallen. Trouwens ook belachelijk veel gezinnen gezien met kinderen en kinderfietsjes, die zie je normaal zelden in deze krimpregio.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier heb ik zo'n tyfushekel aan, hoe kunnen dit soort mensen ademen?
Ja, maar het is nog februari, dan kan het nog niet warm zijn!quote:
Baudet staat weer voor lul. De aarde ja met 20 graden opgewarmd.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, maar het is nog februari, dan kan het nog niet warm zijn!
De mensen mogen daar op zondag natuurlijk niet naar buiten.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:35 schreef Felagund het volgende:
Ik was vandaag voor het eerst weer sinds een jaar of 20 in het park de Hoge Veluwe, mij viel het nog wel mee met de drukte.
Vroeger deden ze gewoon kerkdiensten onder de boom.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De mensen mogen daar op zondag natuurlijk niet naar buiten.
Goed punt, ik zag ook bijna geen dieren, moeten die ook binnen blijven op zondag?quote:Op zondag 21 februari 2021 20:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De mensen mogen daar op zondag natuurlijk niet naar buiten.
Wederom jammer dat er toch geen VVD'ers kijken. Ik stel voor dat ze het ook bij de vrolijk rechtse types van WNL uitzendenquote:Op zondag 21 februari 2021 22:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Je kent werkelijk alle misstanden aangaande de WOB en onze open (lees: niet) overheid, en toch moet je weer schuimbekken. #ZML
Het meest opmerkelijke vind ik Ferd. Hij praat als een VVDer, hij denkt als een VVDer en hij handelt als een VVDer. Van welke partij zou hij zijn?quote:Op zondag 21 februari 2021 22:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wederom jammer dat er toch geen VVD'ers kijken. Ik stel voor dat ze het ook bij de vrolijk rechtse types van WNL uitzenden
Dat geldt voor de helft van het CDA. Ze zeggen vaak dat PvdA en GroenLinks moeten fuseren maar VVD en die nep christenen liggen minstens net zo dicht bij elkaar.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het meest opmerkelijke vind ik Ferd. Hij praat als een VVDer, hij denkt als een VVDer en hij handelt als een VVDer. Van welke partij zou hij zijn?
Ferd doet me ontzettend denken aan Teeven. En dat is geen compliment.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat geldt voor de helft van het CDA. Ze zeggen vaak dat PvdA en GroenLinks moeten fuseren maar VVD en die nep christenen liggen minstens net zo dicht bij elkaar.
Het is ook maar een letter verschil, Ferd of Fred.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ferd doet me ontzettend denken aan Teeven. En dat is geen compliment.
Kaal, dik, brilletje, hekel aan de rechtsstaat. Ja, het zijn net broers.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is ook maar een letter verschil, Ferd of Fred.
Ja, wel geinig.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:19 schreef hhh38 het volgende:
Hebben de andere Diederik fans vanavond ook naar Kiespijn gekeken?
@:Slobeend
Kerncentrales zijn de efficiëntste, milieuvriendelijkste en veiligste energiebron die we hebben momenteel.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:19 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
Kerncentrales zijn stil en onzichtbaar![]()
[ afbeelding ]
Doe mij dit maar in de achtertuin hoor
Leg eens uit.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kerncentrales zijn de efficiëntste, milieuvriendelijkste en veiligste energiebron die we hebben momenteel.
Maar ze zijn wel lelijk ja.
Zijn ze daarom zo goedkoop per KWhquote:Op maandag 22 februari 2021 12:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kerncentrales zijn de efficiëntste, milieuvriendelijkste en veiligste energiebron die we hebben momenteel.
En het duurt echt ontzettend lang voordat zo'n ding operationeel is als je hem nog moet gaan bouwenquote:Op maandag 22 februari 2021 12:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ze perfect zijn.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
En het duurt echt ontzettend lang voordat zo'n ding operationeel is als je hem nog moet gaan bouwen
Ik wilde Daft Punk ooit nog live zien.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:11 schreef El-Stinho het volgende:
Daft Punk stopt ermee, lieve kinderen.
Groot fan van Random Access Memories.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wilde Daft Punk ooit nog live zien.
Tijd om mezelf even in slaap te huilen, luisterend naar hun discografie.
Dat vind ik vooral heel jammer met The Weeknd in gedachte.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:11 schreef El-Stinho het volgende:
The Weeknd heeft alleen Max Martin nodig, geen Daft Punk.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat vind ik vooral heel jammer met The Weeknd in gedachte.
Max Martin had niets van doen met bijvoorbeeld I Feel It Coming.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
The Weeknd heeft alleen Max Martin nodig, geen Daft Punk.
So wot, The Weeknd is van zichzelf al talentvol genoeg.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Max Martin had niets van doen met bijvoorbeeld I Feel It Coming.
Ze kunnen ook gewoon een paar acteurs in dat die motorpakken hijsen toch?quote:Op maandag 22 februari 2021 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wilde Daft Punk ooit nog live zien.
Tijd om mezelf even in slaap te huilen, luisterend naar hun discografie.
Je poogt nu topproducties, zoals bijvoorbeeld ook Starboy, te ondermijnen die helemaal geen ondermijning waarborgen, alleen omdat Max Martin niet bij de credits staat. Bijzonder vals.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
So wot, The Weeknd is van zichzelf al talentvol genoeg.
Erg lelijke hook. Mist duidelijk wat Zweedse magie.quote:
Dit kan veel beter, kom op.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Erg lelijke hook. Mist duidelijk wat Zweedse magie.
Ik ben stampot bruine bonen aan het maken, dat vereist mijn opperste concentratie.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit kan veel beter, kom op.
Red je het wel om 5 uur klaar te zijn met koken?quote:Op maandag 22 februari 2021 16:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben stampot bruine bonen aan het maken, dat vereist mijn opperste concentratie.
Door al deze Weeknd praat ga ik zijn hele discografie weer eens langs. House of Balloons.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben stampot bruine bonen aan het maken, dat vereist mijn opperste concentratie.
Had eigenlijk gehoopt dat ze deze beelden zouden gebruiken.quote:
Insert een 'ik was nog bij hun optreden in één of ander vaag zaaltje dat helemaal geweldig was' verhaal.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:11 schreef El-Stinho het volgende:
Nee, vandaar de paniek.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Red je het wel om 5 uur klaar te zijn met koken?
quote:Op maandag 22 februari 2021 16:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Door al deze Weeknd praat ga ik zijn hele discografie weer eens langs. House of Balloons. [ afbeelding ]
De nieuwe Kuipers is ook uit. Dat geschuif met doelpalen komt me de keel uit.quote:
Ernst Kuipers telt af tot het voorjaar: 'Nu nog even doorzetten met lockdown betekent vanaf mei coronamaatregelen heel snel versoepelen'quote:Op maandag 22 februari 2021 17:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De nieuwe Kuipers is ook uit. Dat geschuif met doelpalen komt me de keel uit.
I wish.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Insert een 'ik was nog bij hun optreden in één of ander vaag zaaltje dat helemaal geweldig was' verhaal.
Vind ik nog optimistisch.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ernst Kuipers telt af tot het voorjaar: 'Nu nog even doorzetten met lockdown betekent vanaf mei coronamaatregelen heel snel versoepelen'
Vanaf mei. Doe even normaal.
We moeten nog even doorzetten, met zijn allen, handen stukwassen dan kunnen we in juni 2025 weer op een terrasje zitten, wel op anderhalve meter.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vind ik nog optimistisch.
Met een plastic zak om onze hoofden.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We moeten nog even doorzetten, met zijn allen, handen stukwassen dan kunnen we in juni 2025 weer op een terrasje zitten, wel op anderhalve meter.
In mei, na weer een verlenging of versterking van maatregelen: ''Nog even volhouden tot het eind van de zomer, dan zijn we er echt klaar mee''. Aan het eind van de zomer, na weer wat nieuwe sloten en grendels: ''Het ziet er goed uit voor de mensen die in december op wintersport willen. Dan is het echt achter ons''.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ernst Kuipers telt af tot het voorjaar: 'Nu nog even doorzetten met lockdown betekent vanaf mei coronamaatregelen heel snel versoepelen'
Ik heb inderdaad veel ergere voorspellingen gehoordquote:Op maandag 22 februari 2021 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vind ik nog optimistisch.
Cholera wordt veroorzaakt door de bacterie Vibrio cholerae en wordt gekenmerkt door heftige, waterige diarree. Tegenwoordig is cholera een importziekte en zeer zeldzaam in Nederland.quote:
Wel op tijd voor het belangrijkste evenement in Nederlandquote:Op maandag 22 februari 2021 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar kunnen ze beter vaccineren tegen aids.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel op tijd voor het belangrijkste evenement in Nederland
De zwarte cross?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel op tijd voor het belangrijkste evenement in Nederland
Nog 7 weken lockdown, bedoel je?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Met Boris Johnson veeg ik m'n reet verder af, maar hij, zélfs hij, heeft een betere visie dan het zooitje ongeregeld hier. Het is niet eerlijk.
Ze kunnen m'n kloten kussen.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga gewoon naar buiten hoor straks, om 21:00, weet niet wat jullie gaan doen.
quote:
Verenigd Koninkrijk: Deze datum gaat dit open, vanaf deze datum mag dit.quote:vi·sie (de; v; meervoud: visies)
1
kijk, mening: hij heeft een interessante visie op dat probleem
Wij hebben ook routekaarten!quote:Op maandag 22 februari 2021 17:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[..]
Verenigd Koninkrijk: Deze datum gaat dit open, vanaf deze datum mag dit.
Nederland: Shit, de kappers zetten druk. Snel, we gooien ze open. De horeca is ontevreden? Godv... nu moeten we die ook weer open gooien.
Jongens, geloof me, de avondklok, ik zit er zelf ook niet op te wachten, gaat er echt als aller- aller- allereerste af. We verlengen hem drie keer.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wij hebben ook routekaarten!
Die 3 dagen later al in de prullenbak belanden
Ook spannend voor de regering met de verkiezingen aanstaande. Ik denk dat er wat adviezen van het OMT uit het raam gegooid gaan worden om kiezers te pleasen. En dan natuurlijk specifiek VVD/CDA kiezers.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het draagvlak lijkt wel in rap tempo te verdwijnen. Ben benieuwd hoe groot de druk gaat worden met de roep om versoepelingen.
Misschien het hele OMT maar uit het raam gooien. Op de IC is nog plek zat.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook spannend voor de regering met de verkiezingen aanstaande. Ik denk dat er wat adviezen van het OMT uit het raam gegooid gaan worden om kiezers te pleasen. En dan natuurlijk specifiek VVD/CDA kiezers.
Jij moet vast, net als ik, ongelooflijk blij worden van de bezoekerscijfers van Thierry tijdens zijn campagne?quote:Op maandag 22 februari 2021 17:31 schreef Mani89 het volgende:
Als de VVD straks keldert in de peilingen gaat Rutten ook nog de verkiezingen vebrieden.
Valt mij juist mee/tegen tot nu toe.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook spannend voor de regering met de verkiezingen aanstaande. Ik denk dat er wat adviezen van het OMT uit het raam gegooid gaan worden om kiezers te pleasen. En dan natuurlijk specifiek VVD/CDA kiezers.
Ik wilde nog even gaan buurten in Katwijk, halfuurtje fietsen hier vandaan. Maar toen ging het regenen.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij moet vast, net als ik, ongelooflijk blij worden van de bezoekerscijfers van Thierry tijdens zijn campagne?
Mooi-weer-fascist.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wilde nog even gaan buurten in Katwijk, halfuurtje fietsen hier vandaan. Maar toen ging het regenen.
Ik vind de avondklok in stand houden ten faveure van scholen en kappers openen wel een indicatie in die richting.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Valt mij juist mee/tegen tot nu toe.
Bij mij hoeven alleen op regenachtige dagen alle buitenlanders het land uit.quote:
quote:Albert Heijn legt leveranciers een boete op als zij door corona minder goederen leveren dan de keten besteld heeft, schrijft Het Financieele Dagblad (FD).
Fact-free Thierry die doormidden gezaagd wordt door Mariëlle Tweebeeke plsquote:Op maandag 22 februari 2021 18:01 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Ergens in Teylingen zit een volwassen man met een hand in zijn broek, komende zaterdagavond.
2 maart staat in de agenda.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:01 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Ergens in Teylingen zit een volwassen man met een hand in zijn broek, komende zaterdagavond.
Het zijn vooral veel 'vanaf' data. Zoals hier in Nederland ook het geval is.quote:Op maandag 22 februari 2021 17:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[..]
Verenigd Koninkrijk: Deze datum gaat dit open, vanaf deze datum mag dit.
Nederland: Shit, de kappers zetten druk. Snel, we gooien ze open. De horeca is ontevreden? Godv... nu moeten we die ook weer open gooien.
Wie is Liane den Haan?quote:Op maandag 22 februari 2021 18:10 schreef El-Stinho het volgende:
Ik moet mezelf er nu weer aan herinneren dat 50Plus ook nog steeds meedoet.
KLM mag wel gewoon weg.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:09 schreef Felagund het volgende:
Iedereen is boos:
https://www.volkskrant.nl(...)t-toelaten~b3bf3cbc/
Van FNV of iets dergelijks volgens mij. Las in een interview dat het in ieders belang is als we nu de pensioenen ongedekt verhogen, dat klinkt in ieder geval wel als een echte FNV'er.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie is Liane den Haan?
Nooit van gehoord
Ik heb er ook geen problemen mee, te duur voor de kwaliteit die ze aanbieden, maar met al die touroperators heb ik net zo weinig mee.quote:Op maandag 22 februari 2021 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
KLM mag wel gewoon weg.
Mensen die zo'n vakantie boeken mogen ook lekker daar blijvenquote:Op maandag 22 februari 2021 18:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen problemen mee, te duur voor de kwaliteit die ze aanbieden, maar met al die touroperators heb ik net zo weinig mee.
https://www.nporadio1.nl/(...)egelen-niet-te-zwaarquote:
quote:Op maandag 22 februari 2021 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
Voor John van den Brom dreigt een razendsnel ontslag als trainer van Racing Genk. Zijn situatie is penibel na een nieuwe nederlaag afgelopen weekend, waarna boze supporters zich verzamelden voor het stadion.
[ afbeelding ]
Zou leuk zijn als dat backfiredquote:Op maandag 22 februari 2021 17:31 schreef Mani89 het volgende:
Als de VVD straks keldert in de peilingen gaat Rutten ook nog de verkiezingen vebrieden.
Moet vanaf volgende week nog klussen in nieuwe huis, dus hopelijk mag ik dan wel naar buitenquote:Op maandag 22 februari 2021 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We gaan nooit meer naar buiten.
Dat het juridische draagvlak rond de Processen van Neurenberg op z'n minst vraagtekens oproept kan een mens alleen maar beamen dunkt me.quote:
Je zou een minder controversieel voorbeeld kunnen bedenkenquote:Op maandag 22 februari 2021 20:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat het juridische draagvlak rond de Processen van Neurenberg op z'n minst vraagtekens oproept kan een mens alleen maar beamen dunkt me.
Wat?quote:Op maandag 22 februari 2021 20:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat het juridische draagvlak rond de Processen van Neurenberg op z'n minst vraagtekens oproept kan een mens alleen maar beamen dunkt me.
De fase van hopen is wel voorbij hoor.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:13 schreef Slobeend het volgende:
Iedereen hoopt hijgerig dat ik boos word, wat een treurigheid.
Het feit dat ik denk dat je dit echt zou kunnen vinden moet toch een pijnlijke constatering zijn.quote:
Dat je er elke keer weer intrapt ja, wat hij ook zegt.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het feit dat ik denk dat je dit echt zou kunnen vinden moet toch een pijnlijke constatering zijn.
Heb je het nu over mij of over jezelf?quote:Op maandag 22 februari 2021 20:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het feit dat ik denk dat je dit echt zou kunnen vinden moet toch een pijnlijke constatering zijn.
De lijn tussen wat hij meent en trollen is flinterdun bij die jongen.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat je er elke keer weer intrapt ja, wat hij ook zegt.
En die Duitsers zijn na dat showproces in Nürnberg gewoon gewetenloos vermoord.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Zelf zie ik het probleem niet zo met de uitspraken van Thierry over Neurenberg. Ik bedoel, de Holocaust is überhaupt nooit gebeurd. Wat denk je, echt of nep? @:Slobeend
Toen durfden die D666-rechters opeens wel meer dan een taakstrafje uit te delen.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En die Duitsers zijn na dat showproces in Nürnberg gewoon gewetenloos vermoord.
Koffieplanter's opa is zelfs nog overleden in een concentratiekamp, van een wachttoren gevallen.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die man krijgt gewoon weer zetels en we hebben er nog 4 jaar last vanquote:Op maandag 22 februari 2021 20:26 schreef Slobeend het volgende:
Ja ik ging enorm nat, iedereen even juichen hieronder.
Maar het schuim loopt langs mijn mondhoeken als iemand, zijnde Baudet, dit soort uitspraken gaat doen. De Joden uitmoorden mocht onder Hitler wel, dus dan mag je ze daarna niet aanpakken? Ik moet hier de hele avond van bijkomen.
Nee, maar even serieus, hij heeft nu precies bereikt wat hij wil: aandacht. Jij denkt toch niet dat iemand van die bezoekers ook maar enig idee heeft wat het Neurenberg Tribunaal is?quote:Op maandag 22 februari 2021 20:26 schreef Slobeend het volgende:
Ja ik ging enorm nat, iedereen even juichen hieronder.
Maar het schuim loopt langs mijn mondhoeken als iemand, zijnde Baudet, dit soort uitspraken gaat doen. De Joden uitmoorden mocht onder Hitler wel, dus dan mag je ze daarna niet aanpakken? Ik moet hier de hele avond van bijkomen.
De beulen zouden als nog gestraft moeten worden.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben jij ervan overtuigd dat hij de dingen die hij roept niet vindt?quote:Op maandag 22 februari 2021 20:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, maar even serieus, hij heeft nu precies bereikt wat hij wil: aandacht. Jij denkt toch niet dat iemand van die bezoekers ook maar enig idee heeft wat het Neurenberg Tribunaal is?
Dit is een erg grote belediging.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Sywert loopt ook gigantisch te schuimbekken, het zou een broer van je kunnen zijn.
Als er ophef door ontstaat is het allemaal niet zo gemeend en is het allemaal de schuld van de media die hem woorden in de mond leggen die hij niet zo heeft bedoeld.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben jij ervan overtuigd dat hij de dingen die hij roept niet vindt?
Je kunt er van uitgaan dat zelfs wanneer hij niet reageert hij zich compleet verbijt achter zijn beeldscherm.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat je er elke keer weer intrapt ja, wat hij ook zegt.
Dat is het dus, ik heb geen flauw benul. Thierry is een bijzonder intelligente man, maar geradicaliseerd.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben jij ervan overtuigd dat hij de dingen die hij roept niet vindt?
Nee, dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, maar even serieus, hij heeft nu precies bereikt wat hij wil: aandacht. Jij denkt toch niet dat iemand van die bezoekers ook maar enig idee heeft wat het Neurenberg Tribunaal is?
Sterf.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kunt er van uitgaan dat zelfs wanneer hij niet reageert hij zich compleet verbijt achter zijn beeldscherm.
Hij heeft rechten gestudeerd, dus zo intelligent ook weer niet.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is het dus, ik heb geen flauw benul. Thierry is een bijzonder intelligente man, maar geradicaliseerd.
Hallo zeg.quote:
Ik vind dit maar een vermoeiend item.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jongens jongens jongens
Laten we even diep ademhalen jeetje
Dank je.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik vind dit maar een vermoeiend item.
Dat mag jij zeker vinden.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
In POL hapt (nog) niemand, des te pijnlijker voor mij.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Heeft iemand het boek van Dijkhoff toevallig gekocht?
Ik heb de tijd van m’n leven.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wisten jullie dat Klaas Dijkhoff in Duitsland is geboren?quote:Op maandag 22 februari 2021 20:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Heeft iemand het boek van Dijkhoff toevallig gekocht?
Vlakbij Nuremberg toevallig?quote:Op maandag 22 februari 2021 20:44 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Wisten jullie dat Klaas Dijkhoff in Duitsland is geboren?
Berchtesgaden zou ik verkiezenquote:
Daar ben ik nog niet geweest, eind zomer 2019 voor mijn werk nog wel ten zuiden van München geweest. Toen nog overwogen om naar Salzburg te gaan, dat is daar niet ver vandaan, maar uiteindelijk niet gedaan.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Berchtesgaden zou ik verkiezenPrachtige omgeving. Vlakbij het prachtige Königsee (@:heywoodu staat hier ook achter).
Ik zou ze ook vriendelijk verzoeken om hun vermoeiende bek te houden als dat zou helpen, net zoals de KHN, de sportschoolhouders, de basisschoolouders, leraren in actie, de IC-lobby, de ziekenhuizen, het Red Team, Diederik Gommers, Marianne Zwagerman, Rachel van Hertzberger, carnavalsverenigingen en natuurlijk Sywierd. Iedereen zn muil houden en van het internet af. En al helemaal opgesodemieterd bij die talkshows. Een verplichte IC-opname voor iedereen die daar aanschuift.quote:Op maandag 22 februari 2021 20:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het kabinet is bang voor een stel economen met een zwak verhaal.
Salzburg is erg mooi voor een weekend. Prima kerstmarktje, mooi riviertje, genoeg Mozart-prullaria en een erg mooi kasteeltje op een heuvel.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet geweest, eind zomer 2019 voor mijn werk nog wel ten zuiden van München geweest. Toen nog overwogen om naar Salzburg te gaan, dat is daar niet ver vandaan, maar uiteindelijk niet gedaan.
Te weinig economisch linkse alternatieven. Eigenlijk alleen de SP en die heeft z'n eigen tekortkomingen.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:09 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
Als je het zo omschrijft ga je bijna denken dat links Nederland hier de kans op zetelwinst laat liggen he.
Lekker rodelen kijkenquote:Op maandag 22 februari 2021 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Berchtesgaden zou ik verkiezenPrachtige omgeving. Vlakbij het prachtige Königsee (@:heywoodu staat hier ook achter).
Dit is een heel raar frame waar iedereen steeds intrapt. GroenLinks en PvdA hebben economisch een prima links programma.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Te weinig economisch linkse alternatieven. Eigenlijk alleen de SP en die heeft z'n eigen tekortkomingen.
Gek genoeg is de PvdD nog het meest redelijke alternatief voor de gemiddeld mens.
Dan komt zo'n lul van een fotograaf met een of ander idioot idee en zeg je: ja, lijkt me leuk!quote:
Als je geen nee zegt krijg je dit soort dingen. Niet zo gek dat het gebeurt toch?quote:Op maandag 22 februari 2021 21:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan komt zo'n lul van een fotograaf met een of ander idioot idee en zeg je: ja, lijkt me leuk!
Ik zal dat nooit snappen.
quote:Op maandag 22 februari 2021 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
Voor John van den Brom dreigt een razendsnel ontslag als trainer van Racing Genk. Zijn situatie is penibel na een nieuwe nederlaag afgelopen weekend, waarna boze supporters zich verzamelden voor het stadion.
[ afbeelding ]
Ik niet, mensen die met drank op achter het stuur stappen gun ik een eenzijdig ongeluk.quote:Op maandag 22 februari 2021 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik verkies John Stegeman boven John van den Brom.
Zoals Theo Janssen zeg maar?quote:Op maandag 22 februari 2021 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik niet, mensen die met drank op achter het stuur stappen gun ik een eenzijdig ongeluk.
Bij voorkeur wel zonder passagiers maar als je bij iemand met een slok op in de auto stapt ben je zelf ook niet goed bij je hoofd.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zoals Theo Janssen zeg maar?
quote:
Dan heb je waarschijnlijk zelf niet minder gedronkenquote:Op maandag 22 februari 2021 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij voorkeur wel zonder passagiers maar als je bij iemand met een slok op in de auto stapt ben je zelf ook niet goed bij je hoofd.
Ik drink niet meer.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk zelf niet minder gedronken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 februari 2021 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik verkies John Stegeman boven John van den Brom.
quote:Op maandag 22 februari 2021 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik drink niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel een Herman Finkersje inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Wat zijn 'kringen rond het kabinet'? Voor hetzelfde geld één of andere campagnemedewerker van CDA st Hubert ofzo.quote:Op maandag 22 februari 2021 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Als dit echt zo is
Kabinet had dit hele plan mooi op een persconferentie punt voor punt kapot kunnen maken dan had je ook nog wat vertrouwen gekweekt
Een voorspelbare, vermakelijke rubriek.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2021 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een voorspelbare, vermakelijke rubriek.
Vind ik sowieso altijd zo'n typisch kakgezin ja.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Haha, die Krajicek bij Op1 zet zichzelf als de meest stereotype VVD'er neer
"Waarom is Mark Rutte een goede leider, Richard?"quote:Op maandag 22 februari 2021 23:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Haha, die Krajicek bij Op1 zet zichzelf als de meest stereotype VVD'er neer
Selma Zalmsma heeft in ieder geval wel weer mooi genoeg tv-tijd verzameld. Ook wat waard.quote:
Tennissers hebben net wel down.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"Waarom is Mark Rutte een goede leider, Richard?"
"Omdat het een goede leider is."
Richard is niet zo'n helder licht
Robin Haase.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tennissers hebben net wel down.
Miss verkoopt indirect haar lichaam om rond te komen.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind ik sowieso altijd zo'n typisch kakgezin ja.
Die had ook wel een sympathieke coach toch?quote:
Die liet Robin H. wel agressief spelen ja.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die had ook wel een sympathieke coach toch?
De haarlijn van Koen Everink was ook vrij crimineel.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:21 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Die liet Robin H. wel agressief spelen ja.
Ik verwacht nog wel een paar scalpjes. Hoop dat ie weer van die mokerdikke Algerijn gaat verliezen.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat topic is wel een stuk minder leuk geworden nu hij totaal irrelevant is
Het is ook wel genieten als het bondsbureau weer eens een succesje geheel onterecht claimtquote:Op maandag 22 februari 2021 23:27 schreef AllesKaputt het volgende:
Botic van de Zandschulp
Tallon en Scott Griekspoor
Antal van der Duim
Matwé Middelkoop
Ik weiger te geloven dat deze personen echt bestaan, dit zijn bijfiguren uit een novelle van F. Bordewijk.
Broer van Mladic van de Zandschulp?quote:Op maandag 22 februari 2021 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Botic van de Zandschulp (Wageningen, 4 oktober 1995) is een rechtshandige tennisser uit Nederland. Hij speelt voornamelijk challengertoernooien.
Bedoelen ze daarmee dat hij een G-sporter is?
Zijn dit de Nederlandse varianten van Jhon of Maicon? Dat soort dyslectische uitwassen.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:27 schreef AllesKaputt het volgende:
Antal van der Duim
Matwé Middelkoop
Ik weiger te geloven dat deze personen echt bestaan, dit zijn bijfiguren uit een novelle van F. Bordewijk.
quote:Op maandag 22 februari 2021 23:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De haarlijn van Koen Everink was ook vrij crimineel.
quote:Op maandag 22 februari 2021 23:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Broer van Mladic van de Zandschulp?
Mentally challenged. Ja dus.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Botic van de Zandschulp (Wageningen, 4 oktober 1995) is een rechtshandige tennisser uit Nederland. Hij speelt voornamelijk challengertoernooien.
Sjon is tegenwoordig de digitale pimp van Jutta 'De Puta' Leerdam.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als we het toch over tennis hebben mag Sjon van Lottum niet ontbreken.
Jij erkent alleen Amadatus?quote:Op maandag 22 februari 2021 23:31 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zijn dit de Nederlandse varianten van Jhon of Maicon? Dat soort dyslectische uitwassen.
Ben het wel een keer helemaal eens met Johan. Die Barry van Galen heeft een keer per ongeluk een paar wedstrijden gewonnen met waterpolo of all places en sindsdien is hij prof. dr. mr. ir. op werkelijk waar ieder gebied. Vreselijk figuur.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hier moet Wim toch wel iets van 3 seconde uit kunnen knippen
Ja, maar daar verdien je schijnbaar nog en paar honderd duizend dollar ook.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gechoked tegen Naomi:quote:Op maandag 22 februari 2021 23:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leeft Garbiñe Muguruza nog? Dat is de enige balletjesovernetjesmepper die ik erken.
Nee? Ik betaal voor die krant. (oké 4 euro voor 4 weken maar toch)quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:19 schreef VoMy het volgende:
[..]
Laat m toch. Je kunt hier ook nooit eens je kop boven het waaiveld (haha) steken.
Waarbij wel de vraag is wat er nog overblijft voor dat soort spelers als je alle kosten eraf haalt.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, maar daar verdien je schijnbaar nog en paar honderd duizend dollar ook.
Die man zit ook al jarenlang aan de desk bij het WK darten om ons uit te gaan leggen hoe de edele dartssport in elkaar zit. Wat een engnek.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben het wel een keer helemaal eens met Johan. Die Barry van Galen heeft een keer per ongeluk een paar wedstrijden gewonnen met waterpolo of all places en sindsdien is hij prof. dr. mr. ir. op werkelijk waar ieder gebied. Vreselijk figuur.
Dat is toch geen betalen man. Vind je het gek dat je dan deze stukjes krijgt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee? Ik betaal voor die krant. (oké 4 euro voor 4 weken maar toch)
Jawel. En bij een volledig abo krijg je ook deze stukjes dus dat argument gaat niet op.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat is toch geen betalen man. Vind je het gek dat je dan deze stukjes krijgt.
Niet. Het geld regeert.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:39 schreef El-Stinho het volgende:
Wat voor vormen van protest gaan er eigenlijk tegen Qatar2022 komen in plaats van wat loze opiniestukjes en geklaag op de socials?
Je moet maar zo bedenken: zonder Qatar hadden die 6500 arbeiders nog wel geleefd, maar dan hadden ze een slechter leven gehad in hun eigen land!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:39 schreef El-Stinho het volgende:
Wat voor vormen van protest gaan er eigenlijk tegen Qatar2022 komen in plaats van wat loze opiniestukjes en geklaag op de socials?
We gaan 'het' allemaal heel erg vinden en om die ernst goed uit te beelden laat de NOS in Studio Doha de opvolger van hond Messi achterwege. Dat zou te frivool zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:39 schreef El-Stinho het volgende:
Helemaal niets, hoogstens van voetballers die niet geselecteerd worden en ineens compleet tegen het WK zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:39 schreef El-Stinho het volgende:
Ik denk dat we onder de streep alleen Ronald de Boer definitief cancelen als 'ons' protest.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
We gaan 'het' allemaal heel erg vinden en om die ernst goed uit te beelden laat de NOS in Studio Doha de opvolger van hond Messi achterwege. Dat zou te frivool zijn.
'Je zag aan het einde van het vorige seizoen dat ze steeds dichterbij kwamen.'quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)lijk-te-dichten.html
Érg leuke rubriek.
Als je als voetballer weigert deel te nemen word je wel de komende vijftig jaar aangehaald in de categorie moral high ground. Ik zou het wel weten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:39 schreef El-Stinho het volgende:
Buiten de genante praktijken hier, is het ook wel weer een matig stukje journalistiek (zeker op de NOS). Guardian meldt in ieder geval nog dat het alle doden zijn in de afgelopen 10 jaar, NOS schrijft ze gewoon vrolijk allemaal toe aan het WK. Dus als er in de laatste 10 jaar hier een Pakistaan onder een auto is gelopen, is het volgens de NOS een 'WK dode', ok.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je moet maar zo bedenken: zonder Qatar hadden die 6500 arbeiders nog wel geleefd, maar dan hadden ze een slechter leven gehad in hun eigen land!
@:DeeBee
Ik kan stiekem wel genieten van de totale desillusie in F1 als Mercedes weer een eenvoudige 1-2 pakt in de eerste race van het seizoen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:56 schreef VoMy het volgende:
[..]
'Je zag aan het einde van het vorige seizoen dat ze steeds dichterbij kwamen.'
Neequote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Zou Pietertje het nog aandurven iets op papier te zetten over Demmink?
Appelscha.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Buiten de genante praktijken hier, is het ook wel weer een matig stukje journalistiek (zeker op de NOS). Guardian meldt in ieder geval nog dat het alle doden zijn in de afgelopen 10 jaar, NOS schrijft ze gewoon vrolijk allemaal toe aan het WK. Dus als er in de laatste 10 jaar hier een Pakistaan onder een auto is gelopen, is het volgens de NOS een 'WK dode', ok.
Overigens is sportwashing wel ergerlijk, maar ik maak er natuurlijk ook geen geheim van te sterven als een opportunist.
Ondanks dat voetbal geen sport is, wel een leuke vraag: wat zou jullie ideale WK locatie zijn?
Zuid-Afrika ten tijde van de apartheid.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:57 schreef DeeBee het volgende:
Ondanks dat voetbal geen sport is, wel een leuke vraag: wat zou jullie ideale WK locatie zijn?
Jeetje, zo weinig vertrouwen in NRC en Volkskrant en De Correspondent.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:18 schreef Felagund het volgende:
[ twitter ]
Wel een grappig overzichtje, meest opvallend is misschien wel dat Denk de partij is die het meest vertrouwen heeft in Geenstijl.
Altijd tegen het petjesvolk. #33quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik kan stiekem wel genieten van de totale desillusie in F1 als Mercedes weer een eenvoudige 1-2 pakt in de eerste race van het seizoen.
Die mensen hebben ook totaal geen realistisch beeld van de sport joh. Alleen maar Max #33 wat de klok slaat en als je eens iets anders zegt dan wordt je weggehoond of ben je een troll.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik kan stiekem wel genieten van de totale desillusie in F1 als Mercedes weer een eenvoudige 1-2 pakt in de eerste race van het seizoen.
Autootje rijden is geen sport.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Die mensen hebben ook totaal geen realistisch beeld van de sport joh. Alleen maar Max #33 wat de klok slaat en als je eens iets anders zegt dan wordt je weggehoond of ben je een troll.
Kan ik mee leven. Zolang je maar niet zegt dat curling geen sport is.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Autootje rijden is geen sport.
Curling is een sport.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan ik mee leven. Zolang je maar niet zegt dat curling geen sport is.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Curling is een sport.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Curling is geen sport. Beetje bezemen op het ijs
Sekswerk in de kerk is wel toegestaan toch? De overheid heeft niets te zeggen over wat er in kerken gebeurt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:47 schreef VoMy het volgende:
Vanaf volgende week dinsdag worden alle contactberoepen weer toegestaan, behalve sekswerk. Volgens Haagse bronnen hebben de meest betrokken ministers daarover overeenstemming bereikt.
Een onverwachte herinnering dat we in Nederland bestuurd worden door de altijd hypocriete christenen.
Wat ik dan afvraag he. Waarom vanaf dinsdag? Waarom niet gewoon op maandag starten?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:47 schreef VoMy het volgende:
Vanaf volgende week dinsdag worden alle contactberoepen weer toegestaan, behalve sekswerk. Volgens Haagse bronnen hebben de meest betrokken ministers daarover overeenstemming bereikt.
Een onverwachte herinnering dat we in Nederland bestuurd worden door de altijd hypocriete christenen.
Dat is natuurlijk zo, daar vindt Gods werk plaats.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sekswerk in de kerk is wel toegestaan toch? De overheid heeft niets te zeggen over wat er in kerken gebeurt.
En een verschrikkelijke marketinghype omdat Onze Max. Nog een maandje kots opsparen totdat die ellende onze levens weer gaat teisteren.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Autootje rijden is geen sport.
Dan mag je nog in 2 tallen trainen!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:54 schreef Marcoss het volgende:
Wel leuk voor voetbalteams met allerlei leeftijden dat de groep t/m 27 jaar weer mag sporten, maar vanaf je 28e moet je lekker thuisblijven
Is dit serieus?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:54 schreef Marcoss het volgende:
Wel leuk voor voetbalteams met allerlei leeftijden dat de groep t/m 27 jaar weer mag sporten, maar vanaf je 28e moet je lekker thuisblijven
Is het eigenlijk tot of tot en met 27?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:54 schreef Marcoss het volgende:
Dit vraag ik me ook af, voor een vriendquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:03 schreef VoMy het volgende:
[..]
Is het eigenlijk tot of tot en met 27?
De meeste mensen zullen De Correspondent wel niet kennen. Onbekend maakt onbemind etc.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje, zo weinig vertrouwen in NRC en Volkskrant en De Correspondent.
Telegraaf terecht laag.
Men heeft nog meer vertrouwen in een satirisch programma dan de Telegraaf.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De meeste mensen zullen De Correspondent wel niet kennen. Onbekend maakt onbemind etc.
Lubach zal dit stuk wel inlijsten denk ik, gewoon apart genoemd worden
Mentale gevolgen voor jongeren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mentale gevolgen voor jongeren.Britse variant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mentale gevolgen voor jongeren.Omdat andere leeftijdsgroepen meestal niet in een kamer van 8 vierkante meter wonen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de tijd dat je nog jong bent en met twee benen in het leven staat en met veel mensen contact zoekt, is het wel vervelender om een jaar lang binnen te moeten blijven dan als je 40 bent. Dat lijkt me evident.
Interne discussie.quote:
Ondernemers, mensen met 'geen vaste baan' of fragiele werkstatus zijn er ook in grote talen die iedere nacht moeilijk slapen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Omdat andere leeftijdsgroepen meestal niet in een kamer van 8 vierkante meter wonen?
In de tijd dat je nog jong bent en met twee benen in het leven staat en met veel mensen contact zoekt, is het wel vervelender om een jaar lang binnen te moeten blijven dan als je 40 bent. Dat lijkt me evident.
Gemiddeld gezien misschien wel, maar de gemiddelde mens bestaat niet. Zulke problemen komen net zo goed bij oudere volwassenen voor.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Omdat andere leeftijdsgroepen meestal niet in een kamer van 8 vierkante meter wonen?
Onze mensen in de frontlinie.quote:
Het vaccin als heilige graal.quote:
Mensen met 'geen vaste baan' en een 'fragiele werkstatus' zijn ook in meerdere mate de jongeren. Ik denk dat de mismatch tussen wat je wil doen en wat je mag/kan bij jongeren gemiddeld groter is dan bij dertigers en verder.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ondernemers, mensen met 'geen vaste baan' of fragiele werkstatus zijn er ook in grote talen die iedere nacht moeilijk slapen.
Toch?
Of is het 27 in het hexadecimaal getallenstelsel?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of is het tot en met 27 plus een jaar?
Het aantal besmettingen is nog te hoog.quote:
Meisje Zonneveld keert ook terug in de spotlights zag ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ginnegappen met Dioon aan de keukentafel, je zou voor minder.
quote:
Inderdaad, 70.000 meer tests afgelopen weekquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Mooi weer zon paniekkop op teletekst over 20% MEER BESMETTINGEN terwijl vorige week mensen alleen uit hun huis kwamen om te schaatsjerijden
Buiten sporten voor jongeren tot 27 wellicht?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heeft de VVD nog wat populistische maatregelen genomen nog komt dat binnenkort nog?
(lol) (lol) (lol) (lol) (lol) (lol) (lol) (lol) (lol) (lol) (lol) (lol) (lol) (lol) (lol) (lol) (lol) (lol)quote:Voorzitter Diederik Gommers van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care (NVIC) zegt zijn hart vast te houden voor de combinatie van de komende versoepelingen en oplopende besmettingscijfers en ic-bezetting. Hij reageert daarmee op de constatering van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) dat sprake is van een "derde golf" van coronabesmettingen. ,,Met versoepelingen en meer besmettingen komt code zwart met de maximum-capaciteit van 1700 ic-bedden weer in zicht en daar wil ik niet heen."
Ze gaan zich nog beraden op de terrassen voor de persco op 9 maart.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heeft de VVD nog wat populistische maatregelen genomen nog komt dat binnenkort nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |