Geeft denk ik wel een hoop rustquote:Op zondag 21 februari 2021 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stoppen is voor losers.
Heb trek in chips jongens.
Toch deel van je levenswerkquote:Op zondag 21 februari 2021 18:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil niet dat je in een zwart gat valt
Herkenbaarquote:Op zondag 21 februari 2021 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Met een zak chips op je buik waardoor nu alles onder de troep zit?
Doe mij moeders maar.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:46 schreef Mortaxx het volgende:
Zo Jordanië heeft wel leuke prinsessen
Nee. hoezo?quote:Op zondag 21 februari 2021 20:35 schreef Fugue het volgende:
[..]
Word je weleens ziedend wakker als je zo’n dutje doet
Nee gelukkig niet.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Met een zak chips op je buik waardoor nu alles onder de troep zit?
Hey je kijkt toch goeie films, en ook nog een mannenfilm.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:13 schreef Fok-it het volgende:
Se7en weer eens gekekenWat een godenfilm toch ook
M'n opmerking gister heeft indruk gemaaktquote:Op zondag 21 februari 2021 21:13 schreef Fok-it het volgende:
Se7en weer eens gekekenWat een godenfilm toch ook
Je zag mijn lijstje toch jeetjequote:Op zondag 21 februari 2021 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey je kijkt toch goeie films, en ook nog een mannenfilm.
Denk dat ik maar gelijk wat whey poeder ga bestellen en ga pompen in de gym deze weekquote:Op zondag 21 februari 2021 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
M'n opmerking gister heeft indruk gemaakt
Doe gewoon thuis oefeningen braddiequote:Op zondag 21 februari 2021 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ik maar gelijk wat whey poeder ga bestellen en ga pompen in de gym deze week
oh wacht
Ideaal, weet wat ze lekker vindt.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die kan inmiddels geen kinderen meer baren
Nu ben ik toch wel erg benieuwd wat voor films er bij jou op een top 10 lijstje zouden staan. Ik hoop toch niet alleen maar Quentin Tarantino films om je mannelijkheid veilig te stellenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja jij weet ook wel wat lekker is
Die dochters lijken me nog geen 18 en tevens ziet die jongste er nogal gehandicapt uit.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die kan inmiddels geen kinderen meer baren
Wat de jongste is van 2000 en gevechtspilootquote:Op zondag 21 februari 2021 21:49 schreef Azula het volgende:
[..]
Die dochters lijken me nog geen 18 en tevens ziet die jongste er nogal gehandicapt uit.
De lekkerste is 24, dat is een prachtleeftijdquote:Op zondag 21 februari 2021 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat de jongste is van 2000 en gevechtspiloot
En jij zit met je gebroken gezin op drie hoog achter
Mja lijstjes zijn altijd wel sufquote:Op zondag 21 februari 2021 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ben ik toch wel erg benieuwd wat voor films er bij jou op een top 10 lijstje zouden staan. Ik hoop toch niet alleen maar Quentin Tarantino films om je mannelijkheid veilig te stellen
Haha ja jij welquote:Op zondag 21 februari 2021 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ik maar gelijk wat whey poeder ga bestellen en ga pompen in de gym deze week
oh wacht
Zou ze Tinder hebbenquote:Op zondag 21 februari 2021 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
De lekkerste is 24, dat is een prachtleeftijd
Je mag ze ook in een rondje om elkaar heen zetten als je dat minder suf vindtquote:Op zondag 21 februari 2021 21:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mja lijstjes zijn altijd wel suf
Zorg jij voor de blokjes kaas en plakjes leverworstquote:Op zondag 21 februari 2021 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag ze ook in een rondje om elkaar heen zetten als je dat minder suf vindt
Ben je al uit het sneeuwgedeeltequote:Op zondag 21 februari 2021 21:57 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb laatst weer the truman show gekeken
HI LA RISCH
Nou noem er eens 5 danquote:Op zondag 21 februari 2021 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zorg jij voor de blokjes kaas en plakjes leverworst
Nog niet eens begonnen johquote:Op zondag 21 februari 2021 22:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je al uit het sneeuwgedeelte
quote:Op zondag 21 februari 2021 22:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Home alone 1&2, Jurassic Park 1&2 en Terminator 2
Echte klassiekersquote:Op zondag 21 februari 2021 22:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Home alone 1&2, Jurassic Park 1&2 en Terminator 2
Daar heb ik echt niks mee sorryquote:Op zondag 21 februari 2021 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echte klassiekers
Wat vind je van Star Wars?
Echt hequote:Op zondag 21 februari 2021 22:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar heb ik echt niks mee sorry
Pure bagger.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echte klassiekers
Wat vind je van Star Wars?
Jammer ditquote:Op zondag 21 februari 2021 22:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Home Alone is leuk kerstsentiment, Jurassic Park is leuk jeugdsentimentquote:Op zondag 21 februari 2021 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Toch niet zo;n filmkenner jij, jammer
Terminator 2 niet?? Dat is toch niet te filmen ditquote:Op zondag 21 februari 2021 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Home Alone is leuk kerstsentiment, Jurassic Park is leuk jeugdsentiment
Ik heb echt niks met de Terminator nee
Nee die hadden ze van mij niet hoeven filmen inderdaadquote:Op zondag 21 februari 2021 22:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Terminator 2 niet?? Dat is toch niet te filmen dit
quote:Op zondag 21 februari 2021 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee die hadden ze van mij niet hoeven filmen inderdaad
quote:Op zondag 21 februari 2021 22:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet met dezelfde vibe, echt nietquote:Op zondag 21 februari 2021 22:12 schreef Fok-it het volgende:
Kan echt wel 10 betere actiefilms opnoemen dan die vreselijke Arnie
En dan praat ik over een van mijn minst favoriete genres
Kijk dan zelfs nog liever naar films van Bruce Willisquote:Op zondag 21 februari 2021 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet met dezelfde vibe, echt niet
Verschrikkelijk he. Home alone zonder crackjunk culky is geen home alonequote:Op zondag 21 februari 2021 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch wel de slechtste film die ik ooit heb gezien.
Die Hard 1 & 2 zijn gewoon pareltjes hoorquote:Op zondag 21 februari 2021 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk dan zelfs nog liever naar films van Bruce Willis
Marv is toch wel de ster van de show, hoe vindt je zo'n sukkelige, slungelige, grappige en tegelijkertijd enge manquote:Op zondag 21 februari 2021 22:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Verschrikkelijk he. Home alone zonder crackjunk culky is geen home alone
Eens, maar daarna gaat het echt `heel' erg hard achteruit. Die 3de was met die Aziatische hacker toch ofzo? En dan kan ik me nog eentje herinneren dat hij uit een vliegtuig een gebouw in vloog met een auto. Echt dat ging helemaal nergens meer overquote:Op zondag 21 februari 2021 22:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die Hard 1 & 2 zijn gewoon pareltjes hoor
Ja die derde lijkt nergens op, maar die eerste twee hebben echt een prachtige sfeer.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens, maar daarna gaat het echt `heel' erg hard achteruit. Die 3de was met die Aziatische hacker toch ofzo? En dan kan ik me nog eentje herinneren dat hij uit een vliegtuig een gebouw in vloog met een auto. Echt dat ging helemaal nergens meer over![]()
Vond Hostage wel echt tof
3de was met samuel l jackson, die was gewoon dik hoorquote:Op zondag 21 februari 2021 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens, maar daarna gaat het echt `heel' erg hard achteruit. Die 3de was met die Aziatische hacker toch ofzo? En dan kan ik me nog eentje herinneren dat hij uit een vliegtuig een gebouw in vloog met een auto. Echt dat ging helemaal nergens meer over![]()
Vond Hostage wel echt tof
Je hoeft ook geen perfect verhaal te verwachten van een actiefilm. Gewoon heerlijk filmpje. Al zijn er wel echt goedlopendequote:Op zondag 21 februari 2021 22:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Hostage begon zo goed, het einde was zo verschrikkelijk dom
Prisoners is geen actiefilm, dat is misdaad en drama.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen perfect verhaal te verwachten van een actiefilm. Gewoon heerlijk filmpje. Al zijn er wel echt goedlopende
Zoals Prisoners
Toch wel een van de belangrijkste aspecten voor goeie film, zo niet belangrijkstquote:
Ja de belangrijkste, Shutter Island is ook zo geweldig om die reden.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch wel een van de belangrijkste aspecten voor goeie film, zo niet belangrijkst
Eens.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja de belangrijkste, Shutter Island is ook zo geweldig om die reden.
Hou op ik schiet bijna volquote:Op zondag 21 februari 2021 22:35 schreef Fok-it het volgende:
En waanzinnige soundtrack![]()
Een van de mooiste qua filmmuziek
Nee, daar moet je deze voor luisterenquote:
Nee, ik mis de diepe tragiekquote:Op zondag 21 februari 2021 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, daar moet je deze voor luisteren
Prachtig. Maar wel zo vaak gehoord dat je het inmiddels onder My Heart will go on schaartquote:Op zondag 21 februari 2021 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, ik mis de diepe tragiek
Ja dat geldt inderdaad niet voor die pianostukjes van jouquote:Op zondag 21 februari 2021 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prachtig. Maar wel zo vaak gehoord dat je het inmiddels onder My Heart will go on schaart
Ik las nu toevallig net dat ze River flows in you inquote:Op zondag 21 februari 2021 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dat geldt inderdaad niet voor die pianostukjes van jou
En nog steeds meer animo dan jij.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat de jongste is van 2000 en gevechtspiloot
En jij zit met je gebroken gezin op drie hoog achter
Ik heb ook een animoquote:Op maandag 22 februari 2021 00:32 schreef Azula het volgende:
[..]
En nog steeds meer animo dan jij.
Gevechtspilote is wel![]()
07:13quote:
Toen was ik al een uur wakkerquote:Op maandag 22 februari 2021 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
07:13Wat is dat voor een onmenselijk tijdstip
Waar moet ik op letten? Kapsel, baardgroei? Knappe manquote:Op maandag 22 februari 2021 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen was ik al een uur wakker
Wat vind je hiervan?
[ afbeelding ]
Zou hij darten denk je?quote:Op maandag 22 februari 2021 12:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar moet ik op letten? Kapsel, baardgroei? Knappe man
Nee goed pak wel
Die plaatst zijn pijltjes wel in de bullseye ja if ya know what I meanquote:
Wink winkquote:Op maandag 22 februari 2021 12:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die plaatst zijn pijltjes wel in de bullseye ja if ya know what I mean![]()
Vond deze kleur ook wel mooi.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar moet ik op letten? Kapsel, baardgroei? Knappe man
Nee goed pak wel
Nee, dat is echt zonde dan inderdaad. Je moet ook nog op huwelijksreis na de cojonaquote:Op maandag 22 februari 2021 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond deze kleur ook wel mooi.
[ afbeelding ]
Ga woensdag na de persco van de Rut even afspraak maken. Heb er nou een paar op een rijtje van verschillende winkels.
Draag niet zo vaak pakken, dus die dingen van 1500 ekkies laat ik even buiten beschouwing.
Ja, als alles weer kan en mag maar ticketje Jerusalem boeken.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat is echt zonde dan inderdaad. Je moet ook nog op huwelijksreis na de cojona
Zozoquote:Op maandag 22 februari 2021 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, als alles weer kan en mag maar ticketje Jerusalem boeken.
quote:Op maandag 22 februari 2021 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, als alles weer kan en mag maar ticketje Jerusalem boeken.
Loka zou daar graag eens naartoe willen, en kan ook al aardig Hebreeuws lezen en schrijven. Spreken nog wat moeizaam.quote:
Zou hilarisch zijn als ze recht op blanke wijken eens zouden steunen. Helaas voor ons worden we gereageerd door kaololosers.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
NWS / Molukse wijk Assen steunt Ambonwijk Moordrecht
Het recht op moord, bahwat een walgelijk iets om te steunen
Vanaf dag 1 al onder de plak dus, lekker maatquote:Op maandag 22 februari 2021 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka zou daar graag eens naartoe willen, en kan ook al aardig Hebreeuws lezen en schrijven. Spreken nog wat moeizaam.
Voor mij hoeft het allemaal niet zo.
Nou nou nou nouquote:Op maandag 22 februari 2021 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou hilarisch zijn als ze recht op blanke wijken eens zouden steunen. Helaas voor ons worden we gereageerd door kaololosers.
Geef ze gewoon Sporcle-account en laat ze daar quizjes makenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hier een toppertje om mee te zingen boys.
Moet eigenlijk werk verzetten voor volgende week. Toetsen maken enzo. Maar 0,0 zin.
kahoot!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef ze gewoon Sporcle-account en laat ze daar quizjes maken
Geef ze gewoon allemaal een voldoendequote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hier een toppertje om mee te zingen boys.
Moet eigenlijk werk verzetten voor volgende week. Toetsen maken enzo. Maar 0,0 zin.
Niet de terugkeer naar fysieke lessen voorbereiden? Of geef je die al?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nooit van mijn leven.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geef ze gewoon allemaal een voldoende
De lockdownmaatregelen voelen als volstrekte willekeur van meneer Heydrich.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geef ze gewoon allemaal een voldoende
Zeker omdat de sekswerkers nog niet aan het werk mogen maar alle andere contactberoepen welquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:51 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
De lockdownmaatregelen voelen als volstrekte willekeur van meneer Heydrich.
Beetje jaloers incel-gedrag van Rutte jaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zeker omdat de sekswerkers nog niet aan het werk mogen maar alle andere contactberoepen wel
Dat was ook altijd leuk jaquote:
Heb examenklassen, dus was al fysiek op werk aanwezig.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:49 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Niet de terugkeer naar fysieke lessen voorbereiden? Of geef je die al?
Zij zijn degenen die zich niet aan de regels houden, feestjes geven, op kluitjes bij elkaar staan buiten school, bij elkaar slapen etc.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zij kunnen niets aan de situatie doen
Oh dat is allemaal wel heel haram. Pak ze aanquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb examenklassen, dus was al fysiek op werk aanwezig.
Maar dit is voor alle klassen, dingen die nog moesten gebeuren. Sommige op papier, andere digitaal omdat ze nog bijna de hele tijd thuis zullen zijn.
[..]
Zij zijn degenen die zich niet aan de regels houden, feestjes geven, op kluitjes bij elkaar staan buiten school, bij elkaar slapen etc.
Denk dat bij jongeren het meest zichtbaar is als ze de regels niet in acht nemen. Niet-jongeren pakken het bedekter aan met de gordijnen gesloten. Of staan per ongeluk op een kluitje bij het ophalen van hun kinderen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zij zijn degenen die zich niet aan de regels houden, feestjes geven, op kluitjes bij elkaar staan buiten school, bij elkaar slapen etc.
Beetje alcohol drinken en seks hebben voor het huwelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dat is allemaal wel heel haram. Pak ze aan
Zou heel goed kunnen. Deze kinderen vertellen het gewoon tegen mijquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:01 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Denk dat bij jongeren het meest zichtbaar is als ze de regels niet in acht nemen. Niet-jongeren pakken het bedekter aan met de gordijnen gesloten. Of staan per ongeluk op een kluitje bij het ophalen van hun kinderen.
Beide die ik gelukkig niet aanquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje alcohol drinken en seks hebben voor het huwelijk
[..]
Zou heel goed kunnen. Deze kinderen vertellen het gewoon tegen mij
Beide die ik gelukkig niet aanquote:
godverquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Aan correcte spelling ook al niet
Oh wat betreft je vraag. Mijn UI verandert nietquote:
Oh gaan we dm's openbarenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wat betreft je vraag. Mijn UI verandert niet
Niet mijn dickpic plsquote:
Voor proud boys moet je bij Mortaxx zijnquote:
O laat maarquote:Op dinsdag 23 februari 2021 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor proud boys moet je bij Mortaxx zijn
Maar nu kun je de schuld aan Covid geven. Vrijwel iedereen is aangekomen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen afspraak maken om pak te passen. Word ik weer even met mijn neus op het feit gedrukt dat ik morbide obesitas heb.
Dacht dat jij juist keihard aan het strijden was voor dit momentquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen afspraak maken om pak te passen. Word ik weer even met mijn neus op het feit gedrukt dat ik morbide obesitas heb.
Kek kleurtje?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
15 kilo maarquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:03 schreef Azula het volgende:
[..]
Maar nu kun je de schuld aan Covid geven. Vrijwel iedereen is aangekomen.
Zeer zeker.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:08 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh jee dat is wel een beetje aan de hoge kant.
Begin gewoon nu dan ben je tegen de zomer al fitquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zeer zeker.
Even knallen deze zomer en weer onder de 90.
Ik ben niet zo'n uitslover.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:10 schreef Azula het volgende:
[..]
Begin gewoon nu dan ben je tegen de zomer al fit
Jawel, maar pas als deze shit voorbij is.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n uitslover.
Beoog je nog zo'n militant te worden?
Gaan die opleidingen dan door?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:13 schreef Azula het volgende:
[..]
Jawel, maar pas als deze shit voorbij is.
En ik iets fitter ben.Ben gisteren weer begonnen.
True.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:03 schreef Azula het volgende:
[..]
Maar nu kun je de schuld aan Covid geven. Vrijwel iedereen is aangekomen.
Heb het even volgehouden, maar kreeg knieblessuresquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dacht dat jij juist keihard aan het strijden was voor dit moment
Dm.quote:
Blijft kwestie van inname en verbruik he. In principe hoef je niet te sporten om af te vallenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
True.
[..]
Heb het even volgehouden, maar kreeg knieblessures
[..]
Dm.
Heb een hekel aan hardlopenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gaan die opleidingen dan door?
Goed bezig, beetje dom hardlopen of een beetje professioneel?
Hahaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:18 schreef Azula het volgende:
[..]
Heb een hekel aan hardlopenzo saai. Wel gegaan net was met 2k (inclusief lopen) al helemaal dood.
![]()
Heb wel spul thuis en een schema, maar ik begin even met oefeningen uit app van m’n sportschool anders weet ik het wel weer en ben ik de rest van de week helemaal stijf.
;s van het hardlopen ofwatquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb het even volgehouden, maar kreeg knieblessures
En je kunstzinnige opleiding was almost over?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:19 schreef Azula het volgende:
En die amo’s weet ik eigenlijk niet. Toen ik hiermee ging beginnen met testen was aan het begin van Covid en de amos zijn toen idd afgelast. Vermoed dat dat nu ook wel weer is, gezien de lockdown veel strenger was.
Echte opleidingen gaan wel gewoon door.
Nah heb een burn-out gekregenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En je kunstzinnige opleiding was almost over?
True.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijft kwestie van inname en verbruik he. In principe hoef je niet te sporten om af te vallen
Ben benieuwd naar de prijs wel though.quote:
Squatten denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
True.
Ging wat dat betreft mis toen ik weer naar werk ging. Iedere dag bij de super wat lekkers halen
[..]
Ben benieuwd naar de prijs wel though.
[..]
Squatten denk ik.
Duurt me een beetje te lang allemaal. Vlammetje mag wel weer aan maar dan probeer je wat en is het vrij snel alweer oh leuk maar toch nietquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wie niet wie niet
Weer opladen dus..
Ik zit juist alleen maar thuis op de bank te vreten sinds covidquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
True.
Ging wat dat betreft mis toen ik weer naar werk ging. Iedere dag bij de super wat lekkers halen
[..]
Ben benieuwd naar de prijs wel though.
[..]
Squatten denk ik.
Wellicht was het altijd iets to much he.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:29 schreef Azula het volgende:
[..]
Duurt me een beetje te lang allemaal. Vlammetje mag wel weer aan maar dan probeer je wat en is het vrij snel alweer oh leuk maar toch niet![]()
Vroeger was het allemaal geen probleem drie projecten tegelijk + huishouden en gezin draaien maar nu![]()
Snap niks van zo’n burn-out maargoed zalwel.
Trek een sportlegging aan dan voel je je iig nog een soort van actief tijdens het vretenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zit juist alleen maar thuis op de bank te vreten sinds covid
Wie niet?quote:
Verschilt. Ik hou wel van alles dat niet goed voor je is. Soms zijn het een tijd koekjes, dan dropjes etc. Iedere dinsdag is het 2 kaascroissants voor een euroquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]Wat zijn je zwakke punten dan qua eten?
Misschien kun je wortels gaan eten ipv snoep.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zit juist alleen maar thuis op de bank te vreten sinds covid
Nee daar zit veel te veel stretch inquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:33 schreef Azula het volgende:
[..]
Trek een sportlegging aan dan voel je je iig nog een soort van actief tijdens het vreten
Ach, 2 kaascroissants beter dan 2 frikandelbroodjesquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie niet?
Deed het vooral om de spieren net boven mijn knie te verstevigen wegens mijn hypermobliteit.
[..]
Verschilt. Ik hou wel van alles dat niet goed voor je is. Soms zijn het een tijd koekjes, dan dropjes etc. Iedere dinsdag is het 2 kaascroissants voor een euro
[..]
Misschien kun je wortels gaan eten ipv snoep.
Was het ook, maar geef me liever dat maar dan dit.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wellicht was het altijd iets to much he.
Gun jezelf de tijd, geestelijk en fysiek.
Verstand komt met de jaren.
Niet zo strengquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:36 schreef Azula het volgende:
[..]
Was het ook, maar geef me liever dat maar dan dit.
Vind er geen zak aan en m’n studie staat op instorten. Al die jaren en geld voor niks straks.
Frikandelquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:39 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso warme snacks in wat voor vorm dan ook nomnomnom. Echt verslavend
Omdat je het niet lekker vindt of omdat je een ijzeren wilskracht hebt?quote:
Ijzeren wilskracht uiteraard.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je het niet lekker vindt of omdat je een ijzeren wilskracht hebt?
Goed hoorquote:
Blijft toch wel een favorietje jaquote:
Niet meer op onze leeftijdquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vreemd, wel goed op je houding gelet? Squatten is inderdaad juist bevordelijk voor je knieën.
Die warme snack van Chevy glijdt er ook gemakkelijk in zekerquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:39 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso warme snacks in wat voor vorm dan ook nomnomnom. Echt verslavend
Gadverquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die warme snack van Chevy glijdt er ook gemakkelijk in zeker
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die warme snack van Chevy glijdt er ook gemakkelijk in zeker
quote:
Toen de knieschijf van mijn vriendin raar deed kwam dat ook door een spierknoop (?) vlak boven haar knie volgens de fysio, dus wie weet komt het juist doordat je zo goed bezig was.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie niet?
Deed het vooral om de spieren net boven mijn knie te verstevigen wegens mijn hypermobliteit.
Zou ze het ruikenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:49 schreef Fok-it het volgende:
Het duurt niet lang voordat Amarantha hier nu ook komt posten
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:49 schreef Fok-it het volgende:
Gisteravond ging ze een broodje kroket makenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:49 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:53 schreef Azula het volgende:
Met friteuse zouden de +8 Covid kilo’s er sowieso 15 zijn.
Pffff Franse frietjes kroketten en kaassoufles
Koekoekquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat je je mond vol hebt zeker hahah
Pfohhhhhquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zijn lekkerder dan kaassoufles
Sorry het is gewoon klaar. Tijd uitzitten vanaf nuquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij laat ook het ook gewoon op zijn beloop he
Misschien niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vreemd, wel goed op je houding gelet? Squatten is inderdaad juist bevordelijk voor je knieën.
En maar door blijven gaan hequote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien niet goed genoeg.
Kan ook door de rek- en strek oefeningen komen.
Moet altijd erg voorzichtig zijn met bewegen. Toen ik nog voetbalde 3 keer per jaar verrekte kniebanden
Lekker bezig.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
Vanaf vrijdag weer een PT. Even beachready worden
Is dat niet debiel duur voor hetgeen wat je zelf ook kan?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
Vanaf vrijdag weer een PT. Even beachready worden
Iemand die je vertelt wat je moet doen en ook zorgt dat je het daadwerkelijk doet is best handig.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat niet debiel duur voor hetgeen wat je zelf ook kan?
Valt mee. Het is meer voor de motivatie en afwisseling van oefeningenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat niet debiel duur voor hetgeen wat je zelf ook kan?
Dat zeker, maar toen ik zelf nog naar de sportschool ging sloeg ik wel achterover van de prijs die ze vroegenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:00 schreef Azula het volgende:
[..]
Iemand die je vertelt wat je moet doen en ook zorgt dat je het daadwerkelijk doet is best handig.
"Afwassen!"quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:00 schreef Azula het volgende:
[..]
Iemand die je vertelt wat je moet doen en ook zorgt dat je het daadwerkelijk doet is best handig.
Ja maar dat was toen ze open waren en dan kun je het idd zelf wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeker, maar toen ik zelf nog naar de sportschool ging sloeg ik wel achterover van de prijs die ze vroegen
Hypermobiliteit en contactsport lijkt me geen geweldig huwelijk nee haha. En hoezo zou je daarmee nog rek- en strek oefeningen doen?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien niet goed genoeg.
Kan ook door de rek- en strek oefeningen komen.
Moet altijd erg voorzichtig zijn met bewegen. Toen ik nog voetbalde 3 keer per jaar verrekte kniebanden
Dat is nog een lange weg hoor, zeker als je het stoppen met roken hebt doorgezet.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry het is gewoon klaar. Tijd uitzitten vanaf nu
Zal ik gewoon weer beginnen danquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is nog een lange weg hoor, zeker als je het stoppen met roken hebt doorgezet.
Waarom ga je niet mukbang-filmpjes makenquote:
Nu Braddie weg is ben je voor modus de eerste in rang blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:11 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja ik heb al gekookt dus wat denk je zelf
Hoe lang zou het deze keer duren?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nu Braddie weg is ben je voor modus de eerste in rang blijkbaar.
Veel plezier!
Nou mijn vocabulaire is weer verrijkt hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom ga je niet mukbang-filmpjes maken
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou mijn vocabulaire is weer verrijkt hoor![]()
Oh ik vind het wel interessant. Zit er een te kijken met 7.5m views.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou mijn vocabulaire is weer verrijkt hoor![]()
Het is wel echt pure voedselverspillingquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:26 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel interessant. Zit er een te kijken met 7.5m views.
Ja zijn altijd van die types die het zelf niet kunnen opbrengen, gaan dan even een tijdje met zo'n figuur aan de slag vinden het dan toch wel erg duur worden en stoppen weer. Totaal zinloos en zo'n gast lacht zich kapot.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeker, maar toen ik zelf nog naar de sportschool ging sloeg ik wel achterover van de prijs die ze vroegen
Goeie postquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja zijn altijd van die types die het zelf niet kunnen opbrengen, gaan dan even een tijdje met zo'n figuur aan de slag vinden het dan toch wel erg duur worden en stoppen weer. Totaal zinloos en zo'n gast lacht zich kapot.
Als je fit en gezond wil worden/blijven dan moet dat uit jezelf komen, en dan zoek je zelf iets wat je wel vol kan houden.
Lees altijd dat je moet focussen op specifieke doelen, terwijl ik denk laat die doelen varen en ga gewoon aan de gang. Doelen schrikken af. Je bent dan steeds bezig met die weegschaal, bezig met je eten, bezig met je uurtjes, bezig met je kilometers etc. Niemand houdt dat op lange termijn vol, en dan zak je weer terug naar nul.
Je lichaam heeft geen drol aan 3 maanden keihard buffelen en dan weer netflixen.
Ja dat wel maar het ziet er wel heel lekker uit allemaalquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel echt pure voedselverspilling
Donniequote:
Ja Jonah Hill is echt geweldig hierinquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
DonnieDat gesprek waarin hij bevestigt dat zijn vrouw zijn nicht is omdat hij haar te lekker vond om door anderen gasten geneukt te zien worden haha
Enige is dat wanneer hij het licht ziet hij met miljoenen op zijn bank van youtube kan verdwijnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:41 schreef Azula het volgende:
Deze gast is zowaar nog smeriger dan Braad
Ja die hele film is geweldig bij elkaar geraaptquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Jonah Hill is echt geweldig hierin
Gewoon beetje mee dromen over burgers. Had trek maar nu niet meer.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarom zou je daar in hemelsnaam naar kijken
Ja heel leuk zo met nog een paar maanden te leven.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enige is dat wanneer hij het licht ziet hij met miljoenen op zijn bank van youtube kan verdwijnen.
Mwah, paar maanden is beetje overdreven.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:58 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja heel leuk zo met nog een paar maanden te leven.
Hij heeft het licht nog niet gezien he.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, paar maanden is beetje overdreven.
Eensquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:04 schreef Azula het volgende:
[..]
Hij heeft het licht nog niet gezien he.
Maargoed, die paar mil zou me gestolen kunnen worden. Gezondheid is niet te koop.
Oh zoquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens
Bedoelde meer in vergelijking met Braddie
Heb ik het nu weer gedaanquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:58 schreef Azula het volgende:
[..]
Gewoon beetje mee dromen over burgers. Had trek maar nu niet meer.
Nee hoor. Moet toch juist niet eten. Krijg wel het idee van een sappige burger met drie plakken kaas niet uit m’n hoofd.quote:
Wie zegt dat ik weg benquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nu Braddie weg is ben je voor modus de eerste in rang blijkbaar.
Veel plezier!
net een kakkerlak inderdaadquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:12 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik weg ben
RRRRRREEEEEEEEquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:19 schreef Catkiller het volgende:
ZOLANG BIG BROTHER NOG BESTAAT BLIJF IK OP FOK ZITTEN RRREEEEEEEEEEEE
Ik denk dat het nu te laat is en je er gewoon aan moet toegevenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:11 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee hoor. Moet toch juist niet eten. Krijg wel het idee van een sappige burger met drie plakken kaas niet uit m’n hoofd.
Hm misschien toch even de koelkast in duiken.
Pak m nou eens goed bij de kladdenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:19 schreef Catkiller het volgende:
ZOLANG BIG BROTHER NOG BESTAAT BLIJF IK OP FOK ZITTEN RRREEEEEEEEEEEE
Ja heb broodje gegeten. Wil er nog een.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu te laat is en je er gewoon aan moet toegeven
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:41 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja heb broodje gegeten. Wil er nog een.
Jijzelf?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:12 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik weg ben
Zegt me niks. Ik zal eens kijken. Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:28 schreef Fok-it het volgende:
@:Kaneelstokje
Heb je weleens Khichdi op? Zag daar net een recept van, vond het wel wat voor jou. Shitload aan groente ook + je favoriete linzen uiteraard
Krijg geen grip op dat gladde spek.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pak m nou eens goed bij de kladden
Ik wil Hans ook aftrekkenquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Krijg geen grip op dat gladde spek.
Zal het laten weten aan mijn vaderquote:
Is ie nog samen met moeders?quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal het laten weten aan mijn vader
Blijkbaar moet je enig intellect bevatten om dat te zien.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet waarom men Braddie niet gewoon negeert.
Snap echt niet wat er zo bijzonder aan die gozer is dat men maar op hem moet blijven reageren.
Nee al 10 jaar niet meer. Al heeft hij wel een ander vrouwke. Maar ik ga er vanuit dat dat geen moeilijke opgave zal wordenquote:
Ik ben ook al niet slim genoeg voor Rick and Morty.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je enig intellect bevatten om dat te zien.
Zo positief!quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee al 10 jaar niet meer. Al heeft hij wel een ander vrouwke. Maar ik ga er vanuit dat dat geen moeilijke opgave zal worden
Uiteindelijk toch de betere van de 2.quote:
Ik, je pa en aftrekken was er voor nodig maar dan heb je ook wat.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteindelijk toch de betere van de 2.
Ja als je het op die manier uitdrukt post ik hier nooit meerquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik, je pa en aftrekken was er voor nodig maar dan heb je ook wat.
Geintje natuurlijk maatquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als je het op die manier uitdrukt post ik hier nooit meer
Ik ben er dus het feest kan beginnenquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:26 schreef scrupuleus het volgende:
Klbsc leeft zo nu en dan iig weer, niks mis mee, hier heb je dat niet.
Toettoetquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben er dus het feest kan beginnen
Weer lekker blikje bier gedronken in de trein?quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik werd zowaar gecontroleerdquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weer lekker blikje bier gedronken in de trein?
Echt irritant dat ze dat nu amper meer doen. Zitten alleen maar als bange ganzen hun ritje uit te zittenquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik werd zowaar gecontroleerd
Waar wil je het over hebbenquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Makkelijk geld verdienen. Geef ze geen ongelijkquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt irritant dat ze dat nu amper meer doen. Zitten alleen maar als bange ganzen hun ritje uit te zitten
Je vader laten weten dat scrup Hans wil aftrekken?quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee al 10 jaar niet meer. Al heeft hij wel een ander vrouwke. Maar ik ga er vanuit dat dat geen moeilijke opgave zal worden
Wil jij ook een plaatsje in het verhaalquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:59 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Je vader laten weten dat scrup Hans wil aftrekken?
quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:59 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Je vader laten weten dat scrup Hans wil aftrekken?
Speel jij de vriendin van mijn vader maar die ingeruild wordt voor een mannelijke FOK!-userquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wil jij ook een plaatsje in het verhaal
Ik wilde geen plaatsje maar oké. Ben wel top dan, je pa moet bottom zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Speel jij de vriendin van mijn vader maar die ingeruild wordt voor een mannelijke FOK!-user
Ik begeleid je wel de deur uitquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:08 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Ik wilde geen plaatsje maar oké. Ben wel top dan, je pa moet bottom zijn.
Hoezo? jij hebt geen seks meer hoor, jij huilt alleen tranen met tuiten terwijl Scrup er met je vlam vandoor gaatquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:08 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Ik wilde geen plaatsje maar oké. Ben wel top dan, je pa moet bottom zijn.
Oh dan is het goedquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? jij hebt geen seks meer hoor, jij huilt alleen tranen met tuiten terwijl Scrup er met je vlam vandoor gaat
Geen ideequote:Op woensdag 24 februari 2021 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
We doen allemaal of we SignificanteAnder kennen.
Wie is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |