35 waren er in de vorige Eredivisie wedstrijd niet genoeg. Veel dus.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:30 schreef tompsv18 het volgende:
Hoeveel kansen moet je krijgen, tering zeg
Domme spelerquote:Op zondag 21 februari 2021 18:33 schreef TehRocks het volgende:
Wees blij dat Dumfries de bal mist he.
Ik ookquote:Op zondag 21 februari 2021 18:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd naar de mening van Schmidt over de VAR
Rosario, lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:42 schreef Coco het volgende:
[poll=1770]
Indien Schmidt, reageer op deze post.
Dumfries ook slecht joh.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rosario, lijkt me duidelijk.
Even het leven er terug in patsen.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Max krijgt een andere speler op z'n nek.
Baumgartl: Geeft klapjes op de nek van Max.
Dan heb je er toch ook weinig van begrepen
Gewoon 3 (doel)punten aan het einde van de wedstrijd.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:47 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, poehpoeh waar hebben we naar zitten kijken hahahhaha
Sangaré leek zowaar een voetballer in de eerste helft, speelde beter als 8 dan als 6; zou je niet verwachten van zo'n houten klaas.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
Sangare was sterk vandaag, maar mist door schorsingen Olympiakos en Ajax. Jammer, had hem er graag bij gehad en dan Rosario een keer op het bankje.
Er was er maar één echt goed; onze wereldkampioen.quote:
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:50 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Sangaré leek zowaar een voetballer in de eerste helft, speelde beter als 8 dan als 6; zou je niet verwachten van zo'n houten klaas.
Sangaré was één van de weinige die een voldoende haalde in de eerste helft.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:50 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Sangaré leek zowaar een voetballer in de eerste helft, speelde beter als 8 dan als 6; zou je niet verwachten van zo'n houten klaas.
Ga jij nou mensen op hun drankgebruik wijzen ja?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:53 schreef tong80 het volgende:
Frank Lammers was stront bezopen in Langs de Lijn.
Ik heb Kunststof op Radio1 afgezegd door de drank. Hij kent geen schaamte.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ga jij nou mensen op hun drankgebruik wijzen ja?
Hij heeft natuurlijk helemaal gelijk over juffrouw Dumfries, die weer eens oogde alsof hij weken geblesseerd isquote:
Er zijn genoeg topsporters die na een wedstrijd pijn hebben op een niveau waarmee een gemiddeld mens huilend op de bank ligt. Dat is helemaal niet zo ongebruikelijk.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk helemaal gelijk over juffrouw Dumfries, die weer eens oogde alsof hij weken geblesseerd is
acteur Dumfriesquote:Op zondag 21 februari 2021 19:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk helemaal gelijk over juffrouw Dumfries, die weer eens oogde alsof hij weken geblesseerd is
Zahavi , Sangare en Gotze ..en Thomas viel sterk inquote:Op zondag 21 februari 2021 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er was er maar één echt goed; onze wereldkampioen.
Hoewel ik Sangaré best prima vond, en Mvogo ook een paar prima reddingen had de eerste helft.
Het vrouwelijke geslacht gebruiken om denigrerend te praten over iemand, stoere vent ben jij zeker?quote:Op zondag 21 februari 2021 19:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zahavi , Sangare en Gotze ..en Thomas viel sterk in
Klopt, slimme spits.quote:Op zondag 21 februari 2021 20:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Eens.
Blij ook dat Zahavi in 2021 laat zien wat hij ook in china en bij Israël(nationale elftal) al eerder heeft laten zien.
Als oud spits zie je dat Kieft bijvoorbeeld zijn kwaliteiten ook herkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |