Ja, de Britse variant ligt nog rustig op de loer, zoals een slang die ligt te wachten op zijn prooi, maar zoals wij van de slang weten, het kan kort duren, het kan lang duren, maar hij slaat dodelijk toe op het moment dat je het niet verwacht.quote:
Besmettingcijfers dinsdag 26 januari tot en met 1 februari:quote:Op zondag 21 februari 2021 15:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Lopen de weekcijfers ook op? Zeven daagse gemiddelde enzo.
quote:Op zondag 21 februari 2021 15:17 schreef _serial_ het volgende:
Laatste update: 21-02-2021 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 4720
Gemeentes met +10 besmettingen:
238 Amsterdam
122 Rotterdam
106 's-Gravenhage
93 Helmond
79 Eindhoven
70 Hoorn
67 Utrecht
64 Groningen
52 's-Hertogenbosch
51 Purmerend
49 Almere
47 Súdwest-Fryslân
47 Venlo
46 Tilburg
44 Zaanstad
42 Den Helder
39 Emmen
38 Oss
35 Hollands Kroon
34 Midden-Groningen
34 Schiedam
34 Sittard-Geleen
33 Meierijstad
32 Nijmegen
32 VelsenHelmondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
14 gemeentes met 0 besmettingen
13 gemeentes met 1 besmettingen
67 gemeentes met 2-4 besmettingen
104 gemeentes met 5-9 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.php
Kattenmeppers. Hoezo zoveel daar?Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op zondag 21 februari 2021 15:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Lopen de weekcijfers ook op? Zeven daagse gemiddelde enzo.
Ziekenhuis is 1847, nu.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:22 schreef Caland het volgende:
Ziekenhuisbezetting daalt wel gestaag richting de 1300 nu, was nog 1700 maand geleden?
En dat ondanks de Britse killermutatie.
Kort samengevat. Twee wekenlang waren de cijfers van slag door het winterweer. Conclusie na dit allemaal. We zijn al drie weken stabiel betreft de cijfers.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ze lijken nagenoeg hetzelfde te zijn als 2 weken terug. Ik weet niet of dat komt door een correctie van vorige week of daadwerkelijk een stijging, maar wel interessant om in de gaten te houden.
Dit. Het percentage positief gaat naar beneden. Blij mee.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:23 schreef Oliver23 het volgende:
Zondag was altijd een heerlijke dag met lage besmettingcijfers .... ....
Enige positieve is dat het percentage positieve tests gewoon weer op de 9,7% ligt
Sowieso die correctie natuurlijk, plus daarbij een flinke stijging in het aantal geteste kinderen. Dit zal de eerste week zijn dit jaar dat het aantal besmettingen stijgt, voornamelijk daar door.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ze lijken nagenoeg hetzelfde te zijn als 2 weken terug. Ik weet niet of dat komt door een correctie van vorige week of daadwerkelijk een stijging, maar wel interessant om in de gaten te houden.
Daalt in het weekend sowieso vaak wel, afgelopen zondag (14e) was het 1329 en 530.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:22 schreef Caland het volgende:
Ziekenhuisbezetting daalt wel gestaag richting de 1300 nu, was nog 1700 maand geleden?
Daar lijkt het wel op ja. De instroom in de ziekenhuizen was gelukkig wel vrij laag vandaag.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:24 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Kort samengevat. Twee wekenlang waren de cijfers van slag door het winterweer. Conclusie na dit allemaal. We zijn al drie weken stabiel betreft de cijfers.
Denk dat hij alleen de covid-19 patiënten bedoeld op de verpleegafdelingen. Die zijn de laatste weken inderdaad gedaald.quote:
Minus ic danquote:
Daar ben ik wel benieuwd naar, dat kunnen we dinsdag wel uit de weekcijfers halen, of er meer kinderen getest zijn. De vakantie is begonnen, dus dat effect zal weer gedeeltelijk getemperd worden dan.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Sowieso die correctie natuurlijk, plus daarbij een flinke stijging in het aantal geteste kinderen. Dit zal de eerste week zijn dit jaar dat het aantal besmettingen stijgt, voornamelijk daar door.
Het aantal afgenomen testst zal waarschijnlijk ook wel zijn gestegen dan, want het absolute aantal besmetting kruipt wel langzaam omhoog terwijl het percentage positief daalt. Ben benieuwd naar die cijfers dinsdag.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit. Het percentage positief gaat naar beneden. Blij mee.
Wel handig, zo'n insider die dit soort informatie gewoon allemaal zeker weet hoorquote:Op zondag 21 februari 2021 15:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Sowieso die correctie natuurlijk, plus daarbij een flinke stijging in het aantal geteste kinderen. Dit zal de eerste week zijn dit jaar dat het aantal besmettingen stijgt, voornamelijk daar door.
Puik werk daar!quote:Op zondag 21 februari 2021 15:22 schreef Caland het volgende:
Ik blijf het lastig vinden. Vroeger op school wist je dat je naar die 6 toewerkte, maar nu heb ik eigenlijk geen idee wat goed is.quote:
Ik was wat cynischquote:Op zondag 21 februari 2021 15:29 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik blijf het lastig vinden. Vroeger op school wist je dat je naar die 6 toewerkte, maar nu heb ik eigenlijk geen idee wat goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |