Op ES2 13:15, maar de Duitse zal het ook wel uitzendenquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:12 schreef Adrie072 het volgende:
Is de 2e run dus niet live op Eurosport of is die op een andere dag?
Net gekeken, wowquote:Op zaterdag 18 februari 2023 14:24 schreef Starflyer het volgende:
ParisLaurence St Germain verslaat Mikaela Shiffrin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
quote:Op zondag 19 februari 2023 14:29 schreef Starflyer het volgende:
Ook de slalom bij de heren kent een grote verrassingEn hij was in eerste instantie ook totaal niet tevreden met zijn tweede run.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2023 14:29 schreef Starflyer het volgende:
Ook de slalom bij de heren kent een grote verrassingMachtig mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die overstap naar Griekenland, ik dacht dat het vooral leuk zou zijn om wat makkelijker op de Spelen te komen enzo, maar sindsdien gaat hij echt als een dolle
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |