Een val met ski's die niet los gaan mag je echt heel blij zijn als je het er heelhuids vanaf brengtquote:Op zondag 28 februari 2021 17:23 schreef heywoodu het volgende:
Schneeberger heeft naar het schijnt haar been gebroken, bij Lie spreekt men van een gebroken scheen- en kuitbeen en een uiterst zware knieblessure. Dat been stond ook alle kanten op waar het niet op hoort te staan
Ze draaien die bindingen dan ook zo schurfterig hard aan. Anderzijds moet dat wel met die snelheden en krachten die los komen tijdens een race.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Een val met ski's die niet los gaan mag je echt heel blij zijn als je het er heelhuids vanaf brengt
Ze houdt het vandaag onnodig spannend.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 08:25 schreef Leatherface het volgende:
Vlhova deed wat ze moest doen gister: ze won de slalom in Zweden.
Helaas.quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:32 schreef chufi het volgende:
Morgen super G vrouwen en mannen vanaf 9:30
Inderdaad. Maar nu gaat het uiteindelijk om twee afgelaste snelheidsonderdelen. Vind ik toch wat anders dan vorig jaar met Brignone, toen er gewoon een half dozijn wedstrijden uit ging (daarbij gezegd dat Brignone het gewoon wel zelf afgedwongen had, idem Kilde).quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:28 schreef heywoodu het volgende:
We feliciteren Vlhova. Mooi gepresteerd op diverse onderdelen, maar het is haar natuurlijk ook wel behoorlijk in de schoot geworpen met het standaardnadeel voor de snelle onderdelen die makkelijker afgelast worden.
10 credits, hoera! Kulsysteem wel, dat gokelement, maar goed, ik ga weer eens een poging wagenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Komt er nog een nieuwe predictor poging? Er kan vandaag al aan een rad gedraaid worden.
Ik keek even op een andere site over dit nieuws. Ok, staat hetzelfde....maar ook dat de weersvooruitzichten voor Lake Louise dramatisch zijn, in elk geval voor de trainingsdagen (vandaag de eerste). Zonder trainingen kan de afdaling alvast doorgestreept worden, als er überhaupt iets door kan gaan.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:33 schreef tja77 het volgende:
Wat een kutstart van dit olympische seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |