Rare naam voor een vrouwquote:
Klinkt zoooo leukquote:Op zondag 21 februari 2021 14:40 schreef isax het volgende:
[..]
Alleen op onthoofde boertjes vrijdag eigenlijk.
Jij mag mij alles dmenquote:Op zondag 21 februari 2021 15:53 schreef isax het volgende:
[..]
Ik zou je plaatje dmen maar straks krijg ik weer een van voor onthoofde meisjes.
Kauwgom is verboden in Singapore. Dat kan je op het vliegveld direct inleveren.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:54 schreef The_Emotion het volgende:
Plus dat Singapore een strenge wetgeving heeft.
Je kan al een flinke prent verwachten als je een kauwgum op straat spuugt.
Maar Braddie gaat internationaal het helemaal maken
En oppassen met sigaretten. Toen we met de bus terug kwamen uit Kuala Lumpur had ik nog 3 pakjes sigaretten dicht (die waren daar goedkoop tegenover Singapore), en 1 half pakje. Netjes bij de customs gezegd dat ik 3 pakjes had, geen problemen wilde hebben. Dat als het verboden was, ik er direct vrijwillig afstand van wou nemen.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kauwgom is verboden in Singapore. Dat kan je op het vliegveld direct inleveren.
En hopelijk probeert Braddie ook niet op iemand anders wifi-netwerk in te loggen want dan kan hij ook meteen 10k aftikken.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kauwgom is verboden in Singapore. Dat kan je op het vliegveld direct inleveren.
Dat betaald zijn sugardaddy toch gewoonquote:Op zondag 21 februari 2021 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hopelijk probeert Braddie ook niet op iemand anders wifi-netwerk in te loggen want dan kan hij ook meteen 10k aftikken.
Ook daar hoef ik geen stream van te zien.quote:Op zondag 21 februari 2021 17:38 schreef okselzweet het volgende:
Braddie gaat even stevig uitgewoond worden daar door zijn nieuwe Singaporese vriend
Ok @Tailfoxquote:Op zondag 21 februari 2021 18:11 schreef Modus het volgende:
"Geen streams meer tot 1K subs"
Dus dan maar gewoon hetzelfde doen maar dan op het andere kanaalBraddie logica
Die premières ookquote:Op zondag 21 februari 2021 18:11 schreef Modus het volgende:
"Geen streams meer tot 1K subs"
Dus dan maar gewoon hetzelfde doen maar dan op het andere kanaalBraddie logica
2 slots vrij van de 72 in Flags. Als je wilt. Miningbonusses, alliance-events... We kunnen wel wat lagere levels gebruiken in order to empty bases.quote:
Je zit ook nog met serververschil he?! Ik kan wel nog switchen als 't goed is. Welke server?quote:Op zondag 21 februari 2021 18:24 schreef Makrelis het volgende:
[..]
2 slots vrij van de 72 in Flags. Als je wilt. Miningbonusses, alliance-events... We kunnen wel wat lagere levels gebruiken in order to empty bases.
Hmm, gaat niet. Lvl 13 zei je toch? 12 of lager kun je nog wisselen.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:25 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Je zit ook nog met serververschil he?! Ik kan wel nog switchen als 't goed is. Welke server?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |