Ik heb de boot hier behoorlijk gemist.quote:
Doe de groeten aan mijn kinderen mocht je ze zien, zeg maar dat ze terug mogen komen als ze hun bek kunnen houden.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:58 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
niet allemaal hoor, ik reis dagelijks met de trein het hele land door om overal en nergens te wandelen
gewoon net doen alsof de pandemie niet bestaat, dat helpt tegen mijn depressie
Hoe is het met je burn out trouwens?quote:Op zondag 21 februari 2021 23:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe de groeten aan mijn kinderen mocht je ze zien, zeg maar dat ze terug mogen komen als ze hun bek kunnen houden.
Goed, ben nu aan het fade away'enquote:
De kroegknallerquote:Op zondag 21 februari 2021 23:03 schreef Catkiller het volgende:
KEDENGEDENG, KEDENGEDENG, STOEPHOERRR
Wil je geen foto van mijn Braddie?quote:
As ik een dakkapel wil zien kijk ik wel naar buiten.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wil je geen foto van mijn Braddie?
Maar de mijne is gratis en die ander hebben je ouders moeten betalen over het paard getild rotmensquote:Op zondag 21 februari 2021 23:06 schreef isax het volgende:
[..]
As ik een dakkapel wil zien kijk ik wel naar buiten.
150 BPMquote:Op zondag 21 februari 2021 23:08 schreef Catkiller het volgende:
Wie gaat er nou naar de kroeg behalve alcoholisten zoals isax??
Gewoon hard gaan op 150 bpm of fietsgingers in elkaar trappen in de moshpit
Hoezo betalen mijn ouders de dakkapel van de buren?quote:Op zondag 21 februari 2021 23:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar de mijne is gratis en die ander hebben je ouders moeten betalen over het paard getild rotmens
en gewicht hahaaaaaatjesquote:Op zondag 21 februari 2021 23:09 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
150 BPMDat is mijn favoriete hartslag
Zwijggeld voor al die fraude die jullie plegenquote:Op zondag 21 februari 2021 23:10 schreef isax het volgende:
[..]
Hoezo betalen mijn ouders de dakkapel van de buren?
Heftig, hier moet ik ze morgen even over aanspreken.quote:Op zondag 21 februari 2021 23:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zwijggeld voor al die fraude die jullie plegen
Jij bent net zo dik als dat Braddie kort is.quote:
jouw stem is even hoog als dat braddie kort en dik isquote:Op zondag 21 februari 2021 23:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent net zo dik als dat Braddie kort is.
Speel niet met mijn privéquote:Op zondag 21 februari 2021 23:13 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
jouw stem is even hoog als dat braddie kort en dik is
dat is niet nodig, als Braddie aanwezig is weet je dat er al een TR geplaatst is in het topic en dan lezen ze toch allesquote:
Ik doe dat zeker. Ik heb ook begrepen dat hij dit moest zeggen van @Chia dus hij post uit naam van een gebande.quote:
Was het de kermis muziek opmerking?quote:Op zondag 21 februari 2021 23:17 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat is niet nodig, als Braddie aanwezig is weet je dat er al een TR geplaatst is in het topic en dan lezen ze toch alles
wie is datquote:Op zondag 21 februari 2021 23:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik doe dat zeker. Ik heb ook begrepen dat hij dit moest zeggen van @:Chia dus hij post uit naam van een gebande.
Standaardquote:Op zondag 21 februari 2021 23:17 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat is niet nodig, als Braddie aanwezig is weet je dat er al een TR geplaatst is in het topic en dan lezen ze toch alles
?quote:Op maandag 22 februari 2021 06:35 schreef scrupuleus het volgende:
Alles wat nader tot @:fugue komt wordt vergiftigd
Nee die vond ik sterk!quote:Op maandag 22 februari 2021 09:30 schreef Fugue het volgende:
[..]
?
Is dit door mijn post in dat huisvrouwentopic?
Allebei gisteren nog gesproken. Misschien ligt het aan jouquote:Op maandag 22 februari 2021 09:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee die vond ik sterk!
Chia en Pierre zijn allebei spoorloos
Je isoleert ze.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:38 schreef Fugue het volgende:
[..]
Allebei gisteren nog gesproken. Misschien ligt het aan jou
je moet gewoon kinderen baren en je mond houden !quote:Op maandag 22 februari 2021 09:30 schreef Fugue het volgende:
[..]
?
Is dit door mijn post in dat huisvrouwentopic?
Ja en mijn huidige salaris kwijtraken zeker dank je de koekoekquote:Op maandag 22 februari 2021 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet gewoon kinderen baren en je mond houden !
Je kan altijd nog drugs dealenquote:Op maandag 22 februari 2021 09:47 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja en mijn huidige salaris kwijtraken zeker dank je de koekoek
Je vent moet toch voor je betalen. Osodevo's wajong is vast genoeg voor jullie allebeiquote:Op maandag 22 februari 2021 09:47 schreef Fugue het volgende:
[..]
Vertel me wat je hebben wilt want ik heb wat je hebben wiltquote:
Er is vast ergens een man waarbij alles los kunt latenquote:Op maandag 22 februari 2021 09:47 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ga nooit op iemands inkomen parasiterenquote:Op maandag 22 februari 2021 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je vent moet toch voor je betalen. Osodevo's wajong is vast genoeg voor jullie allebei
ik wel, huisman worden lijkt me wel wat.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:53 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ga nooit op iemands inkomen parasiteren
Alsof beneden-modaal de moeite waard is om je best voor te doenquote:Op maandag 22 februari 2021 09:47 schreef Fugue het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |