SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://imgix.bustle.com/(...)max&auto=format&q=70![]()
quote:Op zondag 21 februari 2021 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh3:56 langer zonlicht dan gisteren en de weersverwachting is uitstekend. Dus weer lekker naar buiten vandaag
Vandaag is tevens de eerste dag van het jaar dat de zon, althans in Deventer, pas in de avond (18:00) onder gaat
![]()
Spinazie komt oorspronkelijk uit de omgeving van Iran
Omdat je het wel gekocht had maar al op hebt?quote:Op zondag 21 februari 2021 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Waarom heb ik geen chocola gekocht.
Nee niet eensquote:Op zondag 21 februari 2021 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je het wel gekocht had maar al op hebt?
Je vergeet de /squote:Op zondag 21 februari 2021 10:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
en waarom horen we niets meer over de griep. normaal was die golf er al lang
quote:Op zondag 21 februari 2021 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook wel blij dat spinazie uit Iran komt
Waarmee moet die helpen?quote:Op zondag 21 februari 2021 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat ik ook een crowdfunding ga opzetten voor een hulphond.
Ik wil ook wel.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat ik ook een crowdfunding ga opzetten voor een hulphond.
misschien kan hij wat van die zoom meetings van je overnemenquote:Op zondag 21 februari 2021 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ga ik nog over nadenken. Misschien even kijken welke talenten ierse setters hebben.
Doenquote:Op zondag 21 februari 2021 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook wel.
Ik zat een piepklein hondje in een asiel. Ik wil hem.
Geen idee. Kruising tussen een yorkie en een rat, lijkt het.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doen![]()
Wat voor hondje is het?
quote:Op zondag 21 februari 2021 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien kan hij wat van die zoom meetings van je overnemen
Je hebt toch een dakterras?quote:Op zondag 21 februari 2021 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Kruising tussen een yorkie en een rat, lijkt het.
Maar ik zal wel niet in aanmerking komen omdat ik geen tuin heb ofzo.
Zouden dieren zich eigenlijk ooit wel eens druk maken over hoe hun haar zit?quote:Op zondag 21 februari 2021 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
“Ja, sorry jongens, ik heb een bad hair day en ik stop zo met aan mijn kont likken.”
Dit is wel een bijzondere kwaliteitquote:Op zondag 21 februari 2021 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
“Ja, sorry jongens, ik heb een bad hair day en ik stop zo met aan mijn kont likken.”
Katten welquote:Op zondag 21 februari 2021 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zouden dieren zich eigenlijk ooit wel eens druk maken over hoe hun haar zit?
haha mensen die weten hoe een CU2 pagina eruit zietquote:Op zondag 21 februari 2021 10:03 schreef LTVDK het volgende:
Die OP begint ook steeds meer op een Cu2 pagina te lijken he![]()
We gedragen ons hier dan wel als pubers maar de gemiddelde leeftijd overstijgt volgens mij ruim de 30quote:Op zondag 21 februari 2021 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haha mensen die weten hoe een CU2 pagina eruit ziet
De mensen onder de 30 zijn op 1 hand te tellen volgens mij.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We gedragen ons hier dan wel als pubers maar de gemiddelde leeftijd overstijgt volgens mij ruim de 30
We zien het wel, duidelijk is inmiddels wel dat ze iets moeten gaan versoepelen want dit kan zo ook niet langer meer door.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:15 schreef bitterbal het volgende:
2 UUR GELEDEN
Catshuisberaad over coronamaatregelen
Het kabinet komt vandaag weer bijeen in het Catshuis om te praten over de coronamaatregelen. Afgelopen week deed I&O Research onderzoek naar het draagvlak van de maatregelen.
Het aantal Nederlanders dat in meer of mindere mate de lockdown wil versoepelen is in vier weken tijd verdubbeld. Inmiddels vindt ruim een op de drie Nederlanders dat de tijd daarvoor rijp is.
Een nipte meerderheid is nog altijd voor het handhaven of zelfs verscherpen van de lockdown. Bijna een op de tien ondervraagden vindt dat alle maatregelen helemaal losgelaten mogen worden.
Of het kabinet iets in (gedeeltelijke) versoepeling ziet, zal aanstaande dinsdag tijdens de persconferentie blijken.
Lees ook dat ze vanaf het 2e kwartaal 2,5 miljoen prikken per week willen zetten. Dan heb je nog een week of 14-16 nodig om iedereen een vaccin te geven als ze dat daadwerkelijk gaan halen.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:15 schreef bitterbal het volgende:
2 UUR GELEDEN
Catshuisberaad over coronamaatregelen
Het kabinet komt vandaag weer bijeen in het Catshuis om te praten over de coronamaatregelen. Afgelopen week deed I&O Research onderzoek naar het draagvlak van de maatregelen.
Het aantal Nederlanders dat in meer of mindere mate de lockdown wil versoepelen is in vier weken tijd verdubbeld. Inmiddels vindt ruim een op de drie Nederlanders dat de tijd daarvoor rijp is.
Een nipte meerderheid is nog altijd voor het handhaven of zelfs verscherpen van de lockdown. Bijna een op de tien ondervraagden vindt dat alle maatregelen helemaal losgelaten mogen worden.
Of het kabinet iets in (gedeeltelijke) versoepeling ziet, zal aanstaande dinsdag tijdens de persconferentie blijken.
Denk kappers mogen open en middelbare scholieren misschien weer naar schoolquote:Op zondag 21 februari 2021 10:20 schreef Haags het volgende:
[..]
We zien het wel, duidelijk is inmiddels wel dat ze iets moeten gaan versoepelen want dit kan zo ook niet langer meer door.
Ja zoiets.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk kappers mogen open en middelbare scholieren misschien weer naar school
Met stijgende besmettingen? Vraag het me afquote:Op zondag 21 februari 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk kappers mogen open en middelbare scholieren misschien weer naar school
Als ze niet open gaan ram ik binnenkort de tondeuse er overheen.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:26 schreef LTVDK het volgende:
Kapper open zou wel prettig zijn, kunnen mijn woeste wilde manen weer eens wat worden getemd.
Gewoon helemaal kaalscheren maar wel je matje laten staanquote:Op zondag 21 februari 2021 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ze niet open gaan ram ik binnenkort de tondeuse er overheen.
Doe ik wel even een haagsie en ga ik gemillimeterd door het leven
Of alleen de zijkanten kaal en dan een hanenkam er van makenquote:Op zondag 21 februari 2021 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon helemaal kaalscheren maar wel je matje laten staan
Nog wel even een kek kleurtje er doorheen spuiten danquote:Op zondag 21 februari 2021 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of alleen de zijkanten kaal en dan een hanenkam er van maken
groen ofzo?quote:Op zondag 21 februari 2021 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog wel even een kek kleurtje er doorheen spuiten dan
Lekker kort en pittigquote:Op zondag 21 februari 2021 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog wel even een kek kleurtje er doorheen spuiten dan
Allemaal oude lijken hier, zelfs degenen onder de 30.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De mensen onder de 30 zijn op 1 hand te tellen volgens mij.
ja dacht dat die kapper al was uitgelekt?quote:Op zondag 21 februari 2021 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met stijgende besmettingen? Vraag het me af
ik moest bij binnenkomst een QR code scannen en dan kwam er een enquete met allemaal open deur vragen "Heb je corona?" "ben je al dood" dat soort dingen. En als je alles goed had werd je scherm groen en moest je dat aan de kapster laten zien en mocht je gaan zitten.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:41 schreef LTVDK het volgende:
Vind het wel jammer dat de kappers dicht zijn, de kapper hier was zo'n beetje de enige zaak die echt streng was in de maatregelen in tegenstelling tot de meeste winkels die nu open zijn. Daar moest je zodra je binnenkwam eerst een mondkapje opdoen (die daar lagen) en je handen ontsmetten en je kreeg een wegwerpschort aan. Kapsters waren ook helemaal ingepakt met handschoenen en alles en de scharen werden continu met alcohol schoongemaakt.
Nou ik hoop eigenlijk dat ze nog even nat blijftquote:Op zondag 21 februari 2021 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht dat die kapper al was uitgelekt?
Gaat dit over Nicole? mijn ex.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht dat die kapper al was uitgelekt?
dat was nog voor ze op afspraak werkte?quote:Op zondag 21 februari 2021 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik moest bij binnenkomst een QR code scannen en dan kwam er een enquete met allemaal open deur vragen "Heb je corona?" "ben je al dood" dat soort dingen. En als je alles goed had werd je scherm groen en moest je dat aan de kapster laten zien en mocht je gaan zitten.
Ja en als je kijkt naar hoe er nu in de supermarkten en andere winkels die nog open mogen mee wordt omgegaan, waar ze je hooguit een beetje vreemd aankijken als je geen kapje ophebtquote:Op zondag 21 februari 2021 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik moest bij binnenkomst een QR code scannen en dan kwam er een enquete met allemaal open deur vragen "Heb je corona?" "ben je al dood" dat soort dingen. En als je alles goed had werd je scherm groen en moest je dat aan de kapster laten zien en mocht je gaan zitten.
Nee dat was toen ze allang op afspraak werktenquote:Op zondag 21 februari 2021 10:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dat was nog voor ze op afspraak werkte?
RIP de ZAfquote:
Gewoon even melden dat je een zuid afrikaan hoort praten jatogg.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal oude lijken hier, zelfs degenen onder de 30.
Omdat je dat rare accent hoortquote:Op zondag 21 februari 2021 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo moet je nou weer z'n nationaliteit benoemen
Ja waarom niet gewoon 'ondergnoom'quote:Op zondag 21 februari 2021 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo moet je nou weer z'n nationaliteit benoemen
Gisteren op werk. Ging over een klant dus collega kijkt naar achternaam.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies.
Maar als ik zeg "pas op voor die Marokkaan" dan is het zeker heibel.
quote:Op zondag 21 februari 2021 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies.
Maar als ik zeg "pas op voor die Marokkaan" dan is het zeker heibel.
Hier krijg je bij de supermarkt een kapje als je er geen bij je hebt maar anders mag je niet naar binnen. Dat kappers meer maatregelen nemen is toch ook wel logisch, het is een stuk risicovoller dan andere winkels.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en als je kijkt naar hoe er nu in de supermarkten en andere winkels die nog open mogen mee wordt omgegaan, waar ze je hooguit een beetje vreemd aankijken als je geen kapje ophebt
Eergister?quote:Op zondag 21 februari 2021 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gisteren op werk. Ging over een klant dus collega kijkt naar achternaam.
' oh ja weer een buitenlander'
' Sorry bitterbal'
Dat gaat dus niet werken hè. Logisch.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:21 schreef bitterbal het volgende:
58 MINUTEN GELEDEN
Medewerker test positief na eerste grote evenement in Utrecht
Na het eerste grote congres sinds de uitbraak van de coronapandemie, is een medewerker positief getest, dat meldt RTV Utrecht. Het congres, dat maandag plaatsvond, maakt deel uit van een reeks proefevenementen georganiseerd door Fieldlab. Dat is een initiatief van de evenementenbranche in samenwerking met de overheid. De 500 bezoekers kregen alleen toegang als ze een negatieve coronatest konden laten zien. Dat was bij deze medewerker volgens de organisatie dus ook het geval.
Enkele dagen na het evenement werden de deelnemers van de proef opnieuw getest. De medewerker had toen al klachten en testte positief op het coronavirus.
Wat dit betekent voor de rest van de deelnemers aan de proef is vooralsnog onduidelijk.
zolang een betrouwbare test 24 uur nodig heeft om te zeggen of je positief bent of niet werkt het niet..quote:Op zondag 21 februari 2021 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet werken hè. Logisch.
gewoon wegblazen..quote:Op zondag 21 februari 2021 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Leuk dat zonlicht dat zo naar binnen schijnt, maar ik zie zo wel elk stofje.
/moppersmurf
Aan het werk dusquote:Op zondag 21 februari 2021 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Leuk dat zonlicht dat zo naar binnen schijnt, maar ik zie zo wel elk stofje.
/moppersmurf
Wat een straf.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog verse patat over van gisteren dus denk vanavond weer patat eten. 🙈
Weggooien is ook zo zonde. Eigenlijk had ik pizza op het menu staan maar loopt niet weg uit de vriezer. 😂quote:
Waarom ben jij dun.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weggooien is ook zo zonde. Eigenlijk had ik pizza op het menu staan maar loopt niet weg uit de vriezer. 😂
Te vroeg.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:39 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Ja, net ontbijt op...quote:
Nog een keer wafels!quote:Op zondag 21 februari 2021 11:39 schreef Haags het volgende:
Oh nou is niet zo hoor.quote:
Ik wil nog steeds een robotstofzuiger.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Beetje met de Franse slag stofzuigen. Niet veel zin in.
Niet struikelen over CL die op de knietjes zit.quote:Op zondag 21 februari 2021 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Beetje met de Franse slag stofzuigen. Niet veel zin in.
Mooi, zat net aan m'n broodjequote:Op zondag 21 februari 2021 11:39 schreef Haags het volgende:
Lekker, het is hier nu ook terrasjes weer.. gisteren laatste kaasfondue denk ik, vanaf nu alweer bbq'enquote:Op zondag 21 februari 2021 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zit lekker op het terras en krijg zo mijn eerste biertje.
quote:Op zondag 21 februari 2021 11:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Straks ook nog even doenBen je weer aan het bootcampen?
Genoeg kaasplanken te krijgen daar. Afgelopen zomer was dat ook het tussendoortje tijdens het wandelen.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker, het is hier nu ook terrasjes weer.. gisteren laatste kaasfondue denk ik, vanaf nu alweer bbq'en
Babyspekquote:Op zondag 21 februari 2021 11:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou is niet zo hoor.Je kan aan mij wel zien dat ik van eten hou hoor haha. Ben niet moddervet maar er kan zeker wel wat af.
Oh dat is handigquote:Op zondag 21 februari 2021 12:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De lessen zaten steeds vol. Maar de trainer heeft het voor elkaar gekregen om met meer mensen te mogen sporten dan de voorgeschreven 2, (wel met restricties, maar toch)...
Dus is er meer ruimte en kan ik weer vaker naar de trainingen![]()
![]()
Ja, dat is ook wel lekker.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is handigEn weer lekker weer voor buitensport .
Mijn favoriete seizoen is de winter, maar toch ook wel weer lekker dat het straks eerder licht is, kan ik mooi een rondje hardlopen in het bos voor het werk.
Ik ben de hele dag thuis, dus dan ga ik me zitten ergeren aan dat dingquote:Op zondag 21 februari 2021 11:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een robotstofzuiger.
Dat is ook wel een van de parken waar ik dat verwacht had. Philips de Jongh zal het ook behoorlijk druk zijn. Iedereen lekker picknicken.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel lekker.
Ik vond het toch al redelijk druk in het park (Henri Dunant voor de Eindhoven-kenners). Zal in de loop van de dag alleen maar erger worden denk ik..
Heb je een kroeg gekraakt?quote:Op zondag 21 februari 2021 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zit lekker op het terras en krijg zo mijn eerste biertje.
Ja, daar zullen ook wel behoorlijk wat mensen naar toe trekken.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is ook wel een van de parken waar ik dat verwacht had. Philips de Jongh zal het ook behoorlijk druk zijn. Iedereen lekker picknicken.
Die hebben geen leven, nooit gehad ookquote:Op zondag 21 februari 2021 12:26 schreef Lospedrosa het volgende:
De mensen in deze SC zijn wel compleet hun leven kwijt lijkt het wel.
quote:Op zondag 21 februari 2021 12:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die hebben geen leven, nooit gehad ook
Wakker worden is elke dag weer een meevaller.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Als het lichpuntje van je dag slapen word dan ben je wel klaar voor de eeuwige jachtvelden.
Ik ga stofzuigenquote:Op zondag 21 februari 2021 12:32 schreef mootie het volgende:
Iets in de tuin doen of binnen opruimen en poetsen... keuzes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar in de tuin. Het wordt heus nog wel een keer slecht weer binnenkort. Nu genieten van buiten, nu het kanquote:Op zondag 21 februari 2021 12:32 schreef [url=https://u/user/profile/165210]mootie[/url] het volgende:
Koop een touw en krukje.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:32 schreef mootie het volgende:
eerst de gft bak vullenquote:Op zondag 21 februari 2021 12:32 schreef mootie het volgende:
Sow. gelukkig hoef je los niet serieus te nemenquote:
Op een spiegel?quote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga stofzuigen
Vanaf een krukje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb binnen meer te doen dan buitenquote:Op zondag 21 februari 2021 12:32 schreef mootie het volgende:
Ik durf niet meer naar de tuin te kijken.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb binnen meer te doen dan buiten
Lekker naar buiten!quote:Op zondag 21 februari 2021 12:32 schreef mootie het volgende:
Grapje hoor.quote:
voor de winter is die behoorlijk netjes gemaakt door tuinman, dus die is primaquote:Op zondag 21 februari 2021 12:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik durf niet meer naar de tuin te kijken.
Er staan wel krokusjes te bloeienquote:Op zondag 21 februari 2021 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]
voor de winter is die behoorlijk netjes gemaakt door tuinman, dus die is prima
Zelfde hierquote:Op zondag 21 februari 2021 12:44 schreef mootie het volgende:
[..]
toen ik in de tuin keek, bleek dat er een aantal planten uit gestolen waren.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:44 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 februari 2021 12:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik in de tuin keek, bleek dat er een aantal planten uit gestolen waren.
Door mn vader.
Jammer dat hij de lelijke beeldjes niet ook heeft meegenomenquote:
Wildernis geeft goede schuilplaatsen voor de diertjes. Het hoeft allemaal niet strak.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Schaam me dood voor die wildernis. En dan heb ik het nog niet eens over de achtertuin.
Lol.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik in de tuin keek, bleek dat er een aantal planten uit gestolen waren.
Door mn vader.
Oh, ik heb voor alleen wat random stokrozen, achter is een grotere chaos.quote:Op zondag 21 februari 2021 12:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Schaam me dood voor die wildernis. En dan heb ik het nog niet eens over de achtertuin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja, zegt die ook, ik dacht dat je thuis was, ik heb gebeld en geklopt.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik heb voor alleen wat random stokrozen, achter is een grotere chaos.
Alleen ga ik nog even geen wilde tuinplannen maken.Dit begint wat zorgwekkend te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
quote:Op zondag 21 februari 2021 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, zegt die ook, ik dacht dat je thuis was, ik heb gebeld en geklopt.
- DAN BEN IK DUS NIET THUIS HE
Anders had ik de zooi wel meteen in de gft bak gedaan.
- Je hebt een sleutel van de garage waar de bak staat
[..]
Alleen ga ik nog even geen wilde tuinplannen maken.Dat is stom. Op wat voor termijn is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Alleen ga ik nog even geen wilde tuinplannen maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat, dat ik niet volop geld in iets steek wat geen haast heeft?quote:Op zondag 21 februari 2021 13:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit begint wat zorgwekkend te worden.
Deze maand nog afmaken, was proeftijd.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is stom. Op wat voor termijn is dat?
Was die boom zelf niet handig geweest als parasol?quote:Op zondag 21 februari 2021 13:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb een grote dikke boom weggezaagd de stam staat er nog +\_ 2 meter hoog 60cm dik.
Zou het een leuk idee zijn dat ik de boom afzaag op sta hoogte en een boomstamblad rond erop maak met een diep gat erin voor een grote parasol.
Dan heb je een mooie buiten indrinkplek
quote:Op zondag 21 februari 2021 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, dat ik niet volop geld in iets steek wat geen haast heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Ja die was ideaal als schaduwplek met hopen met bladeren vegen en die werd zo groot dat ie volledig mijn PV panelen blokkeerde.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:05 schreef shiitake het volgende:
[..]
Was die boom zelf niet handig geweest als parasol?
quote:Op zondag 21 februari 2021 13:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]Oh zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
[..]
Alleen ga ik nog even geen wilde tuinplannen maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb gisteren de hele klimop a 10 meter gesnoeid en de rest geknipt in 2,5 uurtjes tjakaaa aanpakken die handel.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Voordeel, hij heeft straks tijd zat om de klimop te bedwingen.
zijn die debielen weer bezig?quote:Op zondag 21 februari 2021 13:53 schreef bitterbal het volgende:
is er al een stream vam koffie drinken in adam?
ik viel net weer in slaapquote:Op zondag 21 februari 2021 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Er staat nog wel een fris windje op het balkon.
Vorige week stonden ze er ook in de kou dus nu zekerquote:Op zondag 21 februari 2021 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat ze vandaag weer gaan ja
de buren begonnen met dingen te gooienquote:Op zondag 21 februari 2021 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wakker geworden van je eigen geknor?
jaquote:Op zondag 21 februari 2021 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wakker geworden van je eigen geknor?
Als ze nou al die restaurants en terrassen gewoon open gooiden, konden die mensen zich veel beter verspreiden. Maar jaquote:
Nu staan ze massaal in de rij voor de kibbelingquote:Op zondag 21 februari 2021 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ze nou al die restaurants en terrassen gewoon open gooiden, konden die mensen zich veel beter verspreiden. Maar ja
is dit niet dezelfde foto als gisteren?quote:
volgens mij niet. vandaag geplaatstquote:Op zondag 21 februari 2021 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dit niet dezelfde foto als gisteren?
Ik was al vroeg onderweg, maar het aantal e-bikes op de weg was zo'n 1000% meer dan vorige weekquote:Op zondag 21 februari 2021 14:08 schreef LTVDK het volgende:
Wat een drukte overal zeg, was nou niet echt even lekker rustig wandelen zoals dat vorige week nog wel kon
Wielrenners waren er ook in grote getalequote:Op zondag 21 februari 2021 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was al vroeg onderweg, maar het aantal e-bikes op de weg was zo'n 1000% meer dan vorige week
2 zelfsquote:
wielrenners, wandelaars, kinderwagens, mountainbikers, achterlijke mongolen die hun hond los laten lopenquote:Op zondag 21 februari 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wielrenners waren er ook in grote getaleMaar ook op de weg een continue stroom van auto's en motoren. Vorige week toen ik op zondag op het industrieterrein liep had ik meer het idee dat ik de laatste man op aarde was, een uur lang letterlijk niemand tegen gekomen
Vooral die laatstequote:Op zondag 21 februari 2021 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wielrenners, wandelaars, kinderwagens, mountainbikers, achterlijke mongolen die hun hond los laten lopen
Vriendin van me is gevaccineerd en die hoopte al dat ze van de zomer gewoon naar Italië kon.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:17 schreef bitterbal het volgende:
Pas tegen de zomer kunnen naar verwachting de meest beperkende coronamaatregelen van tafel, zei minister De Jonge deze week. Het aantal aan Nederland geleverde vaccins is daarbij cruciaal.
https://nos.nl/artikel/23(...)omen-er-nog-aan.html
Vorige week vond ik het nog wel leuk om al die mensen bij elkaar te zien bij het ijs, maar nu ben ik er wel weer klaar mee ja.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Zelfs hier buiten op de bankjes zitten allemaal mensen. Bah. Mensen.
Waarom is zij al gevaccineerd?quote:Op zondag 21 februari 2021 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me is gevaccineerd en die hoopte al dat ze van de zomer gewoon naar Italië kon.
Ik verbaas me er toch vaak over hoe mensen denken dat ze alleen op de wereld zijn.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral die laatsteal ben ik er vandaag gelukkig alleen maar tegengekomen die wel aan een touwtje zaten.
Ja sommige wegen vermijd ik gewoon in het weekend met lopen omdat daar altijd wel mensen met van die vrije uitloop babi pangang rondlopenquote:Op zondag 21 februari 2021 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik verbaas me er toch vaak over hoe mensen denken dat ze alleen op de wereld zijn.
Het zijn lang niet alleen de wielrenners die zorgen voor ergernis op de weg
Waarom wordt sputnik in dit hele artikel genegeerd?quote:Op zondag 21 februari 2021 14:17 schreef bitterbal het volgende:
Pas tegen de zomer kunnen naar verwachting de meest beperkende coronamaatregelen van tafel, zei minister De Jonge deze week. Het aantal aan Nederland geleverde vaccins is daarbij cruciaal.
https://nos.nl/artikel/23(...)omen-er-nog-aan.html
ja denk niet dat we die gaan accepteren :pquote:Op zondag 21 februari 2021 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom wordt sputnik in dit hele artikel genegeerd?
Ik vermijd alles in het weekend. Ga er van de week wel op uit als ik tijd heb.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:20 schreef LTVDK het volgende:
Er zit een of ander reliviruswappie 'magazine' bij de reclamekrantjes, dit is wel een beetje next-level hoor.
Ook aangelijnd gaat het wel vaker fout. als de mensen aan de ene kant van de weg lopen en de hond aan de andere kant. Heb je zo'n mooie struikeldraad over de weg gespannenquote:Op zondag 21 februari 2021 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sommige wegen vermijd ik gewoon in het weekend met lopen omdat daar altijd wel mensen met van die vrije uitloop babi pangang rondlopen
dat is wel heel dom danquote:Op zondag 21 februari 2021 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk niet dat we die gaan accepteren :p
En jij maar honger lijdenquote:Op zondag 21 februari 2021 14:24 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus is er nog steeds niet. Jezus mens. Volgende keer moeten we gewoon een tijdstip afspreken.
Het zijn twee cornetto's en twee sinas splits gewordenquote:Op zondag 21 februari 2021 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht, ik weet het. Ik ga een IJSCO halen bij godinnetje
allemaal afgevoerd door FIOD?quote:Op zondag 21 februari 2021 14:26 schreef LTVDK het volgende:
Was net wel een hele toertocht met veel te dure auto's die voorbij kwam toen ik aan het lopen was, eerst kwam er een GT-Rvoorbij, daarna een hele rits met voornamelijk Ferrari's, wat Porsches en nog wat Maserati's en ander duur spul.
Zo reden ze in ieder geval nietquote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 14:41 schreef bitterbal het volgende:
ze draaien weer lange frans hun held
quote:Moppie ik strik je
Ik kus je, ik lik je
Ik streel je
Bespeel je met mijn tanden op je slipje
Dip je als een chipje
Shit, moppie ik dig je
Ik neem je in mijn armen en flip je
en wij maar spastisch met mondkapjes lopen te kuttenquote:Op zondag 21 februari 2021 14:48 schreef bitterbal het volgende:
zemaken er een soort festival van daar
Het ziet er wel gezellig uitquote:Op zondag 21 februari 2021 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en wij maar spastisch met mondkapjes lopen te kutten
Die overal op straat worden weggegooidquote:Op zondag 21 februari 2021 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en wij maar spastisch met mondkapjes lopen te kutten
jammer dat hij niet in t team past hoe komt dat?quote:Op zondag 21 februari 2021 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze maand nog afmaken, was proeftijd.
Ja als het dit weer nog een weekje blijft, en dat doet hetquote:
kijk je ookquote:Op zondag 21 februari 2021 15:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat een volk weer op plein lekker hutje mutje zonder mondkapje
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 15:05 schreef mschol het volgende:
ik ben ook buiten geweestEn hoe was het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
klikte op de link van jouquote:
vind haar commentaar wat irritantquote:Op zondag 21 februari 2021 15:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klikte op de link van jou
ja op kleuter niveau en nu uitdagendquote:Op zondag 21 februari 2021 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind haar commentaar wat irritant
verfrissend, ook nog even praatje met buurman gemaakt (ruim 2,5m afstand) , zonder ook maar 1x te hoeven hoesten.quote:
misschien komt er straks nog iemand online van die loke tv zender uit amsterdam. Ben ff de naam kwijt. Iets met tv noord ofzo?quote:Op zondag 21 februari 2021 15:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja op kleuter niveau en nu uitdagend
kijk. Heb je ook al iets fysieks inspannends gedaan?quote:Op zondag 21 februari 2021 15:08 schreef mschol het volgende:
[..]
verfrissend, ook nog even praatje met buurman gemaakt, zonder ook maar 1x te hoeven hoesten
mag het hopen want deze dame is echt een kleuterquote:Op zondag 21 februari 2021 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien komt er straks nog iemand online van die loke tv zender uit amsterdam. Ben ff de naam kwijt. Iets met tv noord ofzo?
ik ga zo maar een aquarium schoonmaken, dat is inspannend genoeg..quote:Op zondag 21 februari 2021 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk. Heb je ook al iets fysieks inspannends gedaan?
yup, en niet de lichste doosjesquote:Moet je op je werk trouwens ook tillen?
Conditie van mijn vriendin was nadat ze ziek was echt 0,0. Weer alles opbouwen.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk. Heb je ook al iets fysieks inspannends gedaan?
Moet je op je werk trouwens ook tillen?
nu gaat de politie sprekenquote:Op zondag 21 februari 2021 15:12 schreef LTVDK het volgende:
Kijk 1 minuut die stream en gelijk dat hazesgejengel'Leef alsof je fucking sars hebt'
Goh, dat had niemand verwacht.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu gaat de politie spreken![]()
het is veel te druk daar
Ja niet dat je thuis denkt het gaat wel en dat je op werk komt en je binnen no time buiten adem bent :pquote:Op zondag 21 februari 2021 15:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga zo maar een aquarium schoonmaken, dat is inspannend genoeg..
[..]
yup, en niet de lichste doosjes
gelukkig hebben we daar hulpmiddelen (karretjes) voor op werk om de belasting te minimaliseren
quote:Op zondag 21 februari 2021 15:12 schreef LTVDK het volgende:
Kijk 1 minuut die stream en gelijk dat hazesgejengel'Leef alsof je fucking sars hebt'
Zijn jullie naar een verkiezingsbijeenkomst van forum voor democratie aan het kijken?quote:Op zondag 21 februari 2021 15:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
polonaise lopen zonder mondkap en dan strijden voor meer vrijheid. dit levert meer lockdowns op dom volk
ja dit is toch niet te verkopen.. horeca dicht geen festivals en hun staan dicht op 1 zonder mond kap maken feestje vanquote:Op zondag 21 februari 2021 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is veel te druk daar
ik ga er ook vanuit dat ik een kut conditie heb als ik eraf benquote:Op zondag 21 februari 2021 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Conditie van mijn vriendin was nadat ze ziek was echt 0,0. Weer alles opbouwen.
Politie is weer rellen uit aan het lokken. Ik hoor het al.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is veel te druk daar
mag van mij vol gas eropquote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Politie is weer rellen uit aan het lokken. Ik hoor het al.
nee uiteraard.. ik merk ook wel dat ik met wat trappen lopen al wat moeite hebquote:Op zondag 21 februari 2021 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja niet dat je thuis denkt het gaat wel en dat je op werk komt en je binnen no time buiten adem bent :p
Het is komende week wel weer kindervakantie, dus het is wel iets minder rustig dan gewoon doordeweeks waarschijnlijk.quote:Op zondag 21 februari 2021 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vermijd alles in het weekend. Ga er van de week wel op uit als ik tijd heb.
quote:Op zondag 21 februari 2021 15:19 schreef bitterbal het volgende:
ik zag mijn oud collega wappie ook al op de stream
Yep. Die ondernemers worden niet blij ban dit soort beelden. Maar zo verkopen deze mensen het wel aan zichzelf, want het was zo leuk en gezellig tot de politie zich er mee ging bemoeien.quote:Op zondag 21 februari 2021 15:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
hoor dat volk staat daar lekker hutje mutje polonaise te lopen. hoe verkoop je dit anders. geen horeca open en geen festivals en hun staan daar elke week
jaquote:Op zondag 21 februari 2021 15:19 schreef LTVDK het volgende:
Roep even als er wat boeiends gebeurd, ik trek die stream echt niet 'wat een schattig mini dobbermannetje'
Denk dat hier veel ondernemers tussen staan hoorquote:Op zondag 21 februari 2021 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Die ondernemers worden niet blij ban dit soort beelden. Maar zo verkopen deze mensen het wel aan zichzelf, want het was zo leuk en gezellig tot de politie zich er mee ging bemoeien.
We gaan weer omhoog, over 2 weken weer dubbele cijfersquote:
En weg kans op versoepelingquote:Op zondag 21 februari 2021 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We gaan weer omhoog, over 2 weken weer dubbele cijfers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |