SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://imgix.bustle.com/(...)max&auto=format&q=70![]()
quote:Op zondag 21 februari 2021 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh3:56 langer zonlicht dan gisteren en de weersverwachting is uitstekend. Dus weer lekker naar buiten vandaag
Vandaag is tevens de eerste dag van het jaar dat de zon, althans in Deventer, pas in de avond (18:00) onder gaat
![]()
Spinazie komt oorspronkelijk uit de omgeving van Iran
Omdat je het wel gekocht had maar al op hebt?quote:Op zondag 21 februari 2021 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Waarom heb ik geen chocola gekocht.
Nee niet eensquote:Op zondag 21 februari 2021 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je het wel gekocht had maar al op hebt?
Je vergeet de /squote:Op zondag 21 februari 2021 10:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
en waarom horen we niets meer over de griep. normaal was die golf er al lang
quote:Op zondag 21 februari 2021 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook wel blij dat spinazie uit Iran komt
Waarmee moet die helpen?quote:Op zondag 21 februari 2021 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat ik ook een crowdfunding ga opzetten voor een hulphond.
Ik wil ook wel.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat ik ook een crowdfunding ga opzetten voor een hulphond.
misschien kan hij wat van die zoom meetings van je overnemenquote:Op zondag 21 februari 2021 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ga ik nog over nadenken. Misschien even kijken welke talenten ierse setters hebben.
Doenquote:Op zondag 21 februari 2021 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook wel.
Ik zat een piepklein hondje in een asiel. Ik wil hem.
Geen idee. Kruising tussen een yorkie en een rat, lijkt het.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doen![]()
Wat voor hondje is het?
quote:Op zondag 21 februari 2021 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien kan hij wat van die zoom meetings van je overnemen
Je hebt toch een dakterras?quote:Op zondag 21 februari 2021 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Kruising tussen een yorkie en een rat, lijkt het.
Maar ik zal wel niet in aanmerking komen omdat ik geen tuin heb ofzo.
Zouden dieren zich eigenlijk ooit wel eens druk maken over hoe hun haar zit?quote:Op zondag 21 februari 2021 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
“Ja, sorry jongens, ik heb een bad hair day en ik stop zo met aan mijn kont likken.”
Dit is wel een bijzondere kwaliteitquote:Op zondag 21 februari 2021 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
“Ja, sorry jongens, ik heb een bad hair day en ik stop zo met aan mijn kont likken.”
Katten welquote:Op zondag 21 februari 2021 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zouden dieren zich eigenlijk ooit wel eens druk maken over hoe hun haar zit?
haha mensen die weten hoe een CU2 pagina eruit zietquote:Op zondag 21 februari 2021 10:03 schreef LTVDK het volgende:
Die OP begint ook steeds meer op een Cu2 pagina te lijken he![]()
We gedragen ons hier dan wel als pubers maar de gemiddelde leeftijd overstijgt volgens mij ruim de 30quote:Op zondag 21 februari 2021 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haha mensen die weten hoe een CU2 pagina eruit ziet
De mensen onder de 30 zijn op 1 hand te tellen volgens mij.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We gedragen ons hier dan wel als pubers maar de gemiddelde leeftijd overstijgt volgens mij ruim de 30
We zien het wel, duidelijk is inmiddels wel dat ze iets moeten gaan versoepelen want dit kan zo ook niet langer meer door.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:15 schreef bitterbal het volgende:
2 UUR GELEDEN
Catshuisberaad over coronamaatregelen
Het kabinet komt vandaag weer bijeen in het Catshuis om te praten over de coronamaatregelen. Afgelopen week deed I&O Research onderzoek naar het draagvlak van de maatregelen.
Het aantal Nederlanders dat in meer of mindere mate de lockdown wil versoepelen is in vier weken tijd verdubbeld. Inmiddels vindt ruim een op de drie Nederlanders dat de tijd daarvoor rijp is.
Een nipte meerderheid is nog altijd voor het handhaven of zelfs verscherpen van de lockdown. Bijna een op de tien ondervraagden vindt dat alle maatregelen helemaal losgelaten mogen worden.
Of het kabinet iets in (gedeeltelijke) versoepeling ziet, zal aanstaande dinsdag tijdens de persconferentie blijken.
Lees ook dat ze vanaf het 2e kwartaal 2,5 miljoen prikken per week willen zetten. Dan heb je nog een week of 14-16 nodig om iedereen een vaccin te geven als ze dat daadwerkelijk gaan halen.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:15 schreef bitterbal het volgende:
2 UUR GELEDEN
Catshuisberaad over coronamaatregelen
Het kabinet komt vandaag weer bijeen in het Catshuis om te praten over de coronamaatregelen. Afgelopen week deed I&O Research onderzoek naar het draagvlak van de maatregelen.
Het aantal Nederlanders dat in meer of mindere mate de lockdown wil versoepelen is in vier weken tijd verdubbeld. Inmiddels vindt ruim een op de drie Nederlanders dat de tijd daarvoor rijp is.
Een nipte meerderheid is nog altijd voor het handhaven of zelfs verscherpen van de lockdown. Bijna een op de tien ondervraagden vindt dat alle maatregelen helemaal losgelaten mogen worden.
Of het kabinet iets in (gedeeltelijke) versoepeling ziet, zal aanstaande dinsdag tijdens de persconferentie blijken.
Denk kappers mogen open en middelbare scholieren misschien weer naar schoolquote:Op zondag 21 februari 2021 10:20 schreef Haags het volgende:
[..]
We zien het wel, duidelijk is inmiddels wel dat ze iets moeten gaan versoepelen want dit kan zo ook niet langer meer door.
Ja zoiets.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk kappers mogen open en middelbare scholieren misschien weer naar school
Met stijgende besmettingen? Vraag het me afquote:Op zondag 21 februari 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk kappers mogen open en middelbare scholieren misschien weer naar school
Als ze niet open gaan ram ik binnenkort de tondeuse er overheen.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:26 schreef LTVDK het volgende:
Kapper open zou wel prettig zijn, kunnen mijn woeste wilde manen weer eens wat worden getemd.
Gewoon helemaal kaalscheren maar wel je matje laten staanquote:Op zondag 21 februari 2021 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ze niet open gaan ram ik binnenkort de tondeuse er overheen.
Doe ik wel even een haagsie en ga ik gemillimeterd door het leven
Of alleen de zijkanten kaal en dan een hanenkam er van makenquote:Op zondag 21 februari 2021 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon helemaal kaalscheren maar wel je matje laten staan
Nog wel even een kek kleurtje er doorheen spuiten danquote:Op zondag 21 februari 2021 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of alleen de zijkanten kaal en dan een hanenkam er van maken
groen ofzo?quote:Op zondag 21 februari 2021 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog wel even een kek kleurtje er doorheen spuiten dan
Lekker kort en pittigquote:Op zondag 21 februari 2021 10:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog wel even een kek kleurtje er doorheen spuiten dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |