Wel echt gaaf inderdaad, maar ik wacht nog evenquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bijna 16k zelfs, als je het "juiste" frame kiest.
Meteen maar bestelt natuurlijk. Is een schijntje en je fietst op iets wat echt bijna niemand heeft.
Als je kijkt naar eenzelfde prijsklasse: https://www.giant-bicycles.com/nl/tcr-advanced-pro-2-disc-2021quote:Op donderdag 25 februari 2021 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Enige noemenswaardige verschil is 105 tov ultegra. En ook dat maakt niet veel uit.
Zoals Fretwork ook zegt: voor dit geld heb je gewoon een goede fiets, bijna altijd carbon, meestal ultegra/105 dan zijn er wat verschillen soms in wielen, banden ,zadels of stuurpennen maar veel ontloopt het zich allemaal niet. Op een gegeven moment moet je gewoon een knoop doorhakken.
Dit is toch exact dezelfde als die op Marktplaats, alleen dan 200 euro duurder?quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:00 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Als je kijkt naar eenzelfde prijsklasse: https://www.giant-bicycles.com/nl/tcr-advanced-pro-2-disc-2021
Die is vergelijkbaar met die demo , toch? Wel 105 - maar maakt dat uit?
Heb jij nog tips voor het fietsen langs de Linge? Stukken die de moeite waard zijn of die je juist moet vermijden? Noord- of zuidkant? Ik wil binnenkort ook eens die kant op fietsen, want ik kom nooit in dat gebied. Heb al eens een route uitgetekend door gewoon op de kaart de Linge te volgen, grofweg van Asperen tot Buren, maar geen idee of dat het leukste deel is.quote:Op donderdag 25 februari 2021 08:42 schreef Gripper het volgende:
Prisma Pearl graag en een zegeltje LSD, en dan lekker tussen de fruitbloesembomen op de Lingedijk fietsen![]()
Zo gaaf dit soort kleurenschema's!
Ik ga gewoon mijn Canyon opsturen aan Ryan Evans van Counts Custom en laat die voor 10K ff spuiten met allemaal pshycho kaasstukken erop.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een echte baas koopt zo iets
https://www.trekbikes.com/nl/nl_NL/project-one-icon/
Ddx dit niet overwogen?
3 zwarte fietsen, maar never nooit een volkswagen!quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hé ja gezellig. En een grijze volkswagen.
Beide kanten zijn leukquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:42 schreef eentwee het volgende:
[..]
Heb jij nog tips voor het fietsen langs de Linge? Stukken die de moeite waard zijn of die je juist moet vermijden? Noord- of zuidkant? Ik wil binnenkort ook eens die kant op fietsen, want ik kom nooit in dat gebied. Heb al eens een route uitgetekend door gewoon op de kaart de Linge te volgen, grofweg van Asperen tot Buren, maar geen idee of dat het leukste deel is.
Ik heb dus een buurman met een spraakgebrek in die droomt al jaren van een BMC 3 serie. Door zn handicap heeft ie het al zwaar genoeg in het leven, zou je 'm willen doneren? Wel brengen want hij mag van z'n bewindvoerder geen treinkaartjes kopen, oh en ff schoonmaken want zn cavia heeft een stofallergie.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:10 schreef Sunri5e het volgende:
Ik zit er over na te denken om mijn BMC Teammachine SLR03 volledig Ultegra met Fulcrum Racing Quattro velgen te verkopen. De fiets is 4 jaar oud maar ik heb er denk ik nog geen 1000km mee gereden. Wat zou een goede vraagprijs zijn? Hij verkeert echt in een absolute nieuwstaat.
Hij heeft ze even mooi laten zien wie er 3 km lang de stoerste wasquote:
Vrouw even met de kop in het kussen gedrukt natuurlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:43 schreef kanovinnie het volgende:
Ereronde om het huis heen toen je thuiskwam?
Was waarschijnlijk berg afquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik zou eerder nakijken of je kilometerteller het wel fatsoenlijk doet.
Altijd lekker zo’n natte droomquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vrouw even met de kop in het kussen gedrukt natuurlijk.
Ze zijn niet de enigen die op hun duim hebben zitten zuigen, vermoed ik.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die hebben echt wel even een avond met de duim in de mond zitten huilen hoor.
Of de wielmaat stond nog op 29 inch in de km teller maar hij reed op 26 inch.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik zou eerder nakijken of je kilometerteller het wel fatsoenlijk doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |