abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 maart 2021 @ 11:41:01 #51
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_198459617
Veel vrouwen in lagere milieus zijn ook continu van iedereen in de kroeg zwanger. Meestal is er geen relatie aanwezig of weet de man niet dat hij iemand verwekt heeft. Bij Caribische mensen natuurlijk nog veel meer aanwezig.
Een man is voor sommige vrouwen (die graag een kind willen maar niet getrouwd zijn) alleen een zaad donor.

[ Bericht 0% gewijzigd door dikkedaniel op 12-03-2021 13:17:26 ]
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  vrijdag 12 maart 2021 @ 11:45:08 #52
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198459706
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:23 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Doet tegengas zoveel pijn :')
Ja, therapie, alles -O- , ik ga even onder de trap zitten, huilbui nu :'(

Succes met zuigen; I'm outie :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 12 maart 2021 @ 11:50:00 #53
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_198459778
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, therapie, alles -O- , ik ga even onder de trap zitten, huilbui nu :'(

Succes met zuigen; I'm outie :W
Wel provoceren en als je het terugkrijgt, is de ander aan het zuigen ok :') Verklaart meteen je "mening" over hoe en huwelijk eruit hoort te zien ^O^
-weg-
  vrijdag 12 maart 2021 @ 12:12:57 #54
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198460110
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:50 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Wel provoceren en als je het terugkrijgt, is de ander aan het zuigen ok :') Verklaart meteen je "mening" over hoe en huwelijk eruit hoort te zien ^O^
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 08:26 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Of hij kan geen meiden die stukken jonger dan hem zijn zoals @:anne aka @:ijsmeis meer krijgen.
Zuigen, opbokken :W

Je doet aannames.. en mijn mening is mijn mening, blijkbaar niet de jouwe, verder ga ik niet met je in discussie, je intenties zijn vrij duidelijk; de zurigheid druipt er vanaf :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 12 maart 2021 @ 12:14:07 #55
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_198460129
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 12:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

[..]

Zuigen, opbokken :W

Je doet aannames.. en mijn mening is mijn mening, blijkbaar niet de jouwe, verder ga ik niet met je in discussie, je intenties zijn vrij duidelijk; de zurigheid druipt er vanaf :D
Dat laat je duidelijk merken ja :')

En je opmerking "over hoe een huwelijk eruit hoort te zien" is zeker niet zuur _O-
-weg-
  vrijdag 12 maart 2021 @ 15:11:29 #56
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198462462
Ach, de meeste die vrouwen uit het buitenland vereren omdat die ‘nog weten hoe het hoort’ komen van een koude kermis thuis.

Die denken dat het gedweeë wezentjes zijn die super gehoorzaam zijn en alles in het werk stellen om hem te ‘dienen’.
Maar de meeste van die vrouwen zijn sterke vrouwen (die heel wat harder hebben knokken voor hun bestaan als de gemiddelde Nederlander) en als ze al van de huisvrouw zijn zijn is dat echt hun domein, zijn ze daar ronduit de baas.
Hebben veel meer pit dan gedacht wordt door de types die denken een gehoorzaam dingetje te scoren.

Zitten vele prachtige vrouwen tussen waarmee je een ontzettend fijne relatie kan hebben, maar als je denkt dat ze zo gedwee zijn en enkel leven om hun man te plezieren ga je een grote tegenvaller krijgen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_198469173
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 11:41 schreef dikkedaniel het volgende:
Veel vrouwen in lagere milieus zijn ook continu van iedereen in de kroeg zwanger. Meestal is er geen relatie aanwezig of weet de man niet dat hij iemand verwekt heeft. Bij Caribische mensen natuurlijk nog veel meer aanwezig.
Een man is voor sommige vrouwen (die graag een kind willen maar niet getrouwd zijn) alleen een zaad donor.
Vrouwen uit lagere milieus zitten meer onder de plak van een religie en durven vaak geen abortus toe te passen. Als een hoogopgeleide vrouw ongewild zwanger wordt van één of andere fling is de drempel om het kind weg te halen een stuk lager omdat deze groep minder religieus zijn.

Daarbij hebben laagopgeleide vrouwen meer de neiging om hun kop in het zand te steken.
pi_198772910
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 19:10 schreef Harvest89 het volgende:
Keuze 1: Kind opvoeden, 18+ jaar lang je blauw betalen aan school, voeding, onderdak, sport, kleding, en nog een grote bek terugkrijgen omdat kinderen al decennia lang zo verwend als de pest zijn. Tel daar bij op een manipulatieve vrouw die je het bloed onder de nagels vandaan haalt, en dagelijks aan je kop loopt te zeuren.

Keuze 2: Lekker tot in de ochtenduren gaan stappen na een zware werkweek, rondneuken, lol maken met vrienden, op dure vakanties gaan, vissen en hiken in de natuur, van het leven en je vrijheid genieten, en de opvoeding van je kind aan een andere deurmat over laten.

Keuze 2 _O_
Keuze 3: met je partner bewust geen kinderen nemen omdat de wereld toch naar de tyfus gaat en tot die tijd lekker van het leven nemen. Dus veel op vakantie gaan, vaak lekker eten en drinken, geld overhouden, 's weekends op uit trekken, niet aan de schoolvakanties vast zitten ect.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_198772984
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 15:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ach, de meeste die vrouwen uit het buitenland vereren omdat die ‘nog weten hoe het hoort’ komen van een koude kermis thuis.

Die denken dat het gedweeë wezentjes zijn die super gehoorzaam zijn en alles in het werk stellen om hem te ‘dienen’.
Maar de meeste van die vrouwen zijn sterke vrouwen (die heel wat harder hebben knokken voor hun bestaan als de gemiddelde Nederlander) en als ze al van de huisvrouw zijn zijn is dat echt hun domein, zijn ze daar ronduit de baas.
Hebben veel meer pit dan gedacht wordt door de types die denken een gehoorzaam dingetje te scoren.

Zitten vele prachtige vrouwen tussen waarmee je een ontzettend fijne relatie kan hebben, maar als je denkt dat ze zo gedwee zijn en enkel leven om hun man te plezieren ga je een grote tegenvaller krijgen.
En dan zitten er ook een hoop bij die wachten totdat ze Nederlands staatsburgerschap krijgen en daarna zijn ze meteen weg.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  donderdag 1 april 2021 @ 12:27:18 #60
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_198793253
Omdat kinderen strontvervelend zijn en vrouwen na het baren meestal hun seksuele marktwaarde verliezen.
  vrijdag 2 april 2021 @ 12:14:23 #61
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_198818180
quote:
8s.gif Op donderdag 1 april 2021 12:27 schreef Twiitch het volgende:
Omdat kinderen strontvervelend zijn en vrouwen na het baren meestal hun seksuele marktwaarde verliezen.
Wat een onzin :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_198818369
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 21:15 schreef osodevo het volgende:
Het aantal gebroken gezinnen groeit en opvallend is dat in veel gevallen de vader uit het leven van het kind verdwijnt. Dat kan komen door een vechtscheiding of dat mannen hun lul achterna lopen en alleen hun eigen behoeftes bevredigen.
Kort antwoord: ze leven een Goddeloos leven.
pi_198828772
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2021 18:39 schreef Sounddragon het volgende:
Rest vd hokjes wegtiefen pls, hokjes zijn handig als het regent en om binnen te blijven in coronatijd. :)
Hoezo mogen mensen niet gecategoriseerd worden? Isis is ook een categorie mensen (of hok).
pi_198828790
quote:
3s.gif Op zondag 21 februari 2021 13:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Er zijn geen witte Nederlanders, er zijn Nederlanders.
Hier nog zo'n cliché. Hoezo zijn er geen witte Nederlanders???
pi_198830141
Leuk topic, kun je ook koppelen aan achtergrond, opleiding, leef omgeving etc! :)

In bepaalde gebieden van de plek waar ik woon zie je ook veel alleenstaande vrouwen met kind(eren).. In andere gebieden totaal niet.

Blanke dame met donkere kinderen en geen vent... zie ik vaker dan
Blanke dame met blanke kinderen en geen vent

dan doel ik zeker wel op vader die echt verdwenen is
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_198830571
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 09:17 schreef Chandler het volgende:
Leuk topic, kun je ook koppelen aan achtergrond, opleiding, leef omgeving etc! :)

In bepaalde gebieden van de plek waar ik woon zie je ook veel alleenstaande vrouwen met kind(eren).. In andere gebieden totaal niet.

Blanke dame met donkere kinderen en geen vent... zie ik vaker dan
Blanke dame met blanke kinderen en geen vent

dan doel ik zeker wel op vader die echt verdwenen is
Ik heb zelf echt last van dit stereotype.
Heb zelf een “donker” kind uit een relatie van >10 jaar.
Vader is ook gwn in beeld met de “normale”strubbelingen die je na een scheiding hebt onderling.

Bevooroordeelde mensen ben ik gelukkig liever kwijt dan rijk, filtert lekker.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_198830623
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 09:52 schreef Avianflu het volgende:
Ik heb zelf echt last van dit stereotype.
Heb zelf een “donker” kind uit een relatie van >10 jaar.
Vader is ook gwn in beeld met de “normale”strubbelingen die je na een scheiding hebt onderling.

Bevooroordeelde mensen ben ik gelukkig liever kwijt dan rijk, filtert lekker.
Ik snap dat je daar last van hebt, maar dat ligt niet specifiek aan jou..

als je ziet dat de meeste mensen die bij bij de MCD vandaan ziet komen stevig of dik zijn ga je vanzelf denken dat dikke mensen alleen maar eten bij de MCD, terwijl dat ook verre van de waarheid is

Het beeld ontstaat daar waar je opgroeit en neem je mee. Wil niet zeggen dat ik zeg dat donkere heren daar meer schuldig aan zijn dan blanke, wel dat het in de omgeving waar ik opgegroeid ben wel het geval was/is.

Wel fijn dat de vader wel in beeld is! ik ken zelf ook genoeg donkere heren die hun kinderen ook nog zien/opvoeden na een scheiding, daar heb ik net zoals voor anders gekleurden respect voor! :)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')