Verschillende mensen uit eenoudergezinnen die ik persoonlijk ken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:18 schreef Detroit het volgende:
Bron? Of is dat jouw niet altijd even correcte onderbuikgevoel TS?
OK. Das een betrouwbare bron ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:19 schreef osodevo het volgende:
[..]
Verschillende mensen uit eenoudergezinnen die ik persoonlijk ken.
En die vrouw laat dan het kind bij de vader achter?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:41 schreef hoechst het volgende:
Ehh nee
Vaak andersom zelfs.
De vrouw wilt vaker weg omdat er een andere man is die meer geld maakt.
En dat kind wordt dan tegen de vader opgestookt.
Jij gaat het andersom precies zo interpreteren dat het verkapt uitkomt???quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En die vrouw laat dan het kind bij de vader achter?
Even de titel en de OP beter lezen.
Hij heeft het over mannen die vrouw en kind in de steek laten.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:07 schreef hoechst het volgende:
[..]
Jij gaat het andersom precies zo interpreteren dat het verkapt uitkomt???
Ohh okayyy
Mag je niet zeggen want seksisme. Waarheid vertellen ist verboten!quote:Op zondag 21 februari 2021 01:12 schreef Medusa666 het volgende:
Misschien ben ik kortzichtig, maar ik denk dat de band tussen een moeder en kind over het algemeen sterker is dan de band tussen een vader en een kind. Moeder draagt 9 maanden de kind in haar buik.. in haar lichaam. En lijdt super veel pijn als het kindje eruit komt. En veroorzaakt toch een andere soort band dan dat vader met hun kinderen hebben. Denk dat geen andere band en liefde zo sterk is als dat van een moeder naar haar kind toe.
Heb daardoor toch het idee dat over het algemeen moeder toch meer verantwoordelijkheidsgevoel hebben over hun kind en meer verbonden voelen met hun kind dan de papa’s. En dat is ook niet zo gek als je erover nadenkt.
Maar er zijn ook dus meer dan genoeg gezinnen waar een normaal huishouden heerst. Maar als je het dan hebt over waarom vaders toch minder betrokken lijken dan moeders bij het gezin.. en sneller weggaan denk ik dat dit een van de redenen is die kan meespelen.
Of omdat de vrouw zelf overspel pleegt en een beetje man met ruggengraat daar niet op zit te wachten.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:15 schreef osodevo het volgende:
Het aantal gebroken gezinnen groeit en opvallend is dat in veel gevallen de vader uit het leven van het kind verdwijnt. Dat kan komen door een vechtscheiding of dat mannen hun lul achterna lopen en alleen hun eigen behoeftes bevredigen.
Er zijn geen witte Nederlanders, er zijn Nederlanders.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:17 schreef osodevo het volgende:
Nee, ook witte Nederlandse mannen doen dat.
Met een dubbel paspoort ben je geen Nederlander, eerder een multilander.quote:Op zondag 21 februari 2021 13:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er zijn geen witte Nederlanders, er zijn Nederlanders.
Een mens.. prima groepie om iedereen in te tieven, met bushokje of zonder, kleur, geen kleur, jurk, geen jurk, baard, geen baard, 12 paspoorten, 6 rijbewijzen en een zwemdiploma.. allemaal niet spannend.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:36 schreef Shirogami het volgende:
[..]
Met een dubbel paspoort ben je geen Nederlander, eerder een multilander.
Er zijn er genoeg die niet in het hokje "mens" passen anders.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een mens.. prima groepie om iedereen in te tieven, met bushokje of zonder, kleur, geen kleur, jurk, geen jurk, baard, geen baard, 12 paspoorten, 6 rijbewijzen en een zwemdiploma.. allemaal niet spannend.
=> Mensen <=.
Rest vd hokjes wegtiefen pls, hokjes zijn handig als het regent en om binnen te blijven in coronatijd.
Dat is een opinie, geen feitquote:Op zondag 21 februari 2021 18:41 schreef Shirogami het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die niet in het hokje "mens" passen anders.
Mwa, als je iemands hoofd afsnijd omdat hij niet in hetzelfde sprookje gelooft ben je geen mens, niets met opinie te maken. Maar idd geen discussie voor hier.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat is een opinie, geen feit![]()
En tevens een discussie die we hier maar eens niet gaan doen denk ik
In Tanzania hakken ze albino's in mootjes om er genezende drankjes en zalfjes van te maken.. verbreed je horizon eens.. er gebeuren wel meer vreemde dingen in de wereldquote:Op zondag 21 februari 2021 18:48 schreef Shirogami het volgende:
[..]
Mwa, als je iemands hoofd afsnijd omdat hij niet in hetzelfde sprookje gelooft ben je geen mens, niets met opinie te maken. Maar idd geen discussie voor hier.
Ben je moeder?quote:Op zondag 21 februari 2021 12:40 schreef Fightagainstlife het volgende:
Dat komt omdat die mannen de consequenties van (onveilige) seks vaak niet kunnen overzien. Als die mannen dan met de consequenties te maken krijgen (in dit geval een kind) raken ze vaak in paniek en weten ze niet wat ze moeten doen. Uit angst verlaten ze dan de (ex-) zwangere vrouw.
Ik blijf het triest vinden...
Wat is er mis met "ex-zwanger"?quote:Op zondag 21 februari 2021 21:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben je moeder?
Nee ik ben ex-zwanger!
Dat maakt ons juist mensen. Er is geen dier dat in vrijheid leeft en voor z'n plezier anderen dood. Alleen de mens of dieren die in gevangenschap dichtbij de mens leven doen dat.quote:Op zondag 21 februari 2021 18:48 schreef Shirogami het volgende:
[..]
Mwa, als je iemands hoofd afsnijd omdat hij niet in hetzelfde sprookje gelooft ben je geen mens, niets met opinie te maken. Maar idd geen discussie voor hier.
De mens is inderdaad een naar wezen.quote:Op maandag 22 februari 2021 07:15 schreef colivo het volgende:
[..]
Dat maakt ons juist mensen. Er is geen dier dat in vrijheid leeft en voor z'n plezier anderen dood. Alleen de mens of dieren die in gevangenschap dichtbij de mens leven doen dat.
In beginsel is het hier toch gewoon co-ouderschap?quote:Op zondag 21 februari 2021 09:11 schreef Amee het volgende:
Er zijn ook gevallen waar het kind misschien beter af zou zijn bij hun vader dan bij hun moeder. Maar dat het kind is toegewezen aan de moeder omdat zij de moeder is.
Of doordat sommige wijven gewoon te veel zeiken en de kinderen als wapen inzetten.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:15 schreef osodevo het volgende:
Het aantal gebroken gezinnen groeit en opvallend is dat in veel gevallen de vader uit het leven van het kind verdwijnt. Dat kan komen door een vechtscheiding of dat mannen hun lul achterna lopen en alleen hun eigen behoeftes bevredigen.
Nou.. al ooit een kat (met vol buikje door kattenvoer) bezig gezien met een muis of vogel?quote:Op maandag 22 februari 2021 07:15 schreef colivo het volgende:
[..]
Dat maakt ons juist mensen. Er is geen dier dat in vrijheid leeft en voor z'n plezier anderen dood. Alleen de mens of dieren die in gevangenschap dichtbij de mens leven doen dat.
Hoe hoort een huwelijk uit te zien dan?quote:Op zondag 21 februari 2021 19:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In Tanzania hakken ze albino's in mootjes om er genezende drankjes en zalfjes van te maken.. verbreed je horizon eens.. er gebeuren wel meer vreemde dingen in de wereld![]()
Het gaat hier volgens mij over waarom Nederlandse kerels dat gezeik, genag en de torenhoge eisen van de hun Nederlandse rollade-shaped kortharige huismoeders met Xbox en Instagram-verslaafde kindertjes verlaten om buitenlandse vrouwen aan de haak te slaan die nog weten hoe het huwelijk eruit hoort te zien.
Ik snap dat wel.. ik vis die vijver met veeleisende zeikmoeders, en het meeste is idd niet wat je elke dag in je bed wilt vinden, en dan hebben ze nog spatsies ookVroeger was dat wat makkelijker, want toen kwamen er veel mensen naar Nederland en die kerels wilden Nederlandse vrouwen, dus bleven er automatisch buitenlandse vrouwen over, maar die kerels zijn daar denk ik nu ook van genezen, en dus ontstaan er tekorten aan welopgevoede buitenlandse vrouwen
![]()
*duikt achter de bank
Volgens mij is zijn hengeltje te kort .quote:Op vrijdag 12 maart 2021 07:43 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Hoe hoort een huwelijk uit te zien dan?
Of hij kan geen meiden die stukken jonger dan hem zijn zoals @Anne aka @ijsmeis meer krijgen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn hengeltje te kort .
Blank, er zijn geen witte mensen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:17 schreef osodevo het volgende:
Nee, ook witte Nederlandse mannen doen dat.
Ik denk dat hij zich erbij voorstelt dat zijn vrouw met een schort aan altijd in de keuken staat maar dan wel nylonkousen en hoge hakken draagt en tiptop opgemaakt is en haar kapsel perfect in orde.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 07:43 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Hoe hoort een huwelijk uit te zien dan?
Doet tegengas zoveel pijnquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:16 schreef Sounddragon het volgende:
Zuigvissentopic![]()
Ligt de Viva-server weer plat?
Ja, therapie, allesquote:
Wel provoceren en als je het terugkrijgt, is de ander aan het zuigen okquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, therapie, alles, ik ga even onder de trap zitten, huilbui nu
![]()
Succes met zuigen; I'm outie
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:50 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Wel provoceren en als je het terugkrijgt, is de ander aan het zuigen okVerklaart meteen je "mening" over hoe en huwelijk eruit hoort te zien
Zuigen, opbokkenquote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:26 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Of hij kan geen meiden die stukken jonger dan hem zijn zoals @:anne aka @:ijsmeis meer krijgen.
Dat laat je duidelijk merken jaquote:Op vrijdag 12 maart 2021 12:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Zuigen, opbokken![]()
Je doet aannames.. en mijn mening is mijn mening, blijkbaar niet de jouwe, verder ga ik niet met je in discussie, je intenties zijn vrij duidelijk; de zurigheid druipt er vanaf
Vrouwen uit lagere milieus zitten meer onder de plak van een religie en durven vaak geen abortus toe te passen. Als een hoogopgeleide vrouw ongewild zwanger wordt van één of andere fling is de drempel om het kind weg te halen een stuk lager omdat deze groep minder religieus zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:41 schreef dikkedaniel het volgende:
Veel vrouwen in lagere milieus zijn ook continu van iedereen in de kroeg zwanger. Meestal is er geen relatie aanwezig of weet de man niet dat hij iemand verwekt heeft. Bij Caribische mensen natuurlijk nog veel meer aanwezig.
Een man is voor sommige vrouwen (die graag een kind willen maar niet getrouwd zijn) alleen een zaad donor.
Keuze 3: met je partner bewust geen kinderen nemen omdat de wereld toch naar de tyfus gaat en tot die tijd lekker van het leven nemen. Dus veel op vakantie gaan, vaak lekker eten en drinken, geld overhouden, 's weekends op uit trekken, niet aan de schoolvakanties vast zitten ect.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:10 schreef Harvest89 het volgende:
Keuze 1: Kind opvoeden, 18+ jaar lang je blauw betalen aan school, voeding, onderdak, sport, kleding, en nog een grote bek terugkrijgen omdat kinderen al decennia lang zo verwend als de pest zijn. Tel daar bij op een manipulatieve vrouw die je het bloed onder de nagels vandaan haalt, en dagelijks aan je kop loopt te zeuren.
Keuze 2: Lekker tot in de ochtenduren gaan stappen na een zware werkweek, rondneuken, lol maken met vrienden, op dure vakanties gaan, vissen en hiken in de natuur, van het leven en je vrijheid genieten, en de opvoeding van je kind aan een andere deurmat over laten.
Keuze 2
En dan zitten er ook een hoop bij die wachten totdat ze Nederlands staatsburgerschap krijgen en daarna zijn ze meteen weg.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ach, de meeste die vrouwen uit het buitenland vereren omdat die ‘nog weten hoe het hoort’ komen van een koude kermis thuis.
Die denken dat het gedweeë wezentjes zijn die super gehoorzaam zijn en alles in het werk stellen om hem te ‘dienen’.
Maar de meeste van die vrouwen zijn sterke vrouwen (die heel wat harder hebben knokken voor hun bestaan als de gemiddelde Nederlander) en als ze al van de huisvrouw zijn zijn is dat echt hun domein, zijn ze daar ronduit de baas.
Hebben veel meer pit dan gedacht wordt door de types die denken een gehoorzaam dingetje te scoren.
Zitten vele prachtige vrouwen tussen waarmee je een ontzettend fijne relatie kan hebben, maar als je denkt dat ze zo gedwee zijn en enkel leven om hun man te plezieren ga je een grote tegenvaller krijgen.
Wat een onzinquote:Op donderdag 1 april 2021 12:27 schreef Twiitch het volgende:
Omdat kinderen strontvervelend zijn en vrouwen na het baren meestal hun seksuele marktwaarde verliezen.
Kort antwoord: ze leven een Goddeloos leven.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:15 schreef osodevo het volgende:
Hoezo mogen mensen niet gecategoriseerd worden? Isis is ook een categorie mensen (of hok).quote:Op zondag 21 februari 2021 18:39 schreef Sounddragon het volgende:
Rest vd hokjes wegtiefen pls, hokjes zijn handig als het regent en om binnen te blijven in coronatijd.
Hier nog zo'n cliché. Hoezo zijn er geen witte Nederlanders???quote:Op zondag 21 februari 2021 13:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er zijn geen witte Nederlanders, er zijn Nederlanders.
Ik heb zelf echt last van dit stereotype.quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:17 schreef Chandler het volgende:
Leuk topic, kun je ook koppelen aan achtergrond, opleiding, leef omgeving etc!
In bepaalde gebieden van de plek waar ik woon zie je ook veel alleenstaande vrouwen met kind(eren).. In andere gebieden totaal niet.
Blanke dame met donkere kinderen en geen vent... zie ik vaker dan
Blanke dame met blanke kinderen en geen vent
dan doel ik zeker wel op vader die echt verdwenen is
Ik snap dat je daar last van hebt, maar dat ligt niet specifiek aan jou..quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:52 schreef Avianflu het volgende:
Ik heb zelf echt last van dit stereotype.
Heb zelf een “donker” kind uit een relatie van >10 jaar.
Vader is ook gwn in beeld met de “normale”strubbelingen die je na een scheiding hebt onderling.
Bevooroordeelde mensen ben ik gelukkig liever kwijt dan rijk, filtert lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |