Ik kan wel wat hebben, maar zou wel graag weer gewoon willen gaan kickboksen. Dat mis ik meer dan de sportschoolquote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 22:25 schreef dick_laurent het volgende:
By the way de vodka gaat er goed in momenteel.
Cheers.
Daar kan ik me geheel bij aansluiten. Ben er ook klaar mee.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:47 schreef dick_laurent het volgende:
Nou. Ik kan wel concluderen na vandaag een hele dag door een zonovergoten Maastricht te hebben rondgelopen waar het gewoon behoorlijk druk was, ik die hele covid politiek en "blijf thuis!" met uitroepteken slogans werkelijk TOTAAL zat ben.
Echt het was gewoon ZO nice om weer die zon te voelen, fucking 18 graden en iedereen was gewoon chill. En er komen alleen nog maar meer van dit soort dagen aan
Ik geloof dat ik mijn omslagpunt wel zo'n beetje bereikt heb. Ik wil gewoon weer buiten hangen met mensen, naar plekken gaan en niet nadenken over fucking c-19.
Ik heb me lang genoeg mellow gehouden en braaf binnen gezeten en mensen ontweken.
Fuck. It.
[ afbeelding ]
Van jezelf of van de buren?quote:Op zondag 21 februari 2021 23:37 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik hou het bij een beetje gras vandaag.
quote:Op maandag 22 februari 2021 00:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik fuck it al een paar weken. Bevalt prima. Vannacht om 2.30 naar huis gelopen. Geen hont gezien. Nu lijkt dat stoerder dan het is hoor, in een dorpje van 650 inwoners. Vandaag even een alcoholloze dag, en ook geen gras. Maar proost allemaal!
Een wereld op zichzelf. Eigenlijk leven we hier altijd al in quarantaine. Maar ook hier worden gewoon pakjes bezorgd en Appie komt eten brengen. Maar Thuisbezorgd kun je vergeten, alleen een gore shoarmaboer. Maar gelukkig mag ik regelmatig de harde weg op.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!![]()
[ afbeelding ]
650 inwoners.... dat is zo'n beetje de rand van de wereld dan ook toch?![]()
De harde weg op!quote:Op maandag 22 februari 2021 00:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Een wereld op zichzelf. Eigenlijk leven we hier altijd al in quarantaine. Maar ook hier worden gewoon pakjes bezorgd en Appie komt eten brengen. Maar Thuisbezorgd kun je vergeten, alleen een gore shoarmaboer. Maar gelukkig mag ik regelmatig de harde weg op.
Ben opgegroeid in een dorp. Op de dag mijn 18e naar de andere kant van het land gerend. Nooit meer.quote:Op maandag 22 februari 2021 00:48 schreef raptorix het volgende:
Ik zou ook wel in een dorp willen wonen, ik woon in de drukste postcode van Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |