abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 23 september 2021 @ 12:19:49 #276
9859 crew  Karina
Woman
pi_201481616
In eerste instantie geloofde ik Bert nog wel maar toen hij over die hotelkamer begon was het wel duidelijk, gewoon naar de hoeren geweest :') Eigenlijk vind ik het nog steeds niet kunnen om iemand te bespioneren. Maak het dan uit of praat het uit, maar ga niet iemand via een camera zitten begluren.
Doet me denken aan dat programma, Overspel in de Liefde :D

Overigens: waar slapen de vrijgezellen eigenlijk, de deelnemers hebben allemaal een eigen kamer, maar je ziet nooit waar de rest slaapt.

Ik moest een beetje lachen om Efraim, op een gegeven moment zegt hij dat Shallie veel meer heeft te bieden dan alleen uiterlijk en toen deed hij zijn armen helemaal wijd _O-

[ Bericht 10% gewijzigd door Karina op 23-09-2021 12:25:24 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_201482186
Naar een massagesalon, vervolgens is het in een hotelkamer en hij liet iets vallen over plankenkoorts bij de eerste dame toen het erotisch kon worden. :') Goed verhaal, man.

Ze zijn allebei knettergek. Ga gewoon weg bij zo'n figuur.
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_201482760
Omg.....heerlijk seizoen zo wel :o :D
pi_201483296
Het eerste verhaal van Bert zou kunnen, een massagesalon, maar het tweede verhaal een hotelkamer boeken om een massage te ontvangen, neen. Dat stinkt aan alle kanten. Want waarom dan niet terug gaan naar die massagesalon om daar weer een massage te ontvangen.
Wel weer een spicy aflevering, nog steeds het beste seizoen in deze nieuwe opzet. Vorig seizoen was daar nog braaf bij.
Allemaal cabaretteketet!
pi_201483578
Ik heb die Wouter overigens een beetje uitgelachen om z'n brilletje etc maar het is tot nu toe eigenlijk best een prima gast.
pi_201486861
Is toch duidelijk bij die Bert, hij had een hoertje gefixt, maar kon niet klaarkomen van de spanning, dus er is niks gebeurd.
pi_201488000
Euh ja, Bert is een viespeuk en gedraagt zich wel als een typische slappe friet. Maar ben ik de enige die Delphine echt fucking manisch vind? Het ene moment zit ze breedglimlachend op de fiets, het andere moment loopt ze jankend tegen een bloempot te roepen dat 'da tog ech nie kan'. Hou op met me. 😨
pi_201488377
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 20:01 schreef Lauren. het volgende:
Euh ja, Bert is een viespeuk en gedraagt zich wel als een typische slappe friet. Maar ben ik de enige die Delphine echt fucking manisch vind? Het ene moment zit ze breedglimlachend op de fiets, het andere moment loopt ze jankend tegen een bloempot te roepen dat 'da tog ech nie kan'. Hou op met me. 😨
We zien natuurlijk ook maar fragmenten hè die ze zorgvuldig geplakt hebben....maar zowel Delphine als Bert moeten echt eerst aan zichzelf werken voor ze weer aan een nieuwe relatie gaan beginnen....
pi_201488454
Beste aflevering tot nu toe van dit seizoen _O_

Ik twijfelde eerst nog een beetje wie ik moest geloven. Die Delphine moest na het opbiechten toch wel iets te erg grijnzen, zo van "muhaha, ze geloven het". Want zelf zei ze ook dat Bert naar een massagesalon was geweest en dat ze verder geen bewijs had. Dus aanvankelijk stond ik aan Berts kant.

Maar Bert die toen begon over een hotelkamer geboekt hebben, en tegen het einde van de afleveringen helemaal losgaan met lapdances... Oogt niet echt oprecht meer.
pi_201488486
Delphine is wel een psycho bitch zeg de tering….
Bertje naar de hoeren lol _O-
SOONY
  donderdag 23 september 2021 @ 21:40:22 #286
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201490135
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 09:51 schreef roos94 het volgende:
Bert gaat naar een prostituee enkel voor een massage? Goed verhaal _O-

Boekt een hotelkamer enkel voor massage _O- _O- _O- mafklapper. Beide koekwaus ze verdienen elkaar.

En dat ene wijf dat tegen Efraim zegt, durf jezelf eens op 1 te zetten. Volgensmij heeft hij daar geen moeite mee _O- _O-
Hij is alleen vergeten te vertellen dat ie voor een ‘happy ending’ wilde gaan.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201490339
@Karina Ik hoorde vorige week nog een vrijgezel zeggen toen ze in de slaapkamer was oh jij hebt wèl een fijne kamer.
Staat me ook nog zoiets bij van vorig jaar.

Wat een heerlijke plottwist. Delphine is nog steeds niet wijs, op het punt dat je een camera op gaat hangen moet je er toch eigenlijk een punt achter zetten.

Ik heb toch een beetje medelijden met haar gekregen. :Y
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  donderdag 23 september 2021 @ 21:57:26 #288
482080 AgnesGru
pi_201490451
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 14:34 schreef freaky40 het volgende:
Het eerste verhaal van Bert zou kunnen, een massagesalon, maar het tweede verhaal een hotelkamer boeken om een massage te ontvangen, neen. Dat stinkt aan alle kanten. Want waarom dan niet terug gaan naar die massagesalon om daar weer een massage te ontvangen.
Wel weer een spicy aflevering, nog steeds het beste seizoen in deze nieuwe opzet. Vorig seizoen was daar nog braaf bij.
Een normale massagesalon heeft helemaal niks met erotiek/erotische handelingen te maken.
pi_201491879
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:57 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Een normale massagesalon heeft helemaal niks met erotiek/erotische handelingen te maken.
Daarom. Ik geloof het eerste verhaal wel...een beetje. Het tweede stinkt.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator donderdag 23 september 2021 @ 23:31:30 #290
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_201492107
Geloof Bert eerlijk gezegd meer van Delphine. Zij heeft last van manische buien of borderline. Nait best. En hij is geestelijk gezien door haar vernachelt. Maar ondertussen hondstrouw maar ook in de war. Heel sneu.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_201492865
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 19:09 schreef MadJackthePirate het volgende:
Is toch duidelijk bij die Bert, hij had een hoertje gefixt, maar kon niet klaarkomen van de spanning, dus er is niks gebeurd.
Dit zal wel gebeurd zijn idd. En dan verkopen als er is niks gebeurd :D
pi_201494052
Ben wel benieuwd hoe ze er dan achter is gekomen dat hij een afspraak had met een prostituee. Want ze doet nu alsof haar grootste achterdocht daarna pas is onstaan en gelegitimeerd is.
pi_201494067
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 23:31 schreef Rene het volgende:
Geloof Bert eerlijk gezegd meer van Delphine. Zij heeft last van manische buien of borderline. Nait best. En hij is geestelijk gezien door haar vernachelt. Maar ondertussen hondstrouw maar ook in de war. Heel sneu.
Ze zijn beide toxic voor elkaar.
pi_201494400
Ik zie "(aftrekken) is beter dan mijn fluit in èlke kut hangen" nou wel in een héél andere context.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  vrijdag 24 september 2021 @ 09:43:35 #295
482080 AgnesGru
pi_201494434
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 23:16 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Daarom. Ik geloof het eerste verhaal wel...een beetje. Het tweede stinkt.
Maar dan is hij de eerste keer toch niet naar een normale massagesalon gegaan, anders werd het erotische deel niet aangeboden.
  vrijdag 24 september 2021 @ 10:50:11 #296
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_201495179
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 09:43 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Maar dan is hij de eerste keer toch niet naar een normale massagesalon gegaan, anders werd het erotische deel niet aangeboden.
Al zie ik hem er voor aan om er binnen te stappen en te zeggen.... 'Eila, dit is niet de sportschool.'

Dit kan toch geen echt koppel zijn?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_201495250
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 23:31 schreef Rene het volgende:
Hij heeft toch een compleet ongeloofwaardig verhaal? Een hotelkamer boeken voor een massageafspraak en happy ending kon maar lukte niet? Nee, Bert viel hier wel voor me door de mand.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 24 september 2021 @ 11:07:39 #298
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_201495383
Bert............

Je hebt behoefte aan een massage salon. Kan prima.
Dan kies je er al eentje met erotische optie, wat ik al dubieus vind, omdat er ook tig andere zijn. Dus je staat open voor die optie. Het is al een bewuste keuze om die te nemen.
En dan zeg je in je bekentenis ook nog eens: Ik wilde wel die optie gebruiken, maar ik merkte dat ik t niet kon t.o.v. mijn vrienden. Ok, dus de INTENTIE was er wel? Je kon t uiteindelijk puntje bij paaltje toch niet......

Dan heb je toch bij mij wel wat wantrouwen verdient hoor, jongeman. Ook al is er uiteindelijk fysiek niets gebeurd, qua mindset ging je wel degelijk bewust naar een erotische massagesalon om daar vreemd te gaan met een happy end. Dat was de intentie.

It's the thought that counts, vind ik. Ook al is er uiteindelijk niets gebeurd.
Beetje als met bivakmuts en geweer de bank binnenrennen, maar dan uiteindelijk last minute toch t geld niet meenemen. Ben je nog steeds strafbaar ;)

Beetje als mijn ex die vond dat ie niet vreemd was gegaan omdat ie niet was klaargekomen :') JA DOEI! :D :W
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 24 september 2021 @ 11:09:03 #299
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_201495398
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:56 schreef Fascination het volgende:

[..]
Hij heeft toch een compleet ongeloofwaardig verhaal? Een hotelkamer boeken voor een massageafspraak en happy ending kon maar lukte niet? Nee, Bert viel hier wel voor me door de mand.
Precies!
Het boeken van de kamer, het regelen van de masseuse met die optie, is allemala met de voorbedachte raden vreemd te gaan. Dat je t dan uiteindelijk puntje bij paaltje op dat bed niet hebt doorgezet, vind ik niet meer van belang.

Daarentegen: Hij heeft spijt getoond, en als Delphine daar geen genoegen mee neemt, dan moet je verder. Beide. Laat gaan.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_201495485
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 09:43 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Dat verhaal vond ik aannemelijker dan het verhaal dat hij een hotelkamer had geboekt om daar een 'masseuse' te ontvangen. Dat doe je als je meer van plan bent...
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')