We zien natuurlijk ook maar fragmenten hè die ze zorgvuldig geplakt hebben....maar zowel Delphine als Bert moeten echt eerst aan zichzelf werken voor ze weer aan een nieuwe relatie gaan beginnen....quote:Op donderdag 23 september 2021 20:01 schreef Lauren. het volgende:
Euh ja, Bert is een viespeuk en gedraagt zich wel als een typische slappe friet. Maar ben ik de enige die Delphine echt fucking manisch vind? Het ene moment zit ze breedglimlachend op de fiets, het andere moment loopt ze jankend tegen een bloempot te roepen dat 'da tog ech nie kan'. Hou op met me. 😨
Hij is alleen vergeten te vertellen dat ie voor een ‘happy ending’ wilde gaan.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:51 schreef roos94 het volgende:
Bert gaat naar een prostituee enkel voor een massage? Goed verhaal
Boekt een hotelkamer enkel voor massage![]()
![]()
mafklapper. Beide koekwaus ze verdienen elkaar.
En dat ene wijf dat tegen Efraim zegt, durf jezelf eens op 1 te zetten. Volgensmij heeft hij daar geen moeite mee![]()
Een normale massagesalon heeft helemaal niks met erotiek/erotische handelingen te maken.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:34 schreef freaky40 het volgende:
Het eerste verhaal van Bert zou kunnen, een massagesalon, maar het tweede verhaal een hotelkamer boeken om een massage te ontvangen, neen. Dat stinkt aan alle kanten. Want waarom dan niet terug gaan naar die massagesalon om daar weer een massage te ontvangen.
Wel weer een spicy aflevering, nog steeds het beste seizoen in deze nieuwe opzet. Vorig seizoen was daar nog braaf bij.
Daarom. Ik geloof het eerste verhaal wel...een beetje. Het tweede stinkt.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Een normale massagesalon heeft helemaal niks met erotiek/erotische handelingen te maken.
Dit zal wel gebeurd zijn idd. En dan verkopen als er is niks gebeurdquote:Op donderdag 23 september 2021 19:09 schreef MadJackthePirate het volgende:
Is toch duidelijk bij die Bert, hij had een hoertje gefixt, maar kon niet klaarkomen van de spanning, dus er is niks gebeurd.
Ze zijn beide toxic voor elkaar.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:31 schreef Rene het volgende:
Geloof Bert eerlijk gezegd meer van Delphine. Zij heeft last van manische buien of borderline. Nait best. En hij is geestelijk gezien door haar vernachelt. Maar ondertussen hondstrouw maar ook in de war. Heel sneu.
Maar dan is hij de eerste keer toch niet naar een normale massagesalon gegaan, anders werd het erotische deel niet aangeboden.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom. Ik geloof het eerste verhaal wel...een beetje. Het tweede stinkt.
Al zie ik hem er voor aan om er binnen te stappen en te zeggen.... 'Eila, dit is niet de sportschool.'quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar dan is hij de eerste keer toch niet naar een normale massagesalon gegaan, anders werd het erotische deel niet aangeboden.
Hij heeft toch een compleet ongeloofwaardig verhaal? Een hotelkamer boeken voor een massageafspraak en happy ending kon maar lukte niet? Nee, Bert viel hier wel voor me door de mand.quote:Op donderdag 23 september 2021 23:31 schreef Rene het volgende:
Geloof Bert eerlijk gezegd meer van Delphine. Zij heeft last van manische buien of borderline. Nait best. En hij is geestelijk gezien door haar vernachelt. Maar ondertussen hondstrouw maar ook in de war. Heel sneu.
Precies!quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft toch een compleet ongeloofwaardig verhaal? Een hotelkamer boeken voor een massageafspraak en happy ending kon maar lukte niet? Nee, Bert viel hier wel voor me door de mand.
Dat verhaal vond ik aannemelijker dan het verhaal dat hij een hotelkamer had geboekt om daar een 'masseuse' te ontvangen. Dat doe je als je meer van plan bent...quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar dan is hij de eerste keer toch niet naar een normale massagesalon gegaan, anders werd het erotische deel niet aangeboden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |