Ach, wat boeit het ook. Flitshandel gebeurt toch al via doorgaans cypriotische, amerikaanse, of caribische brokers.quote:Op zondag 21 februari 2021 16:56 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Die flitshandel moet fysiek op korte afstand van de beurs zitten. daarnaast kunnen we ze sowieso missen als kiespijn. Dus als die er en NL geen heil meer in zien dan is dat alleen maar gunstig.
Het is alsof er in de supermarkt iemand rondloopt die elke keer als jij iets in je mandje stopt een cent op de prijs doet en die cent in haar eigen zak stopt. Jij schiet daar niets mee op want je bent een paar euro duurder uit dan je dacht en de supermarkt schiet er ook niets mee op want die krijgt dat geld ook niet. Het heeft gewoon geen enkel economisch nut behalve dan voor degene die er rijk van wordt. Die levert echter geen enkele bijdrage voor de maatschappij.quote:
Misschien moet je even inlezen op een onderwerp voor je reageert. Kijk bijvoorbeeld dat filmpje eensquote:Op zondag 21 februari 2021 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, wat boeit het ook. Flitshandel gebeurt toch al via doorgaans cypriotische, amerikaanse, of caribische brokers.
Nee maar wat is er verwerpelijk aan? is het iets waar jij/de maatschappij hinder of last van ondervindt? Anders dan dat jij/het volk het maar erg stom vindt?quote:Op maandag 22 februari 2021 09:03 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Het is alsof er in de supermarkt iemand rondloopt die elke keer als jij iets in je mandje stopt een cent op de prijs doet en die cent in haar eigen zak stopt. Jij schiet daar niets mee op want je bent een paar euro duurder uit dan je dacht en de supermarkt schiet er ook niets mee op want die krijgt dat geld ook niet. Het heeft gewoon geen enkel economisch nut behalve dan voor degene die er rijk van wordt. Die levert echter geen enkele bijdrage voor de maatschappij.
[..]
Misschien moet je even inlezen op een onderwerp voor je reageert. Kijk bijvoorbeeld dat filmpje eens
Dat vind ik behoorlijk verwerpelijk. Wat snap je daar niet aan?quote:Op maandag 22 februari 2021 09:31 schreef het volgende:
Het is alsof er in de supermarkt iemand rondloopt die elke keer als jij iets in je mandje stopt een cent op de prijs doet en die cent in haar eigen zak stopt.
Verwerpelijk suggereert dat een ander of jij er last/hinder van ondervindt. Dat heb ik in jouw betoog niet feitelijk teruggezien.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:08 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dat vind ik behoorlijk verwerpelijk. Wat snap je daar niet aan?
Zit je nu te trollen of ben je echt zo dom?quote:Op maandag 22 februari 2021 14:15 schreef phpmystyle het volgende:
V
[..]
Verwerpelijk suggereert dat een ander of jij er last/hinder van ondervindt. Dat heb ik in jouw betoog niet feitelijk teruggezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |