Joeyquote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:37 schreef Specularium het volgende:
https://nieuwdezeweek.nl/series/joey-en-zn-matties/
Daar zal vast ook wel weer ergens een plottwist uit komen. En tonnano zal ook wel een x echt een verkeerde tegenkomen, dat denk ik danquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
Potlood die overloopt (uit nood dan) vind ik maar meh. En het wordt eens tijd dat Paus, Tatta en Tonanno niet overal mee wegkomen.
Betekent: "of niet?"quote:
Eens. Bij de schietpartij in de garage wist ik echt niet wie van welke groep nou werd neer geknald.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:47 schreef W00fer het volgende:
Seizoen 4 vind ik veel lastiger te volgen dan de eerdere 3.
Ergens heb ik het idee dat Tatta er een beetje klaar mee is, althans met team Pausquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
Potlood die overloopt (uit nood dan) vind ik maar meh. En het wordt eens tijd dat Paus, Tatta en Tonanno niet overal mee wegkomen.
Eens plus de maniertjes en het overdreven straattaalgebruik begint mij nu ook eigenlijk te irriteren. Ben gestopt met kijken....quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:47 schreef W00fer het volgende:
Seizoen 4 vind ik veel lastiger te volgen dan de eerdere 3.
Het is weer de klassieke fout die gemaakt wordt, teveel verhaallijnen.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:14 schreef RamboDirk het volgende:
Eens plus de maniertjes en het overdreven straattaalgebruik begint mij nu ook eigenlijk te irriteren. Ben gestopt met kijken....
Dat Meltemverhaal en die voorspelbare scenes met KO zijn ook compleet overbodig. Maar Nadira is dood dus er moet weer een ander 'stoer' wijf met een grote bek in.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:49 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het is weer de klassieke fout die gemaakt wordt, teveel verhaallijnen.
Potlood heeft een verhaallijn, dan is er het hele Düsseldorf. Dan heb je het ding met Taxi en zijn vrouw, met de politie, dat met Tonnano die Zakaria zoekt, de boys die een rip begaan en de hand eraf hakken, het hele Romano verhaal die vanuit Düsseldorf iets aan het doen is (ik denk met de Libanese mafia). Dan heb je nog vast iets wat ik vergeten ben.
Seizoen 4 vind ik juist nog heftiger en sterker dan 3quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:49 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het is weer de klassieke fout die gemaakt wordt, teveel verhaallijnen.
Potlood heeft een verhaallijn, dan is er het hele Düsseldorf. Dan heb je het ding met Taxi en zijn vrouw, met de politie, dat met Tonnano die Zakaria zoekt, de boys die een rip begaan en de hand eraf hakken, het hele Romano verhaal die vanuit Düsseldorf iets aan het doen is (ik denk met de Libanese mafia). Dan heb je nog vast iets wat ik vergeten ben.
Het hoeft hier geen goednieuwsshow te worden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:04 schreef Specularium het volgende:
Of gewoon niet kijken als je het zo matig vindt.
Alles wat er in Meltem zat qua spanning, opbouw, personages e.d. is niks van te zien in seizoen 4.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat Meltemverhaal en die voorspelbare scenes met KO zijn ook compleet overbodig. Maar Nadira is dood dus er moet weer een ander 'stoer' wijf met een grote bek in.
Ik had er totaal geen moeite mee gehad wanneer Tatta haar zou laten slapen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:42 schreef maxi-mus het volgende:
Samira die er nu opeens vuistdiep inzit en één of andere bazin is, dit gaat nergens over.
Gewoonquote:Op maandag 28 februari 2022 15:08 schreef 297534 het volgende:
Wat ik even niet snapte of gemist heb: waarom schopte Potlood die man helemaal verrot in Duitsland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |