abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 februari 2021 @ 11:59:22 #126
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_198109711
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:57 schreef Nia het volgende:

[..]

Waar zijn de ondernemers nou zo bang voor? Open je zaak als je niets meer te verliezen hebt!
Ja dan is het zeker over met je , een bekeuring van 5000 euro is wel het laalste wat ze kunnen gebruiken
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_198109712
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:56 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Jij hebt een direct lijntje? Dan hou ik jou verantwoordelijk voor het beleid :(
Zonder het beleid waren we inmiddels overleden. Allemaal

Graag gedaan
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 20 februari 2021 @ 11:59:55 #128
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198109717
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:58 schreef chratnox het volgende:

[..]

Elke 48 uur testen om deel te mogen nemen aan de maatschappij. En dan kun je straks gevaccineerd worden en heb je die sneltests niet meer nodig.

Tada, indirecte plicht is klaar. ‘Je kunt zonder vaccinatie toch ook deelnemen aan de maatschappij’ is dan de counter, hoewel ze gegarandeerd weten hoe beperkend het is.
En wie betaalt zo'n test?

Je hebt nu al in elk gemeente inzamelingen van mondkapjes voor minima. Grote groepen mensen sluit je straks dus buiten de samenleving, want die hebben helemaal geen geld om zich elke keer te laten testen.
pi_198109718
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zo dan,

Niemand zegt dat de bijwerkingen niet belangrijk zijn.
Van Dissel heeft in dat interview in december gezegd dat het OMT alleen voor het virus is en bijwerkingen niet hun probleem zijn. Als alleen naar het OMT geluisterd wordt kun je dat wel op die manier vertalen.
  zaterdag 20 februari 2021 @ 12:00:17 #130
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_198109722
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:59 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Zonder het beleid waren we inmiddels overleden. Allemaal

Graag gedaan
Ja allemaal dood, jij ook
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_198109726
quote:

[..]

Waar zijn de ondernemers nou zo bang voor? Open je zaak als je niets meer te verliezen hebt!
Daar wordt het wel tijd voor ja, alleen moeten ze dat gegroepeerd doen. Ik zou meteen naar een restaurant gaan als ze open gaan, daar heb ik zelfs een boete voor over.
Alpha kenny one
pi_198109727
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:58 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Dat haalde ik niet uit de RIVM rapporten, dat aantal ligt op ongeveer hetzelfde niveau.
Dit is uit het laatste bericht van RIVM:
quote:
In alle leeftijdsgroepen boven de 12 jaar is het aantal meldingen iets lager in de afgelopen week vergeleken met de week daarvoor (figuur 1). Een toename in het aantal afgenomen testen werd wel gezien in de leeftijdsgroep 0-12 jaar. In de week van 10 tot en met 16 februari werden in deze leeftijdsgroep 14.877 testen afgenomen, waarvan 10,5% een positieve testuitslag had. De week ervoor werden 8.960 kinderen in de leeftijd van 0-12 jaar getest, waarvan 15,4% een positieve testuitslag had. De komende weken zullen het aantal testen en het aantal meldingen in de jongere leeftijden waarschijnlijk verder stijgen door het veranderend test- en BCO bron- en contactonderzoek -beleid sinds 3 februari.
pi_198109729
quote:

[..]

Ja en 10k boet opstrijken. _O-
pi_198109730
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:59 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Je hebt nu al in elk gemeente inzamelingen van mondkapjes voor minima. Grote groepen mensen sluit je straks dus buiten de samenleving, want die hebben helemaal geen geld om zich elke keer te laten testen.
Het is de VVD, denk je dat die zich daar druk om maken? ;)
  zaterdag 20 februari 2021 @ 12:00:44 #135
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198109731
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zo dan,

Niemand zegt dat de bijwerkingen niet belangrijk zijn.
Als je een mening hebt die anders is dan die van mij, dan mag je zelf een post gaan tikken in plaats van die van mij gaan wijzigen.

Mijn opmerking was uiteraard weer enigszins sarcastisch, maar het komt er in de praktijk wel op neer, als je de manier waarop er gedacht wordt in onmogelijkheden eens rustig in ogenschouw neemt. Daarnaast heeft Van Dissel letterlijk gezegd dat het OMT er niet is voor de bijwerkingen (daar valt wat voor te zeggen) maar weigert het kabinet om een fatsoenlijk adviesteam op te zetten dat vanuit andere invalshoeken dan alleen de virologische advies geeft. En dan krijg je dus het eenzijdige circus waarin we nu verzeild raken.

Dat Rutte iedere week zegt dat hij het allemaal zo erg vindt en begrip heeft en nog wat van dat soort kreten maar vervolgens geen actie onderneemt, daar koopt de samenleving niet zo veel voor.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_198109737
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:47 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ben het niet vaak eens met Wilders, maar in in deze crisis is hij wel een van de weinige die af en toe tegengas geeft.
Grote kans dat hij in ieder geval mijn stem krijgt. Ik ben het niet eens met al zijn standpunten, maar dat kan ik bij elke politieke partij zeggen. Maar hij heeft wel de beste houding rondom deze crisis en dat is voor mij momenteel wel de belangrijkste factor om mee te nemen bij het stemmen. In vier jaar tijd kan er een hoop veranderen en je weet niet wat voor gekke dingen het kabinet nog weet te bedenken als ze nog eens vier jaar aan de macht zijn. De VVD en het CDA winnen wel weer hoor, maar ik wil m'n best hebben gedaan om aan te geven dat ik het niet eens ben met het huidige beleid.
pi_198109741
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:59 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ja dan is het zeker over met je , een bekeuring van 5000 euro is wel het laalste wat ze kunnen gebruiken
Ik schrijf ook "als je niets meer te verliezen hebt". Als winkels kunnen leven van dat beetje staatssteun, dan kunnen die gesloten blijven.
  zaterdag 20 februari 2021 @ 12:01:39 #138
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_198109743
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:54 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ze weten het gewoon echt niet meer, volgens mij zijn ze van binnen ook wel aardig murw gebeukt. De Jonge gaat er al tijden steeds slechter uitzien en Rutte gaat ook niet de goede kant op.
Dat ben ik wel met jee eens, maar dan moeten ze zich maar bij elkaar rapen en eens anderen ook om advies vragen en dat durven aan te nemen. Eens wat doen aan hun starheid. Ik heb geen medelijden met ze hoor.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_198109745
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:56 schreef Ronald het volgende:

[..]

Wilders is inderdaad wel sterk op Corona gebied. En hij gaat niet helemaal de complot wappie kant op.
Dat is inderdaad een prettig verschil met FvD.
I'll give you something to do
pi_198109754
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:59 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Waar worden die mondkapjes dan precies ingezameld. Ik heb nog wel een aantal verbruikte liggen, maar zou voor zo'n armoelijer nog prima zijn!
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198109760
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:57 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Wilders is altijd gewoon anti-kabinet. Vorig jaar wilde hij juist veel strengere maatregelen. Nul inhoud dus daar kun je niet van op aan.
Heb ik al eerder gezegd toen een soortgelijke opmerking over FvD werd gemaakt. In het begin werden vanuit de WHO hele verontrustende mortaliteitscijfers gecommuniceerd. Dat je dat meeneemt in het beleid dat je wil voeren is niet meer dan terecht. Als feiten uiteindelijk anders blijken te liggen is het prima dat je hierop anticipeert.
  zaterdag 20 februari 2021 @ 12:02:29 #142
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_198109766
Ik zat me te bedenken. Bij evenementen etc. zie je vaak van die toegankelijkheidslogo's staan. Zou daar na de vaccinatieronde eentje bij komen?

Dus een logo met een spuitje :D. Als er een kruis doorheen staat is het niet verplicht om gegevens/bewijs te overleggen voor entree, en als er geen kruis doorheen staat is er een bewijsje nodig :')

Zal vanwege de wetten in NL niet zo snel gebeuren in eigen land, maar wereldwijd is dat wel mogelijk.

Of ben ik nu Spuit11?
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  zaterdag 20 februari 2021 @ 12:02:40 #143
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198109767
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 12:02 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Waar worden die mondkapjes dan precies ingezameld. Ik heb nog wel een aantal verbruikte liggen, maar zou voor zo'n armoelijer nog prima zijn!
Meestal gaat dit via bijvoorbeeld de Voedselbank, of een andere lokale stichting. Vaak in samenwerking met de gemeente.
pi_198109770
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 12:02 schreef maan_man het volgende:

[..]

Heb ik al eerder gezegd toen een soortgelijke opmerking over FvD werd gemaakt. In het begin werden vanuit de WHO hele verontrustende mortaliteitscijfers gecommuniceerd. Dat je dat meeneemt in het beleid dat je wil voeren is niet meer dan terecht. Als feiten uiteindelijk anders blijken te liggen is het prima dat je hierop anticipeert.
Dat is dan ook precies mijn probleem, zowel Wilders als FvD geven geen reet om feiten.
  zaterdag 20 februari 2021 @ 12:03:40 #145
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198109772
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 12:01 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Grote kans dat hij in ieder geval mijn stem krijgt. Ik ben het niet eens met al zijn standpunten, maar dat kan ik bij elke politieke partij zeggen. Maar hij heeft wel de beste houding rondom deze crisis en dat is voor mij momenteel wel de belangrijkste factor om mee te nemen bij het stemmen. In vier jaar tijd kan er een hoop veranderen en je weet niet wat voor gekke dingen het kabinet nog weet te bedenken als ze nog eens vier jaar aan de macht zijn. De VVD en het CDA winnen wel weer hoor, maar ik wil m'n best hebben gedaan om aan te geven dat ik het niet eens ben met het huidige beleid.
Tja, ik vind hem nog steeds een veel te demagogische toon aanslaan. Verder is er geen greintje zelfreflectie te bekennen.

En ten slotte is het een Nexit-partij. Dat vind ik nog vele, vele malen schadelijker dan het huidige coronabeleid.

Maar ieder zijn ding natuurlijk :)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198109773
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:57 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Wie zegt dan dat het wél zo is?
Degene die ik quote.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198109781
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 12:03 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dat is dan ook precies mijn probleem, zowel Wilders als FvD geven geen reet om feiten.
Dat geldt voor iedere politicus
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198109787
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 12:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Degene die ik quote.
Ik bedoel, wie zegt dat de bijwerkingen wél belangrijk zijn? En dan bedoel ik in de context van iemand met beslissingsbevoegdheid want daar ging het over.
pi_198109791
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:58 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

We begrijpen de situatie.
Ik zeg toch niet dat ik vind dat het goed gaat? Maar het is niet zo dat de bijwerkingen niet belangrijk worden gevonden. Dat zou namelijk nogal dom zijn, aangezien de resultaten vanzelf boven water komen en moeten worden behandeld.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 20 februari 2021 @ 12:05:29 #150
12221 Tijn