Rutte zegt alleen alle beweringen over de bezuinigingen zijn onzin. In de afgelopen x jaar is er y miljard meer uitgegeven aan de zorg (getallen weet ik niet precies). Maar hij stelt zich dus op het standpunt dat is geïnvesteerd in de zorg.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heeft Rutte überhaupt al eens een woord gezegd hierover?
Zo van: "Dat was fout en had beter gemoeten!"
Je verwart me nu met eragonquote:
en van dat geld zijn interne zorg bonussen uitgekeerd aan Directeuren, raad van bestuur en hoge managers...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:12 schreef maan_man het volgende:
[..]
Rutte zegt alleen alle beweringen over de bezuinigingen zijn onzin. In de afgelopen x jaar is er y miljard meer uitgegeven aan de zorg (getallen weet ik niet precies). Maar hij stelt zich dus op het standpunt dat is geïnvesteerd in de zorg.
Hey pa, kom jij dadelijk op bezoek, dan kan ma morgen komen. Moet je haar wel komen brengen want zij heeft geen rijbewijs. Wie heeft dat bedacht?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:01 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Telegraaf is de nieuwe Staatscourant geworden
https://nos.nl/artikel/23(...)ile-lijn-omhoog.htmlquote:Van Dissel: "Zeker. Het kan dat de avondklok ook de opvolging van andere maatregelen heeft verbeterd. Dan heb je ook een gewenst effect. Het gaat uiteindelijk om de bundel maatregelen. We kunnen die niet uit elkaar trekken en voor elke maatregel het unieke effect vaststellen. Maar als de avondklok en de bezoekregeling helemaal geen effect hadden gehad, dan zaten we volgens de prognose nu in een redelijke steile lijn omhoog. Dat hadden we al gemerkt. Ook dat ondersteunt dat de avondklok en de bezoekregeling effect hebben."
Die wilde voornamelijk knuffelen, toch?quote:
Het feit dat je niet meerdere mensen uit 1 huishouden mag ontvangen volgens het advies slaat ook echt helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:16 schreef maan_man het volgende:
[..]
Hey pa, kom jij dadelijk op bezoek, dan kan ma morgen komen. Moet je haar wel komen brengen want zij heeft geen rijbewijs. Wie heeft dat bedacht?
Hetzelfde lichtpunt dat verzonnen heeft dat je wel naar een voetbalstadion kan zonder te juichen, en dat je schoolkinderen best anderhalve meter afstand tot elkaar kan laten houden.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:16 schreef maan_man het volgende:
[..]
Hey pa, kom jij dadelijk op bezoek, dan kan ma morgen komen. Moet je haar wel komen brengen want zij heeft geen rijbewijs. Wie heeft dat bedacht?
Stichting Vaccinvrijquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:06 schreef THEFXR het volgende:
stukje uit een artikel:
[..]
bron:https://joop.bnnvara.nl/o(...)e-problemen-gebracht
.
[ afbeelding ]
bron:https://stichtingvaccinvr(...)-zorg-kapot-gemaakt/
Ik mag wel bij mijn ouders op bezoek, maar mijn ouders niet bij mij. Logisch toch!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:18 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het feit dat je niet meerdere mensen uit 1 huishouden mag ontvangen volgens het advies slaat ook echt helemaal nergens op.
Dus ja, nogmaals, neem het in overweging en ga er op een logische manier mee om.
Dat is altijd zo'n makkelijke counter. ''Als we dit niet hadden gedaan was het allemaal nog erger geweest''. Zie dan het tegendeel maar eens te bewijzen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:18 schreef MichaelScott het volgende:
Goed nieuws jongens, er is bewijs dat de avondklok effect heeft.
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)ile-lijn-omhoog.html
Daarom staan ze ook drie keer per week in allerlei media te roepen dat het heus, heus werkt. Vergroot de kans dat mensen het gaan geloven.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat is altijd zo'n makkelijke counter. ''Als we dit niet hadden gedaan was het allemaal nog erger geweest''. Zie dan het tegendeel maar eens te bewijzen.
Het feit dat ze het effect niet eens kunnen scheiden van de bezoekregeling geeft vrij duidelijk aan dat ze geen enkel idee hebben of de maatregel proportioneel is.
Tien extra IC-opnames per knuffelquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die wilde voornamelijk knuffelen, toch?
Al weten we allemaal waar de meeste knuffels in eindigen natuurlijk
ik geef toe dat het niet de beste bron is, maar ondersteunend, omdat hetzelfde naar voren komt als bron 1)quote:
Snoeiharde keigeyle neukseksquote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die wilde voornamelijk knuffelen, toch?
Al weten we allemaal waar de meeste knuffels in eindigen natuurlijk
Het mag wel, maar het wordt niet geadviseerd. Wat even belachelijk is.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik mag wel bij mijn ouders op bezoek, maar mijn ouders niet bij mij. Logisch toch!
Die bezoekregeling. Is er al onderzoek naar gedaan of mensen zich daaraan houden?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:18 schreef MichaelScott het volgende:
Goed nieuws jongens, er is bewijs dat de avondklok effect heeft.
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)ile-lijn-omhoog.html
Volgens mij is dat ook prima conform de maatregelen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 11:20 schreef vosss het volgende:
Ik ga zo mijn MG TF 135 SPARK cabrio uit de garage halen.
Fuck COVID-19
Fuck alle maatregelen
Even lekker uitwaaien terwijl ik luister naar de muziek die uit mijn Trevor Taylor Mk7 sportuitlaat komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |