abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198350720
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 23:11 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat speculeren. Kan alle kanten op gaan. Maar als je meerdere opties open houdt kun je ook alle kanten op. Dat is juist het mooie :)
Afgezien van dat. Met stijgende koersen heb je meer geld ingelegd tegen hogere prijzen. Dat is hrlrma niet rationeel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198350774
Kan ook beide. Ik vind de beurs met de huidige rentestanden redelijk ok.
Gaat de rente stijgen, zijn beurzen imo overgewaardeerd.

Dus ik heb ten alle tijden hetzelfde bedrag achter de hand (naast genoeg cash voor auto ed) om extra te beleggen als de rente stijgt en dus de GAK naar beneden te krijgen.
Zal nu vast daardoor rendement mislopen.

Woning is al helemaal geïsoleerd (nieuwbouw).
pi_198365083
Amerika heeft net weer een steunpakket goedgekeurd ter waarde van $1,9 biljoen.

Maandag alles weer in het groen of zal het meeste toch wel al ingeprijsd zijn?
  zaterdag 6 maart 2021 @ 22:14:49 #204
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_198365167
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 22:12 schreef tjoptjop het volgende:
Amerika heeft net weer een steunpakket goedgekeurd ter waarde van $1,9 biljoen.

Maandag alles weer in het groen of zal het meeste toch wel al ingeprijsd zijn?
Dat dacht ik wel , de USA is nu steunpakket verslaafd, voortaan moet er iedere maand een nieuw pakket aan dollars in de consumptie gegooid worden
Goed voor de Bitcoin en ook het goud , zilver, Olie, Koper , Gas vastgoed

Echter de rente zal ook omhoog gaan , om de dollar te steunen, anders is het daag dollar
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_198365192
pi_198366975
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 22:14 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Dat dacht ik wel , de USA is nu steunpakket verslaafd, voortaan moet er iedere maand een nieuw pakket aan dollars in de consumptie gegooid worden
Goed voor de Bitcoin en ook het goud , zilver, Olie, Koper , Gas vastgoed

Echter de rente zal ook omhoog gaan , om de dollar te steunen, anders is het daag dollar
En dat wordt pas later bekendgemaakt?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 6 maart 2021 @ 23:26:25 #207
323876 michaelmoore
pi_198367237
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 23:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

En dat wordt pas later bekendgemaakt?
https://www.marketwatch.c(...)-package-01612828974

quote:
Bill would include $1,400 payments, expand tax credits, provide some health care subsidies
Iedereen krijgt weer 1400 dollar om creditcard schulden mee af te lossen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_198367405
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 23:26 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

https://www.marketwatch.c(...)-package-01612828974
[..]

Iedereen krijgt weer 1400 dollar om creditcard schulden mee af te lossen
Redelijk systeem lijkt het. Wordt idd wel inflatie daar, middle class mag weer dokken.
  zaterdag 6 maart 2021 @ 23:44:10 #209
323876 michaelmoore
pi_198367680
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 23:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Redelijk systeem lijkt het. Wordt idd wel inflatie daar, middle class mag weer dokken.
krijgen de daklozen daar ook dan??
pi_198367696
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 23:44 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

krijgen de daklozen daar ook dan??
Wss niet, geen adres?
  zaterdag 6 maart 2021 @ 23:46:38 #211
323876 michaelmoore
pi_198367736
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 23:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wss niet, geen adres?
wel een ID
pi_198367953
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 23:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wss niet, geen adres?
Ik ken een Amerikaan die al 20 jaar oid in Nederland woont en zelden meer naar de VS gaat die vorig jaar zo'n stimulus cheque in de brievenbus kreeg _O-

Zal eens vragen wat ermee gedaan is want volgens mij kun je niet eens meer cheques in Nederland verzilveren
  zaterdag 6 maart 2021 @ 23:59:55 #213
323876 michaelmoore
pi_198368046
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 23:56 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ik ken een Amerikaan die al 20 jaar oid in Nederland woont en zelden meer naar de VS gaat die vorig jaar zo'n stimulus cheque in de brievenbus kreeg _O-

Zal eens vragen wat ermee gedaan is want volgens mij kun je niet eens meer cheques in Nederland verzilveren
https://www.reddit.com/r/(...)cash_stimulus_check/
pi_198368084
quote:
Dat verbaasd me niks, als 1 het heeft zullen er wel meerdere zijn. Sta je dan met je cheque in het bankkantoor _O-

Blijkbaar ING dus voor ¤35, nja beter dan niks
pi_198369730
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 23:56 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ik kreeg een Amerikaanse stimulus cheque op mijn huis adres, waar een tijd geleden een Amerikaan heeft gewoond. Omdat er geen retour adres op de enveloppe stond, heb ik besloten die te openen. Toen ik door had wat het was en het om een fors bedrag ging, heb ik de Amerikaan weten op te sporen. Deze was er uiteraard erg blij mee en heeft me de doorstuur kosten ruimschoots vergoed.

De cheques worden verstuurd door de Amerikaans belastingdienst IRS. Amerikanen betalen belasting over hun wereld-inkomen, zelfs als ze niet meer in de VS wonen. De enige manier om het te vermijden is je Amerikaanse staatsburgerschap op te geven. In die zin is de cheque dus niet echt een 'cadeautje' voor Amerikanen in het buitenland, maar eerder een teruggaaf van de belasting die ze nog jaarlijks betalen.

Ik denk dat een dakloze die z'n belastingen aangeeft ook een stimulus cheque ontvangt.
  zondag 7 maart 2021 @ 10:58:41 #216
323876 michaelmoore
pi_198371842
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 03:23 schreef jaco het volgende:

[..]

Ik denk dat een dakloze die z'n belastingen aangeeft ook een stimulus cheque ontvangt.
Op het adres waar hij gewoond heeft en nu zijn ex vrouw woont met haar jonge vriend

Ach ja die hebben ook geld nodig natuurlijk
pi_198371867
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 10:58 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Op het adres waar hij gewoond heeft en nu zijn ex vrouw woont met haar jonge vriend

Ach ja die hebben ook geld nodig natuurlijk
🤣
pi_198371869
Tja, helikoptergeld... waar kenden we dat ook al weer van?
  zondag 7 maart 2021 @ 11:14:01 #219
323876 michaelmoore
pi_198371993
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 11:00 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Tja, helikoptergeld... waar kenden we dat ook al weer van?
helikopter Ben
Vervloekt door het republican congres , nu vind iedereen het prachtig en prima, geld strooien met een rente op 0 %
Zelfs de euro kan dit niet bijhouden

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 07-03-2021 11:19:02 ]
pi_198372143
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 11:14 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

helikopter Ben
Vervloekt door het republican congres , nu vind iedereen het prachtig en prima, geld strooien met een rente op 0 %
Zelfs de euro kan dit niet bijhouden

[ afbeelding ]
Als iemand het moest weten was jij het wel _O_
pi_198377111
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 03:23 schreef jaco het volgende:
De cheques worden verstuurd door de Amerikaans belastingdienst IRS. Amerikanen betalen belasting over hun wereld-inkomen, zelfs als ze niet meer in de VS wonen. De enige manier om het te vermijden is je Amerikaanse staatsburgerschap op te geven. In die zin is de cheque dus niet echt een 'cadeautje' voor Amerikanen in het buitenland, maar eerder een teruggaaf van de belasting die ze nog jaarlijks betalen.
Zijn daar geen verdragen voor ivm dubbele belasting? én in NL én in de VS, dan houd je niks over :X
pi_198377730
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 16:11 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Zijn daar geen verdragen voor ivm dubbele belasting? én in NL én in de VS, dan houd je niks over :X
Tot bepaalde hoogte, als de belasting wel geheven wordt in VS maar niet in NL dan knallen ze er volgens mij alsnog belasting overheen.

Het moet echt een beetje hetzelfde type belasting zijn wil je dat ontwijken. Enorm kneuzig van de VS, schijnen wel meer problemen mee te zijn... Zelfs zo hoog dat de EU zich ermee bemoeit en het daar wel ergens op de agenda staat.
pi_198378014
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 16:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tot bepaalde hoogte, als de belasting wel geheven wordt in VS maar niet in NL dan knallen ze er volgens mij alsnog belasting overheen.

Het moet echt een beetje hetzelfde type belasting zijn wil je dat ontwijken. Enorm kneuzig van de VS, schijnen wel meer problemen mee te zijn... Zelfs zo hoog dat de EU zich ermee bemoeit en het daar wel ergens op de agenda staat.
Ik geloof dat naast de VS nog maar iets van 2 andere landen hetzelfde systeem hebben. Vervelend idd voor Amerikanen die overzees werken.
pi_198386704
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 16:58 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ik geloof dat naast de VS nog maar iets van 2 andere landen hetzelfde systeem hebben. Vervelend idd voor Amerikanen die overzees werken.
https://en.wikipedia.org/(...)ion#Taxation_systems

Eritrea, Hongarije en Myanmar doen hetzelfde als de VS.

Het is des te meer vervelend voor Amerikanen omdat buitenlandse banken hen soms niet meer als klant willen hebben. De Amerikaanse overheid legt deze banken een groot aantal administratieve handelingen (o.a. FATCA). Je zou zeggen dat dit Trump maatregelen zijn om internationale handel te frustreren, maar dit beleid loopt al veel langer.
pi_198387042
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 04:30 schreef jaco het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/(...)ion#Taxation_systems

Eritrea, Hongarije en Myanmar doen hetzelfde als de VS.

Het is des te meer vervelend voor Amerikanen omdat buitenlandse banken hen soms niet meer als klant willen hebben. De Amerikaanse overheid legt deze banken een groot aantal administratieve handelingen (o.a. FATCA). Je zou zeggen dat dit Trump maatregelen zijn om internationale handel te frustreren, maar dit beleid loopt al veel langer.
Zielig land toch eigenlijk dat usa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')