abonnement Unibet Coolblue
pi_198157165
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat is lastiger als ze nog 5 zijn :)
Dat klopt idd ja. Daarom is het ook allemaal niet zo zwart-wit als dat sommigen hier stellen. Het hangt allemaal van zoveel af.
Het is wat.......
pi_198157617
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 08:34 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Man man man
Zelfs als je casual aangeeft zelfs na de eerste date is het opeens een ander intentie (aandacht, vrienden (friendzone)
De dames krijgen nu al helemaal geen aandacht tegenwoordig merk ik :')
ik moet altijd oppassen voor de dames die enkel willen drinken ter tijdverdrijf
Denk dat als alles weer open is het wat minder op de apps wordt, maar dat het prijsschieten in de kroegjes wordt :Y

Met de corona dikkies kan je je dan je slag slaan als je goed voor jezelf hebt gezorgd tijdens de lockdown.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 14:09:26 #253
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198161197
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 08:52 schreef gooddaddy het volgende:
Klopt, daarom heb ik tegen mijn huidige relatie ook gezegd dat er nooit sprake kan zijn van samenwonen voordat die van mij op zichzelf wonen
Goede oplossing; hoeft niet altijd, maar wel de veiligste optie :Y

Zeker als er een lastige speler in het 'team' zit ga je geneuzel krijgen, je bent de papa(of mama) niet, je hebt geen leverage, je kunt geen regels stellen, je kunt opvoedtechnisch sws niet veel eigenlijk als stiefpaps.. En als het elftal vindt dat je weg moet, dan worden dingen echt heel moeilijk.

Gelukkig zijn kids meestal wel ok, en zolang je van gameconsoles af blijft en jouw wifi gebruik trekt de internetsnelheid niet omlaag, ben je redelijk veilig :P
Oh, en je af en toe even door het geteisem laten slachten tijdens een game schept ook een band O-) In mijn geval easydepeasy, want ik bak helemaal niks van gamen _O- _O-

Ik word meestal wel geaccepteerd voor mijn gevoel (in de gevallen dat ik met kids van een date te maken had), mijn eerste FWB had een lekkertje (14) ertussen zitten die regelmatig het huis verbouwde en zijn moeder kankerslet noemde in een volle kamer :X , D'r andere 2 waren voorbeeldige kids, maar die ene had net wat meer chromosoompjes van zijn geschuffelde PTSD papa. Ik kon wel aardig met hem praten als hij weer een fittie had, maar als ik mijn hielen lichtte ging ie weer terug in MDK modus.. daar moet je mee kunnen en willen dealen als je een gezin binnen stapt als new member.. je krijgt het er allemaal gratis bij, en je ermee bemoeien is listig.
En ik kan me voorstellen dat als je allebei kids hebt, dat een match in de praktijk met het hele spul bij elkaar al helemaal een heksentoer is w/
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198161262
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 08:52 schreef gooddaddy het volgende:
Klopt, daarom heb ik tegen mijn huidige relatie ook gezegd dat er nooit sprake kan zijn van samenwonen voordat die van mij op zichzelf wonen
Oef! Dat is wel een lastige voorwaarde als de vrouw zelf ook kinderen zou willen. Jaren moeten wachten...
pi_198161296
Hoe leuk ik mijn Cheapo ook vind, hij heeft net als ik twee kinderen waarvan ook nog 1 met een gebruiksaanwijzing...
Samenwonen gaat het voor mij dus écht niet worden, tenzij 1 van ons de loterij wint en we een kasteel kunnen kopen _O-
pi_198161353
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:14 schreef Amee het volgende:

[..]

Oef! Dat is wel een lastige voorwaarde als de vrouw zelf ook kinderen zou willen. Jaren moeten wachten...
Ik denk dat dit alleen geldt als er sprake is van "complete" gezinnen?

Waarom zijn er trouwens 2 dating topics..?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 14:33:35 #257
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198161517
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:16 schreef Brybry het volgende:
Hoe leuk ik mijn Cheapo ook vind, hij heeft net als ik twee kinderen waarvan ook nog 1 met een gebruiksaanwijzing...
Samenwonen gaat het voor mij dus écht niet worden, tenzij 1 van ons de loterij wint en we een kasteel kunnen kopen _O-
Dat bedoel ik dus; ruimte is inderdaad ook nog een dingetje.. alleenstaande mama's wonen meestal niet in een dik huis met een overvloed aan ruimte.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 23 februari 2021 @ 14:34:31 #258
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198161531
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:20 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ik denk dat dit alleen geldt als er sprake is van "complete" gezinnen?

Waarom zijn er trouwens 2 dating topics..?
Eentje voor de site's en apps, en eentje is meer een SC, maar dingen lopen nogal eens een beetje door elkaar. :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198161771
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus; ruimte is inderdaad ook nog een dingetje.. alleenstaande mama's wonen meestal niet in een dik huis met een overvloed aan ruimte.
Ik woon in een appartement en ga na 20 jaar hypotheek echt niet samenwonen dat wordt dus een lat relatie
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 23 februari 2021 @ 14:53:39 #260
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198161875
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:48 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik woon in een appartement en ga na 20 jaar hypotheek echt niet samenwonen dat wordt dus een lat relatie
Ja, dat soort praktische probleempjes kom je inderdaad tegen.. mijn FWB zit in een afkeur situatie (hart problemen) in een best nette sociale huurwoning waar ze al heel lang zit met dr zoon.. zou ook geen ruimte zijn voor al mijn zooi, en zij zit redelijk vast aan haar plek door zoon en ex en het 50/50 verhaal, dus verhuizen is voor haar geen optie, ik bij haar in zou allerlei subsidie en uitkeringsgeneuzel gaan opleveren voor haar. Het is altijd makkelijk lullen 'even' gaan samenwonen, maar in de praktijk is het vaak een heel ander verhaal.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198161941
Eigenlijk verwacht ik dat de man bij mij komt wonen...
  dinsdag 23 februari 2021 @ 15:01:40 #262
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198162016
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:57 schreef Amee het volgende:
Eigenlijk verwacht ik dat de man bij mij komt wonen...
Het zou mij niet uitmaken, ligt ook aan de locatie en hoe iemand zit met gebondenheid ivbm werk enzo..

Ik wil hier eigenlijk sowieso op termijn weg, ik heb hier weinig binding, en als ik een vrouw tegenkom waarmee het werkt, ben ik meer dan bereid om te verhuizen, maar ik ben ook op jacht naar een baan, en ook die kan me ertoe brengen om te verhuizen.. degene die het eerst is wint, de rest van het leven zal zich moeten schikken :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198162095
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het zou mij niet uitmaken, ligt ook aan de locatie en hoe iemand zit met gebondenheid ivbm werk enzo..

Ik wil hier eigenlijk sowieso op termijn weg, ik heb hier weinig binding, en als ik een vrouw tegenkom waarmee het werkt, ben ik meer dan bereid om te verhuizen, maar ik ben ook op jacht naar een baan, en ook die kan me ertoe brengen om te verhuizen.. degene die het eerst is wint, de rest van het leven zal zich moeten schikken :)
Je bent flexibel dus!
pi_198162198
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus; ruimte is inderdaad ook nog een dingetje.. alleenstaande mama's wonen meestal niet in een dik huis met een overvloed aan ruimte.
Nou, ik heb juist genoeg ruimte,het huis van Cheapo is zelfs kleiner haha.

Het heeft vooral met de kinderen te maken...Ik wil mijn kinderen niet opzadelen met twee nieuwe siblings, daarbij ben ik nog nooit stiefmoeder geweest en schijnt het zo te zijn dat je je dan niet mag bemoeien met de opvoeding.
Mijn kinderen zijn keurig opgevoed, hecht ik veel waarde aan. Kinderen van cheapo vinden het normaal om een middelvinger op te steken of ouders uit te schelden.
Ik zou echt gek worden en zijn kinderen ook :{
  dinsdag 23 februari 2021 @ 15:11:07 #265
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198162204
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:05 schreef Amee het volgende:

[..]

Je bent flexibel dus!
Mijn hele leven al.. home is where the heart is en waar mijn bed slaapt :) .. Als ik morgen een toffe job in Dubai of Zuid Korea of weet ik veel waar te pakken krijg, ben ik zo pleite. Ik heb nog een halve optie op de plank om te gaan wonen en werken in Puerto Rico, maar dat wordt dan definitief, en ik spreek 0,0 Spaans.. dat wordt eind vh jaar ws actueel. Financieel zou dat een goede move zijn.

Ik zit nu in een positie waarin alles kan eigenlijk :s)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198162301
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:48 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik woon in een appartement en ga na 20 jaar hypotheek echt niet samenwonen dat wordt dus een lat relatie
Maar wat heeft dat met de looptijd van je hypotheek te maken? Je kunt dit soort dingen toch prima vastleggen voor je gaat samenwonen (overwaarde e.d.).

Ik heb ook een overwaarde op mijn rekening staan van de verkoop van mijn huis met exvriend. Die ga ik ook niet zomaar "delen" als het dan ongelijk is :P. Daar heb je notarissen voor, niet zo romatisch -> wel praktisch :P.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_198162369
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mijn hele leven al.. home is where the heart is en waar mijn bed slaapt :) .. Als ik morgen een toffe job in Dubai of Zuid Korea of weet ik veel waar te pakken krijg, ben ik zo pleite. Ik heb nog een halve optie op de plank om te gaan wonen en werken in Puerto Rico, maar dat wordt dan definitief, en ik spreek 0,0 Spaans.. dat wordt eind vh jaar ws actueel. Financieel zou dat een goede move zijn.

Ik zit nu in een positie waarin alles kan eigenlijk :s)
Gaaf man. Joh, Puerto Rico is hartstikke Amerikaans dus je komt er wel zonder Spaans te spreken.
pi_198162437
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mijn hele leven al.. home is where the heart is en waar mijn bed slaapt :) .. Als ik morgen een toffe job in Dubai of Zuid Korea of weet ik veel waar te pakken krijg, ben ik zo pleite. Ik heb nog een halve optie op de plank om te gaan wonen en werken in Puerto Rico, maar dat wordt dan definitief, en ik spreek 0,0 Spaans.. dat wordt eind vh jaar ws actueel. Financieel zou dat een goede move zijn.

Ik zit nu in een positie waarin alles kan eigenlijk :s)
Of NY :P
  dinsdag 23 februari 2021 @ 15:35:06 #269
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198162717
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:18 schreef Brybry het volgende:

[..]

Gaaf man. Joh, Puerto Rico is hartstikke Amerikaans dus je komt er wel zonder Spaans te spreken.
Volgens zeggen niet.. probleem is dat ik daar een bouwproject zou moeten gaan begeleiden als een soort uitvoerder/opzichter, en dan het praktijk spul, dus communicatie met- en aansturing van de werkpoppetjes, en dat zijn meestal niet de best opgeleide sterretjes aan het firnament, en dan is het wel handiger als je Spaans lult..

Degene die het hele project financieel leidt en controleert is een maat van me, en ik word dan zijn rechterhand zeg maar, dus ik zit dan vrij hoog op de ladder. De verwachtingen zijn dat als we dat 4 jaar doen en we de bonusjes pakken, we aan het eind van het feest de laatste 2 million dollar villa's voor onszelf kunnen kopen om daar nog lang en gelukkig chica's te bumsen. Mocht het wat minder aflopen, pak je een half-million dollar villa van iemand die een nieuwe op het project heeft gekocht, dan heb je het nog prima voor elkaar lijkt me :7

Altijd win 8-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:20 schreef Amee het volgende:

[..]

Of NY :P
Ook leuk, ben al overal en nergens geweest, maar de VS is nog virgin territory eigenlijk.. U offering? O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198162790
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Volgens zeggen niet.. probleem is dat ik daar een bouwproject zou moeten gaan begeleiden als een soort uitvoerder/opzichter, en dan het praktijk spul, dus communicatie met- en aansturing van de werkpoppetjes, en dat zijn meestal niet de best opgeleide sterretjes aan het firnament, en dan is het wel handiger als je Spaans lult..

Degene die het hele project financieel leidt en controleert is een maat van me, en ik word dan zijn rechterhand zeg maar, dus ik zit dan vrij hoog op de ladder. De verwachtingen zijn dat als we dat 4 jaar doen en we de bonusjes pakken, we aan het eind van het feest de laatste 2 million dollar villa's voor onszelf kunnen kopen om daar nog lang en gelukkig chica's te bumsen. Mocht het wat minder aflopen, pak je een half-million dollar villa van iemand die een nieuwe op het project heeft gekocht, dan heb je het nog prima voor elkaar lijkt me :7

Altijd win 8-)
[..]

Ook leuk, ben al overal en nergens geweest, maar de VS is nog virgin territory eigenlijk.. U offering? O-)
Ik fantaseer weleens dat ik een Nederlandse man meeneem naar huis en dan tegen mijn vrienden poch: This is him! Whaha!
pi_198162841
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Volgens zeggen niet.. probleem is dat ik daar een bouwproject zou moeten gaan begeleiden als een soort uitvoerder/opzichter, en dan het praktijk spul, dus communicatie met- en aansturing van de werkpoppetjes, en dat zijn meestal niet de best opgeleide sterretjes aan het firnament, en dan is het wel handiger als je Spaans lult..

Degene die het hele project financieel leidt en controleert is een maat van me, en ik word dan zijn rechterhand zeg maar, dus ik zit dan vrij hoog op de ladder. De verwachtingen zijn dat als we dat 4 jaar doen en we de bonusjes pakken, we aan het eind van het feest de laatste 2 million dollar villa's voor onszelf kunnen kopen om daar nog lang en gelukkig chica's te bumsen. Mocht het wat minder aflopen, pak je een half-million dollar villa van iemand die een nieuwe op het project heeft gekocht, dan heb je het nog prima voor elkaar lijkt me :7

Altijd win 8-)
[..]

Ook leuk, ben al overal en nergens geweest, maar de VS is nog virgin territory eigenlijk.. U offering? O-)
Bij dezen bied ik mezelf aan als tolk tegen kost en inwoning O-)
  dinsdag 23 februari 2021 @ 15:45:48 #272
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198162870
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:40 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik fantaseer weleens dat ik een Nederlandse man meeneem naar huis en dan tegen mijn vrienden poch: This is him! Whaha!
Mjah, dat fantaseren is makkelijk, als je je fantasie wilt laten uitkomen zul je aktie moeten ondernemen, anders blijf je met die self-inflicted wetspots in je bed dealen. :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198162894
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mjah, dat fantaseren is makkelijk, als je je fantasie wilt laten uitkomen zul je aktie moeten ondernemen, anders blijf je met die self-inflicted wetspots in je bed dealen. :P
Ben ermee bezig :P
pi_198162962
@Amee @Sounddragon Het is mooi weer aankomend weekend, hebben jullie zaterdag of zondag een date staan?
  dinsdag 23 februari 2021 @ 15:53:36 #275
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198162981
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:44 schreef Brybry het volgende:

[..]

Bij dezen bied ik mezelf aan als tolk tegen kost en inwoning O-)
Ik was afgekeurd, weet je nog? w/
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 23 februari 2021 @ 15:55:09 #276
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198163004
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:47 schreef Amee het volgende:

[..]

Ben ermee bezig :P
goed bezig ^O^

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:52 schreef Brybry het volgende:
@:Amee @:Sounddragon Het is mooi weer aankomend weekend, hebben jullie zaterdag of zondag een date staan?
Morgenmiddag, weekend nog even niets, maar dat gaat vast komen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198163181
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

goed bezig ^O^
[..]

Morgenmiddag, weekend nog even niets, maar dat gaat vast komen.
Ik doelde op Amee meets Sounddragon date
  dinsdag 23 februari 2021 @ 16:13:06 #278
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198163320
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:05 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik doelde op Amee meets Sounddragon date
Die kans is denk net zo groot als SD & Bry going caribs. :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198163428
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:13 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Die kans is denk net zo groot als SD & Bry going caribs. :)
_O-
  dinsdag 23 februari 2021 @ 16:58:34 #280
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198164346
Ik ben overigens inmiddels wel overtuigd van het feit dat je door algoritmes wordt gepiepeld op de apps.. ik ben nu even een weekje wat aktiever, en de hele boel komt ineens weer tot leven.. likes, pageviews, chats, het zijn ineens allemaal weer stijgende lijnen. En ook de veel te knappe dames die ineens in groten getale in je buurt blijken te wonen met van die standaard profieltjes zijn ineens weer volop aanwezig. Dat is voornamelijk op Tinder trouwens.. Lexa valt wel mee, maar daar regent het weer dames die met compleet unmatching profielen plompverloren de chat in huppelen :|W .

Het is weer feest :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 23 februari 2021 @ 16:59:14 #281
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198164367
- dubbel, mag weg -
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198165379
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:58 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben overigens inmiddels wel overtuigd van het feit dat je door algoritmes wordt gepiepeld op de apps.. ik ben nu even een weekje wat aktiever, en de hele boel komt ineens weer tot leven.. likes, pageviews, chats, het zijn ineens allemaal weer stijgende lijnen. En ook de veel te knappe dames die ineens in groten getale in je buurt blijken te wonen met van die standaard profieltjes zijn ineens weer volop aanwezig. Dat is voornamelijk op Tinder trouwens.. Lexa valt wel mee, maar daar regent het weer dames die met compleet unmatching profielen plompverloren de chat in huppelen :|W .

Het is weer feest :')
Dat is uiteraard zo. Je wordt gemonitord op gedrag en bekeken of je een aantrekkelijke match bent. Of je veel gesprekken start, of je veel antwoorden krijgt etc etc. Dat alles heeft ook invloed op de type vrouwen die jou te zien krijgen om iedereen zo happy mogelijk te krijgen.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 18:08:01 #283
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198165614
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 17:55 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat is uiteraard zo. Je wordt gemonitord op gedrag en bekeken of je een aantrekkelijke match bent. Of je veel gesprekken start, of je veel antwoorden krijgt etc etc. Dat alles heeft ook invloed op de type vrouwen die jou te zien krijgen om iedereen zo happy mogelijk te krijgen.
Was ik maar slim genoeg om een hack te fiksen :'(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198166380
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 18:08 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Was ik maar slim genoeg om een hack te fiksen :'(
Gewoon het tegenovergestelde doen van wat ik doe ;(
  dinsdag 23 februari 2021 @ 19:41:16 #285
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198168300
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 18:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Gewoon het tegenovergestelde doen van wat ik doe ;(
_O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198169577
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja, dat soort praktische probleempjes kom je inderdaad tegen.. mijn FWB zit in een afkeur situatie (hart problemen) in een best nette sociale huurwoning waar ze al heel lang zit met dr zoon.. zou ook geen ruimte zijn voor al mijn zooi, en zij zit redelijk vast aan haar plek door zoon en ex en het 50/50 verhaal, dus verhuizen is voor haar geen optie, ik bij haar in zou allerlei subsidie en uitkeringsgeneuzel gaan opleveren voor haar. Het is altijd makkelijk lullen 'even' gaan samenwonen, maar in de praktijk is het vaak een heel ander verhaal.
Daarom doe ik het niet en verwacht ik het ook niet van een ander praktisch en financieel zou het me teveel kosten en dat heb ik er gewoonweg niet voor over.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 23 februari 2021 @ 20:24:05 #287
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_198169639
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:22 schreef vipergts het volgende:

[..]

Daarom doe ik het niet en verwacht ik het ook niet van een ander praktisch en financieel zou het me teveel kosten en dat heb ik er gewoonweg niet voor over.
Op het juiste moment, met de juiste vrouw, gaat dat allemaal de teil in.. 8-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_198169657
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:10 schreef Brybry het volgende:

[..]

Nou, ik heb juist genoeg ruimte,het huis van Cheapo is zelfs kleiner haha.

Het heeft vooral met de kinderen te maken...Ik wil mijn kinderen niet opzadelen met twee nieuwe siblings, daarbij ben ik nog nooit stiefmoeder geweest en schijnt het zo te zijn dat je je dan niet mag bemoeien met de opvoeding.
Mijn kinderen zijn keurig opgevoed, hecht ik veel waarde aan. Kinderen van cheapo vinden het normaal om een middelvinger op te steken of ouders uit te schelden.
Ik zou echt gek worden en zijn kinderen ook :{
Bemoeien werkt twee kanten op he als je goed genoeg bent om als chauffeur te dienen mag je ook je mening geven als het om iets anders gaat. En dat hoeft helemaal niet op een dwingende manier oid.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 23 februari 2021 @ 20:43:31 #289
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_198170193
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:19 schreef Brybry het volgende:

[..]

Neeeee. Toen ik aan m'n ouders moest uitleggen waarom ik drie Valentijnsboeketten heb staan had ik wel even zoiets van. :') Genoeg gespeeld Brybry.
Ik zei het meer omdat je toch niet verder gaat daten als cheapo helemaal geweldig zou zijn? Een beetje als 'leuk voor de aandacht en omdat die mafketel je gegevens had maar meer niet'
pi_198171018
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:24 schreef vipergts het volgende:

[..]

Bemoeien werkt twee kanten op he als je goed genoeg bent om als chauffeur te dienen mag je ook je mening geven als het om iets anders gaat. En dat hoeft helemaal niet op een dwingende manier oid.
Ja, dat is ook wel maar ik ben bang dat ik me kapot ga irriteren _O-
Ben namelijk niet de grootste kindervriend :@
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 20:43 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik zei het meer omdat je toch niet verder gaat daten als cheapo helemaal geweldig zou zijn? Een beetje als 'leuk voor de aandacht en omdat die mafketel je gegevens had maar meer niet'
Dat zou je zeggen maar in mijn geval werkt het iets anders. In het verleden te snel in relaties gedoken en ik had me voorgenomen om dat niet meer te doen. Veel daten, kansen spreiden enz enz enz
pi_198171153
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:13 schreef Brybry het volgende:
Dat zou je zeggen maar in mijn geval werkt het iets anders. In het verleden te snel in relaties gedoken en ik had me voorgenomen om dat niet meer te doen. Veel daten, kansen spreiden enz enz enz
Je kan ook gewoon rustig aan doen met die ene leuke en niet al meteen zeggen dat het wel als een relatie lijkt, neem gewoon lekker de tijd.
pi_198171313
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:13 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ja, dat is ook wel maar ik ben bang dat ik me kapot ga irriteren _O-
Ben namelijk niet de grootste kindervriend :@
[..]

Dat zou je zeggen maar in mijn geval werkt het iets anders. In het verleden te snel in relaties gedoken en ik had me voorgenomen om dat niet meer te doen. Veel daten, kansen spreiden enz enz enz
Ik irriteer me zelden aan kinderen van een ander ik denk altijd dat het de schuld van die ouders is.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_198171426
Kansen spreiden is ook niet heel zinvol als je eigenlijk geen relatie wil.

Dan kun je beter gewoon niet daten :)
Of gewoon er voor uitkomen dat je wel graag een leuke avond hebt maar meer ook niet.

Nu klinkt het alsof je 6 relaties tegelijk wil uittesten in de hoop dat er eentje zinvol blijkt _O-
pi_198171468
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:28 schreef Uhmmpie het volgende:
Kansen spreiden is ook niet heel zinvol als je eigenlijk geen relatie wil.

Dan kun je beter gewoon niet daten :)
Of gewoon er voor uitkomen dat je wel graag een leuke avond hebt maar meer ook niet.

Nu klinkt het alsof je 6 relaties tegelijk wil uittesten in de hoop dat er eentje zinvol blijkt _O-
Natturlijk wil ze een relatie.
pi_198171524
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:29 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Natturlijk wil ze een relatie.
Vraag het me af :)

Volgens mij zoekt ze gewoon bezigheidstherapie.. dat is heel wat anders.
pi_198171564
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:16 schreef Brybry het volgende:
Hoe leuk ik mijn Cheapo ook vind, hij heeft net als ik twee kinderen waarvan ook nog 1 met een gebruiksaanwijzing...
Samenwonen gaat het voor mij dus écht niet worden, tenzij 1 van ons de loterij wint en we een kasteel kunnen kopen _O-
Als je hem cheapo noemt is het sowieso geen match toch
pi_198171658
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:31 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Vraag het me af :)

Volgens mij zoekt ze gewoon bezigheidstherapie.. dat is heel wat anders.
Ach het is allemaal een proces.
Langzaam ontdekken wat je bij een mogelijke partner zoekt kan je ook spelenderwijs ontdekken.
pi_198171908
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:35 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ach het is allemaal een proces.
Langzaam ontdekken wat je bij een mogelijke partner zoekt kan je ook spelenderwijs ontdekken.
Dat doen door het eens bij jezelf te zoeken.. lijkt me practischer.
pi_198171966
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 21:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat doen door het eens bij jezelf te zoeken.. lijkt me practischer.
Ja is het jou zo gelukt?
pi_198171975
Lapo for Uhm
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')