https://www.telegraaf.nl/(...)roordeelde-drugsbaasquote:AMSTERDAM - Samen met Willem Engel (44) vormt jurist Jeroen Pols (52) het brein van Viruswaarheid, dat tegen alles is wat te maken heeft met het inperken door corona. Van Engel is bekend dat hij afkomstig is uit een omstreden familie die al jaren strijdt tegen de overheid. Mr. Jeroen Pols zwijgt het liefst over zijn verleden. Vooral de periode dat hij een van de leiders was van een beruchte cocaïnebende vergeet Pols het liefst. De huidige ’Don Corona’ bleek eind jaren negentig een soort Don Corleone.
Heeft hij opdracht gegeven voor liquidaties dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:38 schreef osodevo het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)roordeelde-drugsbaas
Soort Taghi dus?
Lol.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Daarom is Pols dan ook de juiste persoon om uit te leggen wat het verschil is tussen opsluiting en vrijheid.
wat is er opmerkelijk aan de waarheid, of vind jij het een mening?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:53 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Opmerkelijk wikipedia-artikel wel.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
wat is er opmerkelijk aan de waarheid, of vind jij het een mening?
Klinkt niet heel neutraal.quote:De stichting staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel op naam van dansleraar Willem Engel een ex-wetenschapper die zijn promotieonderzoek in de biofarmacie aan de Universiteit Leiden in 2008[1] afbrak en zich aan de muzikale beweging Zouk wijdde.[2]
want het klopt niet?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
[..]
Klinkt niet heel neutraal.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Klopt t niet?
[..]
Wat is daar niet neutraal aan?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
[..]
Feitelijk is dit juist.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk klopt het wel maar het is nogal stemmingzettend. Alsof het artikel over Hugo de Jonge als volgt zou beginnen:quote:
quote:Hugo Mattheüs (Hugo) de Jonge (Bruinisse, 26 september 1977) is een Nederlands politicus van het Christen-Democratisch Appèl (CDA) De ex-basisschoolleraar en basisschoolleider is sinds 2017 vicepremier en minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
Moet het meer als zo omschreven worden dan:quote:
ah je wil het woordje ex eruit hebben....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:01 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Tuurlijk klopt het wel maar het is nogal stemmingzettend. Alsof het artikel over Hugo de Jonge als volgt zou beginnen:
[..]
Wat is er niet neutraal aan? Zijn gewoon de kale feiten.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
[..]
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:01 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Tuurlijk klopt het wel maar het is nogal stemmingzettend. Alsof het artikel over Hugo de Jonge als volgt zou beginnen:
[..]
Nee, hoor nu kan ik er tenminste nog om lachen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ah je wil het woordje ex eruit hebben....
Wat bedoel je met figuren als mij?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nee, hoor nu kan ik er tenminste nog om lachen.Tekenend wel, voor figuren als jij.
Dat vind jij. Ik vind de versie op Wikipedia beter. Het is neutraal geschreven en feitelijk waar. Hij is immers op het moment een dansleraar.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:02 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Moet het meer als zo omschreven worden dan:
Hoewel hij begon aan een promotieonderzoek in de biopharma lonkte de danswereld met hem, waardoor hij besloot om dansleraar te worden?
Ik probeerde het woordje ex eruit te halen, want dat schijn niet neutraal te zijn....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dat vind jij. Ik vind de versie op Wikipedia beter. Het is neutraal geschreven en feitelijk waar. Hij is immers op het moment een dansleraar.
In wiki staat ook waar en wat hij heeft gestudeerd. Dat staat niet in jouw tekst.
Ik snap niet waar je op doelt, maar dit is prima geschreven. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:01 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je op doelt, maar dit is prima geschreven. Niks mis mee.
Wat is de relevantie hiervan voor Viruswaarheid? Het is puur om de focus terug te brengen naar zijn dansleraar/danser zijn, wat nu in feite twee keer net even anders benoemd wordt.quote:"De stichting staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel op naam van dansleraar Willem Engel een ex-wetenschapper die zijn promotieonderzoek in de biofarmacie aan de Universiteit Leiden in 2008[1] afbrak en zich aan de muzikale beweging Zouk wijdde.[2] H"
Gewoon feitelijk allemaal juist.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
[..]
Wat is de relevantie hiervan voor Viruswaarheid? Het is puur om de focus terug te brengen naar zijn dansleraar/danser zijn, wat nu in feite twee keer net even anders benoemd wordt.
De feiten weergeven is stemmingmakerij. Okquote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat het feitelijk onjuist is, ik noem het stemmingmakerij.
Waarom zou dat stukje tekst iemands stemming doen veranderen?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat het feitelijk onjuist is, ik noem het stemmingmakerij.
De feiten, doelgericht, op deze manier weergeven is stemmingmakerij.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:18 schreef marsan het volgende:
[..]
De feiten weergeven is stemmingmakerij. Ok
Nee, JIJ vindt dat. Dan hoeft het nog niet de realiteit te zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
De feiten, doelgericht, op deze manier weergeven is stemmingmakerij.
Door te benoemen zoals t is?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
De feiten, doelgericht, op deze manier weergeven is stemmingmakerij.
Is dat feitelijk of stemmingmakerij?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Treffende usericon en ondertitel.
Nutteloze reactie vol stemmingmakerij.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Treffende usericon en ondertitel.
Dat is - vanzelfsprekend - mijn subjectieve oordeel/persoonlijke mening.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:21 schreef marsan het volgende:
[..]
Is dat feitelijk of stemmingmakerij?
Mag ik hem niet eens complimenteren met de verrassende mate van zelfinzicht?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:21 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nutteloze reactie vol stemmingmakerij.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat is - vanzelfsprekend - mijn subjectieve oordeel/persoonlijke mening.
Teeven loopt te bitchen?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:58 schreef halfway het volgende:
Haha Teeven voor de rechter wegens laster.
Je gebruikt woorden welke niet de inhoud hebben wat jij bedoeld.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:22 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Mag ik hem niet eens complimenteren met de verrassende mate van zelfinzicht?
Duidelijk. Ook heel erg on topic.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat is - vanzelfsprekend - mijn subjectieve oordeel/persoonlijke mening.
Nee, hij is LAME en een stupide troll.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:24 schreef marsan het volgende:
[..]
Duidelijk. Ook heel erg on topic.
Je voert je discussies wel vaker zo?
Is dat een poging om je onkunde te verbloemen? Of geeft een deel van je nick je staat weer van LAMehuizen?
Was dat feitelijk of stemmingmakend?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:22 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Mag ik hem niet eens complimenteren met de verrassende mate van zelfinzicht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |