Als ik het goed herinner was de hersteltijd ongeveer een maand per dag op de IC. Als je er een maand ligt en het overleeft, heb je daarna nog een traject van jaren voor de boeg voordat je volledig hersteld bent. Als je al helemaal hersteltquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:32 schreef Momo het volgende:
Ik zit op de stichting nice website te kijken en het valt mij op dat ook best veel mensen op de IC er al best lang liggen nu. Nog best een aantal die er al meer dan een maand ligt. Dat is ook slopend.
Het beleid doet me denken aan een oud spreekkoor uit de tijd dat we nog wel eens sportwedstrijden mochten aanschouwen met zijn allen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:42 schreef Janneke141 het volgende:
Allemaal juichen voor De Jonge, want we mogen nog steeds nergens op rekenen. Dat we niet denken dat we ook maar iets verdienen:
[..]
Gewoon allemaal je bek houden en in je hok blijven zitten, Hugo's wil is wet.
Ik denk dat iets meer visie over vaccinatie iets kan bijdragen zoals @MoreDakka zegt. Maar verder roepen de cijfers niet echt om versoepelingen he.quote:
De stijging heeft te maken met de inhaalslag die de GGD's maken volgens Nu.nl.quote:
En terecht. Straks gaan mensen nog plezier maken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:44 schreef popje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)e-verwacht-lenteweer
Eerste gemeentes treffen alweer maatregelen voor de 'verwachte' drukte...
Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die zich doodergert aan die man.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:42 schreef Janneke141 het volgende:
Allemaal juichen voor De Jonge, want we mogen nog steeds nergens op rekenen. Dat we niet denken dat we ook maar iets verdienen:
[..]
Wat braaf, in Den Haag kwamen er wat andere toepasselijke woordjes bij.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Het beleid doet me denken aan een oud spreekkoor uit de tijd dat we nog wel eens sportwedstrijden mochten aanschouwen met zijn allen.
ZIT EN HOU JE BEK OLE OLE
De cijfers niet, de samenleving wel. Er is meer van belang dan alleen maar 'geen corona krijgen'.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:45 schreef D_A het volgende:
[..]
Ik denk dat iets meer visie over vaccinatie iets kan bijdragen zoals @:moredakka zegt. Maar verder roepen de cijfers niet echt om versoepelingen he.
De Jonge is echt zum kotzen, waarmee hij schetst of we ons wel of niet ergens op mogen verheugen... het kan gewoon simpelweg NOOITquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:45 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die zich doodergert aan die man.
Staan al klaar om de mensen terug hun hok in te jagenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:44 schreef popje het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:44 schreef popje het volgende:
Zeker, daarom zijn de basisscholen ook alweer open.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De cijfers niet, de samenleving wel. Er is meer van belang dan alleen maar 'geen corona krijgen'.
Dit reduceren tot 'iets verdienen'quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ah, daar is de kroegvergelijking weer. Zoek het uit.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:47 schreef D_A het volgende:
[..]
Zeker, daarom zijn de basisscholen ook alweer open.
En ja ook ik verlang naar een biertje, een rondje in de kroeg en even door de stad slenteren maar binnen de kortste keren is dat dan ook weer afgelopen.
Bedankt voor deze goede onderbouwing.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ah, daar is de kroegvergelijking weer. Zoek het uit.
Je kunt altijd versoepelen, dat is een keuze. Maar onder druk van de witte jassen wordt zéér consequent de keuze gemaakt om niet te versoepelen, en men haalt de schouders op voor alle gevolgen die dat heeft.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit reduceren tot 'iets verdienen'Er valt helemaal niets te verdienen man. Er kan versoepeld worden, of er kan niet versoepeld worden. Dat heeft geen fluit te maken met gestraft worden of verdienen, maar alles met crisisbestrijding.
Je zet jezelf buitenspel voor elke mogelijke discussie met de bewoordingen die je gebruikt. Is dat omdat je het inhoudelijk niet gaat winnen of heb je een andere reden voor dit kinderachtige gedrag?
Het is wel één van de sterkste die Janneke vandaag heeft gepost dus inderdaad:quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:48 schreef D_A het volgende:
[..]
Bedankt voor deze goede onderbouwing.
De witte jassen? Net was het nog grote boze Hugo.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je kunt altijd versoepelen, dat is een keuze. Maar onder druk van de witte jassen wordt zéér consequent de keuze gemaakt om niet te versoepelen, en men haalt de schouders op voor alle gevolgen die dat heeft.
'rondje in de kroeg' is onder de schaapjes wel een erg populair frame heb ik het idee.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:47 schreef D_A het volgende:
[..]
En ja ook ik verlang naar een biertje, een rondje in de kroeg en even door de stad slenteren maar binnen de kortste keren is dat dan ook weer afgelopen.
Een pot nat.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De witte jassen? Net was het nog grote boze Hugo.
Dit is incorrect. Het heeft alleen maar te maken met politieke keuzes.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit reduceren tot 'iets verdienen'Er valt helemaal niets te verdienen man. Er kan versoepeld worden, of er kan niet versoepeld worden. Dat heeft geen fluit te maken met gestraft worden of verdienen, maar alles met crisisbestrijding.
Jazeker, omdat de mensen voor wie we het doen gezellig met je mee slenteren en naast je aan de bar zitten 👍quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:47 schreef D_A het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |