Waarom is dat gelukkig volgens jou? Het is overigens niet waar, de bereidheid tot vaccineren is juist toegenomen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:15 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er steeds meer mensen die zich niet willen laten vaccineren. De luchtvaartmaatschappijen zullen dan veel inkomsten mislopen.
Het gedrag van het kabinet de laatste tijd wekt inderdaad weinig vertrouwen. Maar ze zijn ook demissionair en hun termijn loopt sowieso in maart af. Ik denk echt niet dat er ooit vanuit de overheid een vaccinatieplicht opgelegd gaat worden. Hooguit verbieden ze het niet als bedrijven dit zelf willen afdwingen. Maar ook dat zie ik eigenlijk niet gebeuren. Blijft koffiedik kijken natuurlijk.quote:
Daar hebben reisbestemmingen geen boodschap aan. Een mutatie van het virus weer laten oplaaien kost ze veel meer geld.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:15 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er steeds meer mensen die zich niet willen laten vaccineren. De luchtvaartmaatschappijen zullen dan veel inkomsten mislopen.
Je zit nu ook binnen, constant zelfs. Wellicht krijg je wat false meldingen maar het lijkt me toch beter dan wat we nu aan het doen zijn. En een test via zo'n ademapparaat is niet eens zo erg.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:14 schreef mir1986 het volgende:
Lekkere testsamenleving, elke twee dagen jezelf moeten testen. ook als je nergens last van hebt, moet je toch binnen blijven, zelfs geen symptomen hebt en alleen door een test er achter komt dat je zogenaamd besmet zou zijn.. Fijn joh.
Bron: NOS
"Gelukkig"quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:15 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er steeds meer mensen die zich niet willen laten vaccineren.
Het zou wel dom beleid zijn, als je vrijwillig ook al 90% van de bevolking kunt bereiken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het gedrag van het kabinet de laatste tijd wekt inderdaad weinig vertrouwen. Maar ze zijn ook demissionair en hun termijn loopt sowieso in maart af. Ik denk echt niet dat er ooit vanuit de overheid een vaccinatieplicht opgelegd gaat worden. Hooguit verbieden ze het niet als bedrijven dit zelf willen afdwingen. Maar ook dat zie ik eigenlijk niet gebeuren. Blijft koffiedik kijken natuurlijk.
De grootste fout in de grafiek zit in de R-getallen. De programmadirectie Covid-19 deed alsof alle virussen in het land op 8 januari, bij het begin van de oplopende lijntjes, als bij toverslag vervangen waren door Britse, waardoor de grafiek als een raket uit de startblokken schiet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Dat maak ik niet op uit het artikel, dat men bewust met te hoge cijfers heeft gegoocheld. Waar lezen jullie dat?
Ach, plek van vaccinatie maakt niet zoveel uit toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Dan mag je alleen nergens meer naar binnen straks.
Ja, dat snap ik ook niet.quote:
Malaria en hepatitis?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:16 schreef Ronald het volgende:
[..]
Er zijn nu ook al genoeg landen waar je bepaalde inentingen moet hebben. Ik had dat ooit toen ik naar Cuba ging, weet niet meer precies welke prikken dat waren.
Precies. Het is nergens voor nodig en er zijn meer nadelen dan voordelen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:18 schreef Ronald het volgende:
[..]
Het zou wel dom beleid zijn, als je vrijwillig ook al 90% van de bevolking kunt bereiken.
Die mensen die dan doodziek worden mogen ze van mij lekker aan de kant van de weg laten liggen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:15 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Maar die vaccinatie haal je eenmalig en als je door de douane bent is het klaar en kun je lekker het land in en alles doen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Malaria en hepatitis?
Die ook al wat langer als 1,5 jaar bekend zijn
Als je de stand van de wetenschap en onze grondwet naast elkaar legt, dan is dit de meest logische optie.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet.
Ik laat mij graag vaccineren maar zit niet te wachten om elke dag overal in een apparaatje te moeten blazen of een papier te tonen als ik ergens binnen wil. Mag die mening ook?
Inderdaad. Choose your battles.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:18 schreef Ronald het volgende:
[..]
Het zou wel dom beleid zijn, als je vrijwillig ook al 90% van de bevolking kunt bereiken.
Maar wat is dan precies het overheidsprobleem?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee hoor, bij ons is dat helaas ook zo in mijn optiek. Mensen kijken nergens meer naar, nog erger als voor de Corona. Wat dat betreft ben ik het wel eens met gebroken glas, maar ik vind het niet de taak van een ondernemer of werknemer daarvan om de overheids problemen op te gaan lossen. Dat doen ze ook niet voor jou.
Bij mensen die Reformatorisch Dagblad lezen zijn er veel die niet willen vaccineren omdat de vaccins zijn getest op in 1973 en 1979 geaborteerde foetuscellen, die vervolgens gekloond zijn....quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die mensen die dan doodziek worden mogen ze van mij lekker aan de kant van de weg laten liggen.
Tenzij ze niet gevaccineerd kunnen worden vanwege een onderliggende medische reden.
Als je je (nog) niet graag laat vaccineren heb je ook geen trek in het verstrekken van privegegevens aan bedrijven die er niks mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet.
Ik laat mij graag vaccineren maar zit niet te wachten om elke dag overal in een apparaatje te moeten blazen of een papier te tonen als ik ergens binnen wil. Mag die mening ook?
Bedrijven prijzen zichzelf vanzelf de markt uit wanneer zie vaccinaties koppelen aan toegang terwijl dat niets meer toevoegt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het gedrag van het kabinet de laatste tijd wekt inderdaad weinig vertrouwen. Maar ze zijn ook demissionair en hun termijn loopt sowieso in maart af. Ik denk echt niet dat er ooit vanuit de overheid een vaccinatieplicht opgelegd gaat worden. Hooguit verbieden ze het niet als bedrijven dit zelf willen afdwingen. Maar ook dat zie ik eigenlijk niet gebeuren. Blijft koffiedik kijken natuurlijk.
Dat geldt alleen voor een aantal vaccins. Dan nemen ze maar een andere.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:22 schreef verita het volgende:
[..]
Bij mensen die Reformatorisch Dagblad lezen zijn er veel die niet willen vaccineren omdat de vaccins zijn getest op in 1973 en 1979 geaborteerde foetuscellen, die vervolgens gekloond zijn....
Omdat we niet in een dictatuur wonen?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:22 schreef falling_away het volgende:
oh mijn god, waarom wordt PVDD niet afgekapt?
Fout, inderdaad. Geen bewuste manipulatie om de cijfers hoog te krijgen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 13:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De grootste fout in de grafiek zit in de R-getallen. De programmadirectie Covid-19 deed alsof alle virussen in het land op 8 januari, bij het begin van de oplopende lijntjes, als bij toverslag vervangen waren door Britse, waardoor de grafiek als een raket uit de startblokken schiet.
Staat bij het stukje van 17 januari.
Een gemiddelde voetballer heeft meer contact tijdens zijn werk dan een gemiddelde kapper.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:27 schreef Wantie het volgende:
Beroepen met klantcontact niet.
Maar dat is voetbal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |