Het gaat niet (uitsluitend) om het aantal stemmen. Zo'n internetpoll geeft gewoon geen betrouwbaar beeld omdat de methodiek niet deugt. En dat geldt ook voor stand.nl.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:39 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Dit gaat om nog geen 2000 stemmen?
niet heel representatief.
Dan vind ik de stand.nl poll interessanter. waarbij inmiddels 50.000 mensen gestemt over de stelling dat de avondklok een goede maatregel is.
Waar 89% van die 50.000 het oneens is.
ja maar het is een gebed met vaststaand einde.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Volgen jullie ook die live uitzending over de avondklok?
Inderdaad, en het is niet alsof Rutte dat allemaal zelf verzint. Dit zijn processen die altijd zonder uitzondering voorkomen als (democratisch gekozen) machthebbers zichzelf meer macht toe-eigenen en voornamelijk gaan regeren op angst.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Net alsof een avondklok of welke andere maatregel dan ook een natuurwet is.
Rutte heeft er ook een handje van te doen alsof dat zo is.
Vertelquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
ja maar het is een gebed met vaststaand einde.
Wat is dat einde dan? Volgens mij staat er nog niets vast, mevrouw de voorzitter is echt niet vies van een standpunt tegen de staat, zie Urgenda.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
ja maar het is een gebed met vaststaand einde.
Wat gaat de PVV concreet bereiken met de meeste zetels, maar wel verplicht in de oppositie?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:41 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Doe niet zo raar.
een VVD stem is een verloren stem.
Wel hele rare gedachte om te zeggen omdat de partijen waar je niet op wil stemmen niet met de partij waar je op wil stemmen in zee gaan je dan niet op die partij zou stemmen?
En zetels zijn zetels. Hoemeer zetels hoe belangrijker toch ook voor tweede kamer meerderheid en dergelijke
Klopt. ik denk ook niet dat 89% het oneens is met de avondklok.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het gaat niet (uitsluitend) om het aantal stemmen. Zo'n internetpoll geeft gewoon geen betrouwbaar beeld omdat de methodiek niet deugt. En dat geldt ook voor stand.nl.
Er zal nog meer dan normaal een splintercoalitie gevormd moeten worden, meer kans op falen/aftreden dus en bij de volgende verkiezingen weer meer stemmen op Greetje.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:45 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Wat gaat de PVV concreet bereiken met de meeste zetels, maar wel verplicht in de oppositie?
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is het 1e kamer debat in de Ridderzaal?
MEvrouw de voorzitter is ook zo'n linkse klimaatgekkie inderdaad. Ligt het eerder voor de hand dat wat betreft volksgezondheid ook totaal aan die linkse kant zit, dus de staat haar kant.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:45 schreef verita het volgende:
[..]
Wat is dat einde dan? Volgens mij staat er nog niets vast, mevrouw de voorzitter is echt niet vies van een standpunt tegen de staat, zie Urgenda.
Ik kijk liever naar opdrogende verf. Dat is nog minder saai.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Volgen jullie ook die live uitzending over de avondklok?
Het is alleen geen tegenhanger. Ik zou ook graag willen dat dit is hoe Nederlanders er werkelijk over denken, maar daar valt niks over te zeggen omdat de methodiek niet deugt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:45 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Klopt. ik denk ook niet dat 89% het oneens is met de avondklok.
Maar wel interessant om te zien en ook goede tegenhanger van die polls die die rademakers steeds doet en dan ook op allemaal hoge linkse cijfers komt.
Mee eens. Dat is een onderbelichte en zeer kwalijke kant aan de wijze waarop het kabinet met de coronacrisis omgaat, het afgaan op peilingen voor het inschatten van draagvlak het doorvoeren van regels en adviezen. Peilingmakers krijgen buitenproportioneel veel macht.quote:En vervolgens roept het kabinet dan, ja de meeste mensen staan erachter.
Nou dat is helemaal niet bekend. tenzij je een refenderum houdt
Ik ben wat aan het klussen en dit staat op de achtergrond aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:47 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar opdrogende verf. Dat is nog minder saai.
Meeste zetels zit je niet verplicht in de oppositie.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:45 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Wat gaat de PVV concreet bereiken met de meeste zetels, maar wel verplicht in de oppositie?
Dus jij kan letterlijk naar opdrogende verf kijkenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben wat aan het klussen en dit staat op de achtergrond aan.
Ik ben aan het werk en de rechtszaak staat op de voorgrond aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben wat aan het klussen en dit staat op de achtergrond aan.
Geert wil volgens mij niet eens regeren, die vindt deze rol veel fijner. Beetje schreeuwen etc.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:48 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Meeste zetels zit je niet verplicht in de oppositie.
Kijken naar de verf en luisteren naar het hoger beroep.... een unieke combinatie.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dus jij kan letterlijk naar opdrogende verf kijken
De eerste de beste spreker die ik zie (van 50PLUS nota bene) houdt al een beter verhaal dan wat ik gisteren de hele dag van de Tweede Kamer heb aangehoord.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:47 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar opdrogende verf. Dat is nog minder saai.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dus jij kan letterlijk naar opdrogende verf kijken
Nicequote:
Ben je zelf wel eens bij een dergelijke demonstratie geweest, dat dit je beeld is van de demonstranten?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:35 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben zelf echt totaal niet bang voor covid.
Wel voor de maatregelen en ik weet gewoon echt niet hoelang ik de maatregelen nog kan opvolgen. Er komt gewoon een punt dat ik echt niets meer te verliezen heb.
Jammer dat er bij die demonstraties zoveel mafketels meelopen van extreem-rechts en de platte aarde-kliek, maar eigenlijk vind ik net als hen dat de maatregelen wel lang genoeg hebben geduurd en moeten worden opgeheven en zou graag meelopen.
Maar die demonstranten slaan weer helemaal door en geloven in allerlei rare dingen. Of ze worden geframed, kan ook nog, zijn het regeringstrollen die deze maffe ideeen over platte aarde de wereld ingooien. Niburu-zooi zeg maar.
Ik ga stemmen gewoon de 17e op Dierenpoes.
Dat ben ik ben allemaal bewust.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:45 schreef verita het volgende:
[..]
Wat is dat einde dan? Volgens mij staat er nog niets vast, mevrouw de voorzitter is echt niet vies van een standpunt tegen de staat, zie Urgenda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |