abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198091046
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:25 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
:r
Low-IQ Wupke. @monkyyy
pi_198091047
quote:
[ twitter ]
Met honderd man op een vijver staan is prima, maar met 2 man op anderhalve meter afstand op zo'n hele grote professionele baan is opeens aftrendens waardig :')
  Redactie Sport vrijdag 19 februari 2021 @ 10:27:52 #28
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198091050
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:27 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Met honderd man op een vijver staan is prima, maar met 2 man op anderhalve meter afstand op zo'n hele grote professionele baan is opeens aftrendens waardig :')
Het gaat om het principe
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198091051
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

:') En dat bedenkt hij nu pas.
Spijt door de reacties, niet vanwege de boodschap.
pi_198091053
quote:

[..]

Van mij mag hij gerust binnen schaatsen/sporten, maar dan moet de rest van de samenleving het ook mogen.
pi_198091059
quote:

[..]

Het is maar net waar je wakker van ligt ja. Was niet slim van hem, maar daar stopt het ook wel.
pi_198091073
Ik geef Valentijnsdag de schuld.

Afschaffen die commerciële dag.
pi_198091075
quote:

[..]

Wij niet naar de overdekte binnen ijsbaan = Wobke niet naar de overdekte binnen ijsbaan. En vice versa.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 19 februari 2021 @ 10:29:31 #34
3542 Gia
User under construction
pi_198091076
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Wij Fok!kers zijn allemaal autistische moederkindjes, behoren wij nu ook tot de kwetsbaren? ;(

Gewoon met je WAJONG-indicatie naar het stembureau. _O_
In de folder bij je stembiljet staat 'als je je kwetsbaar voelt'.
Geen bewijs nodig, dus.

Maar ik ga gewoon de 17de. Wonen veel ouderen in deze wijk die vermoedelijk de andere dagen gaan.
  Redactie Sport vrijdag 19 februari 2021 @ 10:29:43 #35
274204 crew  Mexicanobakker
pi_198091080
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:28 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Het is maar net waar je wakker van ligt ja. Was niet slim van hem, maar daar stopt het ook wel.
Het is net als de koning die naar Griekenland ging. Het is gewoon niet zo slim. Is het echt walgelijk? Misschien niet, maar uit principe is het gewoon niet zo netjes tegenover Nederlanders die zichzelf zitten op te vreten binnen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_198091090
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wij niet naar de overdekte binnen ijsbaan = Wobke niet naar de overdekte binnen ijsbaan. En vice versa.
Van die ijsbanen krijg je geen corona. Van grote groepen die samenkomen wel. Hij komt daar niet in grote groepen maar maakt een bezoekje aan Sven Kramer die daar met zijn werk bezig is. Dit is gewoon zeiken om het zeiken
pi_198091091
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Het is net als de koning die naar Griekenland ging. Het is gewoon niet zo slim. Is het echt walgelijk? Misschien niet, maar uit principe is het gewoon niet zo netjes tegenover Nederlanders die zichzelf zitten op te vreten binnen.
In binnenruimtes sporten mag niet. Alleen topsporters zijn daarvan uitgesloten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198091094
quote:

[..]

Oproepen om te gaan sporten wanneer alle publieke (binnen)voorzieningen om te sporten gesloten zijn, en dat doen vanuit een locatie die op dat moment ook dicht zit voor de bevolking inclusief een foto is gewoon oliedom.
pi_198091095
quote:

[..]

Het niet zo zeer om wat hij doet, maar om de positie waarin hij het doet, Als Truus van 3 hoog achter het deed, dan zou ik zeggen laat gaan, maar dan heeft zo 3 bao's in haar nek hangen.
pi_198091098
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:28 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Ik zou er ook niet wakker van liggen, maar het is een gevalletje beeldvorming. Op het moment dat je dit de wereld in gooit geef je het gevoel dat de regels niet op jou als kamerlid van toepassing zijn. Het is een klein dingetje, maar het is een klein dingetje in een emmer die al helemaal vol is.

De reacties eronder geven de tendens onder de bevolking wel een beetje weer, mensen lopen op hun laatste benen, om dan te zien dat kamerleden gewoon met hun leven verder gaan zoals daarvoor en niets in (lijken) te leveren neemt het gevoel van onrecht toe.
pi_198091104
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:30 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Van die ijsbanen krijg je geen corona. Van grote groepen die samenkomen wel. Hij komt daar niet in grote groepen maar maakt een bezoekje aan Sven Kramer die daar met zijn werk bezig is. Dit is gewoon zeiken om het zeiken
Dus jij zou er ook geen problemen mee hebben als Wobke vandaag een foto zou maken vanuit de kroeg met een versgetapt biertje? Krijg je immers geen corona van, niet zeiken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 19 februari 2021 @ 10:32:10 #42
14505 OProg
A Life in Music
pi_198091113
quote:
[ twitter ]
Hij heeft er uiteraard alleen maar spijt van omdat het uitlekt, niet omdat hij tot inkeer is gekomen.

Net als dat Ferd alleen maar stond te huilen omdat hij het heel erg zielig vond voor Ferd dat er foto's gelekt waren.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_198091120
Volgt er iemand de eerste kamer? Ik heb het niet echt gevolgd maar er lijkt toch wel wat tegenstand?
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
  vrijdag 19 februari 2021 @ 10:33:03 #44
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_198091129
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:30 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Regels maken voor iedereen en je er dan zelf niet aanhouden.

Een Ferdje doen dus. Zo werkt dat niet.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_198091133
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:32 schreef OProg het volgende:

[..]

Hij heeft er uiteraard alleen maar spijt van omdat het uitlekt, niet omdat hij tot inkeer is gekomen.

Net als dat Ferd alleen maar stond te huilen omdat hij het heel erg zielig vond voor Ferd dat er foto's gelekt waren.
Het lekte niet uit hoor, hij heeft die foto zelf vol trots gepost en durft nog daaraan toe te voegen dat sporten ontzettend belangrijk is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198091139
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:32 schreef verita het volgende:
Volgt er iemand de eerste kamer? Ik heb het niet echt gevolgd maar er lijkt toch wel wat tegenstand?
Iedereen geeft tegenstand en kritiek.

Maar dat is voor de buhne om te laten zien dat ze kritiek op het kabinet hebben,

vervolgens stemmen ze gewoon voor
pi_198091150
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Dus jij zou er ook geen problemen mee hebben als Wobke vandaag een foto zou maken vanuit de kroeg met een versgetapt biertje? Krijg je immers geen corona van, niet zeiken.
Als de kroeg dicht zit en hij daar is om met kroeg-ondernemers te praten niet nee. Van alleen een biertje drinken krijg je geen corona.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 19 februari 2021 @ 10:34:44 #48
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_198091152
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:31 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik zou er ook niet wakker van liggen, maar het is een gevalletje beeldvorming. Op het moment dat je dit de wereld in gooit geef je het gevoel dat de regels niet op jou als kamerlid van toepassing zijn. Het is een klein dingetje, maar het is een klein dingetje in een emmer die al helemaal vol is.

De reacties eronder geven de tendens onder de bevolking wel een beetje weer, mensen lopen op hun laatste benen, om dan te zien dat kamerleden gewoon met hun leven verder gaan zoals daarvoor en niets in (lijken) te leveren neemt het gevoel van onrecht toe.
Van mij, en ik denk een hoop anderen, mag bij per direct opstappen dankzij deze actie.
Er zijn mensen die psychisch helemaal in de knoop liggen en meneer gaat vrolijk even schaatsen terwijl dat dat gewoon niet mag.
Idiote actie die keiharde consequenties mag hebben.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_198091157
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Het lekte niet uit hoor, hij heeft die foto zelf vol trots gepost en durft nog daaraan toe te voegen dat sporten ontzettend belangrijk is.
En juist dat maakt het nog een tikkeltje erger. Als het uitlekt betekent dat dat ie wel een idee had dat het fout was. Nu laat ie gewoon zien totaal geen benul te hebben, en dat vind ik nog veel kwalijker eigenlijk.
pi_198091158
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 10:31 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niet zo’n klein dingetje eerlijk gezegd. Het gaat wat mij betreft verder dan beeldvorming. Het geeft gewoon aan dat je niet in de maatschappij staat en compleet schijt hebt aan alle Nederlanders die niet van die schaatsbaan gebruik mogen maken. Als zulke lui dan denken dat ze ons land vertegenwoordigen vraag ik me echt af of zij daadwerkelijk de juiste volksvertegenwoordigers zouden zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')