Bepaal jij dat? Jij mag van je moeder niet eens zelf uitkiezen welke onderbroek je aan doet. Ik zie je wel lopen in die roze stringetjesquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:40 schreef okselzweet het volgende:
Dit had je prima in je andere kuttopic kunnen plaatsen TS.
Ja. Als de mods er even niet zijn neem ik het even van ze over, dus bij deze het verzoek je OP en reactie te verwijderen, en dit alsnog in je andere topic te doenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:42 schreef Dullahan het volgende:
[..]
Bepaal jij dat? Jij mag van je moeder niet eens zelf uitkiezen welke onderbroek je aan doet. Ik zie je wel lopen in die roze stringetjes
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:44 schreef phoenyx het volgende:
@:doug we hebben weer vrouwenfoto's nodig
@Doug-Heffernanquote:
Jij kan ook al niks zelfstandig net als okselzweet?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:44 schreef phoenyx het volgende:
Een manvrouw met rode worstenvingers, nee jij weet goed foto's te vinden zegquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:47 schreef Dullahan het volgende:
[..]
Jij kan ook al niks zelfstandig net als okselzweet?
[ afbeelding ]
Ze wil jou niet.
Het enige wat jij hebt overgenomen zijn de gene van je vader en moeder.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:45 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ja. Als de mods er even niet zijn neem ik het even van ze over, dus bij deze het verzoek je OP en reactie te verwijderen, en dit alsnog in je andere topic te doen
Wat een kamperhoofdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:47 schreef Dullahan het volgende:
[..]
Jij kan ook al niks zelfstandig net als okselzweet?
[ afbeelding ]
Ze wil jou niet.
ZIEDEND!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:48 schreef Dullahan het volgende:
[..]
Het enige wat jij hebt overgenomen zijn de gene van je vader en moeder.
Ik zei toch zij wil jou niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:48 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Een manvrouw met rode worstenvingers, nee jij weet goed foto's te vinden zeg
Hier een plaatje om je op te vrolijken:quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:51 schreef Dullahan het volgende:
[..]
Ik zei toch zij wil jou niet.
Ik kan je ook wel iets als dit laten zien. [ afbeelding ]
Maar wat is het nut? Jij moet niet naar zulke vrouwen kijken. Jij moet gaan leren dat je zoiets nooit zal krijgen en tevreden zijn met een kort pittige Rita.
Bedankt buiten jouw reactie om zijn er hier alleen maar incels. Ik verander mijn paper wel in dat onderwerp.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:50 schreef Aiciu het volgende:
Print gewoon dit topic uit op je papier. Missie volbracht.
Is goed incelquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:52 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Hier een plaatje om je op te vrolijken:
[ afbeelding ]
Heb je alsnog geen seks mee maar in ieder geval een plaatje
Je spelt @Nine. verkeerdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:44 schreef phoenyx het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |