De dienstdoende mod heeft geen idee wat er werkelijk speelt bij de gemiddelde Nederlander. Wopke zet zichzelf zo boven het klootjesvolk. Eigenlijk zet iedereen die nu nog op het CDA stemt zichzelf definitief buitenspel.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens de dienstdoende mod viel het allemaal wel mee want buitenbanen waren toch ook gewoon open.
@opperkleurderquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De dienstdoende mod heeft geen idee wat er werkelijk speelt bij de gemiddelde Nederlander. Wopke zet zichzelf zo boven het klootjesvolk. Eigenlijk zet iedereen die nu nog op het CDA stemt zichzelf definitief buitenspel.
Hoezo sorry zeggen tegen de rechter?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beter hadden kunnen: sorry rechter, u heeft gelijk en we gaan de juridische grondslag beter regelen. We denken wel dat de motivatie voor de maatregel er (nog) is en gaan daarom een nieuwe wet in gang zetten.
Toch is het opvallend dat het nu nog zo is. Je zou denken dat partijen zich vrijer voelen om naar eigen inzicht te stemmen doordat het kabinet demissionair is. Dat het parlement de avondklok steunt zou natuurlijk ook gewoon kunnen doordat ze de noodzaak onderschrijft. Neem de PvdA: best onzichtbaar gisteren in het debat en nauwelijks kritisch. Da's niet handig in tijden van verkiezingen, zou je denken.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:04 schreef maan_man het volgende:
[..]
Sowieso is een groot probleem dat de tweede kamer leden die deel uitmaken van de regeringspartijen denken dat hun werk voornamelijk bestaat uit het faciliteren van de regering. Dus als Rutte het wil, dan zal het wel gebeuren.
Volgens mod @capricia hadden alleen gekkies op twitter deze mening.quote:
Ook al is er 1 besmetting, dan vinden ze dat te hoog.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:03 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Het 100e OMT overleg is gepubliceerd, en de toon is exact hetzelfde als bij het vorige overleg. Besmettingen te hoog, druk op de zorg onverminderd etc. etc.
Op basis daarvan verwacht ik dus helemaal niks, behalve misschien het (gedeeltelijk) openen van middelbare scholen.
Het gaat niet om de letterlijke woorden... Het gaat om het ter harte nemen van het oordeel van de rechter in plaats van die onmiddellijk afwijzen, zonder enige vorm van reflectie.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoezo sorry zeggen tegen de rechter?
Het is geen schooljuf...
Van Ark zit op FOK!quote:
Dit ben ik dan wel weer geheel met je eensquote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Pim was overigens een stuk fatsoenlijker en intelligenter dan Geert en had ook humor, was niet zuur zoals Geert. Ik vind het heel erg hetgeen er gebeurd is en Pim had moeten blijven leven. Pim was ook heel anders dan Geert, absoluut niet met elkaar te vergelijken.
Een dove rechter, ik hoop dat Greetje dit meeneemt in zijn volgende rant.quote:
Ziet er ook uit als iemand die emails uitprint om ze te kunnen lezen.quote:
Eerste kamer is een formaliteit.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:13 schreef Houtenbeen het volgende:
Twee dingen tegelijk volgen;
Eerste kamer en de rechtszaak
En zegt daarmee dus weer heel veel.quote:
Als we nou vandaag eens massaal Thialf gaan bellen met deze vraag?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of Thialf bellen of je een rondje mag komen rijden?
En daarmee is die rechtszaak dus ook niet meer rullevant.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eerste kamer is een formaliteit.
Kutzooi, wat ga ik dan nu weer doen vandaagquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
En daarmee is die rechtszaak dus ook niet meer rullevant.
jahoorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gaan we dit topic ooit vol krijgen?
Dat is gunstig, want een andere uitspraak had vrijwel zeker geleid tot het uitstellen van de verkiezingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |