Tof idee welquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:23 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt met deep dive. Maar jij doelt nu ook vooral op FOK!kers maar mijn kanaal is niet specifiek voor FOK! in de lucht gegaan he![]()
Zelfs al zou dit een mogelijkheid zijn, interviews met Danny, Yvonne, DJMO, Tong noem het op, dan zou ik dat niet doen. Vraag maar aan @:Fylax of @:Webhawk Die deden dat soort dingen voor de frontpage
Klopt dit @Fuguequote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
Gevallen in de strijd tegen het patriarchaat
Ja hier hebben we niets aanquote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:32 schreef Fugue het volgende:
[..]
Geen idee zal wel weer met haar database te maken hebben
Is hij weer live?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 18:58 schreef Solotovski het volgende:
Braddie wordt grijs
Begrijpelijk wel
Nee, viel me op in zijn laatste videoquote:
Liever grijs dan kaal.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, viel me op in zijn laatste video
Mannen die hun haar vervenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Liever grijs dan kaal.
Grijs haar kun je altijd nog verven.
Dat swsquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Liever grijs dan kaal.
Gewoon skinhead and proud tochquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niets mis mee toch? Waarom zou je op 30e ofzo al met grijze haren rond gaan lopen.
Kale kop kan je haar-implantaten nemenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Liever grijs dan kaal.
Hoe bevallen de jouwe?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kale kop kan je haar-implantaten nemen
Beetje duur helaasquote:
Is wel duurder en lastiger dan af en toe een verfje.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kale kop kan je haar-implantaten nemen
Alles mis meequote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niets mis mee toch? Waarom zou je op 30e ofzo al met grijze haren rond gaan lopen.
Zonder schoonheidsideaal zouden we er allemaal als ongewassen dikke padden bij lopenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alles mis mee
Het moeten volgen van een schoonheidsideaal maakt mensen kapot
OPEN JE OGEN
@:zosk
Hard gewordenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zonder schoonheidsideaal zouden we er allemaal als ongewassen dikke padden bij lopen
Je hebt vast hele vieze dingen weer bedachtquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:21 schreef Makrelis het volgende:
Wat ben ik braaf vandaag. Ik zit gewoon aan de priklimonade.
Valt mee, weinig inspiratie vandaag.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt vast hele vieze dingen weer bedacht
Boringquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:25 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Valt mee, weinig inspiratie vandaag.
Die zijn lid van dezelfde dieetclubquote:
Jaaaaaaquote:
Jammer dat die club naast een snackbar ligtquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die zijn lid van dezelfde dieetclub
Ja daar hadden ze beter over na kunnen denken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jammer dat die club naast een snackbar ligt
Sarcasme staat je nietquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een professionals zijn het
Bij confrontatie is mijn favoriete plekje aan de zijlijnquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O jammer dat je de confrontatie niet zoekt
Oke knuffel!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij confrontatie is mijn favoriete plekje aan de zijlijn
Heb ik nog wat gemist?quote:
Snel naar bed dan maarquote:
Braddie moet alleen nog leren dat als je iemand een vriend wilt noemen dat interesse tonen iets wederzijds moet zijn. Heb hem op zowel FOK! als youtube nog nooit iets zien vragen aan iemand. Alleen maar de hele dag jezelf willen horenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een professionals zijn het
Ze heeft een ban zag ik ja.quote:
Van een vriend vraag je niets!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Braddie moet alleen nog leren dat als je iemand een vriend wilt noemen dat interesse tonen iets wederzijds moet zijn. Heb hem op zowel FOK! als youtube nog nooit iets zien vragen aan iemand. Alleen maar de hele dag jezelf willen horen
Klassiek narcismequote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Braddie moet alleen nog leren dat als je iemand een vriend wilt noemen dat interesse tonen iets wederzijds moet zijn. Heb hem op zowel FOK! als youtube nog nooit iets zien vragen aan iemand. Alleen maar de hele dag jezelf willen horen
Scheelt ook weer de hele tijd schakelen tussen 2 accounts. Doodvermoeiend.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn dat je nu op een ander account zit
Waaromquote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ken de DSM-V uit mijn hoofd
Krijgen de R&P vrouwen een natte gleuf vanquote:
Hun probleemquote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijgen de R&P vrouwen een natte gleuf van
Dit is wel zoquote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijgen de R&P vrouwen een natte gleuf van
Maar dikke mensen die de hele dag nergens komen zijn super interessant.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben anders maar wat blij als ik op chaturbate naar een fatsoenlijke resolutie kan switchenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:37 schreef okselzweet het volgende:
Mensen die een camera van 500 euro kopen!!!
Ik word gepest en bedreigd omdat ik mijn hele debiele leven online gooi en omdat ik mijn debiele reacties op die pesters ook weer online gooi blijven ze maar doorgaan. Wat kan ik toch doen?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:37 schreef okselzweet het volgende:
Wat jij wil modusquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:44 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Ik word gepest en bedreigd omdat ik mijn hele debiele leven online gooi en de pesters omdat ik mijn debiele reacties op die pesters ook weer online gooi blijven ze maar doorgaan. Wat kan ik toch doen?
Ik weet het, ik koop een betere camera zodat mijn pesters in nóg betere kwaliteit kunnen genieten van mijn debiele gedoe waarmee ze me nog meer kunnen pesten!
Een beetje camera kost eerder rond de 2000-3000 euroquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:37 schreef okselzweet het volgende:
* van een uitkeringquote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een beetje camera kost eerder rond de 2000-3000 euro
Maar goed, denk je nou echt dat hij die camera gaat houden? Dat ding is meer waard dan zijn auto en keyboard bij elkaar. Die gaat gewoon weer retour, kan haast niet anders. Zo riep hij laatst nog dat hij heel krap zat en niet veel later komt er zo'n camera binnen. Met een uitkering en misschien wat geld van YouTube kom je echt niet binnen zo'n korte tijd van krap zitten naar dat het verantwoordelijk is om zo'n aankoop te doen.quote:
Zal wel weer 'oververhit' raken. Of de geheugenkaart begeeft het. Of hij vliegt spontaan in de fikquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:06 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Maar goed, denk je nou echt dat hij die camera gaat houden? Dat ding is meer waard dan zijn auto en keyboard bij elkaar. Die gaat gewoon weer retour, kan haast niet anders. Zo riep hij laatst nog dat hij heel krap zat en niet veel later komt er zo'n camera binnen. Met een uitkering en misschien wat geld van YouTube kom je echt niet binnen zo'n korte tijd van krap zitten naar dat het verantwoordelijk is om zo'n aankoop te doen.
Ook al denkt hij nu misschien dat hij hem gaat houden, hij kan volgens mij niet verder dan een maand vooruit denken.
Volgens mij draaien de meeste webshops verlies op hem als klant.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:08 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Zal wel weer 'oververhit' raken. Of de geheugenkaart begeeft het. Of hij vliegt spontaan in de fik
Al die producten met vette pizza en thai sweet chili vingerafdrukken overalquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:11 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Volgens mij draaien de meeste webshops verlies op hem als klant.
Die heeft oprecht meer issues dan Braddie zelf jaquote:
Mooi verwoordquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heeft oprecht meer issues dan Braddie zelf ja
Wie is je favoriete babequote:Op zaterdag 20 februari 2021 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben anders maar wat blij als ik op chaturbate naar een fatsoenlijke resolutie kan switchen
er is voor ieder wat wilsquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat wisselt, ben altijd opzoek naar nieuwe prikkels
Welke heeft jouw voorkeur?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
er is voor ieder wat wils
#asian #bigboobs #18 #ebony #mature #bbw #hairy #milf #anal #latina #german #squirt #new #milk #pregnant #teen #french #feet #pantyhose #mistress #bdsm #smalltits #lesbian #indian #bigcock #skinny #british #bigass #daddy #fuckmachine #young #redhead #dirty #chubby #bbc #slave #deepthroat #muscle #lovense #smoke #smallcock #ahegao #sissy
Haha stiekem smallcock ertussen gefrommeld om je eigen room wat onder de aandacht te brengenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
er is voor ieder wat wils
#asian #bigboobs #18 #ebony #mature #bbw #hairy #milf #anal #latina #german #squirt #new #milk #pregnant #teen #french #feet #pantyhose #mistress #bdsm #smalltits #lesbian #indian #bigcock #skinny #british #bigass #daddy #fuckmachine #young #redhead #dirty #chubby #bbc #slave #deepthroat #muscle #lovense #smoke #smallcock #ahegao #sissy
Broodje ahegao alsjeblieft.quote:
Dat gaat toch net als met al die keyboards. Plotseling functioneert die niet naar behoren en gaat retourquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:06 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Maar goed, denk je nou echt dat hij die camera gaat houden? Dat ding is meer waard dan zijn auto en keyboard bij elkaar. Die gaat gewoon weer retour, kan haast niet anders. Zo riep hij laatst nog dat hij heel krap zat en niet veel later komt er zo'n camera binnen. Met een uitkering en misschien wat geld van YouTube kom je echt niet binnen zo'n korte tijd van krap zitten naar dat het verantwoordelijk is om zo'n aankoop te doen.
Ook al denkt hij nu misschien dat hij hem gaat houden, hij kan volgens mij niet verder dan een maand vooruit denken.
Net als jij met vrouwenquote:Op zondag 21 februari 2021 09:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat gaat toch net als met al die keyboards. Plotseling functioneert die niet naar behoren en gaat retour
Daar heb je toch Tinder voorquote:Op zondag 21 februari 2021 10:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kon ik er daarvan maar iedere maand een nieuwe bestellen
Geloof ik niks vanquote:Op zondag 21 februari 2021 10:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat werkt op mijn leeftijd niet meer
Scoren bij de bingo danmaar.quote:Op zondag 21 februari 2021 10:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat werkt op mijn leeftijd niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |