Zeker omdat die daar het spel moeten maken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lille viel mij erg tegen. Dit moet goedkomen in Amsterdam.
Het was een gok, maar verdomme die laatste minuten. De penalty vond ik overigens zeer terrecht.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
@:blessed19 zal niet zo blij zijn
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Martinez doet een Marc Desailly.
@PicoMMPquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie had hier vooraf gezegd dat Ajax geniepig met 1-2 zou winnen?
Ajax en counteren.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker omdat die daar het spel moeten maken.
Even oefenen op het counteren wel.
Hele tijd kijken naar de spelers of ze wel zien dat ie cool meedoetquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:54 schreef 3rr0r het volgende:
Everything's gonna be all right
[ afbeelding ]
Dat was absoluut een verschrikking, maar niet anders dan mijn verwachtingspatroonquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb me de hele wedstrijd enorm gestoord aan Leo Driessen.
Floot gewoon warrig. Is wel duidelijk dat we op een niveau lager zijn terecht gekomenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:54 schreef Tagliano het volgende:
Scheidsrechter wilde namens de UEFA even wat aardigs terug doen
VBL / [Europa League Live] Ajax & PSV #30 De Nationale Trotsquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wie had hier vooraf gezegd dat Ajax geniepig met 1-2 zou winnen?
Muah gewoon ronduit slechtquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Floot gewoon warrig. Is wel duidelijk dat we op een niveau lager zijn terecht gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |