niet dom, minachting van de burger.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Wopke hoe dom kun je zijn![]()
Net zoals Erich Mielke ooit beweerde "Ich liebe dich alle Menschen!"quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij doet alles omdat hij zo van dit land houdtzei hij er ook nog bij
Ik ga denk ik PVV stemmen als proteststem.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:49 schreef Mr.Sandman het volgende:
Gewoon allemaal blanco stemmen. Dit is niet mijn regering, vriend.
Symptomatisch voor de totale afwezigheid van inzicht in de impact van de maatregelen die ze achter hun tekentafel verzinnen op de normale mensen in de 'samen'leving.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Wopke hoe dom kun je zijn![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:51 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Heerlijk hoe ik hier verder niets aan heb hoeven bijdragen.
Nee joh.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
niet dom, minachting van de burger.
Goed verhaal. De hele bevolking gaat naar de klote, maar het is zeker cruciaal dat ons Wopke nu gaat schaatsen met Sven. Niet dat hij er even mee wacht tot het weer mag, of dat hij zegt: Goh, misschien niet zo'n goed idee.quote:
Dat sowieso.quote:
Mensen zijn psychisch aardig uitgeput aan het raken, de een wat meer dan de ander.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat ik persoonlijk eng vind is dat ik sommige users die ik redelijk hoog had zitten zie radicalisren en/of afglijden![]()
In mijn ogen dan uiteraard.
Inherent aan een lockdown.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat ik persoonlijk eng vind is dat ik sommige users die ik redelijk hoog had zitten zie radicaliseren en/of afglijden![]()
En ik wil daar echt begrip voor hebben. Serieus. Maar zodra zowat heel FOK! in mijn ogen BNW gaat vind ik het vooral engquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mensen zijn psychisch aardig uitgeput aan het raken, de een wat meer dan de ander.
Ik merk in dit topic de afgelopen week/twee weken een soort kentering. Mensen zijn er klaar mee, hebben er niet zo'n zin meer in. De sfeer in dit topic geeft naar mijn idee de sfeer in de maatschappij wat meer weer. Kortere lontjes, bozer.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat ik persoonlijk eng vind is dat ik sommige usets die ik redelijk hoog had zitten zie radicalisren en/of afglijden![]()
Of de wereld gaat meer richting BNWquote:Op donderdag 18 februari 2021 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik wil daar echt begrip voor hebben. Serieus. Maar zodra zowat heel FOK! in mijn ogen BNW gaat vind ik het vooral eng
Dat noemt men "blokpartijen"; net doen alsof men oppositie voert, maar eigenlijk gewoon schoothondje van de SED, pardon... vvd zijn...quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het helpt ook niet mee dat we een lachwekkende oppositie hebben.
Dank! Voor je uitleg en inzichtenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik merk in dit topic de afgelopen week/twee weken een soort kentering. Mensen zijn er klaar mee, hebben er niet zo'n zin meer in. De sfeer in dit topic geeft naar mijn idee de sfeer in de maatschappij wat meer weer. Kortere lontjes, bozer.
Als ik naar mezelf kijk voelt het alsof die avondklok onrecht heeft aangedaan. Door hem er nu weer zo doorheen te duwen voelt het alsof ik iets verkeerd gedaan heb terwijl dat niet zo is. Rationeel weet ik dat het klopt, maar het voelt alsof de hele bevolking voor straf naar zijn kamer gestuurd is omdat een klein clubje de regels overtreedt.
Daarnaast heb ik nooit het ide gehad dat het in Nederland voor zou kunnen komen dat maatregelen die de bevolking schaden genomen worden om een punt te maken.
In mijn geval ben ik niet boos, ik ben teleurgesteld. Ik ben regelmatig voor mn werk in de VS en was altijd trots op hoe goed het in Nederland was. Er zijn nog steeds veel dingen goed, maar er is iets kapot gemaakt. Ik heb minder vertrouwen in de democratie dan ik eerst had door de manier waarop het huidige kabinet bezig is.
Daarbij, het er afentoe uit bitchen (in dit topic bijvoorbeeld) werkt wel therapeutisch.
Zo, einde dagboekentry
Tja.. als je 24 uur per dag overspoeld wordt met dood en verderf en ik het gevoel heb dat we er steeds verder in zakken en dat we niet meer rationeel kunnen nadenken.. daar is ook weinig positiefs aan hé..quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat ik persoonlijk eng vind is dat ik sommige users die ik redelijk hoog had zitten zie radicaliseren en/of afglijden![]()
Nee.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:00 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Of de wereld gaat meer richting BNW
Nee, niet iedereen. Zou fijn zijn als jij ook oog hebt voor de argumenten en sentimenten vd andere partijquote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:03 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Tja.. als je 24 uur per dag overspoeld wordt met dood en verderf en ik het gevoel heb dat we er steeds verder in zakken en dat we niet meer rationeel kunnen nadenken.. daar is ook weinig positiefs aan hé..
Iedereen is er klaar mee..
Niet omdat de zondebok dat doet; omdat het kabinet dat besluit/erdoor rommelt, het parlement dat wel prima vindt en de handhaving zich ervoor leent.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:00 schreef chratnox het volgende:
omdat een klein clubje de regels overtreedt.
Of BNW gaat meer richting de wereld. Ik heb hier genoeg berichten van verschillende users gezien waarin ze onafhankelijk van elkaar zeiden, als we dit een paar dagen/weken/maanden eerder hier hadden gezegd zouden we naar BNW zijn gestuurd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik wil daar echt begrip voor hebben. Serieus. Maar zodra zowat heel FOK! in mijn ogen BNW gaat vind ik het vooral eng
Dankje.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:00 schreef chratnox het volgende:
Daarbij, het er afentoe uit bitchen (in dit topic bijvoorbeeld) werkt wel therapeutisch.
Overigens schaar ik onder BNW dat je een gedachtegoed hebt dat het virus niet bestaat.. of dat het met opzet de wereld is gebracht voor de Great Reset (quote:Op vrijdag 19 februari 2021 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank! Voor je uitleg en inzichten![]()
Ik blijf het echter anders zien en voor mijn gevoel glijden sommigen die ik vrij hoog had zitten echt af richting BNW. En ik persoonlijk vind dat zorgelijk. Anderen zullen er anders over denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |