Ik wil wel een postkaartje terug van Mars. Nu mijn (virtuele) kaart daar is.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:12 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik wil wel een postkaartje terug van Mars. Nu mijn (virtuele) kaart daar is.
Dit, ik ga straks ook maar even wat naar Duna sturenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:10 schreef Marsenal het volgende:
Spectaculair zeg.
Ga meteen weer KSP opstarten
quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:12 schreef Starhopper het volgende:
Gaat de rover nog muziek afspelen
Ook een tip, Surviving Marsquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit, ik ga straks ook maar even wat naar Duna sturen.
Iets teveel sci-fi naar mijn smaakquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ook een tip, Surviving Mars
Zijn ze tegenwoordig wat voorzichtiger mee, ooit een gedoe met postkaarten geweest die mee de ruimte in waren genomenquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:12 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik wil wel een postkaartje terug van Mars. Nu mijn (virtuele) kaart daar is.
Over een maand of 2quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:15 schreef Scrummie het volgende:
Wanneer gaan ze met dat ding vliegen dan?
Moet eerst bijgetanked worden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:15 schreef Scrummie het volgende:
Wanneer gaan ze met dat ding vliegen dan?
The Wild Rover zeker.quote:Op donderdag 18 februari 2021 22:12 schreef Starhopper het volgende:
Gaat de rover nog muziek afspelen
In een urnquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:21 schreef Starhopper het volgende:
En over een jaar of 50 kunnen we misschien een tripje naar Mars boeken en een tour maken langs alle rovers
Dan ben ik 97, haal ik nog net, voordeel is dat ik dan geen retourtje hoefquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:21 schreef Starhopper het volgende:
En over een jaar of 50 kunnen we misschien een tripje naar Mars boeken en een tour maken langs alle rovers
Sterven op marsquote:Op donderdag 18 februari 2021 22:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan ben ik 97, haal ik nog net, voordeel is dat ik dan geen retourtje hoef
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |