ze dacht zeker dat ze in Wie is de Mol zatquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:35 schreef NBWtje het volgende:
Die Julie speelt de hele pot leeg,... Maar daar hoor je Michel niet over
Michel echt :’) die gast is zo vol van zichzelf. En dan die Nick het nog opnemen. En die Julie 525 euro wegtyfenquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:35 schreef NBWtje het volgende:
Die Julie speelt de hele pot leeg,... Maar daar hoor je Michel niet over
De groep had dat eerder kenbaar moeten maken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:45 schreef NBWtje het volgende:
Hoezo ligt het aan zijn defensie achtergrond?
Je past je toch aan aan de situatie? Dat doet hij niet. Hij neemt overal de leiding.
Hij weet als geen ander dat dat het spel is.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:48 schreef NBWtje het volgende:
Thomas is wel een bass hoor door meteen te gaan vragen
Je kunt je dagen ergeren aan iemand gedrag maar je kunt er ook na 2 dagen iets van zeggen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:53 schreef NBWtje het volgende:
@:just me dat vind ik onzin. Hij zegt zelf al dat hij soms dominant overkomt en geeft dan de schuld aan zijn defensie achtergrond. Maar van andere mensen verwacht hij toch ook dat ze zich aanpassen? (Kijk naar het hele jerrel-verhaal) ondanks hun achtergond? Hij meet met twee maten.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:51 schreef freaky40 het volgende:
Netjes uitgelegd door Michel aan Zoey, maar dan toch nog op een hem stemmen. Wat een hypocrietje blijft dat toch.
Ik zit me te bedenken welke fokster in de 1e BB heel even heeft meegedaan, grote mond op het forum maar heel anders in het BB huisquote:
Yep. Nou ja, in ieder geval netjes van Zoey om hem even apart te nemen en uit te leggen waarom ze zo reageert. Beter zo.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:52 schreef Gert het volgende:
Ik vind Zoey en Michel allebei wel begrijpelijk eigenlijk. Zucht.
Dat is toch ook een risico als je met zo'n programma gaat meedoen? Het is vaak een vies spel dat er gespeeld wordt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:56 schreef NBWtje het volgende:
@:just me sommige mensen zijn wat introvert en vinden dat moeilijk als iemand zo dominant is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |