Mijn 9 jarige heeft geen hele 2 weken gedraaid (code rood en nog zo wat). En vanaf dit weekend heeft ze 2 weken vakantie.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:45 schreef _serial_ het volgende:
Overigens zie ik geen enorme toename in die PO onderwijs groep sinds begin dit jaar.
Week 1
0-4 131
5-9 688
10-14 2000
Week 2
0-4 148
5-9 635
10-14 1696
Week 3
0-4 201
5-9 615
10-14 1260
Week 4
0-4 214
5-9 620
10-14 1197
Week 5
0-4 236
5-9 599
10-14 1006
Week 6
0-4 295
5-9 757
10-14 923
Week 7
0-4 331
5-9 791
10-14 1039
Ik merk in mijn omgeving wel dat mensen er nu echt genoeg van beginnen te krijgen en bijv. meer mensen thuis uitnodigen dan aangeraden, en ook het nut van de avondklok wordt betwijfeld. Echter is die onvrede nog niet op het niveau dat ze ook bijv anders zullen gaan stemmen in maart.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Tja, het publiek in dit topic is helaas niet representatief voor Nederland. Grootste deel accepteert het allemaal maar, want ja, corona...
Kuzu zei wat veel mensen denken in hun hoofd denk ik.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:48 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik kan dit hele politieke spel niet meer serieus nemen en begin zelfs te twijfelen of datgene wat ik denk nu in BNW thuis hoort of dat het werkelijk zo is. Zou Kuzu dan toch gelijk hebben?
Dat ligt geheel aan de aard van het feest natuurlijk. Als ik met mijn vrienden in de tuin bier ga zuipen wordt er wat gelachen en gepraat. Geen enkele reden voor de politie om die af te breken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:48 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Afgezien daarvan kan de politie een tuinfeestje al met de bestaande maatregelen aanpakken, zonder avondklok nodig te hebben.
Ik heb het niet over feestjes, maar of ik zelf of met 1 gast in mijn privé tuin mag verblijven. Ik kan me niet voorstellen dat dat wettelijk verboden is straksquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:39 schreef falling_away het volgende:
[..]
Hoezo is het onzin? Er is volgens mij niet veel tegenin te brengen. Het is natuurlijk bedoeld om excessen tegen te gaan zoals tuinfeestjes tot 4:30. De politie zal niet bij je aankloppen als je 1 gast in de tuin hebt, maar het is wel verboden.
Wat zei hij dan?quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:49 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Kuzu zei wat veel mensen denken in hun hoofd denk ik.
Ik vind het vrij kwalijk dat hij erop terug gefloten werd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:49 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Kuzu zei wat veel mensen denken in hun hoofd denk ik.
Ik zit volgende week ook weer 9 uur per dag achter een computer met een kap.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan er ook moeilijk aan wennen. Maar ik loop op sommige dagen dus een uur of 9 met zo'n kapje.
Ik mag hem zelfs niet af om te drinken. 1x met lunch, dan daarna een nieuwe pakken.
Zelfs in mijn eigen kantoor, waar ik meestal alleen ben, mag ik hem niet af.
CORRED.
Die reden is er wel, want meer dan toegestane maximaal bezoek. Alleen wordt het nu niet actief gehandhaafd, maar ik ben heel bang dat dat straks de volgende stap gaat worden. Niet dat de politie daar ook maar een beetje capaciteit voor heeft.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:50 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat ligt geheel aan de aard van het feest natuurlijk. Als ik met mijn vrienden in de tuin bier ga zuipen wordt er wat gelachen en gepraat. Geen enkele reden voor de politie om die af te breken.
Of een feestje dat tot half 5 duurt een exces ligt enkel aan hoe hard er tekeer gegaan wordt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:47 schreef Gunner het volgende:
[..]
Lekker selectieve dikgedrukt gemaakt. Tuinfeestje is geen exces. Tot half 5 wel. Dat is wat hij zegt
Dat klinkt al een stuk genuanceerder. Als je dat nu direct had gedaan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of een feestje dat tot half 5 duurt een exces ligt enkel aan hoe hard er tekeer gegaan wordt.
Bv:
Paar man die zitten te pimpelen en af en toe hard lachen -> geen exces
Vs
50 dronken mensen, kilo's coke, lawaai, hoeren -> wel exces.
Maar dat is niet verboden, dus is er geen reden voor de politie om in te grijpen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:51 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Die reden is er wel, want meer dan toegestane maximaal bezoek. Alleen wordt het nu niet actief gehandhaafd, maar ik ben heel bang dat dat straks de volgende stap gaat worden. Niet dat de politie daar ook maar een beetje capaciteit voor heeft.
Ja ik had excessen tussen aanhalingstekens moeten zetten. Dat is iig de gedachte achter die aanpassing in de spoedwet t.o.v. de eerdere wet. Niet dat ik het er daar mee eens ben.quote:
Nee. En als 1 vd de grootste partij zou worden zou me dat echt hogelijk verbazen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:51 schreef Ven1972 het volgende:
Ik neem aan dat jullie tegen de maatregelen en graag versoepelingen willen, stem dan op PVV of Fvd, die worden de grootste van Nederland, Hola Nederland!
In wat voor omgeving werk je dan, ziekenhuis?quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan er ook moeilijk aan wennen. Maar ik loop op sommige dagen dus een uur of 9 met zo'n kapje.
Ik mag hem zelfs niet af om te drinken. 1x met lunch, dan daarna een nieuwe pakken.
Zelfs in mijn eigen kantoor, waar ik meestal alleen ben, mag ik hem niet af.
CORRED.
Dat is een beetje het jammere van dat zwart wit denken. Als je enige versoepeling wenst word je meteen met Fvd geassocieerd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:51 schreef Ven1972 het volgende:
Ik neem aan dat jullie tegen de maatregelen en graag versoepelingen willen, stem dan op PVV of Fvd, die worden de grootste van Nederland, Hola Nederland!
Mag jij nog wel koffie drinken? Of hoe ga jij dat doen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:51 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik zit volgende week ook weer 9 uur per dag achter een computer met een kap.
Tijdens de gemeenschappelijke lunch (5man) mag het dan wel weer af.
Makkelijker kunnen we het niet maken, wel absurder. Gelukkig hier geen nsb-klok.
En dan hebben we een groter probleem dan een avondklokquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. En als 1 vd de grootste partij zou worden zou me dat echt hogelijk verbazen.
Ik denk dat VVD toch weer een goede kans maakt hoor, het gaat niet alleen om Corona natuurlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. En als 1 vd de grootste partij zou worden zou me dat echt hogelijk verbazen.
Ja, ziekenhuis.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:53 schreef junkiexp het volgende:
[..]
In wat voor omgeving werk je dan, ziekenhuis?
Want op een kantoor waar niemand is behalve jij is het nogal onzin om een mondkapje te dragen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |