Die voorzet was ook gewoon maar een schop tegen de bal op goed gelukquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat doet die bij deze aanval ook weer he
Derksen vindt vast wel een reden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:24 schreef Tagliano het volgende:
Deze wissel kunnen we onmogelijk onverstandig van Schmidt noemen
Ik dacht laatst ergens te lezen dat ze wel flink moeten verkopenquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft PSV nog wel geld om door te selecteren?
Zeg het maar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:25 schreef MC-Morgan het volgende:
De analyse over Lille van Pieter Zwart gelezen. Ik ben er klaar voor.
Ik nietquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:25 schreef MC-Morgan het volgende:
De analyse over Lille van Pieter Zwart gelezen. Ik ben er klaar voor.
Wanneer is het volgende leuke darts toernooi?quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik niet
Laat het maar gauw volgende week vrijdag zijn
Hier straks even op gaan letten, maat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 maart UK Opengenotquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Wanneer is het volgende leuke darts toernooi?
Ik kijk volgende week ook PSV v Olympiakos, makker.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Wanneer is het volgende leuke darts toernooi?
Dan moeten ze hopen dat Malen een goed EK draait.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik dacht laatst ergens te lezen dat ze wel flink moeten verkopen
Dan bedoel ik natuurlijk niet de grond onder het stadion
quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:26 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Hier straks even op gaan letten, maat.Ajax en corners is zo'n leuke rubriek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
NEC - De Graafschap zou ik ook lekker overslaan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:27 schreef RipCity het volgende:
Even tussendoor: https://www.nu.nl/voetbal(...)iet-uitverkocht.html
Hoe danMag je eindelijk weer eens meld bijna niemand zich aan
Tambov vs Rotor Volgograd?quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik niet
Laat het maar gauw volgende week vrijdag zijn
Vind je het gek met die twee clubs.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:27 schreef RipCity het volgende:
Even tussendoor: https://www.nu.nl/voetbal(...)iet-uitverkocht.html
Hoe danMag je eindelijk weer eens meld bijna niemand zich aan
Verklaart ook meteen Schmidt succes daar en zijn verder niet echt indrukwekkende prestaties bij andere clubs.quote:
Wel Tedje van Leeuwen bij NEC nu hequote:Op donderdag 18 februari 2021 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NEC - De Graafschap zou ik ook lekker overslaan.
Eens, daarentegen zou ik wel naar De Graafschap - Ajax gaan kijken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Noujaquote:
De Neppe Gelderse Derbyquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax werd daar nog kampioen twee jaar geleden, dus prima inderdaad.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Eens, daarentegen zou ik wel naar De Graafschap - Ajax gaan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |