Dit is dus het enge, dat de overheid voor mensen mag gaan bepalen dat er geen reden is om na 21:00 naar buiten te gaan. Als ik om 21:30 een rondje wil hardlopen is er geen enkele reden waarom een overheid mij dat zou mogen verbieden. Dat jij het niet belangrijk vindt, betekent niet dat het dan maar voor heel Nederland verboden moet worden. Zoiets heet individuele keuzevrijheid. Een woord wat Rutte niet kent.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is het probleem. Is toch geen enkele reden om na 9 uur buiten te komen.
Dan liever kapper open (en zonnebank)
Deed je savonds helemaal niks dan?quote:Op maandag 22 februari 2021 08:04 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Dit is dus het enge, dat de overheid voor mensen mag gaan bepalen dat er geen reden is om na 21:00 naar buiten te gaan. Als ik om 21:30 een rondje wil hardlopen is er geen enkele reden waarom een overheid mij dat zou mogen verbieden. Dat jij het niet belangrijk vindt, betekent niet dat het dan maar voor heel Nederland verboden moet worden. Zoiets heet individuele keuzevrijheid. Een woord wat Rutte niet kent.
Overigens heb ik zelf amper last van de avondklok, maar dat betekent niet dat ik het daarom maar een goede maatregel vind.
Voor Corona wel natuurlijk, maar door de overige maatregelen heeft de avondklok ansich natuurlijk vrij weinig impact aangezien ik toch niet kan sporten, uitgaan etc. want alles is dicht. Dat is alleen indien die maatregelen eraf gaan weer mogelijk.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Deed je savonds helemaal niks dan?
Alles wat mensen savonds deden qua hobby, sport of verenigingsleven wordt door de spertijd ook automatisch onmogelijk gemaakt daarin vrij te geven.
Dus miljoenen mensen hebben er last van, dus snap ik dat niet zo.
Politici zijn nooit te vertrouwen. Je hebt er niks aan.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:09 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ah, je hebt ontdekt dat hij een politicus is! Lekker bezig!
Volgens mij kan je anders prima buiten sporten. En dan kan je wel zeggen dat mensen dat ook voor 21 uur kunnen doen, maar dat gaat niet voor iedereen op. Genoeg mensen die op een doordeweekse dag rond 20.30 misschien een keer de hardlopenschoenen kunnen aantrekken.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:58 schreef Platinumgoat het volgende:
Voor Corona wel natuurlijk, maar door de overige maatregelen heeft de avondklok ansich natuurlijk vrij weinig impact aangezien ik toch niet kan sporten, uitgaan etc. want alles is dicht. Dat is alleen indien die maatregelen eraf gaan weer mogelijk.
Zie hier de nutteloosheid van de avondklok.quote:Op maandag 22 februari 2021 09:58 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Voor Corona wel natuurlijk, maar door de overige maatregelen heeft de avondklok ansich natuurlijk vrij weinig impact aangezien ik toch niet kan sporten, uitgaan etc. want alles is dicht. Dat is alleen indien die maatregelen eraf gaan weer mogelijk.
rutte, de jong en ferd spannen wel de kroon tegenwoordig.quote:Op maandag 22 februari 2021 10:22 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Politici zijn nooit te vertrouwen. Je hebt er niks aan.
We hebben een volgende hoor:quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:10 schreef HPoi het volgende:
Hallo, Ik ben Wopke Hoekstra en ik heb een reuze goed idee.
Als iedereen nu eens gaat sporten komen we mentaal en fysiek allemaal goed de lockdown uit. Kijk mij eens schaatsen in deze prachtige overdekte ijsbaan! Gek dat ik als politicus het voorbeeld moet geven aan de burger...
Wat zeg je? Mag dat niet vanwege de de coronamaatregelen vanuit de coalitie waarvan ik zelf deelnuit maak? Oh....
Ik ga niet voor elke winkel dat mondkapje op en af doen. Dus soms loop ik een paar minuten tussen de bakker en de slager met een mondkapje op. En dat geldt ook als ik van de slager naar de toko rij. Lekker belangrijk ook, niet iedereen is zo conservatief dat ze niet tegen verandering kunnen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 07:21 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Alleen om gedragsverandering door te voeren. En het lukt ook gewoon. Als je nu zonder zo'n ding loopt wordt je zo ongeveer als terrorist gezien.
Mooiste vind ik de mensen die er eentje op hebben als ze in de auto zitten of gewoon over straat gaan. Wat gaat er dan in je brein om![]()
Dan blijven corona schapen zoals jij ook uit de buurt. Geen slecht ideequote:Op maandag 22 februari 2021 12:12 schreef Charlies het volgende:
[..]
Ik ga niet voor elke winkel dat mondkapje op en af doen. Dus soms loop ik een paar minuten tussen de bakker en de slager met een mondkapje op. En dat geldt ook als ik van de slager naar de toko rij. Lekker belangrijk ook, niet iedereen is zo conservatief dat ze niet tegen verandering kunnen.
Al is het misschien geen slecht idee om altijd een mondkapje op te doen als er van die gore virusverspreiders als jij rondlopen en het liefst een stapje dichterbij komen als je langs loopt.
Dat gebeurt iedereen wel eens.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik vergeet hem soms gewoon af te doen als ik een winkel uit ben gelopen.
Zonder afstand bedoel je.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:04 schreef hjansen82 het volgende:
De slogans van deze campagne zijn wel :
Jetten blijkt nog niet fit te zijn voor het leiderschap
Het gezicht van de Jonge heeft te weinig draagkracht
Hoekstra rijdt een scheve schaats
En Grapperhaus is met afstand de slechtste minister ooit.
Zeg je dat ook tegen je werkgever, klant of uitkeringsinstelling?quote:Op maandag 22 februari 2021 12:14 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Dan blijven corona schapen zoals jij ook uit de buurt. Geen slecht idee.
Oh ben jij er zo een van de cancelcultuur? Omdat er iemand kritisch is op het corona beleid.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:34 schreef Charlies het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen je werkgever, klant of uitkeringsinstelling?
Is het al zomer dan?quote:Op maandag 22 februari 2021 21:49 schreef DX11 het volgende:
Het was inderdaad gezellig druk buiten vandaag, en gisteren was het blijkbaar iets te gezellig druk op de toeristische plekken.
Mensen zijn er gewoon klaar mee, willen het leven weer oppakken. Mensen willen niet 2 zomers van hun leven binnen blijven en niet genieten. Ik snap het helemaal.
Precies, en we moeten niet tegen de natuur in gaan!!!!!!!!!!quote:Op maandag 22 februari 2021 21:11 schreef ozzietukker het volgende:
![]()
of zou een virus in de natuur juist het doel hebben om de 'zwakke' doelgroep te 'elimineren'.
Nee maar het begint er wel steeds meer op te lijken dat het leven voor de zomer echt totaal nog niet normaal is, laat staan dat iedereen gevaccineerd kan worden voor die tijd. Dus mensen denken fuck it, dan beginnen we nu gewoon weer met leven, aan de maatregelen houden levert toch niks op.quote:
Rutte is een crimineel, heeft al 2 rechtszaken aan zijn broekje hangen. Toeslagenaffaire en nu de Horeca-branche. En dan heb ik maar niet over alle ministers die hij voor de trein heeft gegooit en alle talloze leugens die hij heeft verspreidt.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:47 schreef mthecatlover het volgende:
Rutte, dramatische pandemist die in zijn broek pist bij een virusje. L*Ldebehanger!!!
Voor altijd "Waakzaam"?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:54 schreef DX11 het volgende:
Rutte niet optimistisch over versoepelingen na 2 maart.
Oftewel de lockdown gaat nog even door.
Wat is eigenlijk het nut van de routekaart, als we hem nooit gaan volgen?
Risiconiveau coronavirus in regio's IJsselland en Gelderland-Midden omlaag
[..]
Het rare is dus, dat er zelfs al 2 regio's 1 of 2 veiligheidsrisico niveaus omlaag zijn gezet, van "Zeer ernstig" naar "Ernstig", en naar "Zorgelijk", maar nog altijd gaat de lockdown er niet af! Waarom dan de routekaart, als we hem letterlijk niet mogen volgen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze had ik nog niet meegekregen, kijk hem staan. Was alleen even voor de foto.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
We hebben een volgende hoor:
'Do as I say, dont do as I do. '
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter
https://www.nieuwnieuws.n(...)ograferen-in-winkel/
[ afbeelding ]
Wat een tuig is het toch ook. Alle boetes voor niet dragen van maskers verscheuren of de nutteloze maskerplicht er af. Want diegene die het heeft opgelegd, houd zichzelf er niet eens aan.
quote:Op maandag 22 februari 2021 12:12 schreef Charlies het volgende:
[..]
Ik ga niet voor elke winkel dat mondkapje op en af doen. Dus soms loop ik een paar minuten tussen de bakker en de slager met een mondkapje op. En dat geldt ook als ik van de slager naar de toko rij. Lekker belangrijk ook, niet iedereen is zo conservatief dat ze niet tegen verandering kunnen.
Al is het misschien geen slecht idee om altijd een mondkapje op te doen als er van die gore virusverspreiders als jij rondlopen en het liefst een stapje dichterbij komen als je langs loopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |