abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198141680
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 21:46 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Wat is het probleem. Is toch geen enkele reden om na 9 uur buiten te komen.

Dan liever kapper open (en zonnebank)
Dit is dus het enge, dat de overheid voor mensen mag gaan bepalen dat er geen reden is om na 21:00 naar buiten te gaan. Als ik om 21:30 een rondje wil hardlopen is er geen enkele reden waarom een overheid mij dat zou mogen verbieden. Dat jij het niet belangrijk vindt, betekent niet dat het dan maar voor heel Nederland verboden moet worden. Zoiets heet individuele keuzevrijheid. Een woord wat Rutte niet kent.

Overigens heb ik zelf amper last van de avondklok, maar dat betekent niet dat ik het daarom maar een goede maatregel vind.
pi_198142230
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 08:04 schreef Platinumgoat het volgende:

[..]

Dit is dus het enge, dat de overheid voor mensen mag gaan bepalen dat er geen reden is om na 21:00 naar buiten te gaan. Als ik om 21:30 een rondje wil hardlopen is er geen enkele reden waarom een overheid mij dat zou mogen verbieden. Dat jij het niet belangrijk vindt, betekent niet dat het dan maar voor heel Nederland verboden moet worden. Zoiets heet individuele keuzevrijheid. Een woord wat Rutte niet kent.

Overigens heb ik zelf amper last van de avondklok, maar dat betekent niet dat ik het daarom maar een goede maatregel vind.
Deed je savonds helemaal niks dan?

Alles wat mensen savonds deden qua hobby, sport of verenigingsleven wordt door de spertijd ook automatisch onmogelijk gemaakt daarin vrij te geven.

Dus miljoenen mensen hebben er last van, dus snap ik dat niet zo.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198142691
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:10 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Deed je savonds helemaal niks dan?

Alles wat mensen savonds deden qua hobby, sport of verenigingsleven wordt door de spertijd ook automatisch onmogelijk gemaakt daarin vrij te geven.

Dus miljoenen mensen hebben er last van, dus snap ik dat niet zo.
Voor Corona wel natuurlijk, maar door de overige maatregelen heeft de avondklok ansich natuurlijk vrij weinig impact aangezien ik toch niet kan sporten, uitgaan etc. want alles is dicht. Dat is alleen indien die maatregelen eraf gaan weer mogelijk.
pi_198142997
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:09 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Ah, je hebt ontdekt dat hij een politicus is! Lekker bezig! ^O^
Politici zijn nooit te vertrouwen. Je hebt er niks aan.
Check it out
pi_198143312
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:58 schreef Platinumgoat het volgende:
Voor Corona wel natuurlijk, maar door de overige maatregelen heeft de avondklok ansich natuurlijk vrij weinig impact aangezien ik toch niet kan sporten, uitgaan etc. want alles is dicht. Dat is alleen indien die maatregelen eraf gaan weer mogelijk.
Volgens mij kan je anders prima buiten sporten. En dan kan je wel zeggen dat mensen dat ook voor 21 uur kunnen doen, maar dat gaat niet voor iedereen op. Genoeg mensen die op een doordeweekse dag rond 20.30 misschien een keer de hardlopenschoenen kunnen aantrekken.

Ik heb zelf ook relatief weinig last van de avondklok, maar hij kan mij niet snel genoeg verdwijnen. Als ik ergens op bezoek ben dan heeft het Corona technisch namelijk geen enkele bijdrage of ik dan om 20 uur, 21 uur of 22 uur naar huis toe rijd.
pi_198143949
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:58 schreef Platinumgoat het volgende:

[..]

Zie hier de nutteloosheid van de avondklok.

Maar het weerhoudt je wel van het er over nadenken van wat wel kan. Dus heb je er last van. Ook tijdens corona kan je dingen doen waarmee je je aan de basismaatregelen kunt houden met elkaar. Dat idee uitwerken alleen al wordt te niet gedaan. Alleen spastische variaties op kan niet zijn mogelijk.

Dus je hebt er last van.
1947-2016
pi_198143953
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:22 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Politici zijn nooit te vertrouwen. Je hebt er niks aan.
rutte, de jong en ferd spannen wel de kroon tegenwoordig.
1947-2016
pi_198144050
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2021 20:10 schreef HPoi het volgende:
Hallo, Ik ben Wopke Hoekstra en ik heb een reuze goed idee.

Als iedereen nu eens gaat sporten komen we mentaal en fysiek allemaal goed de lockdown uit. Kijk mij eens schaatsen in deze prachtige overdekte ijsbaan! Gek dat ik als politicus het voorbeeld moet geven aan de burger...

Wat zeg je? Mag dat niet vanwege de de coronamaatregelen vanuit de coalitie waarvan ik zelf deelnuit maak? Oh....
We hebben een volgende hoor:
'Do as I say, dont do as I do. '

https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter
https://www.nieuwnieuws.n(...)ograferen-in-winkel/

Wat een tuig is het toch ook. Alle boetes voor niet dragen van maskers verscheuren of de nutteloze maskerplicht er af. Want diegene die het heeft opgelegd, houd zichzelf er niet eens aan.
1947-2016
pi_198144301
De slogans van deze campagne zijn wel :

Jetten blijkt nog niet fit te zijn voor het leiderschap
Het gezicht van de Jonge heeft te weinig draagkracht
Hoekstra rijdt een scheve schaats
En Grapperhaus is met afstand de slechtste minister ooit.
:D
Check it out
pi_198144380
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 07:21 schreef YourCaptor het volgende:

[..]

Alleen om gedragsverandering door te voeren. En het lukt ook gewoon. Als je nu zonder zo'n ding loopt wordt je zo ongeveer als terrorist gezien.
Mooiste vind ik de mensen die er eentje op hebben als ze in de auto zitten of gewoon over straat gaan. Wat gaat er dan in je brein om :') :')
Ik ga niet voor elke winkel dat mondkapje op en af doen. Dus soms loop ik een paar minuten tussen de bakker en de slager met een mondkapje op. En dat geldt ook als ik van de slager naar de toko rij. Lekker belangrijk ook, niet iedereen is zo conservatief dat ze niet tegen verandering kunnen.

Al is het misschien geen slecht idee om altijd een mondkapje op te doen als er van die gore virusverspreiders als jij rondlopen en het liefst een stapje dichterbij komen als je langs loopt.
pi_198144405
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:12 schreef Charlies het volgende:

[..]

Ik ga niet voor elke winkel dat mondkapje op en af doen. Dus soms loop ik een paar minuten tussen de bakker en de slager met een mondkapje op. En dat geldt ook als ik van de slager naar de toko rij. Lekker belangrijk ook, niet iedereen is zo conservatief dat ze niet tegen verandering kunnen.

Al is het misschien geen slecht idee om altijd een mondkapje op te doen als er van die gore virusverspreiders als jij rondlopen en het liefst een stapje dichterbij komen als je langs loopt.
Dan blijven corona schapen zoals jij ook uit de buurt. Geen slecht idee :).
Check it out
pi_198144423
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 09:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ik vergeet hem soms gewoon af te doen als ik een winkel uit ben gelopen. :@
Dat gebeurt iedereen wel eens. :)
Check it out
pi_198144511
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:04 schreef hjansen82 het volgende:
De slogans van deze campagne zijn wel :

Jetten blijkt nog niet fit te zijn voor het leiderschap
Het gezicht van de Jonge heeft te weinig draagkracht
Hoekstra rijdt een scheve schaats
En Grapperhaus is met afstand de slechtste minister ooit.
:D
Zonder afstand bedoel je.
pi_198148532
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:14 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Dan blijven corona schapen zoals jij ook uit de buurt. Geen slecht idee :).
Zeg je dat ook tegen je werkgever, klant of uitkeringsinstelling?
pi_198149307
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:34 schreef Charlies het volgende:

[..]

Zeg je dat ook tegen je werkgever, klant of uitkeringsinstelling?
Oh ben jij er zo een van de cancelcultuur? Omdat er iemand kritisch is op het corona beleid.
Check it out
  maandag 22 februari 2021 @ 21:11:47 #191
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_198153491
:) Het probleem wat de overheid nu heeft is dat de steun voor de lockdown afbrokkelt.

Het officiële devies is blijf thuis, maar dat doet men natuurlijk allang niet meer, men komt simpelweg weer op straat, tijden schaatsen, tijdens mooi weer, en ook in steden is het simpelweg gewoon druk, ook met gesloten winkels, en zeker bij mooi weer loopt de take away prima.
Dus het aantal verplaatsingen wordt steeds hoger, dus dat argument gaat niet meer op.

In de media schrijft men dat het goed verlopen is, nu heb ik aan de kust bij diverse strandtenten gezien dat er 50-150 man inderdaad niet op het terrein van de strandtent staat, maar ervoor, en dicht bij elkaar.
Dan vang je een gesprek op van een BOA tegen een motoragent van moeten we niets iets doen, waarop de agent zegt, tja we hebben geen back-up beschikbaar.
Vervolgens loop je verder, zie je bij de volgende strandtenten hetzelfde, rijen bij de viskramen, dat men er dan omheen loopt op te eten en dat is ook het geval in steden waar je mensen samen ziet komen, niet binnen maar buiten voor diverse gelegenheden.

Mij persoonlijk maakt dat me heel gelukkig dat mensen bij elkaar komen, dus de overheid doet zijn best om de angst erin te houden, terwijl een groot deel van de bevolking dus kennelijk een andere afweging maakt. En terecht, want de cijfers geven toch echt wel aan waar de klappen vallen.

Dus het wordt tijd om te kijken wat het doel is van de maatregelen, zijn de 'bejaarden' zelf wel gelukkig met al die beperkingen of zouden ze zelf een andere keus willen maken? Ik ken er genoeg die liever met de dag leven, liever gelukkig kot leven dan lang met beperkingen.
Want het staat natuurlijk ieder vrij om zichzelf te beschermen die dat kan, en als je tot een 'zwakke' doelgroep behoord, dan moet je je eigenlijk afvragen of het raar is dat het virus juist de 'zwakke' doelgroep uitkiest, of zou een virus in de natuur juist het doel hebben om de 'zwakke' doelgroep te 'elimineren'.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_198154246
Het was inderdaad gezellig druk buiten vandaag, en gisteren was het blijkbaar iets te gezellig druk op de toeristische plekken.
Mensen zijn er gewoon klaar mee, willen het leven weer oppakken. Mensen willen niet 2 zomers van hun leven binnen blijven en niet genieten. Ik snap het helemaal.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_198154964
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 21:49 schreef DX11 het volgende:
Het was inderdaad gezellig druk buiten vandaag, en gisteren was het blijkbaar iets te gezellig druk op de toeristische plekken.
Mensen zijn er gewoon klaar mee, willen het leven weer oppakken. Mensen willen niet 2 zomers van hun leven binnen blijven en niet genieten. Ik snap het helemaal.
Is het al zomer dan?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_198154966
quote:
6s.gif Op maandag 22 februari 2021 21:11 schreef ozzietukker het volgende:
:)

of zou een virus in de natuur juist het doel hebben om de 'zwakke' doelgroep te 'elimineren'.
Precies, en we moeten niet tegen de natuur in gaan!!!!!!!!!!
pi_198155105
quote:
5s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Is het al zomer dan?
Nee maar het begint er wel steeds meer op te lijken dat het leven voor de zomer echt totaal nog niet normaal is, laat staan dat iedereen gevaccineerd kan worden voor die tijd. Dus mensen denken fuck it, dan beginnen we nu gewoon weer met leven, aan de maatregelen houden levert toch niks op.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_198155645
Rutte, dramatische pandemist die in zijn broek pist bij een virusje. L*Ldebehanger!!!
  maandag 22 februari 2021 @ 23:53:51 #197
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_198155688
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:47 schreef mthecatlover het volgende:
Rutte, dramatische pandemist die in zijn broek pist bij een virusje. L*Ldebehanger!!!
Rutte is een crimineel, heeft al 2 rechtszaken aan zijn broekje hangen. Toeslagenaffaire en nu de Horeca-branche. En dan heb ik maar niet over alle ministers die hij voor de trein heeft gegooit en alle talloze leugens die hij heeft verspreidt.
Triest
pi_198156202
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 18:54 schreef DX11 het volgende:
Rutte niet optimistisch over versoepelingen na 2 maart.

Oftewel de lockdown gaat nog even door.

Wat is eigenlijk het nut van de routekaart, als we hem nooit gaan volgen?

Risiconiveau coronavirus in regio's IJsselland en Gelderland-Midden omlaag
[..]

Het rare is dus, dat er zelfs al 2 regio's 1 of 2 veiligheidsrisico niveaus omlaag zijn gezet, van "Zeer ernstig" naar "Ernstig", en naar "Zorgelijk", maar nog altijd gaat de lockdown er niet af! Waarom dan de routekaart, als we hem letterlijk niet mogen volgen?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor altijd "Waakzaam"?

Waarom?

Dus we moeten voor altijd "waakzaam" zijn voor dit virus, ook nadat iedereen is ingeënt en het een nóg kleiner risico vormt?
  dinsdag 23 februari 2021 @ 06:57:08 #199
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_198156424
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 11:45 schreef Red_85 het volgende:

[..]

We hebben een volgende hoor:
'Do as I say, dont do as I do. '

https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter
https://www.nieuwnieuws.n(...)ograferen-in-winkel/

[ afbeelding ]

Wat een tuig is het toch ook. Alle boetes voor niet dragen van maskers verscheuren of de nutteloze maskerplicht er af. Want diegene die het heeft opgelegd, houd zichzelf er niet eens aan.
Deze had ik nog niet meegekregen, kijk hem staan. Was alleen even voor de foto.
Dat moet ik eens zeggen tegen zo'n BOA.

Het geeft mij overigens alleen maar aan dat de regels dus niet te doen zijn. De mondkapverplichting is 1 grote grap, een gedragsexperiment. Waar zelfs degene die het heeft ingevoerd zich niet aan houdt. Dat zegt alles. Weg ermee.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 07:03:13 #200
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_198156439
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:12 schreef Charlies het volgende:

[..]

_O- _O- _O- :')
Ja daarom heb je een mondkapje op, zodat je tegen mij beschermd bent. :D Nee, je draagt hem zodat jij het virus niet verspreid.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')