Ga jij maar thee zetten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen idee waarom je weer zo vaag doet maar welke mod? het feit dat ik dit nog moet vragen irriteert mij enorm.
Ik heb al thee, jij mag raden welke. Als je dit correct raadt krijg je een koekquote:
Dit doe ik ook altijd bij jou.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:11 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Daarom doe ik altijd eerst preview wanneer ik mensen mention
billenkoek?quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb al thee, jij mag raden welke. Als je dit correct raadt krijg je een koek
Maatje! Al blij met Siem?quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:14 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dit doe ik ook altijd bij jou.
Sow, inderdaad zegquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Peter Bosz zit met een probleem.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:14 schreef Haags het volgende:
Hopelijk gaan ajax en psv er snel uit en gaat het voetbal compleet kapot
Hopelijk krijg jij coronaquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:14 schreef Haags het volgende:
Niet zo zwartkijken mien jongquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:14 schreef Haags het volgende:
Met jonge jongens ja.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Peter Bosz zit met een probleem.
Steeds meer, ouwe reus. Vooral erg blij dat Lasse er even is, wat een rust aan de bal. GENIETEN in caps.quote:
Schöne is wel echt een fijne aanwinst voor jullie ja.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:16 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Steeds meer, ouwe reus. Vooral erg blij dat Lasse er even is, wat een rust aan de bal. GENIETEN in caps.
Ik gun Heerenveen de beker, laat ze ons aller Ajax maar scheel tikken in de halve finale.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:16 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Steeds meer, ouwe reus. Vooral erg blij dat Lasse er even is, wat een rust aan de bal. GENIETEN in caps.
Daarom is Heerenveen nu Feyenoord voorbij. (op alle fronten)quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Schöne is wel echt een fijne aanwinst voor jullie ja.
En dan speel je voor het eerst in pakweg 10 jaar weer Europees, kan er geen supporter mee. Dat zou me toch een flopshow eerste klas zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:17 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik gun Heerenveen de beker, laat ze ons aller Ajax maar scheel tikken in de halve finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |