Lekker 3,5 maand deze lockdown straksquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:49 schreef DX11 het volgende:
En nu goed:
Rutte niet optimistisch over versoepelingen na 2 maart.
Maak er even eentje!quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben we al een bingokaart voor dinsdag?
Nee natuurlijk niet, maar wel een relevant onderwerp omdat hij dat tijdens het debat genoemd werd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Rutte een dictator noemen en dit kabinet een gevaar voor de samenleving is verder een weldoordacht en rationeel geluid?
Als men zo gemakkelijk over één doelgroep kan praten, dan kan dat ook over andere doelgroepen. Dat wil gevoel ik nog niet zo landen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:50 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct, maar om dat nu elke keer te komen melden.
Nog steeds dat aftastende geneuzel. Alsof hij het niet allang weet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker 3,5 maand deze lockdown straks
... dat heeft hier eergisteren nog letterlijk gestaan.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar wel een relevant onderwerp omdat hij dat tijdens het debat genoemd werd.
Net zo goed als niemand een miljoen ouderen dood wil om naar de kroeg te kunnen, voor je die er weer in gooit.
Tegenwoordig niet hi ha hoquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:51 schreef quirina het volgende:
Hoogbejaarden komen als het goed is niet zo vaak in een kroeg toch?
Tja, werd hier al voorspeld in november: als je voor kerst in lockdown gaat, kom je er niet meer vanaf de hele winter.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:51 schreef ijs. het volgende:
[..]
Nog steeds dat aftastende geneuzel. Alsof hij het niet allang weet.
Zo laf.
En ik ze in december toch nog het voordeel van de twijfel geven dat het slechts een paar weken de tandjes nog eenz op elkaar bijten zou zijnquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker 3,5 maand deze lockdown straks
Net als de vaccinatieplanner.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:51 schreef DX11 het volgende:
Kan echt niet joh. Wat is eigenlijk het nut van die routekaarten die telkens gemaakt worden als er niet 1 gevolgd wordt?
Nog net op tijd voor de avondklokquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:04 schreef Tijger_m het volgende:
[modbreak] wandel dan gewoon even van je toetstenbord weg.[/modbreak]
Je kan nog 2 uur buiten wandelen En onbeperkt binnen wandelen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:05 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Nog net op tijd voor de avondklok
Gewoon doen joh.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:06 schreef falling_away het volgende:
Dus stel ik ben zaterdag na 21 uur bij een vriend thuis en ga bij hem in de tuin zitten dan ben ik al in overtreding?
Ik las dat idd elders. Veel gekker moet het niet worden hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:06 schreef falling_away het volgende:
Dus stel ik ben zaterdag na 21 uur bij een vriend thuis en ga bij hem in de tuin zitten dan ben ik al in overtreding?
Als je tot 4:30 in de tuin blijft zitten niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:06 schreef falling_away het volgende:
Jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:06 schreef falling_away het volgende:
Ja, jij moet binnenblijven en als je met elkaar wilt praten doe je de deuren open, aldus Grapperhaus.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:06 schreef falling_away het volgende:
Sterker nog, als Grappie het op zijn heupen krijgt ben je in de tuin de hele dag strafbaar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:06 schreef falling_away het volgende:
Ook hier best weer verwarrend.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:51 schreef Claudia_x het volgende:
Iets anders: Ademtest blijkt toch in orde, maar wat ging er mis?
In een gezamenlijke verklaring waarover zorgvuldig is onderhandeld formuleren de GGD en fabrikant Breathomix het nu zo: ‘Bij het registreren en verwerken van uitslagen bestaat de kans op verkeerde interpretaties. Uit het onderzoek blijkt dat de automatisering van het testproces nog aandacht vraagt, net zoals training van personeel.’ (...)
Het apparaat blijkt een goede uitslag te geven, maar in het proces gaan dingen mis. Er komt een waarde uit, die kan door iemand niet goed zijn gezien en ingevoerd in de computer.’ Maar bij Breathomix, het bedrijf achter de test, is oprichter Rianne de Vries directer: ‘Men heeft een klein aantal uitslagen uit ons systeem verkeerd overgenomen in het systeem van de GGD. (...)
‘De ademtest is een gevoelige test, de omgeving moet erop ingericht zijn. Je kunt de test niet blootstellen aan grote temperatuurschommelingen of uitlaatgassen, en nog niet alle teststraten lijken daarop voorbereid.’
Ik hoorde net in het debat dat je bij iemand anders thuis in de tuin ook in overtreding bent.. toen ze het over het sigaretje hadden die je dan maar van binnen naar buiten moet blazen (Grapperhaus zei dat)quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je tot 4:30 in de tuin blijft zitten niet.
Je kan je hond ook in de lengte optillen, kan ie uit de brievenbus plassen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:09 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ik hoorde net in het debat dat je bij iemand anders thuis in de tuin ook in overtreding bent.. toen ze het over het sigaretje hadden die je dan maar van binnen naar buiten moet blazen (Grapperhaus zei dat)
Ze en in het bijzonder Grapperhaus is niet goed bij zijn hoofd. Stelletje koekwausen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:07 schreef ijs. het volgende:
[..]
Sterker nog, als Grappie het op zijn heupen krijgt ben je in de tuin de hele dag strafbaar.
Ok dank, ik schakelde net weer in bij het debat en hoopte dat ik dat verkeerd begrepen had.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, jij moet binnenblijven en als je met elkaar wilt praten doe je de deuren open, aldus Grapperhaus.
Hmmmm. in het beste geval toont een ademtest aan dat iemand idd besmet is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook hier best weer verwarrend.
Wellus/nietes.
Het helpt allemaal niet mee.
Maar ik zou wel heel blij zijn als het wel werkt. Stuk prettiger en sneller
quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:12 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hmmmm. in het beste geval toont een ademtest aan dat iemand idd besmet is.
De test geeft niet aan of iemand geen virus bij zich draagt noch of die het kan erspreiden.
Soz voor de ontmoediging van een hoop
En wanneer gaat het daar behandeld en gestemd worden?quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:12 schreef ijs. het volgende:
Alle hoop op de eerste kamer dan maar.
In de avondklok wet staat schijnbaar dat je niet in de buitenlucht mag vertoeven.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoezo ben je in overtreding als je bij iemand in de tuin zit na 21.00 uur? Die snap ik niet. Je bent dan toch niet op straat.
Je bevindt je dan in de open luchtquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoezo ben je in overtreding als je bij iemand in de tuin zit na 21.00 uur? Die snap ik niet. Je bent dan toch niet op straat.
Omdat ze totaal door zijn geslagen en echt geen idee meer hebben.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Morgen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En wanneer gaat het daar behandeld en gestemd worden?
quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:13 schreef ArnosL het volgende:
[..]
In de avondklok wet staat schijnbaar dat je niet in de buitenlucht mag vertoeven.
Dat is nog al wat.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:13 schreef ArnosL het volgende:
[..]
In de avondklok wet staat schijnbaar dat je niet in de buitenlucht mag vertoeven.
Te zot en krankzinnig voor woordenquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:13 schreef ArnosL het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |