abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198078526
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 18:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Wat zeg ik nu net...

Uit die poll zal blijken dat hier voornamelijk FvD'ers en PVV'ers zitten en dat we in een dictatuur leven waar een bepaalde Oostenrijke korporaal nog diens vingers bij zou aflikken.
Waarom maak je die poll niet dan?
Onderschrijft alleen maar je gelijk. Nu is het een hypothese.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 18 februari 2021 @ 18:17:16 #27
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_198078530
quote:
10s.gif Op donderdag 18 februari 2021 18:16 schreef Dven het volgende:
Oversterfte in OP aanpassen? Tijdje geleden alweer

[ afbeelding ]
Done :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_198078533
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rutte zei geen versoepelingen?

Wat een hork.
Wie had dat nou zien aankomen? _O-
pi_198078543
Daar komt de SP met een natte scheet.
Zo raar dat in dit debat Ploumen en Marijnissen niet aanwezig zijn. Die hadden nu een vliegende start kunnen maken met de campagne.
Dat zie je aan Wilders.
pi_198078555
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 18:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Waarom maak je die poll niet dan?
Onderschrijft alleen maar je gelijk. Nu is het een hypothese.
Als een post waarin Rutte een dictator wordt genoemd en het gehele kabinet 'een gevaar voor de samenleving' likes krijgt, dan weet je dat zo'n poll overbodig is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_198078557
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 18:14 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Wellicht was het nog wel op te brengen als er niet zo veel gelogen en gedraaid werd.
Mondkapjes, Ferdje die zijn eigen regels ondermijnt en daarover gelogen heeft, Vaccinatiebeleid, GGD datalekken, het doen alsof de burger kleuters zijn, nu weer juridisch fout.
Het draagvlak raakt op
Klopt. Als je ziet dat de regering een verstandige lijn kiest, zoals in maart en april eigenlijk best het geval was, dan krijg je als burger ook zin om mee te doen en je beste beentje voor te zetten. Maar na het eindeloze falen van de regering, zeker als je daar als burger constant de schuld van krijgt (omdat je je niet goed genoeg aan de maatregelen zou houden), is het geduld ook wel een keer op.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_198078563
PvdA tekent nu officieel bij het kruisje.
  donderdag 18 februari 2021 @ 18:19:25 #33
14505 OProg
A Life in Music
pi_198078569
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2021 18:17 schreef ijs. het volgende:
Zo raar dat in dit debat Ploumen en Marijnissen niet aanwezig zijn. Die hadden nu een vliegende start kunnen maken met de campagne.
Dat Ploumen überhaupt een vliegende start kan maken geloof ik niet met dat geleuter alsof ze tegen een stel kleuters aan staat te lullen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_198078591
quote:
7s.gif Op donderdag 18 februari 2021 18:14 schreef D_A het volgende:

[..]

Ik heb ook al een jaar amper werk, ben zelfstandige en met een werkende partner kom ik nergens voor in aanmerking qua overheidssteun. Ik mis mijn werk, mijn hobby, de mensen op me heen. Maar weet wel dat ik uiteindelijk hierin zit omdat we er beter uit gaan komen, ongeacht wat je vindt van de manier van handelen van het kabinet.

Dus, ik blijf goede en minder goede dagen hebben maar verwacht dat [b]ik volgens de maatregelen blijf leven als dat nodig is :s)[/b]
Meer dan kl*te jouw situatie -O-
Petje af dat je nog zo neutraal kan denken.

Ik zelf doe het alleen nog uit eigen belang/angst, ben nl chronisch ziek en loop toch een enorm risico (denk ik).
Had niet verwacht nog zo ver te komen, dat ik alleen aan mezelf zou denken.
Maar ik begrijp ook dat mensen inmiddels andere keuzes maken.
  donderdag 18 februari 2021 @ 18:20:49 #35
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_198078597
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 18:16 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Hoe is het nu dan in Bulgarije, eigenlijk?
Niet het idee dat het bij de mensen nog echt leeft, waar dan wel weer een gevaar in schuilgaat natuurlijk. Over tien dagen gaan de cafe's en nachtclubs weer open en resteert enkel nog de mondkapjesplicht binnen winkels en de belachelijke 08:30-10:30 maatregel. Tussen die uren mogen enkel de bejaarden winkelen :') Gevolg: Winkels volledig uitgestorven en al die bijnadoden gaan lekker voor of na die uren hun goddelijke gang. Maar goed, enkel de heel grote supermarkten houden zich daar nog aan dus het valt allemaal wel mee. Tot je het een keer vergeet en de security je om 09:00 wegstuurt :')

Dagelijks iets van een 1000tal besmettingen ofzo, waarvan de helft in 2 provincies.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_198078599
quote:
7s.gif Op donderdag 18 februari 2021 18:19 schreef OProg het volgende:

[..]

Dat Ploumen überhaupt een vliegende start kan maken geloof ik niet met dat geleuter alsof ze tegen een stel kleuters aan staat te lullen.
Dat zie ik ook niet snel gebeuren, maar slechter dan ze er nu voor staat wordt lastig. Je kan ook niet nog een maand thuis Reader's Digest gaan zitten lezen en dan hopen verkozen te worden.
  donderdag 18 februari 2021 @ 18:21:21 #37
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_198078607
quote:
6s.gif Op donderdag 18 februari 2021 18:17 schreef D_A het volgende:

[..]

Done :Y
Lekker bezig _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_198078611
Jongens, de kapsalon is er!
pi_198078623
Waar is Kuzu gebleven?
pi_198078627
quote:
10s.gif Op donderdag 18 februari 2021 18:20 schreef Dven het volgende:

[..]

Niet het idee dat het bij de mensen nog echt leeft, waar dan wel weer een gevaar in schuilgaat natuurlijk. Over tien dagen gaan de cafe's en nachtclubs weer open en resteert enkel nog de mondkapjesplicht binnen winkels en de belachelijke 08:30-10:30 maatregel. Tussen die uren mogen enkel de bejaarden winkelen :') Gevolg: Winkels volledig uitgestorven en al die bijnadoden gaan lekker voor of na die uren hun goddelijke gang. Maar goed, enkel de heel grote supermarkten houden zich daar nog aan dus het valt allemaal wel mee. Tot je het een keer vergeet en de security je om 09:00 wegstuurt :')

Dagelijks iets van een 1000tal besmettingen ofzo, waarvan de helft in 2 provincies.
Hoe kan het dan dat er daar zo weinig besmettingen zijn terwijl het niet eens leeft bij de mensen? Dat kan volgens mij alleen maar omdat de maatregelen hier de besmettingen misschien wel veroorzaken. Al die maatregelen om te zorgen dat je nergens meer heen kunt zorgen ervoor dat mensen alleen maar meer samen thuis zitten en elkaar besmetten.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_198078634
Misschien beter om je cv achterwege te laten als je vijftien jaar in Roermond hebt gezeten.
pi_198078638
D66 wil een MET :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_198078642
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2021 18:22 schreef Houtenbeen het volgende:
Waar is Kuzu gebleven?
Nieuwe vlam?
pi_198078649
Oh nee, meloenen mensen!
  donderdag 18 februari 2021 @ 18:23:13 #45
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_198078650
quote:
Waar is Kuzu gebleven?
Afscheidstournee gegund aan Ozturk.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_198078667
Kunnen ze trouwens geen mobiel verbod doen tijdens debatten? ik vind het zo onrespectvol naar alle mensen die lijden onder covid.
pi_198078671
quote:
Waar is Kuzu gebleven?
Das opvallend.
Hij was nog wel zo op dreef in de eerste termijn.

Nou ja misschien nog ver rijden ....avondklok :+
pi_198078676
Daar komt GL, na negen uur geen kipnuggets meer bakken.
pi_198078677
Rutte is alvast op zijn telefoon aan het overleggen tot wanneer de verkiezingen worden uitgesteld.
Alpha kenny one
pi_198078685
quote:
7s.gif Op donderdag 18 februari 2021 18:14 schreef D_A het volgende:

[..]

Ik heb ook al een jaar amper werk, ben zelfstandige en met een werkende partner kom ik nergens voor in aanmerking qua overheidssteun. Ik mis mijn werk, mijn hobby, de mensen op me heen. Maar weet wel dat ik uiteindelijk hierin zit omdat we er beter uit gaan komen,
Juist met het handelen en het weinige openheid geven van zaken, begin ik daar keiharde twijfels over te hebben.
quote:
ongeacht wat je vindt van de manier van handelen van het kabinet.
Juist dat handelen werkt daar voor 3/4 bij mee. Angst inboezemen als basis, paternalistische toontje, manipulatieve houding naar de pers en publiek.
quote:
Dus, ik blijf goede en minder goede dagen hebben maar verwacht dat ik volgens de maatregelen blijf leven als dat nodig is :s)
Op het moment hebben we alleen maar mindere dagen. We worden alleen maar verder het moeras ingetrapt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')