Waarom maak je die poll niet dan?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat zeg ik nu net...
Uit die poll zal blijken dat hier voornamelijk FvD'ers en PVV'ers zitten en dat we in een dictatuur leven waar een bepaalde Oostenrijke korporaal nog diens vingers bij zou aflikken.
Donequote:Op donderdag 18 februari 2021 18:16 schreef Dven het volgende:
Oversterfte in OP aanpassen? Tijdje geleden alweer
[ afbeelding ]
Wie had dat nou zien aankomen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rutte zei geen versoepelingen?
Wat een hork.
Als een post waarin Rutte een dictator wordt genoemd en het gehele kabinet 'een gevaar voor de samenleving' likes krijgt, dan weet je dat zo'n poll overbodig is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom maak je die poll niet dan?
Onderschrijft alleen maar je gelijk. Nu is het een hypothese.
Klopt. Als je ziet dat de regering een verstandige lijn kiest, zoals in maart en april eigenlijk best het geval was, dan krijg je als burger ook zin om mee te doen en je beste beentje voor te zetten. Maar na het eindeloze falen van de regering, zeker als je daar als burger constant de schuld van krijgt (omdat je je niet goed genoeg aan de maatregelen zou houden), is het geduld ook wel een keer op.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wellicht was het nog wel op te brengen als er niet zo veel gelogen en gedraaid werd.
Mondkapjes, Ferdje die zijn eigen regels ondermijnt en daarover gelogen heeft, Vaccinatiebeleid, GGD datalekken, het doen alsof de burger kleuters zijn, nu weer juridisch fout.
Het draagvlak raakt op
Dat Ploumen überhaupt een vliegende start kan maken geloof ik niet met dat geleuter alsof ze tegen een stel kleuters aan staat te lullen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:17 schreef ijs. het volgende:
Zo raar dat in dit debat Ploumen en Marijnissen niet aanwezig zijn. Die hadden nu een vliegende start kunnen maken met de campagne.
Meer dan kl*te jouw situatiequote:Op donderdag 18 februari 2021 18:14 schreef D_A het volgende:
[..]
Ik heb ook al een jaar amper werk, ben zelfstandige en met een werkende partner kom ik nergens voor in aanmerking qua overheidssteun. Ik mis mijn werk, mijn hobby, de mensen op me heen. Maar weet wel dat ik uiteindelijk hierin zit omdat we er beter uit gaan komen, ongeacht wat je vindt van de manier van handelen van het kabinet.
Dus, ik blijf goede en minder goede dagen hebben maar verwacht dat [b]ik volgens de maatregelen blijf leven als dat nodig is[/b]
Niet het idee dat het bij de mensen nog echt leeft, waar dan wel weer een gevaar in schuilgaat natuurlijk. Over tien dagen gaan de cafe's en nachtclubs weer open en resteert enkel nog de mondkapjesplicht binnen winkels en de belachelijke 08:30-10:30 maatregel. Tussen die uren mogen enkel de bejaarden winkelenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe is het nu dan in Bulgarije, eigenlijk?
Dat zie ik ook niet snel gebeuren, maar slechter dan ze er nu voor staat wordt lastig. Je kan ook niet nog een maand thuis Reader's Digest gaan zitten lezen en dan hopen verkozen te worden.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat Ploumen überhaupt een vliegende start kan maken geloof ik niet met dat geleuter alsof ze tegen een stel kleuters aan staat te lullen.
Lekker bezigquote:
Hoe kan het dan dat er daar zo weinig besmettingen zijn terwijl het niet eens leeft bij de mensen? Dat kan volgens mij alleen maar omdat de maatregelen hier de besmettingen misschien wel veroorzaken. Al die maatregelen om te zorgen dat je nergens meer heen kunt zorgen ervoor dat mensen alleen maar meer samen thuis zitten en elkaar besmetten.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet het idee dat het bij de mensen nog echt leeft, waar dan wel weer een gevaar in schuilgaat natuurlijk. Over tien dagen gaan de cafe's en nachtclubs weer open en resteert enkel nog de mondkapjesplicht binnen winkels en de belachelijke 08:30-10:30 maatregel. Tussen die uren mogen enkel de bejaarden winkelenGevolg: Winkels volledig uitgestorven en al die bijnadoden gaan lekker voor of na die uren hun goddelijke gang. Maar goed, enkel de heel grote supermarkten houden zich daar nog aan dus het valt allemaal wel mee. Tot je het een keer vergeet en de security je om 09:00 wegstuurt
![]()
Dagelijks iets van een 1000tal besmettingen ofzo, waarvan de helft in 2 provincies.
Das opvallend.quote:
Juist met het handelen en het weinige openheid geven van zaken, begin ik daar keiharde twijfels over te hebben.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:14 schreef D_A het volgende:
[..]
Ik heb ook al een jaar amper werk, ben zelfstandige en met een werkende partner kom ik nergens voor in aanmerking qua overheidssteun. Ik mis mijn werk, mijn hobby, de mensen op me heen. Maar weet wel dat ik uiteindelijk hierin zit omdat we er beter uit gaan komen,
Juist dat handelen werkt daar voor 3/4 bij mee. Angst inboezemen als basis, paternalistische toontje, manipulatieve houding naar de pers en publiek.quote:ongeacht wat je vindt van de manier van handelen van het kabinet.
Op het moment hebben we alleen maar mindere dagen. We worden alleen maar verder het moeras ingetrapt.quote:Dus, ik blijf goede en minder goede dagen hebben maar verwacht dat ik volgens de maatregelen blijf leven als dat nodig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |