SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes meer
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
[ Bericht 0% gewijzigd door D_A op 18-02-2021 18:18:59 ]
Voor jou persoonlijk denk ik. Ik denk van niet. Steeds meer mensen denken er zo over. Herken het ook in mijn omgeving van voorstanders die nu toch wel erg kritisch beginnen te staan tegenover het handelen van markie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Voor jou persoonlijk denk ik. Ik denk van niet. Steeds meer mensen denken er zo over.Op Fok ja. Op Fok is FvD ook nog steeds een partij die serieus genomen wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
1 Junoquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rutte zei geen versoepelingen?
Wat een hork.
Nou, maak eens een poll om daar achter te komen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Op Fok ja. Op Fok is FvD ook nog steeds een partij die serieus genomen wordt.
Vooral dat NO in je post.quote:
Zelf ken ik geen FvD-ers, maar in mijn kennissen- en vriendenkring denken mensen er ook zo over. Mensen zijn wel voor een paar maatregelen, maar dit vinden ze ook echt onhoudbaar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Op Fok ja. Op Fok is FvD ook nog steeds een partij die serieus genomen wordt.
Wellicht was het nog wel op te brengen als er niet zo veel gelogen en gedraaid werd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:06 schreef JohnDDD het volgende:
Het is voor mij gewoon volstrekt helder dat de maatregelen nu al zolang duren dat mensen zich er steeds minder aan houden, omdat dat gewoonweg menselijk niet meer mogelijk is om maanden en al bijna een jaar lang onder dit soort omstandigheden te leven. De enige oplossing is het opsluiten van mensen in hun huis en dat is voor mij absoluut geen oplossing. Je kunt mensen niet steeds verder onderdrukken. Dan ben je inderdaad een dictator. We hebben ons best gedaan maar nu is gewoon de grens bereikt.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Voor jou persoonlijk denk ik. Ik denk van niet. Steeds meer mensen denken er zo over.Ik heb ook al een jaar amper werk, ben zelfstandige en met een werkende partner kom ik nergens voor in aanmerking qua overheidssteun. Ik mis mijn werk, mijn hobby, de mensen op me heen. Maar weet wel dat ik uiteindelijk hierin zit omdat we er beter uit gaan komen, ongeacht wat je vindt van de manier van handelen van het kabinet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus, ik blijf goede en minder goede dagen hebben maar verwacht dat ik volgens de maatregelen blijf leven als dat nodig is
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Wat zeg ik nu net...quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou, maak eens een poll om daar achter te komen.
Wel mooi voor de partij die het in maart gaat overnemen. Zwaarste achter de rug, Rutte de schuld en zelf het feest vierenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rutte zei geen versoepelingen?
Wat een hork.
Ik ken werkelijk niemand die blij wordt van de lockdown. Heel gek. Om dan maar als een sneeuwvlok gaan pretenderen dat we hier in een of ander Oostblokland wonen t.t.v. het Stalinisme is gewoon populistisch gejank waar ik persoonlijk dan weer klaar mee ben. Hetzelfde met dat meelmonderige emo-gebrul over 'de jeugd'.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zelf ken ik geen FvD-ers, maar in mijn kennissen- en vriendenkring denken mensen er ook zo over. Mensen zijn wel voor een paar maatregelen, maar dit vinden ze ook echt onhoudbaar.
Hier ook. Ik ben wel voor de basis maatregelen tot er een voldoende hoeveelheid is gevaccineerd en de ziekenhuizen niet meer overstromen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zelf ken ik geen FvD-ers, maar in mijn kennissen- en vriendenkring denken mensen er ook zo over. Mensen zijn wel voor een paar maatregelen, maar dit vinden ze ook echt onhoudbaar.
(want ze willen straks natuurlijk wel meeregeren als het even kan)quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:14 schreef ijs. het volgende:
Het cda wil ook geen avondklok. Maar we stemmen lekker voor.
jankenquote:
Is het heel erg wanneer ik geen reet geloof van deze cijfers?quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:16 schreef Zipportal het volgende:
Positief getest 4.618.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |