SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
Gewoon een Secrid nemen, die passen zelfs in de zakken van vrouwenbroekenquote:
Hier kan ik echt niks mee.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SD-kaartjes, accu's, kabeltjes groeperen. Het is een soort packing cube voor in één van mijn packing cubes. Packing cubes zijn fantastisch zoals iedereen weet
Dat is een etui manquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SD-kaartjes, accu's, kabeltjes groeperen. Het is een soort packing cube voor in één van mijn packing cubes. Packing cubes zijn fantastisch zoals iedereen weet
Ziet er uit als spullen achter zoveel mogelijk ritsen stoppen :Squote:Op donderdag 18 februari 2021 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je je fles al voor je?
quote:
Heb echt recent een nieuwe gekregen van mijn vriend dus ben eerst wel weer even klaar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een Secrid nemen, die passen zelfs in de zakken van vrouwenbroeken
geen idee. Dawazzzalquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:03 schreef Amarantha het volgende:
Waarom hebben we een huisvrouwen OP? Mijn moeder had dit geweldig gevonden.
Naja organiseren met inpakken ok, maar je kan ook doorslaanquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:03 schreef kwiwi het volgende:
@:TT
[..]
Dat is een etui manEn ja, packing cubes zijn onmisbaar in het leven.
Met packing cubes krijg je veel meer in een tasquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Naja organiseren met inpakken ok, maar je kan ook doorslaan
Was een beetje een pun op TRV / Packing cubes? Why??quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:03 schreef kwiwi het volgende:
packing cubes zijn onmisbaar in het leven.
Ik reis nooit met het probleem dat ik aan de limieten van m'n koffer/tassen/max gewicht ga komenquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met packing cubes krijg je veel meer in een tas
quote:Rutte: weinig ruimte voor versoepelingen
Als de huidige lockdown op 2 maart afloopt, is het nog maar de vraag of de beperkingen worden versoepeld. "Daar zie ik op dit moment weinig ruimte voor", zei premier Rutte in het debat over de avondklok.
"Het ziet er niet hoopvol uit", zei Rutte, die verwees naar de nog steeds niet dalende besmettingscijfers en de opkomst van nieuwe virusvarianten. "Als ik heel eerlijk ben, ben ik niet optimistisch."
Volgende week wil het kabinet een beslissing nemen over de maatregelen na 2 maart, inclusief de avondklok.
Zo'n ding heb ik ook. En alle losse SD-kaartjes en accuutjes gaan dus in dat Eastpakje. andes wordt het nog steeds een zootje.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:07 schreef FranticDJ het volgende:
Enige wat ik gebruik is een kabel etui welke ik ooit op Ali gekocht heb.
De rest gaat gewoon soort van los
https://nl.aliexpress.com/item/32703381067.html dit ding dus
Hoi, welkom bij ORDNUNG MUSS SEINquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik hoor nu voor het eerst van mijn leven van packing cubes
Oh dat is niet zo mijn dingquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi, welkom bij ORDNUNG MUSS SEIN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mja toch, die etuitjes enzo nemen meer ruimte in. dus dat meer meenemen geloof ik niet zo. Dat gaat alleen werken als je ook meuk kan comprimeren in zo'n etui (vacuumzak ofzo)quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n ding heb ik ook. En alle losse SD-kaartjes en accuutjes gaan dus in dat Eastpakje. andes wordt het nog steeds een zootje.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:14 schreef FranticDJ het volgende:
Lekker 3x per week wattenstaafjes deepthroatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Terwijl zijn eigen leider wel gewoon een echte is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
zo zo.noemt Rutte een dictator in de Kamer
Ja hallo, ordnung ist present.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi, welkom bij ORDNUNG MUSS SEIN
Ik doe dat dus zo: alles gaat in een packing cube, en dat gaat weer in een soort perfecte tetris samenstelling in m'n trolley. Dan weet ik namelijk precies wat ik ben vergeten als er een gat in m'n tetris veld zitquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja toch, die etuitjes enzo nemen meer ruimte in. dus dat meer meenemen geloof ik niet zo. Dat gaat alleen werken als je ook meuk kan comprimeren in zo'n etui (vacuumzak ofzo)
Makkelijker om iets terug te vinden? wellicht. maar dat is dan voor mij ook de reden om een toilettas mee te slepen, zo'n kabel etui en een aparte medicijntas.
Ordnung durch chaosquote:
en daarom weet jij alles van packing cube en had LT er nog nooit van gehoordquote:
Ga eerst al je eiwitten maar eens lossenquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:27 schreef UitStraling het volgende:
Nog steeds mijn stoere adelaarscowboylaarzen niet binnen
Pics van je laarsjes?quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:27 schreef UitStraling het volgende:
Nog steeds mijn stoere adelaarscowboylaarzen niet binnen
Niet uitpakken scheelt ookquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe dat dus zo: alles gaat in een packing cube, en dat gaat weer in een soort perfecte tetris samenstelling in m'n trolley. Dan weet ik namelijk precies wat ik ben vergeten als er een gat in m'n tetris veld zitMaar goed, dat is vooral met (werk)trips van een paar dagen, dan neem ik altijd ongeveer hetzelfde mee.
Zit je me nou belachelijk te maken?quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en daarom weet jij alles van packing cube en had LT er nog nooit van gehoord![]()
Trouwens kwiwi heb jij ook dubbelzijdige packing cubes? Zodat je de schone en de vuile was bij elkaar maar toch gescheiden kunt doen? Zoiets zoek ik wel eigenlijk. Lijkt me fijn.
Nog meer?quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga eerst al je eiwitten maar eens lossen
Nein Mannquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit je me nou belachelijk te maken?![]()
Hmm daar had ik ze niet snel gezocht. Even kijkenquote:Ja natuurlijk heb ik die. Ikea![]()
quote:
Is zo'n ikea family ding. Ooit voor 7 of 8 euro zo'n hele set gekocht.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nein Mann![]()
[..]
Hmm daar had ik ze niet snel gezocht. Even kijken
rensarequote:Op donderdag 18 februari 2021 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm ikea heft niet echt iets wat op packing cubes lijkt
Ziet er niet naar uit dat je zoiets zonder family ook mag kopenquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is zo'n ikea family ding. Ooit voor 7 of 8 euro zo'n hele set gekocht.
Jawel, maar dan betaal je gewoon een paar euro meerquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziet er niet naar uit dat je zoiets zonder family ook mag kopen
Hmm die wat ik heb verkopen ze niet meer zie ik. Zonde.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm ikea heft niet echt iets wat op packing cubes lijkt
ja zulke dingen heb ik wel. Maar ik zou dus aan twee kanten ritsen willen en een scheiding in het midden zegmaar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:36 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.ikea.com/nl/n(...)rijs-zwart-30432502/
dit dus fles
https://www.ikea.com/nl/n(...)atroon-wit-00446652/quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zulke dingen heb ik wel. Maar ik zou dus aan twee kanten ritsen willen en een scheiding in het midden zegmaar.
Prima ding, prima prijsquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/n(...)atroon-wit-00446652/
Watquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima ding, prima prijs![]()
Oh, wacht![]()
[ afbeelding ]
Plus dat het ook nogeens losjes twee weken duurt. Wat een GRAFbedrijf. Zin om te stampen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:46 schreef FranticDJ het volgende:
Ze doen alleen PostNL zendingen vanuit het centrale magazijn. en vanuit de filialen gaat alles per koerier.
En afhankelijk van waar je product voorradig is/welk tijdsslot er beschikbaar is voor levering wordt dan bepaald van waar en hoe iets verzonden wordt. Kan dus zijn dat je idd een goedkoop product koopt met een 49e aan verzendkosten omdat 't met een koerier komt.
Ik zit nog steeds te wachten op antwoord van de klantenserviceen nog steeds geen planken in m'n badkamerkast
mwoach.. ikea is gewoon niet ingesteld op dat hele webshop gebeuren en zijn gigantisch overweldig door dat ze hier van het ene op het andere moment op moesten overstappen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plus dat het ook nogeens losjes twee weken duurt. Wat een GRAFbedrijf. Zin om te stampen.
Ik zit al lekker in m'n pyjama op de bank, met broodje salamiquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
het is donker en het regent. Dus ik hoef de deur niet meer uit. Schoenen kunnen wel uit.
Schoenen zijn sowieso nergens voor nodig als je al binnen bent natuurlijk, hooguit pantoffels ofzo.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
het is donker en het regent. Dus ik hoef de deur niet meer uit. Schoenen kunnen wel uit.
jawelquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:50 schreef kwiwi het volgende:
Bestaat de avondklok nou eigenlijk nog of niet?
Ja corona is echt gisteren pas ontdekt inderdaadquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
ikea is gewoon niet ingesteld op dat hele webshop gebeuren en zijn gigantisch overweldig door dat ze hier van het ene op het andere moment op moesten overstappen.
@liesje1979quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:55 schreef FranticDJ het volgende:
Nog 2u!
@:ijsdraakje
@:ygritte
@:haags
@:puala
@:engine
@:kwiwi
wie vergeet ik?
Ja jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:55 schreef FranticDJ het volgende:
Nog 2u!
@:ijsdraakje
@:ygritte
@:haags
@:puala
@:engine
@:kwiwi
wie vergeet ik?
Zullen wij als rijke boys ze een royale gift doen toekomen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel het MKB gaat eraan onderdoor maar boeiend
plastisch chirurgen moeten ook dicht vanruttequote:Op donderdag 18 februari 2021 18:08 schreef FranticDJ het volgende:
wat heeft wilders lepra vlekken in z'n gezicht joh
is ie z'n make up vergeten
Ik support mijn favo ondernemers wel door bij hen te bestellen ipv Amazon of tegoedbonnen te kopen, maar het hele MKB omhoog houdenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zullen wij als rijke boys ze een royale gift doen toekomen?
Ouderdomsvlekken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:08 schreef FranticDJ het volgende:
wat heeft wilders lepra vlekken in z'n gezicht joh
is ie z'n make up vergeten
We zouden toch gewoon als signaal een paar duizend euro kunnen storten voor het noodfonds?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik support mijn favo ondernemers wel door bij hen te bestellen ipv Amazon of tegoedbonnen te kopen, maar het hele MKB omhoog houden
Signaal aan wie?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
We zouden toch gewoon als signaal een paar duizend euro kunnen storten voor het noodfonds?
quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:16 schreef LTVDK het volgende:
Afgewezen voor de Chocolaterie, geen roedel wilde vrouwen in mijn dm dus
Dit zijn mensen met stemrecht.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:14 schreef bitterbal het volgende:
Weer een dankbare dag in bankzaken er op zitten![]()
Vandaag ben ik uitgemaakt voor kankermongool. Dan denken jullie natuurlijk oei bitterbal zal wel een grove fout gemaakt hebben![]()
De bank van mevrouw was te groot om bij haar binnen te krijgen. Was mijn fout
KOEKOEK STELLETJE IDIOTEN DIE DAAR BANKEN KOPEN. ZE KUNNEN NOG NET ZELFSTANDIG POEPEN![]()
![]()
Nou en, doen we tenminste iets... zullen we zeggen 10.000 euro?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Signaal aan wie?
Het gaat om miljarden aan gemiste omzet.
Gelukkig maak ik mij nuttig voor de economiequote:Op donderdag 18 februari 2021 18:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit zijn mensen met stemrecht.
Gelukkig waardeer jij ook genoeg andere dingen aan mijquote:
Mijn favo serpentquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:14 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag ben ik uitgemaakt voor kankermongool. Dan denken jullie natuurlijk oei bitterbal zal wel een grove fout gemaakt hebben![]()
KOEKOEK STELLETJE IDIOTEN DIE DAAR BANKEN KOPEN. ZE KUNNEN NOG NET ZELFSTANDIG POEPEN![]()
![]()
Jazekerquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik mij nuttig voor de economie
Dat moet je niet hier zeggen maar aan de telefoon tegen die mensjesquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:14 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Zo klinkt het net of je bij ABN Amro werktquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:14 schreef bitterbal het volgende:
Weer een dankbare dag in bankzaken er op zitten
nee ze zei dat ik een stomme kankermongool was en daarna iets met kankerbank en toen hing ze op :pquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet je niet hier zeggen maar aan de telefoon tegen die mensjesDat is wel een niveau waarop er communicatie mogelijk is namelijk
Goed hequote:Op donderdag 18 februari 2021 18:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo klinkt het net of je bij ABN Amro werkt
Weer een enerverende dag bij Sluw & Schuldsanering zie ik.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:14 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Water naar de zee dragenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou en, doen we tenminste iets... zullen we zeggen 10.000 euro?
Alle beetjes helpen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Water naar de zee dragen
Dan had je gewoon net moeten doen alsof je stom was en geen woord meer sprekenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze zei dat ik een stomme kankermongool was en daarna iets met kankerbank en toen hing ze op :p
Ja. Dat is best verdrietig om je te realiseren.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
kan toch niet als ze ophangt slimmerd :p Was gelukkig net op het goede moment dta ik hem op speaker zette zodat mijn collega's mee konden genietenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had je gewoon net moeten doen alsof je stom was en geen woord meer spreken
Ja FvD moet ergens stemmen vandaan halen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Dat is best verdrietig om je te realiseren.
Met een beetje mazzel wel gedwongen gesteriliseerd.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heel zwaar gaan ademen. "Ga door," hijgen. "Vertel me meer."quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had je gewoon net moeten doen alsof je stom was en geen woord meer spreken
Ja goed puntquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan toch niet als ze ophangt slimmerd :p Was gelukkig net op het goede moment dta ik hem op speaker zette zodat mijn collega's mee konden genieten
"Mensen met een IQ van 75+..."quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:23 schreef bitterbal het volgende:
En gister belde ik haar dus om die bezorgafspraak te plannen. Blij dat ze waszo lief en dan vandaag dit
![]()
Ik zei dat het haar eigen verantwoordelijkheid was om na te gaan of de bank zou passen bij de koop. Ze zei ja wie doet dat nou?!
nee uiteindelijk heeft ze toch maar een verhuislift laten komen. Daarom ging ze zo uit haar stekker tegen mij toen ik zei dat ze dat kon doenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja goed puntMaar die bank staat daar nu nog buiten voor de deur dus
Ik koop altijd dingen die niet passen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:23 schreef bitterbal het volgende:
En gister belde ik haar dus om die bezorgafspraak te plannen. Blij dat ze waszo lief en dan vandaag dit
![]()
Ik zei dat het haar eigen verantwoordelijkheid was om na te gaan of de bank zou passen bij de koop. Ze zei ja wie doet dat nou?!
IEDEREEN?!quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:23 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Oh jij was weer lekker bijdehand 'ja mevrouwtje als het niet past moet u maar eventjes een verhuisliftje regelen'quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee uiteindelijk heeft ze toch maar een verhuislift laten komen. Daarom ging ze zo uit haar stekker tegen mij toen ik zei dat ze dat kon doen
deze was in meerdere delen. 1 deel was te groot om via het trappengat dus naar haar woning te brengen. Dus de bezorgers hebben het kleinere gedeelte wel naar boven gebracht en het grote gedeelte buiten achter gelaten met die vrouw. Die kon dan wachten op een verhuislift. Kost ook iets van 100 euro geloof ikquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik koop altijd dingen die niet passen.
Maar past de bank dan niet door de voordeur ofzo of hoe zit dat?
nou ja zo ongeveer maar meer kan ik ook niet doen :pquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh jij was weer lekker bijdehand 'ja mevrouwtje als het niet past moet u maar eventjes een verhuisliftje regelen'
Waarom zeg je dat sowieso? Dan gaat dat wijf meteen eisen dat jij het betaalt want het was jouw ideequote:Op donderdag 18 februari 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee uiteindelijk heeft ze toch maar een verhuislift laten komen. Daarom ging ze zo uit haar stekker tegen mij toen ik zei dat ze dat kon doen
Iedereen behalve de klanten van Schelden & Schuimbekken dan.quote:
wat moet ik dan zeggen :pquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat sowieso? Dan gaat dat wijf meteen eisen dat jij het betaalt want het was jouw idee
Kun je jankie doen, maar nu betalen bankenprutsers je levensonderhoud en anders werd het bijstand en moest o.a. ik voor jou bijdragen.quote:
Dat ze de vliegende pestkanker kan krijgen met die achtelijke kankeritusbank van d'r.quote:
hoor deze danquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je jankie doen, maar nu betalen bankenprutsers je levensonderhoud en anders werd het bijstand en moest o.a. ik voor jou bijdragen.
kon ik dat maar zeggenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ze de vliegende pestkanker kan krijgen met die achtelijke kankeritusbank van d'r.
RIP Lau
Zal ik morgen de telefoon bemannen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan toch niet als ze ophangt slimmerd :p Was gelukkig net op het goede moment dta ik hem op speaker zette zodat mijn collega's mee konden genieten
O ik heb daar toen geen rekening mee gehouden maar ik heb hier ook een flink trapgat. En een grote lift.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze was in meerdere delen. 1 deel was te groot om via het trappengat dus naar haar woning te brengen. Dus de bezorgers hebben het kleinere gedeelte wel naar boven gebracht en het grote gedeelte buiten achter gelaten met die vrouw. Die kon dan wachten op een verhuislift. Kost ook iets van 100 euro geloof ik
Dat ze d'r eigen kankerproblemen moet oplossen met d'r misvormde grafbakkes.quote:
Jij draait nu al op voor al die bankenprutsers dus dat maakt niet veel uit.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je jankie doen, maar nu betalen bankenprutsers je levensonderhoud en anders werd het bijstand en moest o.a. ik voor jou bijdragen.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zal ik morgen de telefoon bemannen?
"Weledelgestrenge vrouwe... uw nogal fors gecommuniceerde klaagzang betreffende het door u bij ons etablissement bestelde meubel is luid en duidelijk doorgekomen; het royaal toewensen van allerhande onwenselijke en dodelijke ziektes eveneens, hoewel mij op dit moment ontgaat wat de relatie tussen uw onvrede betreffende voornoemd zitmeubel is, en mijn algehele fysieke gesteldheid. Nochtans wil ik u danken voor het uitspreken van uw grieven, wij zullen hier met uitermate veel apathische laissez-faire mee omgaan."
Das aardig van zequote:Op donderdag 18 februari 2021 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik heb daar toen geen rekening mee gehouden maar ik heb hier ook een flink trapgat. En een grote lift.
Ik had m'n bank bij Karwei besteld en hij zou gratis bezorgd worden. Maar dus alleen beneden, niet boven. En ik was door m'n rug gegaan dus stond daar een beetje ontredderdToen ze zagen hoe groot de lift was hebben ze het toch even bij me in de woonkamer gezet, was wel lief. Konden we het later in elkaar zetten.
wat denk je dat ik tegen die mensen zeg henk?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij verkopen banken, niet het vervoer van de banken. Dat moet je zelf regelen. Slotje.
Kun je dan zeggen hč?
Huehuequote:Op donderdag 18 februari 2021 18:28 schreef CherryLips het volgende:
ik heb hier ook een flink trapgat
Ja als ze het even hadden gezegd dan had ik hem op een andere dag laten bezorgen zodat m'n ouders en m'n oom konden helpen. Nu moest dat ding anders vier dagen beneden staanquote:
Je kunt een verhuishuis lift huren?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat denk je dat ik tegen die mensen zeg henk?
als laatste jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt een verhuishuis lift huren?
"Krijg de vinkentering, graftak."quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Verhuishuis?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt een verhuishuis lift huren?
quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:14 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Überhaupt iemand daarvoor uitschelden. Zolang ze geen puppy's schoppen of vuurwerk naar bejaarden gooien.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
mij voor kankermongool uitschelden en dan zelf zo dom zijn
Dat doen ze allemaal vanaf de bankquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Überhaupt iemand daarvoor uitschelden. Zolang ze geen puppy's schoppen of vuurwerk naar bejaarden gooien.
Moet de knokploeg in actie komen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
mij voor kankermongool uitschelden en dan zelf zo dom zijn
Hier nog niet hoorquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:43 schreef kwiwi het volgende:
Nieuw seizoen brooklyn nine nine op netflix
Zie er maar 6 staanquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Seizoen 7 staat er niet op bij jullie? Misschien lopen we hiet gewoon achter, kan ook
heb 1 t/m 6 nog nooit gezienquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou 7 is in ieder geval best vermakelijk
Ik vind het kut dat het nieuwe seizoen Fargo er niet op staat, moet ik weer gaan lopen kutten met downloadenquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou 7 is in ieder geval best vermakelijk
is daar een nieuw seizoen van?quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het kut dat het nieuwe seizoen Fargo er niet op staat, moet ik weer gaan lopen kutten met downloaden
Ja, maar die is verhuisd naar Videolandquote:Op donderdag 18 februari 2021 18:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is daar een nieuw seizoen van?
crapquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, maar die is verhuisd naar Videoland
Streaming leek hét antwoord te zijn op illegaal downloaden omdat het makkelijker was en niet zoveel kostte. Maar inmiddels moet je 38 streamingdiensten hebben om alles te kunnen zien wat je wilt en dus evenzoveel abo's afnemenquote:
true.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Streaming leek hét antwoord te zijn op illegaal downloaden omdat het makkelijker was en niet zoveel kostte. Maar inmiddels moet je 38 streamingdiensten hebben om alles te kunnen zien wat je wilt en dus evenzoveel abo's afnemen
Ja inderdaad.. ik heb alleen netflix en de rest download ik nog steeds.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Streaming leek hét antwoord te zijn op illegaal downloaden omdat het makkelijker was en niet zoveel kostte. Maar inmiddels moet je 38 streamingdiensten hebben om alles te kunnen zien wat je wilt en dus evenzoveel abo's afnemen
Wij zouden ze ondertussen banken proberen te verkopenquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Brrr Amerika, -18C en stroom al dagen eraf.
Een meubelzaak die mensen opvangt en eten geeft. Toch mooi die samenhorigheid daar.
Soep & Stengel zou ze huur vragen voor het gebruik van de showroombankenquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wij zouden ze ondertussen banken proberen te verkopen
Slecht plan, als ze niet naar buiten kunnen, kunnen ze direct beginnen met klagenquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wij zouden ze ondertussen banken proberen te verkopen
'Ja mevrouwtje, u heeft al 3 dagen op die bank gezeten, die kunnen we zo natuurlijk niet meer verkopen, maar speciaal voor u mag die mee met 10% korting, met gratis verzending, we kijken ter plaatse wel of die door de deur past'quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soep & Stengel zou ze huur vragen voor het gebruik van de showroombanken
Geen geld? U kunt de 4045 euro ook per maand afbetalen met een tientje, geen probleem bij Smek & Smakquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Ja mevrouwtje, u heeft al 3 dagen op die bank gezeten, die kunnen we zo natuurlijk niet meer verkopen, maar speciaal voor u mag die mee met 10% korting, met gratis verzending, we kijken ter plaatse wel of die door de deur past'
ja ..quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:13 schreef kwiwi het volgende:
Maar bal moet je nagaan.. nu heb je ze aan de telefoon, straks staan ze voor je neus in de winkel
ik ben nu al ook al de halve week bezig geweest met poteniele tbs-ers. Vandaag aan een collega gegeven. Sporen van geen kant. Maar die zijn ook al meerdere keren uit hun plaat gegaan in de winkel.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt verschrikkelijk
Gezicht tegen gezicht zijn het vaak makke schapen plus als ze echt boos zijn hoeft ze maar met haar tieten te schudden en die van haar zijn het waard, opgelost fijne dag verder, schuif die bank maar in uw arie.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:13 schreef kwiwi het volgende:
Maar bal moet je nagaan.. nu heb je ze aan de telefoon, straks staan ze voor je neus in de winkel
Gewoon even met grote lieve bitterogen aankijkenquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:19 schreef bitterbal het volgende:
denk dat mensen via de telefoon wel veel sneller dreigen dan zo in de winkel
Weet ik wel zeker, en zorg voor een paniekknop onder je bureau zodat je S&S magazijnbadr kunt oproepen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:19 schreef bitterbal het volgende:
denk dat mensen via de telefoon wel veel sneller dreigen dan zo in de winkel
Geloof dat we die hebben. Maar we hebben geen magazijnbadrquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker, en zorg voor een paniekknop onder je bureau zodat je S&S magazijnbadr kunt oproepen.
Paniekknop voor de sier?quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat we die hebben. Maar we hebben geen magazijnbadr
Ah okquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk een overval knop. Helaas geen camera's. Das niet zo handig
Snap er geen reet van.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:28 schreef UitStraling het volgende:
"US zijn staartveren beginnen terug te groeien"
God I love her
nou ben n iet zo snel bang. Wel boosquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gok erop dat je die 20 keer dag in gaat drukken straks.
Zoals je in Griekenland een stel lol en muzoeluisterende jongeren ging afblaffen?quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ben n iet zo snel bang. Wel boos
gewoon een mes trekken als ze beginnen te dreigen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ben n iet zo snel bang. Wel boos
wat ben jij weer vervelend vandaagquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zoals je in Griekenland een stel lol en muzoeluisterende jongeren ging afblaffen?
lipjes getuit borstjes vooruit?quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
Haartjes gewassen, wijntje ingeschonken
Altijdquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lipjes getuit borstjes vooruit?
klaar voor een avond met een dekentje op de bank?quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
Haartjes gewassen, wijntje ingeschonken
Ja met mijn kat.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klaar voor een avond met een dekentje op de bank?
helemaal los.quote:
Mario Kartquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helemaal los.
wat komt er op tv vanavond?
Versailles (TV Series 2015ÃĸÂÂ2018) - IMDbquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helemaal los.
wat komt er op tv vanavond?
zou me niet lukken met een kat op schoot. ik moet kunnen meebewegen met de g krachtenquote:
Nu al smoesjes aan het zoeken?quote:
ik zit al een half uur in een halve niesbui dus..quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ook nog... straks denkt iedereen dat ik een halve dooie ben
quote:
Ah... nog nooit gehoordquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet aan je deaudheid toegeven
Kijk daar heb je het alquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet plooien is een zeeuws-vlaamse/vlaamse uitspraak
Lekker elkaar ziektes toeschreeuwen als het niet luktquote:
In de edele Bossche taal is dat, ge stelt oe oan kutquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:52 schreef FranticDJ het volgende:
http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/geschiedenis/24749
quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, in de kamer, nog even een stukje brownie pakken.
oh kan er nog wel wat varianten tegen aan gooien hoorquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de edele Bossche taal is dat, ge stelt oe oan kut
neuh zal eerder 'paardenbeffer' zijnquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker elkaar ziektes toeschreeuwen als het niet lukt
Ik ook wel hoor, ge moet oe kupke houwe en gwoon speule plekbekquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh kan er nog wel wat varianten tegen aan gooien hoor
Heb je een specifiek iemand in gedachte wie je dat gaat toewensen? Puur uit nieuwsgierigheid hoorquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
neuh zal eerder 'paardenbeffer' zijn
Bakkes jankzak.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, ge moet oe kupke houwe en gwoon speule plekbek
nou, ik heb m'n eerste slachtoffer daar dusquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je een specifiek iemand in gedachte wie je dat gaat toewensen? Puur uit nieuwsgierigheid hoor
Stap nu net binnenquote:
ja mnv verbinding viel ff weg netquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Engine zag ik volgens mij al wel online komen
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Frannie zn schuld.quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iedereen volgens mij, ik ook
Daar heb ik toch helemaal het geld niet voor (over)quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja hier
https://www.bol.com/nl/p/(...)2_25.26.ProductTitle
https://9gag.com/gag/aEpYdDoquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb ik toch helemaal het geld niet voor (over)
quote:
Ja het is goed met je, zet dat rare idee maar gewoon uit je hoofdquote:
Godver m'n wifi viel net voor 8 uit en krijg het niet aan de praatquote:
Goeie smoes hoorquote:Op donderdag 18 februari 2021 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Godver m'n wifi viel net voor 8 uit en krijg het niet aan de praatZal wel een storing zijn, even bellen.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Godver m'n wifi viel net voor 8 uit en krijg het niet aan de praatZal wel een storing zijn, even bellen.
Mooi, nu kan ik rustig verliezen.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 20:17 schreef kwiwi het volgende:
Ok, kom er ook aanlang leve mobiel internet
Meteen van de baan afrijden ftw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |