SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
Gewoon een Secrid nemen, die passen zelfs in de zakken van vrouwenbroekenquote:
Hier kan ik echt niks mee.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SD-kaartjes, accu's, kabeltjes groeperen. Het is een soort packing cube voor in één van mijn packing cubes. Packing cubes zijn fantastisch zoals iedereen weet
Dat is een etui manquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SD-kaartjes, accu's, kabeltjes groeperen. Het is een soort packing cube voor in één van mijn packing cubes. Packing cubes zijn fantastisch zoals iedereen weet
Ziet er uit als spullen achter zoveel mogelijk ritsen stoppen :Squote:Op donderdag 18 februari 2021 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je je fles al voor je?
quote:
Heb echt recent een nieuwe gekregen van mijn vriend dus ben eerst wel weer even klaar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een Secrid nemen, die passen zelfs in de zakken van vrouwenbroeken
geen idee. Dawazzzalquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:03 schreef Amarantha het volgende:
Waarom hebben we een huisvrouwen OP? Mijn moeder had dit geweldig gevonden.
Naja organiseren met inpakken ok, maar je kan ook doorslaanquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:03 schreef kwiwi het volgende:
@:TT
[..]
Dat is een etui manEn ja, packing cubes zijn onmisbaar in het leven.
Met packing cubes krijg je veel meer in een tasquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Naja organiseren met inpakken ok, maar je kan ook doorslaan
Was een beetje een pun op TRV / Packing cubes? Why??quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:03 schreef kwiwi het volgende:
packing cubes zijn onmisbaar in het leven.
Ik reis nooit met het probleem dat ik aan de limieten van m'n koffer/tassen/max gewicht ga komenquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met packing cubes krijg je veel meer in een tas
quote:Rutte: weinig ruimte voor versoepelingen
Als de huidige lockdown op 2 maart afloopt, is het nog maar de vraag of de beperkingen worden versoepeld. "Daar zie ik op dit moment weinig ruimte voor", zei premier Rutte in het debat over de avondklok.
"Het ziet er niet hoopvol uit", zei Rutte, die verwees naar de nog steeds niet dalende besmettingscijfers en de opkomst van nieuwe virusvarianten. "Als ik heel eerlijk ben, ben ik niet optimistisch."
Volgende week wil het kabinet een beslissing nemen over de maatregelen na 2 maart, inclusief de avondklok.
Zo'n ding heb ik ook. En alle losse SD-kaartjes en accuutjes gaan dus in dat Eastpakje. andes wordt het nog steeds een zootje.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:07 schreef FranticDJ het volgende:
Enige wat ik gebruik is een kabel etui welke ik ooit op Ali gekocht heb.
De rest gaat gewoon soort van los
https://nl.aliexpress.com/item/32703381067.html dit ding dus
Hoi, welkom bij ORDNUNG MUSS SEINquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik hoor nu voor het eerst van mijn leven van packing cubes
Oh dat is niet zo mijn dingquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi, welkom bij ORDNUNG MUSS SEIN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mja toch, die etuitjes enzo nemen meer ruimte in. dus dat meer meenemen geloof ik niet zo. Dat gaat alleen werken als je ook meuk kan comprimeren in zo'n etui (vacuumzak ofzo)quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n ding heb ik ook. En alle losse SD-kaartjes en accuutjes gaan dus in dat Eastpakje. andes wordt het nog steeds een zootje.
quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:14 schreef FranticDJ het volgende:
Lekker 3x per week wattenstaafjes deepthroatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Terwijl zijn eigen leider wel gewoon een echte is.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
zo zo.noemt Rutte een dictator in de Kamer
Ja hallo, ordnung ist present.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi, welkom bij ORDNUNG MUSS SEIN
Ik doe dat dus zo: alles gaat in een packing cube, en dat gaat weer in een soort perfecte tetris samenstelling in m'n trolley. Dan weet ik namelijk precies wat ik ben vergeten als er een gat in m'n tetris veld zitquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja toch, die etuitjes enzo nemen meer ruimte in. dus dat meer meenemen geloof ik niet zo. Dat gaat alleen werken als je ook meuk kan comprimeren in zo'n etui (vacuumzak ofzo)
Makkelijker om iets terug te vinden? wellicht. maar dat is dan voor mij ook de reden om een toilettas mee te slepen, zo'n kabel etui en een aparte medicijntas.
Ordnung durch chaosquote:
en daarom weet jij alles van packing cube en had LT er nog nooit van gehoordquote:
Ga eerst al je eiwitten maar eens lossenquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:27 schreef UitStraling het volgende:
Nog steeds mijn stoere adelaarscowboylaarzen niet binnen
Pics van je laarsjes?quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:27 schreef UitStraling het volgende:
Nog steeds mijn stoere adelaarscowboylaarzen niet binnen
Niet uitpakken scheelt ookquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe dat dus zo: alles gaat in een packing cube, en dat gaat weer in een soort perfecte tetris samenstelling in m'n trolley. Dan weet ik namelijk precies wat ik ben vergeten als er een gat in m'n tetris veld zitMaar goed, dat is vooral met (werk)trips van een paar dagen, dan neem ik altijd ongeveer hetzelfde mee.
Zit je me nou belachelijk te maken?quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en daarom weet jij alles van packing cube en had LT er nog nooit van gehoord![]()
Trouwens kwiwi heb jij ook dubbelzijdige packing cubes? Zodat je de schone en de vuile was bij elkaar maar toch gescheiden kunt doen? Zoiets zoek ik wel eigenlijk. Lijkt me fijn.
Nog meer?quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga eerst al je eiwitten maar eens lossen
Nein Mannquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit je me nou belachelijk te maken?![]()
Hmm daar had ik ze niet snel gezocht. Even kijkenquote:Ja natuurlijk heb ik die. Ikea![]()
quote:
Is zo'n ikea family ding. Ooit voor 7 of 8 euro zo'n hele set gekocht.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nein Mann![]()
[..]
Hmm daar had ik ze niet snel gezocht. Even kijken
rensarequote:Op donderdag 18 februari 2021 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm ikea heft niet echt iets wat op packing cubes lijkt
Ziet er niet naar uit dat je zoiets zonder family ook mag kopenquote:Op donderdag 18 februari 2021 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is zo'n ikea family ding. Ooit voor 7 of 8 euro zo'n hele set gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |