Hadden we maar mooi gezien.quote:
Vooral zondag biedt kansen op oorlogje spelen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Leuk voor Mollema. En schijnbaar geen bonificatieseconden, dat biedt kansen op eindwinst. Vastbijten in het wiel van de concurrentie, al is morgen de finish wel op een steil heuveltje.
En gelukkig Pinot 'gewoon' top 10. De basisconditie is in orde dus.
Dat vind ik abject en infaam, zeg ik als eerste eigenaar van Godon in de FPCL.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ach, gelukkig heeft Godon ook mondjes gesnoerd. Ik kan heel WLR gaan taggen nu
Ach ja, ik heb allang aanvaard dat @wimderon de loting rigged in mijn nadeel. Het is niet anders.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 18:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ah, jij hebt Herrada die 8e eindigt zie ik.
Het zit je ook niet mee, dus je doet je teamnaam wel eer aan, want ik heb Mollema
Eerste eigenaar van een renner zijn in de FPCL lijkt me wel voldoende om jezelf als ''ontdekker van ...'' te profileren.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat vind ik abject en infaam, zeg ik als eerste eigenaar van Godon in de FPCL.
Dan ben ik de ontdekker van Pierre Barbierquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:04 schreef Aguero het volgende:
[..]
Eerste eigenaar van een renner zijn in de FPCL lijkt me wel voldoende om jezelf als ''ontdekker van ...'' te profileren.
Foutquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan ben ik de ontdekker van Pierre Barbier
Ontdekker van domme kracht Polittquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:04 schreef Aguero het volgende:
[..]
Eerste eigenaar van een renner zijn in de FPCL lijkt me wel voldoende om jezelf als ''ontdekker van ...'' te profileren.
Dan ben ik qua namen die nog niet echt wat gepresteerd hadden ook de ontdekker van onder meer Jakobsen, Capiot, Woods, Krieger, G. Martin en Alfdan (die nu nog steeds niet gepresteerd heeft). Je zou voor minder.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:04 schreef Aguero het volgende:
[..]
Bini is nog niet erg overtuigend begonnen dit jaar. Is ie al weer over z’n top?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bini in de kopgroep, tien minuten voorsprong graag.
Dat lijkt mij ietwat voorbarig, Bob.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bini is nog niet erg overtuigend begonnen dit jaar. Is ie al weer over z’n top?
Nog 39 kmquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:25 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Meter stuk vandaag? Hoelang moeten ze nog
Ons Jozee is er ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jan Hermsen - Tom Jelte Slagter op de Player, jawel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |